Augustus 2004 gestopt met de pil. (deel 6)

NOD

Angela (1973) - 2 november

Ilona (1981) - 25 november

Deedee (1976) - 30 november

Tata (1977) - 150 mg Clomid + Metformine, 3e ronde

Liza (1976) - ??



“EVEN” AFSTAND VAN FORUM

Klaziena (1979)

Irene (23-03-1976)

Maria (1977)



ZWANGER

(Amy (1979) (uitgerekend 23/11/2005))

Danien (1981) (uitgerekend 21/12/2005)

Miepie (1974) (uitgerekend 29/12/2005)

Miepje (1968) (uitgerekend 13/01/2006)

Famke (1979) (uitgerekend 21/03/2006)

Maja (1976) (uitgerekend 02/04/2006)

Aurora (1976) (uitgerekend 28/04/2006)

Toensie (10-08-1976) (uitgerekend 27/06/2006)



BEVALLEN

Kellyamely - dochter Jade op 16 juli 2005

Dolfijntje (30-08-1978) - dochter Fiona Teuna Martina op 1 oktober 2005

Surprise (1976) - dochter Sanne op 7 oktober 2005

Pheebs (1978) - dochter Femke op 11 oktober 2005



Weer een nieuw deel om verder te kletsen!

Hoe is het met jullie allemaal?

Ik voel me al iets beter vandaag. Ziek zijn vind ik vreselijk, bah! Gelukkig duurt het nooit zo lang.

De vruchtbare dagen naderen weer langzaam, dus wat dat betreft is het héél fijn dat ik me iets beter voel.

:-* Deedee

Een nieuw deeltje… dat het zwangerenlijstje maar langer mag worden :pray:



Deedee, fijn dat je je weer wat beter voelt. Ziek zijn is maar niks idd… zeker niet in de klusdagen. Mijn duimen draaien weer voor je :-*



Hier alles in orde. We zijn hard aan het nadenken over meubeltjes en kinderwagens… maar eigenlijk moet ik overdag gewoon werken :wink:

Werken? hihi, er zijn toch veeeel belangrijkere dingen nu! :mrgreen:



Zijn jullie ook al met namen bezig?

Zullen we hier maar een kaarsje branden voor de meiden die al zo lang wachten en voor de meiden die het nodig hebben.



Wat lief Surprise!!! :-



Ik zal er ook eentje aansteken hier.



Ilona, deze brand nu speciaal voor jou!







:-
Deedee

Deedee en surprise wat lief!

Jullie zijn allemaal schatten!



Ik brand ook een kaars voor iedereen die het nodig heeft!

He meiden,



Lief hoor die kaarsjes!!!



Helaas heeft de 2e ronde Clomid+ Metformine niets opgeleverd. Dit viel uiteraard weer erg tegen. We dachten eindelijk de goede kant op te gaan… We beginnen nu met 150 mg Clomid en Metformine, werkt dit niet dan moeten we toch echt gaan spuiten.



Maar, morgen gaan we eerst lekker de zon op zoeken, we gaan een weekje naar Egypte! Daarna start ik weer met alle pillen.



Liefs tata

Tata, wat jammer. Hopelijk levert de 150 mg wel iets op!

Geniet maar van je weekje Egypte! Even lekker ontspannen!



Straks onze tweede poging! Weer twee weekjes in spanning leven.

Ik ben net vandaag ziek geworden! Een beetje verhoging, en goed verkouden. Hopelijk heeft dit geen negatief effect op de inseminatie.



Vanavond gaan we naar een concert van Natalia( een fantastische Belgische zangeres) Hier kijk ik al maanden naar uit. Hopelijk voel ik me vanavond al stukken beter!



Veel liefs,

Ilona

Meiden, ik brand ook in mijn hart een kaarsje voor jullie … Bijzonder hè, dat we elkaar niet kennen en toch meeleven!



Ilona: heel veel succes en ik ga duimen dat deze poging succes heeft. Die verhoging is geen probleem waarschijnlijk (bij de man nog meer)… misschien helpt het juist omdat je lichaam in een hogere staat van activiteit is. Slik je al vitamine E (o.a. in tarwekiemolie), dat kan helpen om de innesteling te bevorderen. Heel veel plezier vanavond bij het concert!



Tata: wat balen meid… de eerste keer sloeg het zo netjes aan. Lichamen zijn maar raar. Hopelijk helpt de hogere dosis! Geniet van jullie weekje weg en dan weer met nieuwe moed!



Deedee: ik schrik telkens weer van je tekst… 17e ronde. Meis, wat een geduld moeten jullie opbrengen (en de anderen hier ook) :frowning: Je weet dat ik het jullie allemaal enorm gun.



De namen zijn we al uit… heerlijk om iets van het lijstje te kunnen strepen :stuck_out_tongue: Zondag ben ik precies op de helft!

Ik heb het lijstje weer een aangepast.



Best mooi al die kaarsjes zo!



Tata, jij moet ook een hoop geduld hebben hè, ik vind het elke keer weer zo erg voor je dat het niet gelukt is. Ik hoop dat de 150 mg clomid en metformine wel aan slaat.



De kaarsjes blijven branden op de eerste pagina, kunnen we er als we het nodig hebben even naar kijken.



Een fijne vakantie!!!



Ilona, ik hoop dat deze poging je geluk brengt! Klinkt goed wat Maja zegt toch?



Beterschap en veel plezier bij het concert vanavond!



Maja, ik moet soms ook wel slikken bij de gedachte dat dit al de 17e poging wordt. Maar aan de andere kant, wat is nou 17 keer? En zeker de eerste 10 kan ik er wel afhalen, vanwege het verkeerd mikken en een keertje overslaan…



Onze tijd komt nog wel. Dat probeer ik maar steeds tegen mezelf te zeggen.



Je bent een lieverd! :-* Net als alle andere meiden hier.



Dus reden voor een klein feestje zondag! Fijn dat jullie de namen al hebben! Krijg je rond de 20 weken nog een echo?



Allemaal een fijn weekend!



:-* Deedee

Ja, sinterklaas is toch aangekomen in Nederland :dance:





Sanne heeft haar schoentje al klaar staan voor vanavond :wink:









Iemand moet toch de eerste zijn. :stuck_out_tongue:

Zo leuk he de Sinterklaastijd. Ik krijg er altijd weer de kriebels van!

Surprise: laat je nog even weten of en zo ja, wat Sanne in haar schoentje heeft gekregen morgenochtend? Dan weet je tenminste meteen zeker of ze al wel in dat grote boek van de Sint is bijgeschreven :wink:



Wel mooi hoor al die kaarsjes. Het is idd hartverwarmend om te zien dat iedereen zo met elkaar meeleeft ondanks dat we elkaar niet echt kennen.



Meiden die nog bezig zijn… Ik hoop dat jullie allemaal een fantastisch sinterklaascadeautje zullen krijgen… :pray: dat die goeie ouwe man jullie huisjes maar niet over zal slaan :-*



Liefs

Toensie



Gisteren na de echo zijn we gelijk bij alle pake’s en beppe’s langs geweest om ons pjukje met veel tots te bewonderen.



Het was een ongelovelijk mooie ervaring, erg bijzonder als je je kleine wezentje weer ziet.

Doe man die de echo doet is van beroep huisarts en weet mediche gezien er ook veel van af, Zo hebben we kunnen zien dat het geen hazelipje of openruggetje heeft, dat het hartje goed klopt en de bloedtoevoer van moeder naar kind prima was.

Ook hebben we het maagje gevuld met vruchtwater gezien (pjuk lag lekker te happen van het water) de lever was heel erg groot, hierin bewaard pjukje zijn reserve suikers mocht ik een te hoge bloeddruk krijgen of als de placenta niet optimaal zou werken (=goed dus), in de niertjes zat geen vocht, hij plast dus goed…



Pjukje werd nog uitgebreid opgemeten en met 1 dag verschil kwam het overeen met de bevallingsdatum en het gewicht (nu 430gr) ligt mooi tussen het gemiddelde.

Het belangrijkste om te horen was natuurlijk dat alles gezond leek (in hoeverre je het natuurlijk kan zien)



Kleine Pjukje was erg bewegelijk tijdens de echo zodat deze huisarts moeite moest doen om de hartslag te kunnen meten, je hoort dan ook hem op de dvd ook steeds zeggen: wat een druk kind, jullie krijgen er nog wat mee :wink:



Ook heel appart om te zien wat je eigenlijk nu van binnen voeld, je hebt er nu beeld bij en kunt zien wat dat kleine wezentje doet…



Aan het einde van de echo hebben we zijn klein piemeltje bewonderd, de arts zei er 100% zeker van te zijn, en we hebben het zelf ook goed kunnen zien … een klein ventje …









De eerste 2 foto’s zijn van het gezichtje











Het beentje helemaal gestrekt





En de ruggewervel



Surprise, heeft de Sint nog iets aan Sanne gegeven? Lief hoor zo’n minischoentje! Dat er al zo’n grote wortel in kan! :mrgreen:



Toensie, hopelijk krijgen we nu inderdaad een Sinterklaascadeau! Het zou wel heel leuk zijn!



Famke, wat leuk een jongen! Gefeliciteerd!! Mooie echo’s! En fijn dat alles er goed uitziet bij de beeb!!



Jullie zullen die dvd nu wel dagelijks bekijken, of niet? :inlove:



Maja, vandaag 20 weken gefeliciteerd!! :-



Ilona, hoe was het concert?



Angela, ik ben nu toch wel benieuwd naar je hoor!



:-
Deedee

@Deedee wrote:

Surprise, heeft de Sint nog iets aan Sanne gegeven? Lief hoor zo’n minischoentje! Dat er al zo’n grote wortel in kan! :mrgreen:
De bofkont heeft een cadeautje in haar schoen gehad :slight_smile:













Deedee, Ik hoop dat jij een positieve zwangerschapstest in je schoen krijgt van de testpiet



Famke: Mooie echo’s! Fijn dat alles er goed uitziet. Dat is altijd een hele geruststelling.

Hallo dames,



Laat ik beginnen met te vertellen dat ik gewoon ongi :wall: geworden ben en inmiddels al weer druk met mijn hubbie in de klus periode beland ben! :drool: :inlove:



Ik moet zeggen dat het nu (na 14 rondes, ben de tel kwijt) toch allemaal wel een beetje moeilijk wordt om de spirit erin te houden. Inmiddels zijn we ook niet meer bij de GYN (alle medische keuringen hebben we prima doorlopen…niets aan de hand!) en nu hopen dat het spontaan lukt voor augustus 2006…Dan zitten we op 2 jaar en dan zouden we verder de molen in kunnen indien we dat wensen.



Iedereen zegt dat ik blij moet zijn dat er niets gevonden is en dat wij gezond zijn, dus alles is mogelijk, en ik probeer ook zo te denken maar toch bekruipt me het gevoel van …" waarom is het dan nog niet gebeurd?" Hebben jullie dat nu ook? :doh:



Verder blijf ik positief en als ik naar het lijstje van augustus 2004 kijk is inmiddels meer dan de helft zwanger en zijn de niet zwangeren in de minderheid en daar bouw ik dan maar op! Onze tijd komt nog…kwaliteit kost tijd!!!



Ik hoop dat ik nu niet iedereen depri heb gemaakt, heb zelf nu ook weer goede moed, maar probeer niet te veel op de site te komen, hou wat afstand voor zelfbescherming, zeg maar!



Ik denk aan jullie en wens iedereen veel succes in de komende klusperiode of in afwachting van de NOD die hopelijk niet komt…Onze tijd komt! :dance:



Dikke kus, Angela :inlove: :inlove:

Deedee, het concert was geweldig! Lekker even gewoon ontspannen! Ik was ook weer bijna helemaal opgeknapt!



Famke, een jongen, wat leuk, maar vooral dan dat alles gewoon in orde is, dat is nog altijd het belangrijkste!



Maja, bedankt voor de tip. Dat van de vitamine E wist ik nog niet, ik ben dus maar gelijk vitamine E tabletten gaan halen. Je weet maar nooit of het helpt… :smiley:



Angela, veel succes in de volgende ronde. houd de moed erin! Ik snap je wel hoor, dat als ze zeggen dat alles in orde is, je toch met de vraag zit: “waarom is het dan nog niet gelukt” Ik was heel even opgelucht toen ze toch iets kleins vonden bij ons, en dan ineens weer erg verdrietig. Eigenlijk best wel dubbelzinnig allemaal.



Veel liefs,

Ilona

Wat een schatje die Sanne!! Niet zo gek hoor dat de Sint haar direct een kadootje heeft gebracht! :inlove:



Famke: gefeliciteerd met je zoon! Wat heerlijk dat alles goed was en dat jullie het zo goed konden zien. Hardstikke fijn!!



Deedee: jij kunt heerlijk relativeren… een aantal pogingen fout gemikt, nog een paar rondes overgeslagen… eigenlijk zijn we nog helemaal niet lang bezig :wink: Ik riep dat ook hoor toen ik met de Clomid begon: nu staat de teller weer gewoon op 0. En misschien wel een goede instelling. Het gaat binnenkort echt lukken, dat weet ik zeker!



Angela: en dat geldt ook voor jullie!! Ik snap je frustraties zeker heel goed, maar dat de onderzoeken geen duidelijke problemen opleverde is ergens ook heel positief. Misschien dat het bij jullie gewoon een beetje langer duurt… ik hoop dat jullie nu heel snel wel het geluk hebben dat alles goed gaat (want het is een ingewikkeld proces, dat zw. worden). Veel sterkte meis en hou de moed erin!



Ilona: ik snap je dubblele gevoelens wel hoor. Aan de ene kant is er duidelijk hoop voor jullie, aan de andere kant ben je verdrietig dat het niet vanzelf gaat. Ook jullie wens ik heel veel geluk toe!



Ik ben precies over de helft, bedankt voor de felicitaties Deedee. Het gaat echt hardstikke snel nu. We hebben bij 19 weken een echo gehad en daar was alles dik in orde. We willen niet weten of het een jongetje of meisje wordt, dus bij het deel waar Famke goed op zat te letten keken wij even naar de muur :stuck_out_tongue: Maar alles was goed en groei van zowel moeder als kind waren volgens het boekje. Helaas kregen wij geen foto’s mee, dus ik kan niet showen. Zaterdag hebben we de meubeltjes en de kinderwagen uitgezocht… dus we zijn al een heel eind met de uitzet. Voor meer info en foto’s verwijs ik naar mijn website (later vandaag… is nu nog niet bijgewerkt).

NOD

Ilona (1981) - 25 november

Deedee (1976) - 30 november

Tata (1977) - 150 mg Clomid + Metformine, 3e ronde

Angela (1973) - ??

Liza (1976) - ??



“EVEN” AFSTAND VAN FORUM

Klaziena (1979)

Irene (23-03-1976)

Maria (1977)



ZWANGER

(Amy (1979) (uitgerekend 23/11/2005))

Danien (1981) (uitgerekend 21/12/2005)

Miepie (1974) (uitgerekend 29/12/2005)

Miepje (1968) (uitgerekend 13/01/2006)

Famke (1979) (uitgerekend 21/03/2006)

Maja (1976) (uitgerekend 02/04/2006)

Aurora (1976) (uitgerekend 28/04/2006)

Toensie (10-08-1976) (uitgerekend 27/06/2006)



BEVALLEN

Kellyamely - dochter Jade op 16 juli 2005

Dolfijntje (30-08-1978) - dochter Fiona Teuna Martina op 1 oktober 2005

Surprise (1976) - dochter Sanne op 7 oktober 2005

Pheebs (1978) - dochter Femke op 11 oktober 2005



Surprise, wat een mooie wanten heeft Sanne gekregen! Zelf gebreid? Ze zal ze nu ook al wel aan kunnen, het is af en toe best koud!

Ik hoop dat de testpiet :mrgreen: inderdaad iets positiefs voor me heeft!

Angela, jammer! Ik dacht het eigenlijk al wel, anders was je vast al eerder langs geweest hier.. Moeilijk is dat, je weet dat er niks aan de hand is, en toch lukt het maar niet.

Het lijstje NOD-ers is inderdaad behoorlijk geslonken, dat geeft zeker hoop!

Dat afstand nemen, heb ik ook geprobeerd, maar ik kan het niet. Voor mijn gevoel maakt het ook niet echt wat uit. Als ik hier vaker kom, ben ik er niet meer mee bezig dan anders. Toch knap dat jij dat wel kunt!

Ik duim voor je! :pray: :thumbup:

Ilona, fijn dat je het leuk gehad hebt! :D

Het schiet voor jou alweer op hè, nog 8 dagen te gaan! Heb je er al een bepaald gevoel over? :pray: :pray:

Maja, ik moest erg lachen om hoe jij het er neer zet, en je hebt gelijk! Met de instelling die ik nu heb, moet het toch gewoon eens lukken.

Jammer dat je geen echo-foto's mee hebt gekregen! Ik zal zo je site eens bekijken, ben benieuwd naar je spulletjes!

Zijn jullie al aan de babykamer begonnen?

Hoe is het verder met iedereen?

We hebben weer een goede poging gedaan deze maand, misschien wel de beste ooit. :mrgreen: Een aantal keer een paar dagen achter elkaar, dan moet het toch een keer lukken! We wachten het weer af..

Ik wens jullie alvast een heel fijn weekend! En tot gauw!

:-* Deedee

deedee, inderdaad het schiet weer op! Ik heb er nu ook echt geen gevoel over… Ik had mezelf voorgenomen om me niet in de maling te laten nemen door mijn lichaam en ik voel nu ook helemaal niets! of dat positief is ???

Ik :thumbup: :thumbup: voor jou!



Veel liefs,



Ilona