Augustus 2004 gestopt met de pil (deel 5)

Dat heb ik vaker gehoord, het lijkt me ook geweldig!



Parijs staat ook nog op mijn lijstje, maar ik ben het frans een beetje verleerd. Dus Londen zal het eerder worden denk ik.

Hé weer een nieuwe bladzijde, dan nog maar weer het lijstje… :mrgreen:



NOD

Toensie (10-08-1976) - 23 oktober

Irene (23-03-1976) - +/- 26 oktober (laatste cyclus 41 dagen…)

Ilona (1981)- 27 oktober (afspraak 11 oktober)

Deedee (1976) - 30 oktober

Liza (1976) - in oktober naar de gyn

Angela (1973) - 2 november

Tata (1977) - 50, 100 en 150 mg Clomid slaan niet aan, nu 100 mg Clomid in combinatie met Metformine

Klaziena (1979) - neemt even afstand van het forum



ZWANGER

Pheebs (1978) (uitgerekend 10/10/2005)

Surprise (1976) (uitgerekend 22/10/2005)

(Yvonne)

(Amy (1979) (uitgerekend 23/11/2005))

Danien (1981) (uitgerekend 21/12/2005)

Miepie (1974) (uitgerekend 29/12/2005)

Miepje (1968) (uitgerekend 13/01/2006)

Famke (1979) (uitgerekend 21/03/2006)

Maja (1976) (uitgerekend 02/04/2006)

Aurora (1976) (uitgerekend 28/04/2006)



BEVALLEN

Kellyamely - dochter Jade op 16 juli 2005

Dolfijntje (30-08-1978) - dochter Fiona Teuna Martina op 1 oktober 2005

Nou heb ik net het vorige bericht geplaatst, met lijstje, ik sta op, en wat denk je…



Ja hoor, een flinke druppel. Ik ben weer ongesteld geworden, het blijft flink lopen en het begint meteen weer te zeuren…



Het lijstje is dus weer aangepast, mijn nieuwe NOD is 30 oktober.



Er is één groot voordeel, de uitgerekende maand zou nu juli zijn, en daar hebben we nog geen enkele verjaardag, dus dat zou wel leuk zijn… :wink:



Ik ga weer aan de chocolade…



:-* Deedee

Deedee wat jammer! Succes in de volgende ronde!

Hopelijk wordt het een julibaby bij jullie! Ik :thumbup: mee voor de volgende ronde!



Veel liefs,

Ilona

AAAAHHHH Deedee, ik lijk jou wel, heel verhaal klaar, druk ik op het verkeerde knopje… zoef alles weg :evil:

Gaan we weer.



Deedee; Balen dat het weer niet raak was voor je, blijft toch altijd weer spannend. Dat we niet konden “klussen” was aan het begin van sept., dus ik wist dat ik in de vak. gewoon ongi. zou worden. Dit kwam dan ook keurig op tijd. Deze maand gaan we er gewoon weer voor hoor, en dus weer net zo spannend rond mijn NOD.



Ilona: Mijn vak. was heerlijk, voor het eerst sinds 1,5 jaar mijn schoonfam. weer gezien en lekker genoten van zon, zee en lekker eten :oops: Voor jullie is het ook weer een spannende tijd las ik. Je houdt ons wel op de hoogte he? Veel succes in elk geval.



Surprise: Wat schiet het al weer op voor jullie. Ik moest wel lachen om die bijnaam: Bob de Bouwer, is die kleine bezig om je lichaam van binnen te verbouwen ofzo? :think: Ik begrijp dat momenteel alles een beetje stabiel is nu? Nou nog even volhouden meid!



Hier is verder alles goed. Morgen moet ik weer aan het werk, dus dan is mijn vak. definitief voorbij :frowning: maar ja, het is ook wel weer leuk om mijn collega’s weer te zien. Vandaag is voor mijn mannetje de Rammadan begonnen, dus met ons "klusschema " moeten we rekening houden dat het na zonsondergang gebeurd en dat we voor zonsopkomst weer “rein” zijn. Is wel weer even wennen om daar weer zo bewust mee bezig te moeten zijn. Zelf doe ik dit jaar maar niet mee, want je weet maar nooit of het deze maand wel raak is…



Allemaal veel liefs

Toensie

Hallo mensen,



We zijn er weer…en ook weer gewoon ongi op tijd :twisted: :twisted: ! Op tijd in het vliegtuig op weg naar huis, maar verder alles prima! We hebben tijdens de vakantie flink geklust, maar het mag niet baten, helaas maar op naar de volgende ronde. Ik ben redelijk op tijd dus dat zou betekenen dat mijn NOD op 2 november zou zijn! Merk wel dat ik super relaxed ben, niet veel pijn en lekker in mijn vel, dus ik bekijk het maar aan de positieve kant en op naar de volgende ronde!

:inlove:



Super vakantie gehad en nu nog enkele dagen vrij en dan starten we de 10e weer met werk! Heb er wel zin in! :lol:



Zag dat er geen zwangeren bij waren, dus wens iedereen een hele goede klus periode toe en zag wel een huwelijksaanzoek…Gefeliciteerd! :inlove:



Veel liefs, Angela :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Ilona, dank je! :-



Toensie, erg is dat hè, ben je een hele tijd aan het typen, en hup weg verhaal…



Oké, fijn dat je deze maand weer mee doet, ik duim voor je, je bent de volgende in de NOD lijst nu!



Verstandig dat je niet mee doet met de ramadan nu, je weet maar nooit… Maar is dat voor je man niet extra moeilijk?



Angela, balen hoor, dat bij jou de duivels ook weer verschenen zijn. We gaan er weer voor!



Ik heb je NOD in het bovenstaande lijstje aangepast.



Irene, hoe is het met jou?



Surprise, hoe is het? Nog steeds b.i.b?



Ik kan niet wachten tot we weer kunnen beginnen aan de vruchtbare periode… Nog even wachten…



:-
Deedee

@Angela: je klinkt in ieder geval lekker relaxed!! (hmm, misschien moeten wij ook eens op vakantie…) Hopelijk de volgende ronde dan!



@Deedee: ik kijk ook altijd weer zo uit naar de vruchtbare periode, en niet perse omdat we dan zwanger kunnen raken, maar ook omdat ik dan veeeeel meer zin heb zeg maar en omdat we dan (on) bewust meer tijd voor elkaar hebben!



Hier alles goed, eisprong gehad, hoge temp. (maar ja, ook snip verkouden!) Laat m’n NOD maar gewoon staan, we zien het wel!!



xx Irene

He meiden.



Nou, hier is het erg spannend. Of ik moet dit weekend ongi worden of… Ik durf het bijna niet te hopen. Ik heb al 2 weken erg pijnlijke tepels. Ik hoop maar dat dat een goed voorteken is.



Deedee, jij bent altijd zo lief voor iedereen. Ik hoop dat het bij jullie nu ook snel raak is. Juli is inderdaad een leuke maand!(Lekker warm voor een bevalling…)



Liefs tata

Irene, daarom kijk ik er ook naar uit, de zin is veel groter, en dat ongesteld zijn vind ik maar niks… Maar ja, wie wel… :roll:



Beterschap, er heerst weer een flinke verkoudheid, hier om me heen heeft iedereen er last van.



En ik duim dat de hoge temperatuur hoog blijft! :wink: :pray: :pray:



Tata, lief dat je dat zegt, ik leef ook zo met iedereen mee! Dat gaat vanzelf… :angel:



Wat spannend voor jou! Ik zal duimen, en het hier goed in de gaten houden! :pray: :pray: :pray:



Voor de zwangere meiden, strooi hier maar flink hormoontjes rond!!! :mrgreen:



:-* Deedee

Hoi meiden,

Snap er even niks meer van, normaal krijg ik mijn eisprong altijd rond dag 18 - 20 en heb ik een cyclus van ca. 32 dagen. Nu is hij vlgns. mij al op dag 13 of 14 geweest aangezien ik inmiddels weer een temp. stijging heb gehad. Weet het niet zeker omdat ik pas op dag 14 ben gaan temp., maar heb wel de andere kenmerken gehad die duiden op een eisprong. Dat zou dus betekenen dat mijn cyclus ineens 25 dagen is. Af en toe krijg ik echt geen hoogte van dat lijf van mij :think: Maar gelukkig hebben we volgens mij wel op tijd geklust, dus het zou zomaar weer kunnen :pray: Wat dat aangaat kan ik mij helemaal aansluiten bij Irene en Deedee, rond die periode krijg je er automatisch weer veel meer zin in. Dat heeft moeder natuur maar weer mooi uitgedacht :wink:

Ik ben benieuwd wat mijn temp. de komende week gaat doen.



Ik houd jullie op de hoogte hoor!



Liefs

Toensie

@Tata: wat spannend zeg!! Heb je al getest?! Als je nu zwanger zou zijn dan ben je een juni mama toch (of nog net mei??)

:pray: voor je hoor!!



@Deedee: zelf hier op het forum zijn er veel die ziekjes zijn… Tja Nederland hè! En ik ben het helemaal met Tata eens hoor!! :-*



Ik was gisteren trouwens uit eten met een vriendin die ook weet dat ik een miskraam heb gehad, en toen zei ze: ben je weer zwanger, volgens mij namelijk wel! Nou laten we hopen dat ze het goed heeft!!!



@Toensie: Ja, moeder natuur heeft het goed begrepen! :wink:

Ik heb ook weleens een cyclus van 27 dagen gehad hoor (en die maand daarna was ik zwanger!), maar meestal een cyclus van 30-35 dagen…





We zijn lekker aan het klussen (in huis!!!). Het wordt steeds mooier, hopelijk is het meeste allemaal af voordat we weer zwanger zijn! Maar anders mag mijn mannetje lekker verven, dat vind ie al zo leuk… :?



Verder heb ik vorige week kaartjes gescoort voor Bon Jovi volgend jaar, daar ben ik echs al sinds m’n 10e fan van! We hebben kaarten helemaal vooraan!! Maar… als ik nu zwanger zou zijn: het concert is op 25/05/2006! Tja met een 8 maanden dikke buik… Maar goed, ik heb zowiezo iets ontzettend leuks tegen die tijd!!



Nou meiden, tot schrijfs weer!!

xx Irene

hoi meiden.

Even een berichtje van mij.

Ik ben jullie niet vergeten hoor, maar en kleintje is erg leuk, maar ook best heel druk de eerste dagen.

Nu ligt hier iedereen nog op een oor, dus ik dacht mamma kruipt even snel achter de pc. Fiona is echt geweldig en ik ben erg blij. De bevalling liep absoluut niet zoalsgepland en is geindigd met een keizersnee om 4.12, maar het was het allemaal waard. Ik zal zo aan mijn bgevallings verhaal beginnen en dan kunnen jullie dat binnenkort terug vinden bij de kraamtijd.



Voor iedereen die nog druk bezig is. Ik duim voor jullie en hoop dat jullie snel ook zo’n klein wondertje in je armen kunnen sluiten

Ik ben weer thuis na een oberservatie opname gevolg door een spontane bevalling .



Ons meisje is geboren !!!



Haar naam is Sanne en zij is vrijdag 7 oktober om 20.42 geboren.

Na een bevalling van 3 uurtjes. :sick:















Volgende keer typ ik meer. Alles gaat goed hier!

Surprise gefeliciteerd met je dochter. Precies een weekje ouder dan die van ons…

Geniet ervan.

joepie!!! gefeliciteerd! wat een mooie meid zeg!! :inlove: :inlove:

enne dat pakje wat ze aan heeft hebben zij ook! leuk is ie he!



ik ben zelf ook helemaal :inlove: want we hebben gisteren op de kraammarkt een echo laten maken en daarop was duidelijk te zien dat wij ook een meisje krijgen!! :inlove: :inlove:



irene ik hoop dat je vriendin gelijk krijgt!! ik :pray: voor je!



dolfijntje wat een verhaal zeg! maar gelukkig gaat alles nu goe dmet je mooie meid!



tata spannend hoor! ook hier wordt voor je :pray:



toensie afwachten dus. hoop voor je dat je je ei gehad hebt en dus ook goed geklust. :pray:



en volgens mmij was aurora degene die gaat trouwen of niet?? (zo niet sorry daarvoor) in ieder geval gefeliciteerd!!! :clap: :dance: :inlove:



voor iedereen waar de :twisted: :twisted: zijn gekomen… :cry: :cry:



ik gun het jullie allemaal zo verschrikkelijk… en denk iedere dag aan jullie. ik :pray: :pray: dat jullie allemaal snel zwanger zijn…



zal ff wat hormoontje jullie kant uitblazen… pffffffffffffffffffffffffffffffffffff



hoop dat het helpt…



liefs :-* :-*

danien

:dance: Surprise, dat heb je snel gedaan meid, surprise zorgt vandaag echt voor een surprise. :wink:

VAN HARTE GEFELICITEERD!



Wat een mooi meisje, geniet er maar lekker van :-*



Liefs

Toensie

NOD

Toensie (10-08-1976) - 23 oktober

Irene (23-03-1976) - +/- 26 oktober (laatste cyclus 41 dagen…)

Ilona (1981)- 27 oktober (afspraak 11 oktober)

Deedee (1976) - 30 oktober

Liza (1976) - in oktober naar de gyn

Angela (1973) - 2 november

Tata (1977) - 50, 100 en 150 mg Clomid slaan niet aan, nu 100 mg Clomid in combinatie met Metformine

Klaziena (1979) - neemt even afstand van het forum



ZWANGER

Pheebs (1978) (uitgerekend 10/10/2005)

(Yvonne)

(Amy (1979) (uitgerekend 23/11/2005))

Danien (1981) (uitgerekend 21/12/2005)

Miepie (1974) (uitgerekend 29/12/2005)

Miepje (1968) (uitgerekend 13/01/2006)

Famke (1979) (uitgerekend 21/03/2006)

Maja (1976) (uitgerekend 02/04/2006)

Aurora (1976) (uitgerekend 28/04/2006)



BEVALLEN

Kellyamely - dochter Jade op 16 juli 2005

Dolfijntje (30-08-1978) - dochter Fiona Teuna Martina op 1 oktober 2005

Surprise (1976) - dochter Sanne op 7 oktober 2005



Toensie, vervelend is dat hè, dat heb ik ook wel eens gehad, helaas doe je er weinig aan.. Hopelijk hebben jullie toch nog goed gemikt! :pray:

Irene, dank je! :-*

Ik hoop dat die vriendin gelijk gaat krijgen!!! Klus ze! Ik vind het altijd wel leuk, een beetje klussen in huis.

Dolfijntje, dat begrijpen we helemaal joh! Nogmaals gefeliciteerd!! :-* Ik ben benieuwd naar je verhaal. Jammer dat het een keizersnede geworden is..

Surprise, wat heb jij een mooi meisje op de wereld gezet! Ik ben helemaal verliefd!!! :inlove: :inlove: Gefeliciteerd!!!! En dat in 3 uurtjes! Dat heb je snel gedaan zeg! Geniet maar lekker van je meisje! :-*

Danien, bedankt voor je hormoontjes, hopelijk helpt het ons!! Wat leuk ook een meisje! Gefeliciteerd!!

Ik ga genieten van mijn zondag..

:-* Deedee

Dolfijntje, ik heb net je bevallingsverhaal gelezen, wat heftig zeg! Zo onverwachts, maar toch maar beter voor je meisje geweest, de keizersnede.



Geniet maar lekker van haar! :inlove:



Hoe is het nu met je? Het herstel duurt nu natuurlijk wat langer?



:-* Deedee

Even snel bijgelezen:



Dolfijntje & Surprise, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTERS!!!



een keizersnede & een supersonische snelle bevalling; een heel verschil maar ik hoop dat het met jullie beide en met jullie dochters (& natuurlijk ook met jullie partners) heel goed gaat. (de verhalen van jullie hoop ik later deze week te gaan lezen.)



Tata, ik hoop dat dit weekend ook voor jou iets moois brengt, veel sterkte met wachten.



Ook voor de rest, veel sterkte, groetjes, Miepje68

(als we het huis weer wat meer aan kant hebben, hoop ik weer op iedereen uitgebreid te kunnen reageren.)