@Dolfijntje: nog gefeliciteerd met jullie 1 jarig huwelijk!!
@Famke: zal niet lang meer duren toch voordat je je beeb gaat voelen!? Lekker genieten hoor, het is zo voorbij !!
@Surprise: waar blijven de foto’s nou?!?!?!
@Toensie: wat kan je lichaam je in de maling nemen hè… En wat duren die wachtweken altijd weer lang… Ik kom trouwens (bijna) nooit op de chat… Ben niet zo’n chatter… Alleen op msn dan!!!
Ik hoop ook dat we deze maand geluk hebben, probeer er niet aan te denken, maar ik denk er de hele dag aan… :shock:
@Ilona: nou dus afwachten?? Lijkt me inderdaad allemaal heel technisch. Deed het zeer eigenlijk?? Nou maar hopen dat het 1 keer raak is!!
@Aurora: wat een mooie echo! Wat fijn dat alles goed is zeg!! Lekker genieten hoor!!
Hier alles goed, wordt erg ongeduldig… Die wachtweken ook altijd…
Kus, Irene
Irene, echt zeer deed het niet! Het is eigenlijk net het zelfde als een uitsstrijkje laten nemen, met zo’n vogelbek. En dan met een heel dun buisje,spuitje, werden de zwemmertjes op de juiste plaats gebracht.
Ik had alleen vanmorgen erge buikkrampen, ik dacht van de spuit maar het blijkt gewoon buikgriep te zijn. De dokter stelde voor om geen medicijnen te geven, want je weet maar nooit :?, dus het wordt een weekendje uitzieken !
Iedereen die in de wachtweken zit, veel succes :thumbup: :thumbup: !
Veel liefs,
Ilona
Ilona: O meid, wat spannend allemaal, ik ga ontzettend voor je duimen hoor! :thumbup:
Aurora: Mooie echo! Lekker dat je je nu zo happy voelt en dat alles goed gaat. Geniet ervan
Hier nog niks nieuws onder de zon, als mijn eisprong geweest is op de dag dat ik denk dat hij geweest is, dan is w.s. dit weekend mijn NOD. Gelukkig heb ik geen lange nagels, anders had ik die er denk ik nu al van de spanning afgebeten
Veel lieve groetjes voor iedereen.
Toensie
NOD
Irene (23-03-1976) - 18 oktober
Toensie (10-08-1976) - 23 oktober
Ilona (1981)- 27 oktober
Deedee (1976) - 30 oktober
Liza (1976) - in oktober naar de gyn
Angela (1973) - 2 november
Tata (1977) - 50, 100 en 150 mg Clomid slaan niet aan, nu 100 mg Clomid in combinatie met Metformine
Klaziena (1979) - neemt even afstand van het forum
ZWANGER
(Yvonne)
(Amy (1979) (uitgerekend 23/11/2005))
Danien (1981) (uitgerekend 21/12/2005)
Miepie (1974) (uitgerekend 29/12/2005)
Miepje (1968) (uitgerekend 13/01/2006)
Famke (1979) (uitgerekend 21/03/2006)
Maja (1976) (uitgerekend 02/04/2006)
Aurora (1976) (uitgerekend 28/04/2006)
BEVALLEN
Kellyamely - dochter Jade op 16 juli 2005
Dolfijntje (30-08-1978) - dochter Fiona Teuna Martina op 1 oktober 2005
Surprise (1976) - dochter Sanne op 7 oktober 2005
Pheebs (1978) - dochter Femke op 11 oktober 2005
Ilona, hopelijk is de iui goed verlopen meid! Ik ga gigantisch voor je duimen dat het nu ook gelijk raak is! :pray: :pray: :pray:
Pheebs, gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje! :inlove: Is alles gegaan zoals je hoopte?
Ik ben nu wel benieuwd wie de eerste gaat worden van ons die een zoontje op de wereld zet!
Irene, dat gaat wel lukken. Alleen heeft mijn vriend last van zijn nek gekregen, dus ik hoop dat de kansen deze maand wel blijven. Als het erg veel pijn doet, dan slaan we nu maar weer over. We zien wel... Mijn ei is nog niet geweest, dus het kan nog.
Ik hoop dat de uitslag bij de gyn er straks niet meer toe doet hoor! Ik duim voor je! Nog drie dagen zie ik! :pray: :pray: :pray:
Alle mama's, bevalt het een beetje? Ik ben wel benieuwd naar jullie baby's nu, ik bedoel hoe ze er nu uit zien! Foto's zijn altijd leuk! :mrgreen:
Famke, leuk een pretecho! Krijg je dan ook een dvd mee?
Danien, hoe is het met jou?
Maja, kun je hier niet eens een buikfoto plaatsen? Ben benieuwd, en op je site zijn ze zo klein...
Toensie, dat slechte slapen heb ik geen last van, eigenlijk alleen als ik ongesteld ben.
Ik heb wel een keer gechat hier, maar toen was het ook niet druk...
Aurora, gefeliciteerd met je 12 weken! Een mooi beebje hoor! Zo lief! :inlove:
Fijn weekend allemaal!
:-* Deedee
He meiden,
Ilona, we duimen voor je!
Helaas ben ik toch ongi geworden, dus we beginnen vol goede moed aan onze 2e ronde!
Liefs tata
NOD
Irene (23-03-1976) - 18 oktober
Toensie (10-08-1976) - 23 oktober
Ilona (1981)- 27 oktober
Deedee (1976) - 30 oktober
Liza (1976) - in oktober naar de gyn
Angela (1973) - 2 november
Tata (1977) - 50, 100 en 150 mg Clomid slaan niet aan, nu 100 mg Clomid in combinatie met Metformine, 2e ronde
Klaziena (1979) - neemt even afstand van het forum
ZWANGER
(Yvonne)
(Amy (1979) (uitgerekend 23/11/2005))
Danien (1981) (uitgerekend 21/12/2005)
Miepie (1974) (uitgerekend 29/12/2005)
Miepje (1968) (uitgerekend 13/01/2006)
Famke (1979) (uitgerekend 21/03/2006)
Maja (1976) (uitgerekend 02/04/2006)
Aurora (1976) (uitgerekend 28/04/2006)
BEVALLEN
Kellyamely - dochter Jade op 16 juli 2005
Dolfijntje (30-08-1978) - dochter Fiona Teuna Martina op 1 oktober 2005
Surprise (1976) - dochter Sanne op 7 oktober 2005
Pheebs (1978) - dochter Femke op 11 oktober 2005
O Tata, wat vreselijk jammer zeg!
Op naar een nieuwe ronde! Ik wens jullie alle geluk!
:-* Deedee
Hoi, hoi,
Hier ff weer een berichtje van mij, ik lees wel veel op het forum, maar schrijven doe ik eigenlijk niet veel, er wordt me gewoon té veel geschreven af en toe! :roll: En om daar allemaal dan antwoord op te geven!
Alles gaat hier goed, de buik groeit mooi, volgend de vk en dit is eigenlijk al vanaf het begin groeit het kindje een beetje hard, hebben er zelfs een extra echo voor gehad, maar daar was niks op te zien, alles was goed!
Ik zag dat er allemaal meisje geboren worden hier, moeten wij maar eens verandering in brengen denk ik hé! Weet niet wat het wordt hoor, maakt me ook niks uit, ben met alles blij!
Tot snel!
Mieke.
Had nog geen tijd om ze er eerder op te zetten, maar bij deze :
Deze hangt voor het raam.
Heb ik vorige week nog zitten maken.
Hmmm, wat vind ik hiervan :?
Zo jong en dan al zulke gevaarlijke vriendjes in haar bed…
(ligt ze zo mooi naar te kijken als ze net in bed ligt )
Wie komt mij kietelen?
Jeetje wat stinkt het hier zeg.
Wie heeft er in de luier gepoept O:)
@Ilona, beterschap! En ik duim voor je hoor!! Zo’n vogelbektang vind ik zelf altijd nogal onplezierig op z’n zachts gezegd…
@Toensie, was je NOD dit weekend?! En wanneer zou je eventueel gaan testen?
@Tata, op weer naar de volgende ronde… Krijg je nu weer nieuwe medicijnen??
@Miepie: leuk dat je even wat van je laat horen! Fijn dat alles goed gaat met jou en de beeb!!
@Suprise: wat een leuke foto’s zeg!! Echt een schatje!
Hier gata het redelijk… Vrijdag avond 1x helderrood bloed, gisteren 1x helderrood bloed en af en toe bruinverlies… Temperatuur nog steeds hoog, maar ik denk toch dat het door gaat zetten. Volgens mij is m’n cyclus nog steeds erg in de war…
Gisterochtend zat ik er echt even doorheen, ik had echt zoiets: ik geef het op, het is niet voor ons weggelegd… Elke keer weer die onzekerheid. Ik ben ook bang voor als ik wel weer zwanger zal zijn; gaat het dan wel goed, kan ik ervan genieten etc. etc.
Ik ga ook zo twijfelen: wil ik het allemaal wel… ergens weet ik dat ik het graag wil, maar ik zit er nu ff doorheen.
Ik moet er minder mee bezig zijn, maar ik weet even niet precies hoe ik dat moet doen…
Dikke kus, Irene
Irene, wat naar voor je dat je je zo rot voelt meid .Ik weet precies wat je bedoelt met die onzekerheid elke maand. Gek wordt je ervan :wall: Het is ook zooo moeilijk om er even niet zo mee bezig te zijn, onbewust doe je dat toch elke keer weer. Ik kan wel zeggen dat je het van de postitieve kant moet bekijken dat je cyclus in elk geval weer op gang is gekomen, maar ik snap dat je veel liever had gehad dat het deze maand nou een keertje weg zou blijven. Ik kan alleen maar zeggen: Huil af en toe even lekker uit en probeer dan toch weer een beetje dat vertrouwen erin te houden, want ook voor jou gaat de dag echt wel komen dat je weer postief test en dat het dan ook goed blijft gaan. Je verdient het gewoon!
Ik zou volgens mij idd dit weekend mijn NOD moeten hebben, maar mijn lutealefase is al eens eerder een week langer geweest, dus ik probeer ook niet te veel te hopen. De teleurstelling is elke keer weer ietsje groter. Ik wil morgen een test gaan doen als mijn temp. nog steeds hoger is. Ik doe weer bijna geen oog dicht van de zenuwen :shifty: Verder merk ik aan mijn lichaam niet veel bijzonders, dus ik wacht morgen maar af.
O ja, Surprise; wat een heerlijke lieve foto’s :inlove:
Veel liefs
Toensie
Zaterdag hebben Laiser en Sanne dan eindelijk eens kennis kunnen maken met elkaar.
Sanne heeft de eerste zeven maanden in de buik al meegereden op Laiser. Maar echt gezien had ze hem nog niet.
Zo had Laiser ook nog niet gezien wat er nu eigenlijk in die steeds maar groeiende buik zat.
Zaterdag mocht Sanne voor al iets langere tijd naar buiten en dat werd natuurlijk meteen een uitstapje naar Laiser.
Omdat er toch wel een fris windje stond had ze een lekker dik jasje aan en was mijn vest aan de onderkant dichtgeritst om Sanne heen.
En nog twee andere foto’s om het af te leren
Wat een heerlijke foto’s hier!! Prachtig meid hoor, die Sanne… ik vind vooral die foto’s waar ze haar neus dicht knijpt helemaal geweldig. Dolfijntje en Pheebs… ook foto’s (bedelend )? Hoe is het met jullie en de beebs?
Mieke: fijn dat alles goed gaat met de zw.schap. Wel af en toe even langs komen waaien hoor… maar ik snap best dat het druk is.
Tata: heel jammer, maar je cyclus doet het in ieder geval weer dus nu zijn de kansen gewoon “normaal”. Ik duim voor de volgende ronde meid!
Irene: ik snap je wanhoop heel goed hoor. Je bent er zo mee bezig en dan komt een teleurstelling hoe dan ook altijd hard aan… zelfs al vertel je jezelf heel vaak dat de kans dat het niet raak is groter is dan dat je wel zwanger bent. En met de miskraam in je achterhoofd… heel logisch dat je je zorgen maakt over een volgende zw.schap. Huil uit, praat en schrijf. En dan hoop ik dat je weer moed vindt om door te gaan. Je mag hier altijd je verhaal kwijt… Ik geloof daadwerkelijk dat jullie op een dag een heel mooi, lief kindje zullen krijgen, dat het allemaal waard was, maar de weg is zwaar. Dikke :-*
Toensie: bij jou spannend meid! Als je weet wanneer je eisprong was, dan kan je van daaruit je NOD berekenen hoor, je luteale fase is altijd constant, de eisprong schuift hoogstens op. Hoeveel dagen is je temp. nu hoog… ik duim!!
Famke: ik hoop dat je het beebje echt snel gaat voelen hoor… Ik voel hem (of haar) sinds vorige week wel een beetje. Ik twijfel nog af en toe, maar volgens mij duikt hij/zij koppeltje in mijn buik. Gaat verder alles goed?
Ilona: nu de spannende wachtweken!! Heel veel sterkte en succes, mijn duimen heb je in ieder geval!
Deedee: ik hoop dat je je ei toch nog kan benutten deze maand… er wordt al zoveel geduld van jullie gevraagd! De buikfoto’s zijn nu duidelijker op de site, ik heb het veranderd. Ik zal volgende week hier een nieuwe foto neerzetten (vind mijn buik zelf nog niet zo mooi, maar het zal wel wennen :oops: ).
OOOOWWW meiden, ik hou het niet meer! Vanochtend een test gedaan van MATCARE. Ik dacht heel vaag een streepje te zien, maar soms staar je jezelf gewoon zwanger op zo’n staafje, dus ben ik om 9.00 u. meteen naar de winkel gegaan en heb een test gehaald van Clearblue. Na 1 min. zag ik een duidelijke horizontale streep, maar ik twijfelde weer of ik ook een verticale zag en dus een plus. Na denk ik ongveer (ben vergeten op de klok te kijken :wall: ) 5 minuten zag ik dat de verticale streep duidelijker was geworden, dus nu staat er wel degelijk een +. Maar ik weet niet wat ik nu moet denken hoor, ik wil zo graag dat het waar is, maar durf het nog niet echt te geloven. Ben bang dat ik toch net te laat heb afgelezen ofzo. Ik mag vanmiddag even bij de huisarts langs komen om voor alle zekerheid daar nog een test te laten doen Het zou toch niet zomaar zo kunnen zijn dat het raak is… Nu maar hopen dat ik snel weer naar de wc moet… hahahaha, dan kan ik sneller bij de dokter langs. Jullie horen het uiteraard als ik meer zekerheid heb!
Liefs
Toensie
oooh toensie wat spannend maak je het zeg! maar ben je niet een beetje te vroeg met testen? je moet toch pas volgende week ongi worden? stel je test bij de ha ook positief en je wordt volgende week toch ongi??! dat is dan een hele teleurstelling. hoe dan ook, ik wil je niet bang maken en ga daarom heel hard voor je duimen!! hoop het zooo voor je!!
ik gun het jullie allemaal zo!!
deedee; hoest nu bij jou?
surprise; wat een super mooie foto`s zeg!! kan niet wachten op mijn beebje!!
irene; ik hoop dat het weer wat beter met je gaat. snap je heel goed! hoe is het nu met het bloedverlies?
ik wilde nog ff zeggen dat ik het na ruim een jaar proberen super knap van de meiden vind dat jullie niet meteen na een jaar naar de ha rennen. ik zou dat echt niet kunnen vol houden geloof ik. ik blijf heel hard voor jullie duimen dat het zo lukt!! ik gun het jullie allemaal even veel.
er was gevraagd wanneer er bij de augustus stoppers het 1e jongentje gevoren zou worden, ik denk dat ik dat niet ga zijn want we krijgen een meisje! hebben vorige week weer een echo gehad en daar was het heel duidelijk op!! (weet trouwens niet of ik het al verteld had… )
liza ben je al naar de gyn geweest???
de volgende op het te bevallen lijstje is amy… en daarna ben ik al aan de beurt!!! wat gaat dat snel zeg!! 16 november komt bij mij de kraamzorg langs. benieuwd wat hun te zeggen hebben…
nou dat was het wel ongeveer weer, hoop niet dat ik mensen vergeten ben! meiden ik denk aan jullie :-*
Daar was ik weer…
Ietsje wijzer geworden van het bezoek van de ha. Hun test gaf een heeeeel licht streepje aan, nauwelijks te zien, maar hij was er wel. De assistent zei dat ik er dus wel van uit kan gaan dat het positief is! (dit in combinatie met de thuistest die ik mee had genomen). Na een paar minuten werd het streepje steeds duidelijker, dus volgens mij is het echt RAAK :dance: :dance:
Ze adviseerde wel om na een paar dagen nog een keer te testen voor alle zekerheid, maar zelfs de huisarts zelf zei: Ook een heel licht streepje is een streepje! W.s. is het HCG nivo nog erg laag.
Ik ben er nog een beetje beduust van :eh: kan het nog niet echt bevatten. Straks komt mijn mannetje thuis en dan kan ik hem het goede nieuws vertellen :inlove: Ik vind het allemaal zooooo spannend!
Danien, bij het doorgeven van mijn NOD ben ik uit gegaan van een gemiddelde duur van 32 dagen met een eisprong rond dag 20. Toen ik terug kwam van vakantie en ik 2 dagen later begon met temp. (op dag 13) bleek mijn temp. al omhoog gegaan te zijn. Ik had mijn eisprong dus al gehad. Normaal heb ik een luteale fase van ca. 12 dagen, dus was mijn NOD afgelopen zaterdag of zondag. Vanmorgen was mijn temp. nog steeds hoog en ben ik dus gaan testen. Hoop nu uiteraard dat alles goed zal blijven gaan!
Liefs Toensie
hey super meid!!! dan ga ik je nu echt feliciteren!!
ben happy voor je!! :inlove: :inlove: :dance:
gefeliciteerd!!! en geniet ervan!! hebben ze je ook verteld wanneer je ongeveer uitgerekend bent? zal dan in juni zijn??
toensie, super! Gefeliciteerd meid!
Ik ben erg blij voor je!
veel liefs,
ilona
Gefeliciteerd Toensie!!!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ZO wat goed nieuws zeg!
xx
famke
Hoi lieve meiden,
Dit wordt hem dan, m’n afscheidsberichtje. Wellicht voorlopig, maar de komende tijd zal ik niet meer op het forum zijn.
De miskraam en het tussentijds bloedverlies heeft meer impact op me dan ik had verwacht. Ik ben er teveel mee bezig, ik moet het proberen los te laten. Ik heb wel heel veel steun aan jullie gehad en ik blijf echt voor jullie allemaal duimen.
Het is voor mij beter om hier even niet meer te komen, hopelijk lukt dat en ben ik er minder mee bezig…
Toensie: van harte! Ik ben blij dat het gelukt is! Geniet ervan meid!
Voor jullie allemaal: jullie zijn helemaal super! :inlove:
Meiden bij wie het nog niet gelukt is: ik blijf aan jullie denken! Het gaat vast bij iedereen lukken!
Meiden die zwanger zijn: geniet van jullie zwangerschap, het is het mooiste wat de natuur kan geven!
Meiden die zijn bevallen: geniet van jullie kleine hummeltjes en knuffel lekker veel met ze!!
Nou meiden, misschien tot later, maar voor nu: veel liefs,
xx Irene
Irene heel veel sterkte ik hoop dat je je rust een beetje terug kunt vinden Het is ook niet niets alles wat je overkomt.
Toensie streep is streep. Gefeliciteerd.