Hoihoi,
Ik kwam idd even melden dat Marloes bevallen is, maar Deedee was me ruim voor!! Marloes, ook hier van harte met jullie ventje!!
Dames, ik kom snel weer wat uitgebreider kletsen, ben nu aan het koken dus heb weinig tijd. Hier gaat alles goed.
Liefs!
Marloes en fam. Van Harte Gefeliciteerd!!! :**: Met de geboorte van jullie zoontje. Ik hoop dat alles goed gegaan is. We horen het vast binnenkort wel van je.
Liefs
Toensie
Marloes, gefeliciteerd.
Hier gaat alles goed hoor
Sanne doet het goed en is een lekker eigenwijs meisje
Hier lag ze op mijn schoot na te tafelen

Als jullie nog meer foto’s van haar willen zien:
http://flickr.com/photos/micheldeweerd/
Nu nog even flink door duimen dat er voor de wachtende dames een bevrucht ei is in mei

Gefeliciteerd Marloes met jullie Kyan. benieuwd naar foto’s en het verhaal.
Gefeliciteerd Marloes!!!
Hopelijk gaat alles goed met jullie.
:-* Liza
Ha Deedee,
Hoe voel je je? Nog drie dagen ik :thumbup: voor je.
Succes met wachten.
Liza
Hallo,
Vanwege het mooie weer ben ik er echt niet vaak geweest…sorry… :oops:
Maar zoals je aan mijn banner kan zien ben ik vandaag weer ongesteld geworden, ik mocht deze ronde eigenlijk ook niet zwanger worden vanwege de stralingen bij de baarmoederfoto…dus hup verder naar de volgende ronde! Mijn nieuwe NOD is 10 juni.
Deedee…nog 2 dagen!! Spannend!
Succes iedereen en geniet van het zonnetje!
:-* Klaziena
hey meiden,
was ik weer even. hier gaat alles goed. ik baal alleen ontzettend dat ik mijn ex nog steeds zo op mijn dak heb… sorry moet ff zeuren hoor! hij kijkt haast niet naar dr om en nu wil ie in eens een vader voor dr zijn! :twisted: :twisted: wordt echt schijtziek van hem en wou dat k niets meer met hem te maken hoefde te hebben.
met kyara gaat het echt super goed!! zal binnenkort wel weer een foto plaatsen.
ff wat reacties:
marloes: gefeliciteerd met je zoontje! wat een ontzetten leuke naam!!
deedee ik duim super super super hard voor je meid! ik gun het je zo!
klaziena balen dat je weer ongi bent! duim ook super hard voor jou meid!
toensie: spannend meid! nog even en je hebt je kleine lekker bij je liggen!
dit was het weer even. kga zo meteen met mijn ouders en kyara naar het tuincentrum…
doei doei!
Nou Klaziena, we kunnen elkaar de hand schudden! Ook ik ben vandaag weer ongesteld geworden. Gisteren al een heel klein beetje bruinverlies, dus ik verwachtte het al.
Wel weer veel te vroeg, dat is lang geleden, het was zo mooi gelijk steeds.
Nou ja, ik heb nog 6 ovulatietesten over, misschien kunnen we deze maand beter benutten!
Maja, :mrgreen: ik was nieuwsgierig, dus ben gewoon gaan spieken bij de 9 maandenmama’s! Hoe is het met jou en je dochtertje? :inlove: Ik moet trouwens zeggen: ze is prachtig!!! :inlove:
Surprise, :inlove: Wat een schattige foto! Moe en voldaan! :inlove:
Liza, bedankt :-* , maar zoals je leest is het weer niet gelukt…
Toch is de teleurstelling elke keer niet zo groot, het is echt zo van: ik ben weer ongesteld geworden, nou ja in de nieuwe ronde dan misschien!
Danien, wat erg zeg! Wat denkt hij nou! Sterkte! :-
Fijn dat het verder goed gaat met jullie! Ben blij dat te horen!!!
Ik zal een nieuw deeltje gaan openen, we zijn nu allen weer ongsteld geworden, dus gaan we gewoon een nieuwe start maken!!!
Tot in het nieuwe deel!!
:- Deedee