Irene, ik had al in je eigen topic gezegd dat ik het heel jammer vind. We zullen je heel erg missen en ik hoop en bid voor jullie dat je heel snel zwanger zult zijn. Veel liefs!!
Toensie: wat een goed nieuws meis… dat kunnen we wel gebruiken. Heel erg gefeliciteerd en het zit vast goed! Snel je banner veranderen :mrgreen: Wanneer ben je uitgerekend? Een zomerbeebje?
Irene, ik kan het me goed voorstellen hoor dat je even afstand wil nemen van het forum.
Meid ik wens je veel sterkte en ik blijf ook voor jou duimen.
Knuffel
Toensie, Wat gaaf dat je een positieve test hebt.
Hartelijk gefeliciteerd!
Andere dames, die nog wachten ook voor jullie een knuffel
Dolfijntje wat een schattig fotootje
De zwangere dames natuurlijk ook een knuffel
Irene, heel veel sterkte gewenst! Ik blijf aan je denken en ik zal ook blijven :thumbup: !
Veel liefs,
Ilona
Even kort…
Irene, ik lees dat je ons (even) gaat verlaten. Ik hoop dat je de rust vind die je nodig hebt. Je hebt inderdaad een hoop meegemaakt en ik kan me voorstellen dat dat er behoorlijk inhakt op een gegeven moment.
Alle goeds, en ik hoop dat je hier weer eens terugkomt om te vertellen dat de rust je goed gedaan heeft en je in verwachting bent.
Je bent een schat, dat weet je! Ik gun je alle geluk! :-* :-*
Toensie, gefeliciteerd meid! Wat gaaf zeg! Heb je alweer getest? Er staat de volgende keer vast een dikke streep hoor! Echt fijn voor je dat het nu eindelijk gelukt is! :dance: :dance:
Voor de rest, ik kom denk ik donderdagavond weer even bijlezen en schrijven, heb het erg druk nu..
We hebben trouwens toch wel een kans deze ronde, de nekpijn van mijn vriend was vrij vlot minder en daar hebben we gebruik van gemaakt. :inlove: Mijn temperatuur is nog niet gestegen, hoop dat dat morgen gebeurd, anders is mijn cyclus weer langer.
Tot snel!
:-* Deedee
Ik wordt echt gek op dit moment! Ik denk vanalles te voelen, maar ik weet niet of ik het me verbeeld of niet! Gevoelige borsten, een gespannen onderbuik en ik ben al 3 avonden na mekaar misselijk.
Ik probeer er niet teveel aan te denken, want ik ben bang dat het allemaal verbeelding is. Twee weken kan soms lang duren als je zenuwachtig bent, maar ja, we kunnen toch alleen maar afwachten!
Veel liefs,
Ilona
Bedankt meiden voor jullie lieve reacties! Volgens mij ben ik rond 27 juni uitgerekend, nog net een juni baby dus. Nu ik dit aan het typen ben, heb ik net het gevoel alsof het over iemand anders gaat, ik durf het nog steeds niet helemaal te geloven hoor :mrgreen: Ik merk nog niet echt heel veel aan mijn lichaam, behalve dan dat ik regelmatig een soort trekkend gevoel in mijn onderbuik heb en dat ik veel moe ben. Maar dat lijkt me ook wel weer logisch aangezien ik ongeveer 6 keer in een nacht wakker word… Mijn man was echt ontzettend verrast en blij toen ik het hem vertelde. Langzaam aan begint het besef nu wel te komen.
Ilona: Ik zal deze dagen aan je denken en voor je duimen hoor Ontzettend spannend. Zou natuurlijk wel fantastisch zijn!
Deedee: Ook voor jouw natuurlijk heel veel
de komende dagen, ik gun het jullie zo, dat afwachten elke maand weer is en blijft verschrikkelijk :?
Irene: Heel veel sterkte meid, we zullen je missen in het clubje maar ik begrijp het heel goed hoor. Ik hoop dat je je rust een beetje terug kunt vinden.
Verder heel veel lieve groetjes aan alle anderen :-*
Liefs
Toensie
NOD
Ilona (1981) - 27 oktober
Deedee (1976) - 30 oktober
Liza (1976) - in oktober naar de gyn
Angela (1973) - 2 november
Tata (1977) - 100 mg Clomid + Metformine, 2e ronde - NOD ??
“EVEN” AFSTAND VAN FORUM
Klaziena (1979)
Irene (23-03-1976)
Maria (1977)
ZWANGER
(Yvonne)
(Amy (1979) (uitgerekend 23/11/2005))
Danien (1981) (uitgerekend 21/12/2005)
Miepie (1974) (uitgerekend 29/12/2005)
Miepje (1968) (uitgerekend 13/01/2006)
Famke (1979) (uitgerekend 21/03/2006)
Maja (1976) (uitgerekend 02/04/2006)
Aurora (1976) (uitgerekend 28/04/2006)
Toensie (10-08-1976) (uitgerekend 27/06/2006)
BEVALLEN
Kellyamely - dochter Jade op 16 juli 2005
Dolfijntje (30-08-1978) - dochter Fiona Teuna Martina op 1 oktober 2005
Surprise (1976) - dochter Sanne op 7 oktober 2005
Pheebs (1978) - dochter Femke op 11 oktober 2005
Mieke, leuk weer even van je te lezen! Fijn dat alles goed gaat. Ben benieuwd naar je buik en echo. Ik zie dat je een website hebt, daar zal ik zo eens gaan kijken! Dat vind ik altijd leuk! :-*
Surprise, wat een mooie foto's! Mooi beebje hoor! Owww en die voetjes... :inlove: Ben je al een beetje gewend aan het moeder zijn?
Maja, Ik had het geloof ik al geschreven, maar we hebben wel geluk gehad deze ronde. We doen gewoon mee, mijn temperatuur stijgt weer langzaam, dus we hebben zelfs heel goed gemikt. Nou maar weer wachten. Ik heb wel veel lichte kramp nu, maar goed dat kan ook wel wat anders zijn.
Ik zal zo je site eens bekijken, ben zo benieuwd!!
Toensie, begint het al tot je door te dringen? Onwerkelijk is het hè, nu ben je gewoon echt zwanger meid! :inlove:
Bedankt voor je lieve woorden! :-* :-*
Danien, het gaat snel inderdaad, Amy staat nog voor jou, maar ik denk niet dat we van haar nog iets horen, net als Yvonne. Dus eigenlijk, ben jij gewoon de volgende in het lijstje! Wie weet krijg je wel een kerstkindje!
Ook jou site zal ik zo eens gaan bekijken! :mrgreen:
Met mij gaat alles goed, ik moet weer eens wachten! :shifty:
Famke, ik zal zo je log ook eens lezen, ben benieuwd hoe het met je gaat!
Dolfijntje, wat een mooi meisje heb je toch! :inlove: Hoe bevalt het nou moeder zijn? Ik ga zo eens neuzen op de webspace van Fiona. :-*
Wel leuk trouwens dat jullie alles bijhouden op een site, valt me ineens op dat jullie bijna allemaal een link hebben staan.
Ilona, het klinkt wel goed, maar laten we hopen dat het ook echt zwangerschapskwaaltjes zijn! Ik duim voor je!! :pray: :pray:
Nog een weekje, ga je dan ook gelijk testen? :pray: :pray:
Tot snel meiden!
Mieke, wat een leuk hondje zeg! En een mooie buik al!
Maja, je bent al aardig gegroeid! :inlove: De foto’s zijn een stuk duidelijker nu!
Wat gaaf dat je je beebje al voelt joh! Het gaat hard al zeg… :inlove:
Danien, leuk om te lezen hoor! Dat filmpje, die staat nu bij mijn favorieten, geweldig!
Famke, wat zal jij geschrokken zijn! Gelukkig is alles gewoon goed met de kleine. :-
Dolfijntje, werkt de webspace soms met een wachtwoord, of hebben jullie nog geen tijd gehad om hem bij te werken? :mrgreen: Ik denk ik word overladen met foto’s en zo… :oops: hihi
:- van een nieuwsgierige Deedee :mrgreen: :mrgreen:
Hoi!
Deedee, ik heb samen met mijn man afgesproeken, dat we volgende week zaterdag al gaan testen, als ik nog niet ongesteld ben. Ik heb toch meestal veel kortere cyclussen, dan ben ik ook wel echt overtijd.(als mijn lichaam natuurlijk dan niet een spelletje begint te spelen) Het zou me me toch ook niet lukken om nog langer te wachten … Als het kon zou ik nu al een test gaan halen. Ik wil het zo graag weten, zodat ik van die onzekerheid af ben!
Ik ben gisteren nog bloed gaan laten trekken om te kijken of alles goed verloopt in de tweede fase van mijn cyclus, en alles was goed dus daar kan het niet aan liggen!
Veel liefs,
Ilona
Hey dames…
Ilona, duim voor je hoor!! op naar zaterdag!
Deedee, wat ben jij toch a;ltijd belangstellend :), ikzelf kan het hier bijna niet bijhouden…ik wacht met je mee.
Toensie, erg pril allemaal en zo ongeloofwaardig…wacht maar dat je buik begint te groeien :mrgreen: …
Hier was het even spannend maar alles viel gelukkig erg mee, ik werd woensdag/donderdag nacht wakker met heftige krampen, de avond hiervoor ook al iets last van…
Ik was bang dat er iets mis was en heb mijn ventje wakker gemaakt, uiteindelijk besloten om toch wat proberen te slapen als dit niet zou lukken zouden we actie ondernemen.
Ik viel gelukkig in slaap en werd de volgende dag wakker met erge rug en banden pijn…
We hadden voor die dag al een afspraak met de verloskundige en tot die tijd mocht ik niets meer doen.
Het bleek dat ik het veel te druk heb gehad de afgelopen dagen en dat ik daarom een waarschuwing heb gekregen…
Ik moet dus vanaf nu rustiger aan doen en zal vanmiddag iets regelen met het werk…
Verder gaat het hier alweer goed alleen de schrik zat er goed in!!
Nooit weer!! en zal beter naar mijn lichaam luisteren :roll:
xx
famke
Famke, da’s effe schrikken zeg, gelukkig gaat alles verder wel goed. Het is i.d.d. zo belangrijk om naar je lichaam te luisteren, maar af en toe denk ik ook wel moeilijk. Je bent al bijn aop de helft
Ilona Deedee en Maja:
Klinkt misschien stom, maar omdat ik het nog steeds niet echt durfde te geloven dat ik werkelijk zwanger ben en omdat de test aan het begin van de week zo vaag was, heb ik op advies van de huisarts vandaag nog een test gedaan… Nou, geen twijfel meer mogelijk hoor! Nog voordat de controle streep verscheen, stond er al een dikke vette + :inlove: Ik geloof dat het nu pas echt tot mij door gaat dringen hoor, dat het werkelijk zo is, tenminste, ik sta mezelf nu toe om het ook echt te geloven.
Ik hoop zo dat er binnenkort voor de andere meiden ook goed nieuws is en meiden, als je dus geen bijzonderheden voelt aan je lichaam wil dat dus helemaal niks zeggen hoor! Het kan toch echt wel waar zijn! :dance:
O ja, surpise en dolfijntje, fantastische foto’s :inlove: (of had ik dat al gezegd). Genieten jullie een beetje van het moederschap? Ik ga snel weer jullie websites bekijken hoor!
Liefs
Toensie
Moeder zijn went echt super snel hoor
Ik reageer straks nog wel wat uitgebreider, eten is nu klaar.
Pfff hier gaat al even een alarm af niet te weinig meer.
Ik heb weer een paar fotootjes van Sanne
Liiiieeeefff :inlove: En ook zo duidelijk een ontzettend trotse papa!
Leuk hoor die foto’s
Liefs Toensie
Surprise! Prachtige foto’s! En wat een mooie dochter!
Veel liefs,
Ilona
Ilona, hoe gaat het nu met jouw? Ziet alles er nog steeds goed uit? Ik hoop het zo voor je meid.
Liefs
Toensie
Hier nog steeds alles erg spannend! Dag 25 vandaag en nog geen :evil: :twisted: te bespeuren! En met mijn gemiddelde cyclus van 24 dagen wordt het nu wel echt spannend! Ik probeer niet te veel te hopen en gewoon af te wachten, maar dat is echt moeilijk! Nog een paar dagen! Ik vraag me vaak af, of ik wel zo veel geluk kan hebben dat het van de eerste keer lukt. We zullen wel zien… !
Veel liefs!
Ilona
Hoi meiden,
Mamma zijn is geweldig en pappa zijn ook, maar het is wel tijdrovend en slaaaptekort helpt ook niet mee om de site up to date te maken.’
Verder is hubbie nu gewoon werk aan het werk en is hij verder druk aan het solliciteren omdat zijn contract afloopt, dus ja je moet ergens je prioriteit leggen he. Maar als het goed is verschijnt binnenkort echt een fotoboek op de site.
Ik zal wel een seintje geven als het zover is.
Ilona spannend
hey meiden,
zal ff snel een paar fotos plaatsen en dan schrijf ik morgen wel ff wat meer. heb nu niet zo
n zin meer…
buikfoto 32 weken (gisteren dus)
en onze box! staat nog niet op de juiste plaats…
schrijf morgen ff meer.
weltrusten…
Hoi meiden,
Het is eindelijk zover. De webspace van Fiona is up to date.
Komen jullie gauw iets in mijn gastenboek schrijven en naar mijn fotoboek kijken?
Groetjes Fiona en mamma
NOD
Ilona (1981) - 27 oktober
Deedee (1976) - 30 oktober
Angela (1973) - 2 november
Tata (1977) - 100 mg Clomid + Metformine, 2e ronde - NOD ??
Liza (1976) - in oktober naar de gyn
“EVEN” AFSTAND VAN FORUM
Klaziena (1979)
Irene (23-03-1976)
Maria (1977)
ZWANGER
(Amy (1979) (uitgerekend 23/11/2005))
Danien (1981) (uitgerekend 21/12/2005)
Miepie (1974) (uitgerekend 29/12/2005)
Miepje (1968) (uitgerekend 13/01/2006)
Famke (1979) (uitgerekend 21/03/2006)
Maja (1976) (uitgerekend 02/04/2006)
Aurora (1976) (uitgerekend 28/04/2006)
Toensie (10-08-1976) (uitgerekend 27/06/2006)
BEVALLEN
Kellyamely - dochter Jade op 16 juli 2005
Dolfijntje (30-08-1978) - dochter Fiona Teuna Martina op 1 oktober 2005
Surprise (1976) - dochter Sanne op 7 oktober 2005
Pheebs (1978) - dochter Femke op 11 oktober 2005
Hoi meiden,
Daar ben ik ook weer eens. Nog 3 dagen te gaan, maar ik denk zelf dat ik gewoon ongesteld ga worden... :?
Ik heb Yvonne maar uit het lijstje gehaald, ze heeft (zag ik in haar profiel) helemaal niks meer geschreven hier.
Ilona, hoe is het, zit je nog in spanning? :thumbup: :thumbup: :pray: :pray:
Hou je het wel vol om niet te testen voor zaterdag? Ik hoop zo dat jij de volgende bent! :-*
Liza, lang niks gelezen van je! :(
Angela, van jou heb ik ook al een tijdje niks gelezen geloof ik? Hoe is het met je? Jou NOD komt ook al dichterbij!
Tata, hoe gaat ie meis? Heb je al een eisprong gehad?
Famke, dank je, ik vind het voor jullie allemaal net zo spannend, het zwanger worden, zijn en bevallen, en moeder zijn. :D
Hou je het een beetje vol, om het wat rustiger aan te doen? Hoe is het verder?
Toensie, ik ben zo blij voor je!
Bedankt voor het duimen! Toch zegt mijn gevoel dat het weer niet gelukt is. Maar wie weet..
Surprise, wat een prachtige foto' s! Sanne is een mooi meisje! En papa ziet er heerlijk trots uit!
Die onderste twee foto' s, kunnen zo op een poster! :inlove:
Dolfijntje, ik heb alle foto's bekeken, en het is me wel duidelijk dat jullie supertrotse ouders zijn! Wat is Fiona een mooi meisje zeg! :inlove:
Danien, wat een prachtige buik heb je! Wat groeit het toch snel eigenlijk hè. Heb je de foto's al eens naast elkaar gezet?
Hoe is het met de andere zwangere meiden?