Augustus 2004 gestopt met de pil (deel 5)

Vandaag dag 28! En nog geen :evil: :twisted: ! Nu begint het echt wel spannend te worden! Of ik het nog volhoud om tot zaterdag te wachten met testen … Ik denk dat ik toch morgen maar een testje zal doen als er nog niks is! Ik ben dan toch één dag overtijd! En ik ben nog nooit overtijd geweest! Het is vandaag echt wel een zenuwslopend dagje!

deedee, ik :thumbup: voor jou ook nog mee hoor!

Veel liefs,

Ilona

Owww Ilona, wat vreselijk spannend zeg! :shifty:

Ik zou inderdaad morgen gewoon een test doen! Helemaal als je nog nooit zolang overtijd bent geweest!

Ik duim nog even door hoor! Duimen we voor elkaar! :wink:

:pray: :pray: :pray:

:-* Deedee

Vandaag de :twisted: :twisted: weer op bezoek! Een echte teleurstelling deze keer! Dit moest natuurlijk weer op het werk gebeuren(ik had nachtdienst). Ik heb me echt moeten inhouden. Maar nu dat ik thuis ben, ben ik toch eens goed beginnen huilen. Ik had echt hoop deze keer! Nu heb ik wel weer een les geleerd, voor de volgende keer. Die zogenaamde symptomen ga ik gewoon vergeten in de volgende ronde, ik word er toch alleen maar gek van! En een cyclus van 28 dagen!? Mijn lichaam zal is een keer normaal gaan doen! :wall:

Veel liefs,

Ilona

Ilona, wat erg! :cry: En dan nog wel op je werk… Wat zal jij je nu vreselijk rot voelen zeg!

Dikke knuffel meis! :-* :-* :-

Mijn temperatuur was vanochtend weer gedaald, nog niet laag genoeg, maar het bevestigd wel wat ik al dacht, ik zal wel ongesteld worden. :frowning:

:-
Deedee

Ilona echt balen zeg. Jammer zeker omdat je er zo op gehoopt had deze keer.

Deedee geen bloed geeft moed zeggen ze, maar je een temp daling lijkt wel een voorspeller van duivels. Bah bah bah.

Ik hoop zo voor jullie allemaal dat het snel lukt. IK voel me ook zo gelukkig dat het bij ons zo snel is gegaan.

Fiona en ik maken het goed. De nachten zijn nog wel eens wat zwaar, maar dan doe ik maar net als de kleine wat meer korte tukjes in plaats van een lange nacht.

Dolfijntje, dat is denk ik het beste wat je kunt doen, slapen als Fiona slaapt. Anders is het volgens mij erg zwaar!

Aurora, ik heb net even een rondje website’s en logs gedaan, en wauw wat zie jij er goed uit zeg! Ik keek mijn ogen uit! :shock:

Hoe gaat het met je? Ik heb hier al een tijdje ook niks van jou gelezen. Geen nieuws is goed nieuws zeggen ze, dus daar gaan we maar van uit! :mrgreen:

Ilona: Wat balen meid :frowning: , we hadden het zo gehoopt. Ik kan je vertellen dat ik ook een aantal keer dacht aan mijn loichaam te merken dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn, maar dat bleek steeds niet zo. Tot afgelopen maand, ik had eigenlijk zo goed als geen symptomen, maar wel een vaag gevoel van binnen dat het zomaar wel eens raak kon zijn. En de uitslag is inmiddels bekend… Momenteel heb ik nog niet erg veel lichamelijke symptomen hoor, alleen erg moe maar verder niet. Het is heel moeilijk, maar probeer je idd niet gek te laten maken, want het hoeft dus echt niet altijd iets te zeggen.

Deedee:Hoever is je temp. gedaald? Bij mij was hij nl. ook iets omlaag gegaan rond mijn NOD, maar daarna weer omhoog. Er is dus nog een klein beetje hoop. Ik blijf voor je :thumbup: Wanneer zou je gaan testen?

Maja en Aurora; hoe gaat het met jullie???

Hier gaat alles goed. Ben vanmorgen bij de HA geweest voor wat info. Ivm mijn grote vermoeidheid, moet ik bloed laten prikken om te kijken of mijn schildklier nog steed naar behoren zijn werk doet (aangezien ik daar vorig jaar problemen mee heb gehad). Ik kan nu gewoon een afspraak bij VK gaan maken, als de uitslag niet helemaal goed is, moet ik ws naar de gyneacoloog. Maar ik ga er vooralsnog van uit dat alles ok is. Omdat mijn ijzer te laag is, wordt dat ook meteen gecontroleerd.

Liefs

Toensie

Nou Toensie, je krijgt gelijk!

Mijn temperatuur was gisteren gedaald naar 36,4 en vanmorgen was die 36,8! Zo hoog heb ik hem nog nooit gehad op dag 13 van mijn cyclus.

En toch weet ik het niet hoor… Nou ja, morgen nog maar even afwachten. Maar ik krijg wel weer een beetje hoop. :think:

Wanneer ik eventueel ga testen, weet ik nog niet eigenlijk. :shifty:

Deedee, spannend!

Ik :thumbup: mee!

Veel liefs,

Ilona

Dank je Ilona! Gaat het alweer een beetje?

Veel geluk in de nieuwe ronde!

Ik zie trouwens dat ik dag 13 noem, daar bedoel ik de 13e dag ná de eisprong mee. :angel:

Het gaat wel weer hier! Ik heb al een nieuwe afspraak gemaakt: 8 november een echo en bloedname en als alles goed verloopt de 10e de tweede inseminatie. Het is dan alleen af te wachten of de pregnyl spuit voldoende is of dat ik nog meer hormonen moet nemen nu!

Straks gaan we naar een verjaardagsfeestje van mijn schoonzus, even ons zinnen verzetten en een keer goed feesten!

Deedee, nog altijd spannend bij jou? ik :thumbup: en :pray: nog steeds dat je de volgende bent met goed nieuws.

Nog een fijn weekend voor iedereen!

Veel liefs,

Ilona

NOD

Deedee (1976) - 30 oktober

Angela (1973) - 2 november

Ilona (1981) - 8 november echo, 10 november inseminatie

Tata (1977) - 100 mg Clomid + Metformine, 2e ronde - NOD ??

Liza (1976) - in oktober naar de gyn geweest

“EVEN” AFSTAND VAN FORUM

Klaziena (1979)

Irene (23-03-1976)

Maria (1977)

ZWANGER

(Amy (1979) (uitgerekend 23/11/2005))

Danien (1981) (uitgerekend 21/12/2005)

Miepie (1974) (uitgerekend 29/12/2005)

Miepje (1968) (uitgerekend 13/01/2006)

Famke (1979) (uitgerekend 21/03/2006)

Maja (1976) (uitgerekend 02/04/2006)

Aurora (1976) (uitgerekend 28/04/2006)

Toensie (10-08-1976) (uitgerekend 27/06/2006)

BEVALLEN

Kellyamely - dochter Jade op 16 juli 2005

Dolfijntje (30-08-1978) - dochter Fiona Teuna Martina op 1 oktober 2005

Surprise (1976) - dochter Sanne op 7 oktober 2005

Pheebs (1978) - dochter Femke op 11 oktober 2005

Hier is alles nog steeds spannend! Mijn temperatuur was vanochtend weer 36,8.

Ik begin nu langzamerhand steeds meer hoop te krijgen. Maar misschien is mijn luteale fase nu 14 dagen en dan zou mijn cyclus 27 dagen zijn... Dus dan moet ik morgen nog even afwachten.

Als mijn temperatuur morgen weer hoog of hoger is, dan ga ik met mijn vriend overleggen wanneer we gaan testen. Ik zou het zo super vinden!

Ilona, ik zal 8 en 10 november extra aan je denken. :-*

Veel feestplezier! Het is een prachtige zonnige dag vandaag!

Een fijne zondag allemaal!

Duimt heel hard voor Deedee.

Sanne kwam vannacht erg mooi meteen in de nieuwe tijden :smiley:

Nu kijken of ze dat zo vol blijft houden.

Over voeding gesproken hoevaakl voedden jullie 3 weken?

Ik heb vannochtend Laiser weer lekker zelf kunnen longeren. Zo fijn om lekker zelf weer bezig te zijn met je paard.

Ik hoorde dat de bijrijdster afgelopen week met hem gesprongen had. Laiser had super genoten en super ontspannen gelopen toen vertelde ze stralend.

Morgen moet ik weer met de kat naar de DA terug.

Ik hoop zo dat het pootje er niet alsnog af hoeft…

Vanmiddag komt mijn broer weer op visite om naar zijn nichtje te komen kijken :slight_smile:

Vanochtend heb ik voor het eerst met sanne gedoucht. Vond het wel eng hoor, was veel te bang om haar uit mijn handen te laten glippen. Gelukkig had michel al een een paar keer met haar gedoucht zodat zij het in ieder geval al kende.

Hoi meiden,

Even kort, want ik moet werken.

Mijn temperatuur was vanochtend weer 36,8. Dus ik dacht ik ga testen, ik zit nu tenslotte op dag 15 na de eisprong. Ik heb getest met de digitale test van ClearBlue en het was negatief… :frowning:

Misschien is het hcg nog niet genoeg aanwezig. Ik denk dat ik donderdag weer test, als ik nog niet ongesteld geworden ben dan.

Toch ga je je wel zwanger voelen hoor… Maar of het echt zo is…

Nou ik moet werken, ik houd jullie op de hoogte!

Oww, deedee, je houdt het wel spannend hoor! Je temp. is nog steeds hoog, dus het zou in elk geval nog kunnen. Ik blijf voor je :pray:

Ik heb vanmorgen de VK gebeld. Kan op vr. 9 dec. langskomen voor een eerste afspraak. Dan gaan ze kijken of ze het hartje kunnen horen. Ik krijg dan ook een verwijzing voor een echo. Nog 5 weken wachten dus…moeder willen worden eist wel veeeeeel geduld van je hoor! Eerst elke maand weer afwachten na die eisprong en dan nu weer afwachten tot de 12 weken voorbij zijn.

Ben vanochtend redelijk misselijk wakker geworden, maar na een uurtje zakte het weer af. Bloed laten prikken op ijzer en schildklierhormoon. Ben benieuwd of dat allemaal goed is, aangezien ik zo ontzettend lusteloos en moe ben steeds. We wachten rustig af…

Het valt me trouwens op dat het de laatste tijd vrij rustig is hier op het forum.

Liefs

Toensie

Deedee, toch nog spannend! Ik hoop het zo voor jou dat je gewoon te vroeg getest hebt. :thumbup: :thumbup: !

Toensie, inderdaad, ons geduld wordt erg op de proef gesteld! Hopelijk vliegt de tijd, zodat je snel gerustgesteld bent.

Hier alles goed! Ik voel me al veel beter en wacht gewoon af voor de volgende ronde. Al duurt het wachten altijd wel lang.

We zijn nu volop onze woonkamer aan het verven en vanavond gaan we halloween vieren.

Veel liefs,

Ilona

Deedee, ik ben heel hard aan het duimen!!!

Hoi allemaal,

Deedee, wat spannend!!! Ik ga heel hard voor jullie duimen!

Surprise, wat een mooie foto’s, wat lijkt het me leuk (maar ook heel eng) om met zo’n kleintje onder de douche te staan!

Dolfijntje, ik ga deze week nog even kijken naar Fiona’s weblog (maar dat doe ik dan liever thuis dan illegaal op m’n werk).

Ilona, gelukkig dat je je al weer wat beter voelt, wat vervelend al die vage verschijnselen; al dat hopen en dan weer die teleurstelling.

Hopelijk is het volgende keer wèl raak!

Jullie allemaal veel liefs, ook diegenen die ik niet speciaal genoemd heb.

groetjes, Miepje68

(hier alles goed, nauwelijks klachten, een gigantische buik, weinig zin om te werken, ik wil alleen maar bezig zijn met de baby…)

Meiden, bedankt voor jullie duimen!

Vanochtend was mijn temperatuur 36,5, maar ik ben nog steeds niet ongesteld.

Sinds gistermiddag heb ik veel last van de onderrug, vooral als ik voorover buig. Gisteravond een beetje hoofdpijn, en hoofdpijn kondigt bij mij meestal de menstruatie aan.

Maar goed, ik denk dat ik toch op de duivels moet wachten, van 36,8 naar 36,5 is best een verre daling. :frowning:

Toensie, dat lijkt me het allermoeilijkste, die 12 weken doorkomen. Maar voor je het weet is het al zo ver! En als je het hartje eenmaal hebt gehoord, dan gaat het allemaal heel snel.

Het is hier inderdaad rustig, maar de meeste zijn dan nu ook zwanger. Toch klets je dan minder volgens mij.

Surprise, Sanne geniet er zichtbaar van! En jij ook volgens mij!

Ilona, hoe was je halloweenavondje?

Wachten duurt altijd het langst, vooral als je iets zo vreselijk graag wil.

Miepje, fijn dat je nauwelijks klachten hebt! Hopelijk blijft dat zo!

Miepie, hoe is het met jou?

Hoi meiden,

Deedee: reuze spannend hoor… zo’n lange luteale fase en hoge temp. Bij mij ging de temp. ook opeens omlaag en daarna toch weer omhoog. Ik hou hoop!

Ilona: verdrietig meis… helaas zijn de kansen met IUI niet zo heel hoog. Ik las in het IUI topic dat het zo’n 10-15% per inseminatie is… dat vraagt veel geduld. Ik hoop echt dat jullie geluk hebben en dat het snel gaat.

Toensie: jij zit nu in de zwaarste weken… dus tanden op elkaar en volhouden. Na de 12e week wordt het echt beter…lichamelijk en geestelijk (minder onzeker, je voelt je meer jezelf en je krijgt je energie weer terug).

Miepje: je toekomstige kindje is idd nu het belangrijkste… kan me goed voorstellen dat je verder nergens zin in hebt. Nog een paar weken tot je verlof!

Surprise: Sanne is prachtig :inlove:

Aurora: idd was ik ook superverbaasd over je log… een heus fotomodel in ons midden :wink: Gaat alles goed…?

Hier alles prima. We waren lekker een weekendje in Nederland en daar is iedereen vol belangstelling en verwachting. Heel veel spulletjes gekregen (nieuw en tweedehands)… hele leuk allemaal! Ik voel de baby af en toe wel bewegen, maar het is nog niet heel duidelijk. Donderdag mag ik weer op controle, dan hopelijk ook een echo!

Meiden… ik leef met jullie mee!