Augustus 2004 gestopt met de pil. (deel 6)

NOD

Deedee (1976) - 30 november/ 1 december

Ilona (1981) - 16 december

Bagheera - ??

Tata (1977) - 150 mg Clomid + Metformine, 3e ronde

Angela (1973) - ??



“EVEN” AFSTAND VAN FORUM

Klaziena (1979)

Irene (23-03-1976)

Maria (1977)

Liza (1976)



ZWANGER

Danien (1981) (uitgerekend 21/12/2005)

Miepie (1974) (uitgerekend 29/12/2005)

Miepje (1968) (uitgerekend 13/01/2006)

Famke (1979) (uitgerekend 21/03/2006)

Maja (1976) (uitgerekend 02/04/2006)

Aurora (1976) (uitgerekend 28/04/2006)

Toensie (10-08-1976) (uitgerekend 27/06/2006)



BEVALLEN

Kellyamely - dochter Jade op 16 juli 2005

Dolfijntje (30-08-1978) - dochter Fiona Teuna Martina op 1 oktober 2005

Surprise (1976) - dochter Sanne op 7 oktober 2005

Pheebs (1978) - dochter Femke op 11 oktober 2005

Amy (1979) - dochter Esri op 3 november 2005



Zo daar ben ik ook weer eens... Druk, druk, druk.. zucht..

Er is weer een hoop geschreven zeg!

Bagheera, welkom in ons clubje! Je hebt al veel ellende meegemaakt zeg!

Hoe is de echo gegaan?

Maja, het NOD-lijstje mag inderdaad wel helemaal verdwijnen, maar daar kunnen we alleen maar heel hard voor duimen en hopen! En daarna beginnen we toch gewoon weer opnieuw?? :mrgreen:

Leuk dat je de beeb steeds meer voelt schoppen!

Toensie, bijna 10 weken alweer joh! Die twee weken gaan natuurlijk heeeel lang duren...

Ik las inderdaad een keer bij 1 van de topics dat de zwangeren eigenlijk niet meer welkom waren. Ben je zwanger werd je verzocht de rest er niet mee "lastig te vallen", en naar de maandmama's te vertrekken. Ik vind dat best heel erg hoor! Je leeft er samen naar toe, en ik wil alles meemaken van jullie en met jullie! Van NOD t/m baby! :mrgreen: Dus kom maar op met die foto's meiden!

Dolfijntje, hoe is het met jou? En met Fiona?

Amy, als je toevallig toch meeleest, gefeliciteerd met Esri!

Famke, ik kan me voorstellen dat je de kamer graag af wilt hebben, dat is toch een fijne plek om lekker weg te dromen nu. :inlove:

Heerlijk hè al dat sinterklaaslekkers! Ik kan het ook niet laten steeds iets mee te nemen, amandelstaafje, pepernoten, marsepein, gevuld speculaas.. mmmm :drool:

Irene, leuk toch even iets van je te horen! Ennuh, we gaan er voor hè! Allemaal dit jaar nog! :-*

Danien, nu ben je echt de volgende! Fijn dat je je zo goed voelt! Hopelijk blijft dat zo! Nu maar aftellen hè.. Gelukkig ligt je kleine weer helemaal goed!

Houd je ons wel op de hoogte?

Voor je andere vraag zie het stukje bij Toensie. Je echo is heel mooi!

Miepie, voor jou is het nu ook aftellen geblazen!

Ilona, wat erg! Sterkte meid! :-*

2 december is al snel, ik blijf aan je denken hoor! Je hebt nog twee hele goede kansen!

Hier is het inderdaad ook wit, het is gisteren erg slecht weer geweest!

Voor mij is het nog afwachten, ik heb echt geen idee of het zo is of niet.. Mijn NOD kan ook op 1 december zijn. Dus nog maar weer even wachten!
Bedankt voor al jullie duimen meiden! Dat doet altijd goed!

Een fijn weekend allemaal!

:-* Deedee

Ik zie net het topic van Amy, en de naam van haar dochtertje is Esri. Met een “i”. Heb het dus maar weer even veranderd!

Bedankt allemaal voor het warme welkom, het duimen voor me, het meeleven en de kaarsjes die aangestoken worden.



Ilona: kop op meid! Ik begrijp heel goed dat je teleurgesteld bent.

Je kunt het ook zo zien: Je hebt 1 kans gehad en nog 2 kansen over, dus nog 2 keer de kans op de hoofdprijs. Ik zal voor je duimen hoor! Succes 2 december.



Danien: mij kwets je er niet mee hoor, ik hou de moed erin en we blijven hoop houden dat het bij ons ook ooit zover komt!



Miepje68: Ik ben van '76





Deedee: Mn eitjes waren nog maar 4-5 mm, Dus we moeten vrijdag weer terug voor een nieuwe meting. We wachten het maar weer af!

Bagheera, veel succes vrijdag! Hopelijk zijn de eitjes goed gegroeid.



Voor mij nog steeds een beetje spannend. Mijn gevoel zegt dat het weer niet gelukt is. Morgen of overmorgen zal ik het wel zeker weten.



Hoe is het met jullie allemaal?



:-* Deedee

Hallo lieverds,



Nou, bij mij was het deze maand eerder raak dan anders, afgelopen maandag kwamen de :evil: :twisted: weer op bezoek. Had ze woensdag pas verwacht, maar ik voelde me al zo goed (voelde dus niets…) dat ik al dacht dat het niet waar kon zijn! Begin inderdaad een beetje hopeloos te worden van dit gezeur. Maar ja, positief blijven en ongeveer 4 weken later zal mijn NOD weer zijn, verwacht dus uiterlijk rond de 27e december! :dance: :dance: Zou het dit jaar nog lukken…ik hoop het voor zoveel van ons! :inlove:



Deedee, spannend allemaal bij jou, begrijp ik! Ik hoop het zo voor je meid! :thumbup:



Lieffies, ik hou jullie op de hoogte van mijn perikelen en mijn NOD, maar verder probeer ik zoveel mogelijk afstand te houden om mijn gedachten niet al te veel de vrije loop te geven…dan gaat het niet goed namelijk als jullie begrijpen wat ik bedoel! :stuck_out_tongue:



Ik duim voor iedereen en wens iedereen alvast een top Sinterklaas en hele fijne, gezellige en succesvolle :oops: :stuck_out_tongue: kerstdagen! Ik schrijf nog even voor de jaarwisseling! :dance:



Dikke kus, Angela :inlove:

NOD

Ilona (1981) - 16 december

Angela (1973) - 27 december

Deedee (1976) - 28 december

Bagheera (1976) - ??

Tata (1977) - 150 mg Clomid + Metformine, 3e ronde



“EVEN” AFSTAND VAN FORUM

Klaziena (1979)

Irene (23-03-1976)

Maria (1977)

Liza (1976)



ZWANGER

Danien (1981) (uitgerekend 21/12/2005)

Miepie (1974) (uitgerekend 29/12/2005)

Miepje (1968) (uitgerekend 13/01/2006)

Famke (1979) (uitgerekend 21/03/2006)

Maja (1976) (uitgerekend 02/04/2006)

Aurora (1976) (uitgerekend 28/04/2006)

Toensie (10-08-1976) (uitgerekend 27/06/2006)



BEVALLEN

Kellyamely - dochter Jade op 16 juli 2005

Dolfijntje (30-08-1978) - dochter Fiona Teuna Martina op 1 oktober 2005

Surprise (1976) - dochter Sanne op 7 oktober 2005

Pheebs (1978) - dochter Femke op 11 oktober 2005

Amy (1979) - dochter Esri op 3 november 2005



Helaas, mijn gevoel klopte weer! We gaan nu de 18e ronde in.

Mijn NOD ligt nog net voor 31 december, dus of het wordt dan een extra groot feest, of niet, en kan ik me eens lekker storten op de hapjes en zo!

Angela, jammer dat het ook voor jou weer niet zo mocht zijn. We kunnen samen aftellen in ieder geval! :thumbup:

Danien, nog steeds B.I.B.?? :inlove:

Hoe is het met jullie meiden? Het is hier zo vreselijk stil!

Alvast een fijn weekend!

:-* Deedee

hahaha deedee! ja hoor hier nog steeds BIB!!

balen meid dat je ongi bent geworden. had het zo gehoopt voor je!!



angela raar dat je nod eerder was. jij ook fijne feestdagen!



liefs danien

hey!



Deedee, wat jammer! Hopelijk is het inderdaad de 31e dubbel feest! Ik :thumbup: voor je!



Morgen opnieuw naar de gyn… Dan zal ik weten wanneer de 3e poging zal plaatsvinden.



Veel liefs,

Ilona

Wij gaan morgen voor een meting, en dan weten we weer meer…

Ik voel me net een walrusje, je wil niet geloven hoe ik smorgens mijn bed uit rol of uit de bank klouter…

En ik moet nog zoveel weken !!! :roll: :mrgreen:





Oordeel zelf…

De snorharen ontbreken maar voor de rest…sprekend!!













Meiden, gaan we knallend het jaar uit!!! I wish… :pray:

Balen Deedee!

Ik hoop ook op een knallende afsluiting voor jullie van het oude jaar. :thumbup:



Wat een mooi buikje, walrus Famke!

Maar mijn buik staat ook op knappen, ik heb echt medelijden met ons kindje, het kan weinig kanten meer uit. (Vind 'ie hopelijk tussen over 'n paar weken tot aan eind van januari “vanzelf” de uitgang.)

(Ik persoonlijk denk dat 'ie vanwege 't ruimtegebrek nog dit jaar gaat komen, maar wie weet vindt 'ie 't wel lekker knus zo’n klein kamertje en blijft 'ie lekker tot week 42 zitten.)



Ik zal met kerst wat extra kaarsjes gaan aansteken voor dit clubje, ik hoop & bid dat 2006 echt jullie jaar wordt! :: :: :**:



Veel liefs, groetjes, Miepje68

Hoi!



Famke, ook al lijkt het een walrusje, toch een mooi buik hoor!



bagheera, weet je al iets meer?



Vandaag opnieuw naar de gyn geweest, maar er was nog geen sprake van een eisprong die op komst was. Maandag terug dus voor weer een echo en bloedname, dan kunnen we zien wanneer de volgende inseminatie is. Al dat geloop naar het ziekenhuis, naar de dokter voor de spuit,… wordt ik een beetje beu. Ook omdat ik op mijn werk zoveel vrij moest vragen. Ze begonnen zich dan ook vragen te stellen. Ik heb hun dan maar op de hoogte gebracht (alleen mijn diensthoofd was al langer op de hoogte), want ze begonnen zich zorgen te maken, mijn lieve collegaatjes. eigenlijk ben ik wel blij dat ze het weten,ze leven erg met me mee. Als ik me dan op het werk een beetje minder blij voel, weten ze ook waarom!



veel liefs,

Ilona

Rechts was er niks gegroeid en links was mn follikel 7 mm. Dus nog niet genoeg. Dinsdag moet ik weer terug komen voor een nieuwe meting.



En Ilona: ik snap dat je het dokter geloop beu raakt, ik moet zeggen dat ik nu al zoiets heb van: pfff dinsdag alweer.

Maar kom op, even door zetten. De kerst komt er bijna aan, mooie lampjes in de kerstboom, gezellig kaarsjes branden… probeer de moed er in te houden! En bij mij weten ze het ook op mn werk, das alleen maar fijn. Ze weten dus dat ik later kom vanwege de meting.

Ik heb helaas niet bij kunnen lezen.



Ik begon dinsdag last te krijgen van flinke buikpijn.

's Nachts zo erg dat ik nog naar de huisartsenpost in het ziekenhuis ben geweest.

Ik ben in 24 uur zo’n 4 keer bij een huisarts geweest. Om woensdagmiddag eindelijk met spoed oor gestuurd te worden naar het ziekenhuis omdat ik heftige buikpijn/rugpijn had, koorts had en het uit gilde van de pijn.

In het ziekenhuis stelde ze vast dat nierstenen het probleem waren.

Inmiddels zit ik dus aan de pijnstillers en omdat ik er ook nog een infectie bijheb ook nog aan de antibiotica.

Borstvoeding is dus nu ook in een klap afgelopen. Een vervroegde en versnelde manier van afbouwen.

Gelukkig kreeg Sanne al een flesje per dag dus daar was ze al aan gewend. De andere flesjes accepteert ze nu ook goed en ze produceert nu flinke stinkluiers.

Zo hé, wat een berichten ineens! :mrgreen:



Danien, ik ben echt benieuwd wanneer de kleine zich gaat aandienen! Er is natuurlijk ook een kans dat je een kerstkindje krijgt… Voel je je nog steeds zo goed?



Ilona, Fijn dat ze op je werk weten wat er aan de hand is, dan kun je zonder moeilijkheden vrij krijgen en een beetje extra steun!



Jammer dat er nog geen eisprong op komst te zien was, hoop dat dat maandag wel zo is.



Blijf hoop houden meis! Je krijgt er iets moois voor terug! Ik duim zo voor jullie meiden!



Bagheera, jammer dat je weer terugmoet voor een nieuwe meting, hopelijk dinsdag dan wel een mooie grote follikel!



Famke, wat een mooie buik! Inderdaad zeg, je moet nog wel even, straks heb je hulp nodig om uit bed te kunnen komen…



Knallend het jaar uit, dat is een goede! Daar gaan we voor meiden!



Miepje, wie weet ga jij bijna letterlijk knallend het oude jaar uit!



Lief van de kaarsjes, dat vind ik ook wel een mooi gebaar, ik zal als ik kaarsjes aan steek met de kerst, nog even extra stil staan bij ons clubje!



Surprise, wat erg meid! Jammer van de borstvoeding, maar dit is nu toch echt even nodig! Hoe gaat het verder met de nierstenen, wachten ze tot ze er vanzelf uitkomen?



Fijn weekend, en tot gauw!



:-* Deedee

Vandaag hebben ze genoeg gezien! Morgen inseminatie. De gyn zei zelf dat hij hoopte dat het een leuk sinterklaascadautje zou zijn. Laten we hopen. Mijn schoentje staat in ieder geval klaar! :lol:

Mijn Nod is nu 20 december.



Voor iedereen een fijne sinterklaas!!!



Veel liefs,

Ilona

Sanne doet het volgens mij goed hier. Ik wil morgen even gaan proberen of ik haar kan gaan wegen en om nog even het een en ander na te vragen bij het consultatiebureau.



Helaas is er niemand op mijn aanbod om gratis nierstenen af te komen halen ingegaan.

Ik heb ze dus maar aan het riool gedoneerd, misschien dat daar nog iets of iemand er blij mee kon zijn.



Verder is Sanne flink verwend door Sint en Pieten bij haar grootouders. Ik heb maar eventjes getest of haar speelgoed wel leuk genoeg was



Ilona succes met de insemenatie

hier ben ik weer ff. nog steeds BIB!



gisteren weer bij de vk geweest en alles was nog steeds goed! volgens mij vind uk het wel gezellig in mijn buik en blijft ze lekker zitten.

de vk ontdekte dat ik striae heb gekregen… fijn zo`n kadootje op het laatste moment :roll: ben ik niet blij mee maar ja kan er niets aan doen jammer genoeg.



surprise is het gelukt met sanne bij het cb?



ilona hoe was de inseminatie? nu is het afwachten of niet? of gaan ze al eerder kijken hoe of wat? ik hoop het zo voor je!



bagheera: hoe was de folikelmeting?



deedee hoest bij jou?



famke je hebt wel een mooie buik hoor! hoop dat jou de striae bespaart blijft.



hieronder dan een foto van mijn striae buik…



liefs danien

NOD

Ilona (1981) - 20 december

Angela (1973) - 27 december

Deedee (1976) - 28 december

Bagheera (1976) - ??

Tata (1977) - 150 mg Clomid + Metformine, 3e ronde



“EVEN” AFSTAND VAN FORUM

Klaziena (1979)

Irene (23-03-1976)

Maria (1977)

Liza (1976)



ZWANGER

Danien (1981) (uitgerekend 21/12/2005)

Miepie (1974) (uitgerekend 29/12/2005)

Miepje (1968) (uitgerekend 13/01/2006)

Famke (1979) (uitgerekend 21/03/2006)

Maja (1976) (uitgerekend 02/04/2006)

Aurora (1976) (uitgerekend 28/04/2006)

Toensie (10-08-1976) (uitgerekend 27/06/2006)



BEVALLEN

Kellyamely - dochter Jade op 16 juli 2005

Dolfijntje (30-08-1978) - dochter Fiona Teuna Martina op 1 oktober 2005

Surprise (1976) - dochter Sanne op 7 oktober 2005

Pheebs (1978) - dochter Femke op 11 oktober 2005

Amy (1979) - dochter Esri op 3 november 2005



Wat is het hier weer rustig....

Hoe was jullie sinterklaas? Wij hebben er niets aan gedaan. Toch wel jammer dat het weer voorbij is, ik vind het altijd wel een gezellige tijd eigenlijk.

Gisteren heb ik de kerstboom neergezet, dat is toch ook wel heel gezellig. Ik heb er weer helemaal zin in! Deze donkere dagen vind ik altijd zo somber, maar die boom maakt dan een boel goed!

Vandaag dag 9 van mijn cyclus, we gaan het weer proberen deze ronde. Heel gek, maar ik blijf positief en hoop gewoon dat het nu echt niet lang meer duurt.

Ilona, hoe is het gegaan? Heb je weer een beetje vertrouwen nu de inseminatie er op zit? Voor jou is er voor de kerst al duidelijkheid dus, ik hoop dat het sinterklaascadeautje een mooie kerstverrassing voor je is! :mrgreen: :-* :pray: :pray:

Surprise, hoe is het met Sanne? Doet ze het goed?

En met jou? Dus je bent nu gelukkig van de nierstenen af. :thumbup:

Bagheera, hoe is de meting gegaan?

Danien, je hebt een mooie buik hoor! De striae valt reuze mee!

Angela, je zult net als ik wel weer aan een nieuwe poging begonnen zijn. Veel geluk!

Tata, hoe is het met jou? Is de clomid en metformine aangeslagen?

Klaziena, Irene, Maria en Liza, ik wil even laten weten dat ik aan jullie denk! :-*

Famke, al gewend aan het uit bed komen rollen?

Miepje, hoe is het? Heb je nog steeds het gevoel dat je kindje eerder komt?

Dolfijntje, hoe is het? Heeft sinterklaas Fiona goed verwend?

Miepie, Maja, Aurora en Toensie, hoe is het, ik zie jullie nauwelijks meer hier? Het gaat toch wel goed? Ik maak me een beetje zorgen...

Ik zal jullie websites weer eens gauw gaan bekijken.

Veel liefs,

:-* Deedee

Ik wil jullie nog even een fijn weekend wensen! Het is alweer vrijdag!! :smiley:



:-* Deedee