Augustus 2004 gestopt met de pil. (deel 6)

Ik duim voor jullie door hoor dames… we houden hoop dat het NOD lijstje binnenkort helemaal leeg is. Blijven we toch nog wel kletsen hè?



Liefs!

Ik wil me ook hier aan sluiten. Ik ben in juni 2004 gestopt met de pil. Ik was ondanks de endometriose toch al in oktober zwanger, wat na 7 weken alsnog mis ging.

Juli 2005 heb ik een kijkoperatie gehad waarbij ze veel van de verklevingen losgemaakt hebben, en mn eileiders zijn doorgespoten.



Daarna kreeg ik Lucrin om tijdelijk in de overgang te raken, die nu eigenlijk al uitgewerkt had moeten zijn. Mijn lijf bewees dat “het gemiddelde” weer niet op mij van toepassing is, want na 5 maanden is mn cyclus nog niet op gang.



Vandaag ga ik beginnen met 5 dagen lang Clomid. Maandag over een week krijg ik een echo om te kijken hoe ver ze zijn.



Dat is in vogelvlucht wat er tot nu toe is gebeurd.



Dus ik weet niet precies wanneer mijn NOD moet zijn, we wachten eerst die maandag even af.

Maja, Ben het helemaal met je eens! Het wordt nu toch wel een keer tijd dat dat lijstje op houd te bestaan.



Ilona: Spannend weer hoor, ik merkte de laaste keer ook helemaal niks vreemds aan mijn lichaam, vlak voor mijn NOD had ik echter wel een heel vaag voorgevoel, maar ja, dat kan ook Wishfull thinking geweest zijn :think: . Hoe dan ook je ziet dat het echt helemaal niks hoeft te zeggen of je wel of niks voelt.



Ik blijf voor jullie allemaal duimen. Het zou zo leuk zijn als we van dit groepje gewoon (a.s) mama groepje kunnen gaan maken :wink:



Angela; Kan me voorstellen hoe frustrerend en verwarrend dat is, te weten dat alles in orde is, maar dat het dan toch gewoon niet lukt. Ook voor jou heel veel sterkte meid en we blijven :pray:



Sanne: wat een mooie wantjes heb jij van sinterklaas gekregen. Komt goed uit met het koude weer wat er aan komt!



Famke: Wat mooi die echo foto’s. Ik moet nog een paar weken wachten, maar heb er onwijs veel zin in.



Bagheera: Wat een ellende joh heb jij al mee moeten maken het afgelopen jaar. De kaarsjes op de eerste pagina van dit topic branden ook wel een beetje voor jou hoor! Ik hoop dat alles snel weer een beetje normaal gaat worden.



Liefs

Toensie

Ik las in kraamtijd dat Amy 3 november bevallen is van Esry

Dank je Toensie!



Ik had nooit gedacht dat wij de mmm in moesten. We wachten het dus maar af.

Amy gefeliciteerd!!



Bagheera: welkom hier! Je past wel niet helemaal in de doelgroep, maar je bent van harte welkom om mee te kletsen! Ik hoop dat de Clomid aan zal slaan en je een normale cyclus zult krijgen.



Alles goed met iedereen? Hier gaat het z’n gangetje… ik voel de beeb regelmatig schoppen :inlove:

Welkom hier bageera!!



@Maja wrote:





Bagheera: welkom hier! Je past wel niet helemaal in de doelgroep, maar je bent van harte welkom om mee te kletsen! Ik hoop dat de Clomid aan zal slaan en je een normale cyclus zult krijgen.

Ik begrijp het even niet, welk doelgroep??! (gewoon even een vraagje)


Hier alles goed!
Volgende week gaan we met de kinderkamer beginnen, er hoeft niet veel te gebeuren omdat wij vorig jaar alles al hebben behangen ed. Maar ik heb nu toch wel zin in dat alles start klaar staat! :mrgreen:

Verder hebben wij zaterdag avond ontzettend gelachen:
Omdat pjuk een hele drukte maker is ben ik soms even blij dat ie slaapt..zo ook zaterdag avond, lekker rustig...ik hing dan ook op de bank en zat met mijn ventje te praten, inneens schrokken we ons rot van een strijker die iemand had afgelaten voor ons huis BENG!!!!!
Wij waren niet de enigsten die schrokken, ik kreeg een por in mijn buik en nadien was het zo druk, dat we em moesten kalmeren met het wrijven op mijn buik



xx
famke

@Maja wrote:

Amy gefeliciteerd!!



Bagheera: welkom hier! Je past wel niet helemaal in de doelgroep, maar je bent van harte welkom om mee te kletsen! Ik hoop dat de Clomid aan zal slaan en je een normale cyclus zult krijgen.



Alles goed met iedereen? Hier gaat het z’n gangetje… ik voel de beeb regelmatig schoppen :inlove:




Waarom pas ik niet in de groep? Omdat ik niet zwanger ben? Dat heb ik zelf niet in de hand hoor :cry: :cry:

En bovendien zijn er hier meer die rond augustus gestopt zijn met de pil en nog niet zwanger zijn en hier posten…

Hey meiden,

Kon het toch even niet laten om hallo te zeggen en te zeggen dat ik aan jullie denk hoor!

Bagheera: welkom!! En ik begrijp ook niet wat er met “doelgroep” wordt bedoelt hoor! Helaas zijn er velen nog niet zwanger of wel geweest, maar dat het mis is gelopen! Dus volgens mij juist hardstikke fijn dat je hier mee komt kletsen!

Ik ben ruim een maand denk ik even van het forum afwezig geweest, maar nu ik jou berichtje las moest ik toch even reageren! Ik ken jouw verhaal volgens mij nog van vorig jaar! Nou meis, ik hoop dat het snel toch gaat gebeuren hoor!

Iedereen van mij een dikke kus en tot schrijfs (al denk ik dat ik er stiekem weer even tussenuit knijp: ik zal wel af en toe bij lezen hoor, ik ben veel te nieuwsgierig!!)

Kus, Irene



ps. volgens mij blijven we allemaal wel hier kletsen, ook al zijn we allemaal zwanger… hopelijk dit jaar nog!! Misschien wel een beetje te optimistisch, maar je weet maar nooit! :-*

Hoi meiden,



Sorry, ik denk dat ik wat verkeerd begrepen had, neem me niet kwalijk. Ik bedoelde helemaal niet dat Bagheera niet mee mag kletsen, heb ook expliciet gezegd dat ze van harte welkom was! Ik bedoelde het meer als losse opmerking omdat ze zich voorstelde en vertelde dat ze in juni 2004 met de pil gestopt was. En wij in augustus… dat was het enige.



:oops:

@Maja wrote:

Hoi meiden,



Sorry, ik denk dat ik wat verkeerd begrepen had, neem me niet kwalijk. Ik bedoelde helemaal niet dat Bagheera niet mee mag kletsen, heb ook expliciet gezegd dat ze van harte welkom was! Ik bedoelde het meer als losse opmerking omdat ze zich voorstelde en vertelde dat ze in juni 2004 met de pil gestopt was. En wij in augustus… dat was het enige.



:oops:






Oow, oke, dan snappen we het! Is dat bij deze opgelost dan :-*

Bagheera, welkom hier! Wat een pech allemaal, hopelijk helpt de clomid! Ik :thumbup: in ieder geval voor je.



Irene, wat fijn om nog iets van je te horen. Veel succes en hopelijk tot gauw!



Ik hoop ook dat we hier allemaal gezellig blijven kletsen. Hopelijk dan snel met allemaal zwangeren en mama’s!



Wij zijn nog gewoon aan het afwachten. Geen symptoompjes, of beter, ik let er gewoon niet op en dat maakt me wel rustig!



Veel liefs,

Ilona

zo maar even een bib (baby in buik) melding. zo houd ik jullie tenminste ook een beetje op de hoogte!



bagheera welkom hier! ik hoop dat je snel zwanger wordt.



het is heel vreemd, de meeste vrouwen vinden de laatste loodjes zwaar, maar ik voel me juist op en top! das ook wel lekker hoor! maar heb dus totaal geen last van harde buiken oid.



heb trouwens het idee dat ukkie weer in een stuit ligt, dus kan weer afwachten tot vrijdag.



hoest met de mammas?<br /> <br /> en hoe staat het met de ladys die op de duivels wachten? ilona en deedee zijn bijna aan de beurt!



meiden ik denk aan jullie!



liefs :-*

Hoi Danien: Leuk dat je ook weer even langs komt, is volgens mij al weer even geleden. Goed om te horen dat je je zo goed voelt joh, het schiet nou al echt op he! :smiley:



Ilona: :pray: :pray: Goed dat je er dit keer een beetje rustig onder blijft, ik weet hoe moeilijk dat kan zijn. Ik duim voor je hoor…



Deedee: en…??? Hoe gaat het nu met je?



Irene: Goed om weer eens wat van je te horen. Ik hoop dat je inmiddels weer een beetje tot rust gekomen bent en dat je cyclus weer op orde is. Ook voor jouw hopen we natuurlijk op een mooi sinterklaas geschenk.



Bagheera: Eigenlijk hoor je bij dit groepje nooit een negatief woord van een ander hoor, iedereen leeft echt zo met elkaar mee. Dit is op zich natuurlijk ook een topic voor meiden die bezig zijn met zwanger worden, dus ben je zeker altijd welkom. Aangezien de meesten van ons al een hele tijd met elkaar meeleven, is de betrokkenheid bij dit groepje best wel groot vind ik. Dus ook de inmiddels zwangeren en moeders onder ons, blijven gelukkig van harte welkom. In het Topic van de Juni mama’s las ik dat dat niet overal zo is hoor :frowning: . We hopen alleen dat het rijtje niet-zwangeren snel opgedoekt kan worden :wink:



Hier lijkt het momenteel iets beter te gaan. Ik merk dat als ik werk dat ik me dan veel beter voel dan wanneer ik thuis zit. Dan ben ik het grote deel van de dag misselijk :sick: Over twee weken mag ik voor het eerst naar de VK :slight_smile: Dan kan ik eindelijk het hartje horen als het goed is. Ik vind het nog steeds allemaal wel erg spannend hoor, maar begin wel steeds meer aan het idee te wennen.



Veel liefs

Toensie

Amy, Gefeliciteerd!!!



Bagheera, welkom bij deze stop-club!

Ik lees ook nog altijd mee, (al schrijf ik niet zo vaak); als ik op KOK kom, lees ik altijd eerst hier of er nog iemand van dit clubje misschien wel zwanger is, voordat ik bij de januari-mama’s (waar ik nu ook bij mag horen) lees.

Ik vind het altijd geweldig om het NOD-lijstje te zien slinken, en het zwanger-(of bevallen-)lijstje te zien groeien!

Ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoor, :liar: , maar mag ik weten van welk jaar je bent? Ik zelf ben van '68, dus al een iets “oudere” moeder, maar gelukkig merk ik daar niets van tijdens de zw.schap.



Ik blijf kaarsjes branden, en ik zal de Sint ook nog even aan z’n baard trekken (of beter juist van niet?) of hij jullie een mooi geschenk zal geven.



Groetjes, Miepje68

Gisteren de :twisted: :twisted: op bezoek gekregen!

Ik voel me echt rot nu. Ik heb een hele dag zitten huilen. Ik zie het allemaal niet meer zo positief in op dit moment. Ik snap het gewoon niet!

Nog maar 2 kansen op deze manier, dat lijkt zo weinig… .

Morgen zullen we maar weer bellen voor een nieuwe afspraak. Hopelijk kan ik dan terug wat positief denken.



Veel liefs,

Ilona

Ilona :cry: :cry: Het is niet eerlijk meid!



Liefs

Toensie

hey meiden!



ilona wat een pech toch weer meid! :cry: :cry: had het je zo gegund!!



deedee hoest bij jou??? ik hoop het zo voor je!! :pray:



ben vandaag weer naar de vk geweest en heb een liggingsecho gehad. zal de foto zo laten zien. ukkie ligt nu gelukkig goed en dat betekent dat ik vanaf dinsdag thuis mag bevallen!! :smiley: ze ligt nog niet ingedaald maard at was niet erg zei de vk dus… ukkie mag komen!!



hier dan de echo, ik vind hem heel duidelijk. het is het profiel van het gezichtje. (ik hoop niet dat ik mensen kwets waarbij het nog niet gelukt is, want dat is echt niet de bedoeling! geef ff een seintje als jullie het vervelend vinden. )







liefs danien

Hoi,



Danien, het kwetst me niet hoor dat je zoiets schrijft. Ik denk wel even, ik wou dat het bij ons ook al zover was, maar ik blijf er maar in geloven dat onze tijd ook wel komt. Ik ben blij voor je dat alles goed gaat! Geniet ervan.



Ik heb een nieuwe afspraak gemaakt, bij de gyn en ik moet 2 december al terug voor een echo. Ze wisten niet goed wanneer ze mij terug moesten laten komen, omdat ik weer een cyclus had van 26 dagen, dus hebben ze het voor de afspraak voor de zekerheid maar vroeger geplaatst. Mijn nieuwe NOD is voorlopig 16/12. Dit kan nog veranderen als ik precies weet wanneer mijn inseminatie gebeurt.



Het is bij ons mooi wit buiten, er ligt zeker 5cm sneeuw. Heeft het in Nederland ook zo gesneeuwd?

Ik denk dat ik straks, samen met mijn ventje een sneeuwwandeling ga maken.



Voor iedereen een fijn weekend!



Veel liefs,

Ilona

Hier in het noorden ligt helemaal geen spat sneeuw! Ik heb de beelden op tv gezien betreft het zuiden van Nederland…niet te geloven…als ik zo buiten kijk is het alleen maar triest en koud weer.



Hier alles verder goed, nog even en dan zitten we alweer op 25 weken!!

Het gaat supersnel…



Ik heb bij de laatste controle van de verloskundige iets suiker in mijn urine, zelf maakte ze er weinig van en ik denk dan ook dat het door die halve amandelstaaf kwam :mrgreen: (had ik voor de controle lekker weggehaffeld)



Maar voor de zekerheid wil ze de volgende keer toch een bloedsuiker curve doen…



Onze kleine pjuk voel ik nu overal bewegen, eerst voelde ik het maar op een plaats maar nu die toch groter wordt, bewerkt ie mijn hele buik :inlove:









Fingers crossed!!

xx

famke