Augustus 2004 gestopt met de pil (deel 5)

Surprise,

Gefeliciteerd met je mooie dochter en wat een leuke naam!

Danien,

Ook een meisje! Wat leuk! Ik hoop dat je hormoontjes hier hun werk aan het doen zijn hoor!

xx Irene

surprise!

Gefeliciteerd met de geboorte en van jullie dochter! Een erg mooi meisje hoor! geniet er van!

Veel liefs,

Ilona

Hoi meiden,

Surprise: van harte gefeliciteerd met jullie mooie meisje! Wat een snelle bevalling, viel het je erg mee of was je overrompeld door een weeenstorm? Ik wens jullie heel veel geluk!!

Dolfijntje: ik ga zo meteen je bevalingsverhaal lezen. Toch nog een keizersnee, dat was niet wat je gehoopt had. Maar ze is er in ieder geval en ik wens jullie heel veel geluk.

Leuk hoor… twee meisjes van ons clubje (zijn we toch nog een soort tante geworden :wink: ) met een weekje verschil. Is Pheebs al bevallen?

Deedee: ik vind het zo naar voor je dat je je weer moet opladen voor een nieuwe ronde (voor alle meiden die weer ongesteld werden natuurlijk). Het wordt echt tijd dat jullie allemaal zwanger raken hoor…!! Ik ga heel hard duimen en weet dat ik het jullie van harte gun en toewens!

Toensie: deze maand dus nog meer plannen dan normaal, maar wel fijn dat je niet nog een maand hoeft over te slaan gelukkig. Het kan hoor dat je eisprong gewoon een keer eerder komt, nu maar hopen dat het klussen geholpen heeft.

Angela: ook voor jou succes deze ronde. Dat je ontspannen bent en lekker in je vel zit is het allerbelangrijkste!

Irene: in de wachtweken… ik hoop dat je vriendin gelijk heeft meis! En goed voor je dat je de kaartjes voor Bon Jovi hebt… iets om naar uit te kijken (lukt vast ook nog met een dikke buik… krijg je een VIP plek).

Danien: ook al een meisje… die zijn hier in de meerderheid… van harte gefeliciteerd!!

Tata: het zou helemaal geweldig zijn als de Clomid die aansloeg ook meteen tot het gewenste resultaat leidt. Maar het kan wel hoor… kijk maar naar mij bijvoorbeeld. Ik hoop snel wat van je te horen! DUIM DUIM DUIM!

Bij mij alles in orde. Ik ga langzaam een buikje kweken :wink: , maar voel me verder prima. Controle vorige week was goed, de gyn heeft me even het hartje laten horen en dat klonk heel mooi :inlove:

tsja het was niet helemaal de bevalling die ik in gedachten had, maar ach. Het was het achteraf allemaal waard hoor.

De kleine doet het geweldig. slaapt goed, eet goed en huilt weinig.

Met mij aat het ook steeds beter. De afglopen drie dagenben ik zelfs al met de kinderwagen mee de hond uit wezen laten en vanmiddag gaan we met de auto en de maxicosi naar de supermarkt.

Aurora gefeliciteerd met jullie aanstaande huwelijk.

Fijn om te lezen dat de zwangerschappen allemaal goed lopen ot nu toe.

Jammer dat er nog geen nieuwe zwangere bij zijn gekomen. Ik duim voor jullie hoor.

Tata, hoe is het met je? :pray:

Miepje, succes met het huis! Hopelijk kom je snel weer mee kletsen!

Ilona, hoe is de afspraak gegaan vandaag?

Maja, ik moest echt even een traantje wegpinken bij het lezen van je berichtje! Je bent zo’n lieverd! Dank je wel! :-

Geweldig dat je het hartje gehoord hebt! :inlove: Fijn dat je je goed voelt, dan kun je echt genieten!

Irene, leuk Bon Jovi! Je krijgt vast een mooi plekje als je hoogzwanger zou zijn!

Dolfijntje, fijn dat het al weer beter met je gaat! Lijkt me heerlijk, lekker met je kleintje overal naar toe! :inlove:

Toensie, je NOD komt steeds dichterbij, ik blijf duimen! :pray:

Aurora, Famke, Angela, Miepie, Danien, en Liza, hoe is het met jullie allemaal?

Ik ben weer helemaal in mijn sas, ben niet meer ongesteld… hihi Misschien zien jullie me nu weer iets minder, maar dan heb ik te weinig tijd… :wink:

:-
Deedee

Maja, je site is leuk geworden! Ik heb er net even gekeken, alleen jammer dat je de foto’s niet kunt vergroten!

Ik wilde een reactie plaatsen in het gastenboek, maar hij gaf een error, vandaar hier maar weer een berichtje.

Je buik is volgens mij al aardig aan het groeien. Leuk hoor!

:-* Deedee

Hoi!

Waarschijnlijk gaat vrijdag de eerste inseminatie door! Het hant er alleen vanaf wanneer mijn eisprong precies is. Morgen moet ik eerst nog een hormonenspuit latten zetten om de eisprong wat sneller op gang te brengen.

We vonden wel dat het allemaal heel snel beslist was,maar ja, het heeft geen zin om nog een cyclus af te wachten. De gyn zei dat 80% van de vrouwen zwanger werd binnen de 4 maanden bij iui. Best wel snel dus!

Er wachten ons dus spannende tijden de komende weken.

Hopelijk lukt het ons op deze manier om onze droom te laten uitkomen… :pray:

Veel liefs,

Ilona

Hé meiden,

Een ware babyboom bij ons clubje… ook Pheebs heeft een dochter!!

Gisteren geboren en ze heet Femke las ik bij de oktober-mama’s. Pheebs en Pascal… van harte gefeliciteerd!!

Ilona: wat spannend meis, ik hoop van harte dat IUI voor jullie de oplossing is. Je weet dat er een heel clubje meiden is die IUI doet bij “als zwanger worden langer duurt”? Misschien kan je daar nog ervaringen uitwisselen?

Deedee: thanks! Ik ga kijken waarom het gastenboek het niet doet, gek hoor.

@Pheebs: gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje!!

@Maja: wat is internetadres van je website?! (hihi, ik hoop ook op een VIP plek dan hoor!)

@Ilona: wat spannend allemaal en inderdaad ineens hardstikke snel! Ik hoop dat dit de oplossing is voor jullie!!

@Deedee: veel klusplezier :wink:

@Dolfijntje: ik pas je verhaal gelezen… Poehee… Dat was geen makkelijke bevalling… Fijn dat je alweer naar buiten kan enzo. En heerlijk dat het weer ook zo mee werkt nu!!

Gisteren weer bij de gyn. geweest. Alles ziet er redelijk goed uit. Hij zag wel een klein poliepje in m’n baarmoeder, maar volgens hem niets om ons zorgen over te maken. Verder dacht hij te kunnen zien dat ik een eisprong heb gehad… Ik moest voor de zekerheid bloed laten prikken voor progesteron. Over 2 weken krijg ik de uitslag… Hopelijk heb ik dan leuk nieuws voor hem!! hahaha!

Maar het zou wel fijn zijn dat m’n cyclus eindelijk weer normaal wordt na m’n miskraam!

xx Irene

Hoi!

Morgen zal dus echt de eerste inseminatie plaatsvinden! Ik heb gisteren telefoon gehad dat mijn eisprong er aan zit te komen. Ik moest alleen gisteren nog een pregylspuit gaan halen en tussen 18u en 20u laten zetten. Zodat mijn eisprong zeker vrijdag gebeurt zou zijn! Gemakkelijker gezegd dan gedaan! :frowning: Grote paniek toen geen enkele apotheek de spuit in voorraad had en dat het een dag zou duren voor deze geleverd kon worden. Na 5 apothekers gedaan te hebben heb ik hem eindelijk toch gevonden. :thumbup:

Het werd mij allemaal toch een beetje teveel, er is nog niks gebeurd en ben nu al verschrikkelijk zenuwachtig!

Veel liefs,

Ilona

ilona wat spannend meid!!! ik ga heel hard voor je duimen!! :thumbup: :pray: :pray:

Pheebs gefeliciteerd met dochter Femke. Mooi op tijd bevallen.

Ik hoop dat de bevalling een beetje mee gevallen is, maar dat lezen we nog wel.

Ilona heel veel succes met jullie inseminatie poging erg spannend.

Hier is het allemaal ok. Gisteren heel eventjes de stad in geweest en met zijn drietjes gevierd dat we een jaar getrouwd zijn.

Ilona, veel suc6 morgen…zal voor je :thumbup: :thumbup:

Hier alles rustig :slight_smile:

Ik wil zooooooo graag kleine pjuk voelen bewegen, maar helaas nog niets…

Naja komt vanzelf.

Volgende week weer naar de verloskundige en 12 november een pretecho!!

xx

famke

Pheebs gefeliciteerd met je dochtertje.

Grappig alle twee uit dit topic en in oktober uitgerekend en alle twee een dochter :slight_smile:

Willen jullie wat foto’s zien?

@suprise wrote:

wat denk je zelf?? :lol: tuurlijk!!!

Dolfijntje en Surprise: Hoe bevalt het moederschap? Zijn jullie al een beetje bijgekomen van alles? Uiteraard vinden wij het heeeel leuk om foto’s te zien! Ik hoop dat jullie in elk geval nog lekker met ons mee blijven kletsen!

Famke: Kan me voorstellen dat je niet kan wachten tot je die kleine voelt. Gaat alles verder goed met je?

Ilona: Ik ga aan je denken morgen hoor. Heel veel succes en laat ons snel weten hoe het gegaan is. Ik ga voor jullie :pray:

Maja: Lekker dat alles goed met je gaat, lijkt me fantastisch om dat hartje te horen kloppen, het bewijs dat er leven in je groeit :inlove:

Deedee en Irene: Spannende tijden breken weer aan…

Ik hoop met jullie mee dat we deze maand meer geluk hebben :thumbup:

Hier gaat alles goed, het zijn wel weer erg spannende dagen hoor! Het valt me op dat ik in deze “wachtperiode” ook altijd slechter slaap, hebben jullie dat nou ook? Verder geen echt vreemde dingen gemerkt aan mijn lichaam. Ja, vermoeidheid, maar dat is niet zo gek als je slecht slaapt en wat gevoelige borsten, maar daar laat ik me niet meer door bedonderen, dat heb ik in de afgelopen maanden al te vaak laten doen :? Toch blijft het moeilijk hoor om rustig af te wachten op wat komen gaat (of niet). Er zit helaas weer niks anders op.

Veel liefs

Toensie

P.s. Meiden, zitten jullie ook wel eens op de chat hier op het forum? of niet. Zie eigenlijk bijna nooit dat er iemand op zit.

@suprise wrote:

Moet je dat nog vragen dan!!! :mrgreen:

xx

famke

Pheebs en Surprise gefeliciteerd!!! Natuurlijk willen we foto’s zien!!

Tot nu toe alleen maar meiden :smiley: Wel toevallig hoor…

Ilona heel veel succes vandaag met de inseminatie! :thumbup: :thumbup:

Voor mij vandaag ook een spannende dag. Ik ben 12 weken zwanger en zometeen hebben we de termijnecho!!! Eindelijk ons beebje zien (nu heb ik al 2 echo’s gehad maar op die van 7 weken zie je alleen een boontje en die van vorige week was helaas te onduidelijk om echt goed iets te zien. Ik zal de foto straks plaatsen!!!

Liefs, Aurora

PS Nog even over Londen… zeker doen! Is mijn favo stad in Europa… echt zo gaaf. Vooral rond kerst en zeker een bezoekje aan West End brengen en een musical zien… de sfeer daar is erg bijzonder! Ik zou ook wel weer willen!

Aurora, wat spannend, laat maar snel iets weten!

Daarnet mijn eerdte inseminatie gehad! Wat technisch allemaal! Hoogstens een kwartiertje ben ik bij de gyn geweest!

Nu kunnen we alleen nog afwachten! :shifty:

Veel liefs!

Ilona

Spannende 2 weken ilona! Mijn duimen draaien voor je!!!

Nou ik ben helemaal happy hoor! We hebben een prachtig klein beebje gezien. Dit keer zwaaide die niet want hij lag even te slapen maar zijn hartje zagen we heel mooi kloppen en ook de navelstreng kon je goed zien pulseren (daar werd vanalles doorheen gepompt). Erg mooi! Helaas wel erg kort dus ik kijk nu alweer uit naar de pretecho haha. Daar nemen ze lekker de tijd voor je :smiley:

Een uitgebreid verslag heb ik op mijn weblog geschreven en hieronder de foto… zwijmel

Liefs, Aurora