Augustus 2004 gestopt met de pil (deel 5)

oh is dolfijntje bevallen??



super leuk!!! gefeliciteerd!!! wat een mooie naam zeg! en wat een mooi kindje!! geniet er lekker van!!

@Deedee wrote:

Zie nu pas dat het lijstje er al stond… Sorry Irene!! :oops:




Maar ik wist niet Dolfijntje bevallen was!!!

GEFELICITEERD MEIS!!! :-*

Dolfijntje hartelijk gefeliciteerd met jouw kleine dolfijntje :slight_smile:

Hallo dames, daar ben ik weer…

Na 3 dagen overtijd en volop hoop ben ik gisteravond ongesteld geworden, tijdens een feestje nog wel. Dat is echt balen, het liefst wil je heelhard huilen en met je man knuffelen, maar nee je moet maar vrolijk doen.

Mijn nieuwe NOD zal eind oktober zijn, maar precies weet ik het niet.

op dit moment vind ik het echt heel erg moeilijk en wil ik er eigenlijk niet aan denken, dus ik denk dat ik hier voorlopig niet meer zal zijn.



Iedereen heel veel succes en ik duim voor jullie allemaal!!!



:-* :-* Klaziena

Hoi meiden, ik ben weer terug van vakantie! Klaziena, wat baaaaaalen voor je! Ik zat zo hard met je mee te duimen!!! Begrijpelijk dat je wat afstand neemt… we weten allemaal hoe moeilijk het is als je weer ongesteld wordt. Kop op meid! Jouw tijd komt ook, echt waar!!



Dolfijntje bevallen woooooeeeeiiii!! Wat gaaaaaaf! Hoop dat ze hier snel post en foto’s plaatst!



Nou hier gaat alles goed. Ik ben op vakantie ten huwelijk gevraagd en heb natuurlijk ‘JA’ gezegd! Het was zo romantisch!!! Ik ga jullie binnenkort alles vertellen (als de 12 weken grens gepasseerd is en alles hopelijk goed is met de beeb en ik niet meer anoniem hoef te zijn).



Ik maak me wel heel erg veel zorgen. Ik heb geen buikpijn en verlies godzijdank geen bloed maar juist het ontbreken van symptomen is bij mij de oorzaak van de onzekerheid. Ik ben zo bang dat ons kindje gestopt is met groeien… Misselijk ben ik niet echt geweest… alleen bij vlagen en verminderde eetlust maar ik heb maar 1 keer moeten overgeven. Gevoelige borsten heb ik wel en ben redelijk moe (maar niet extreem). Ook heb ik veel last van puistjes maar ja. Ik zou toch graag wat meer voelen… snappen jullie dat? Bah, stomme onzekerheid. Ik zou blij moeten zijn dat ik zo weinig last heb, maar ondertussen. Gelukkig a.s. woensdag voor het eerst naar de vk. Hopelijk kan zij ons geruststellen. De week erop, vrijdag de 14e, hebben we de echo pas dus dat is nog even aftellen.



Deze week wordt het weer spannend voor Deedee en Angela! Meiden mijn duimen draaien hoor!!!



Dikke kus, Aurora

@Klaziena; oh meis, ik kan me je teleurstelling zo goed voorstellen… Misschien wel goed om even afstand te nemen… Dikke kus van mij in ieder geval.



@Aurora: gefelicteerd met je huwelijksaanzoek!! Ben nieuwsgierig naar je verhaal hoor!! Die onzekerheid over je zwangerschap hoort er volgens mij echt bij hoor. Ik had dat ook heel erg, en toch hebben we ook een levend kindje in mijn buik gezien! Komt vast allemaal goed bij je!!

Nog 11 dagen en dan je echo!!



Ik heb vanmorgen een ovu test gedaan en wat denk je?! Mijn eisprong zit eraan te komen! Ik gebruik ze zo nu en dan, gewoon om te zien of ik 'm een keer kan spotten! Dit was de laatste uit het doosje, dus hopelijk zijn ze niet meer nodig! :lol:



Mijn NOD zal dus wel eerder zijn dan 26/10! We zien het wel!



Liefs, Irene

Hoi dames,

Daar was ik weer… Wat is er weer veel geschreven, heb globaal alles een beetje doorgelezen, maar geloof niet dat er weer nieuwe zwangeren bij zijn gekomen :cry: Wel een huwelijksaanzoek en dat is ook altijd goed nieuws; Gefeliciteerd Aurora!



Dolfijntje, Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje. :-* Ik hoop dat alles goed gegaan is, ben benieuwd naar de foto’s en je verhaal.



Verder is er me even te veel geschreven om overal op te reageren, maar vanaf nu ben ik wel weer van plan om weer regelmatig langs te komen.



Bij mij niks nieuws te melden. Ik had mijn eisprong op het moment dat we onderweg waren naar ons vakantieadres en aangezien we toen met 4 personen eerst in een caravan en daarna in een hutje op de boot hebben overnacht, leek me dat nou niet bepaald de meest ideale situatie om aan een kleintje te werken :wink: Wel een heerlijke vakantie gehad met een gemiddeld temp. van ca. 28 graden.



Ik verwacht mijn nieuwe NOD rond 23 oktober.



Veel liefs,

Toensie

Balen Irene…



Aurora, gefeliciteerd met je huwelijks aanzoek.



Andere dames er wordt nog steeds geduimd voor jullie :pray:



Ben weer terug van de gyn en de bloeddruk is weer flink omhoog geschommeld naar 135/95 Dus net als twee weken geleden. Als het zo door gaat zal het volgende week vast weer rond de 80 zitten :wink: Tenminste zo is het de afgelopen weken ook geweest. Echt druk kan ik me er dus niet om maken. Urine was ook weer gewoon goed. Verder voelde ik me juist afgelopen week (met uitzondering van vrijdag) weer eens mezelf en zat naar omstandigheden goed in mijn vel. De gyn vond we er deze week ook beter uit zien dan vorige week. Dus we maken ons niet zo’n zorgen :wink:

Eigenlijk heb ik alle weken wat voorgelegen met de groei van het kindje, maar nu ligt het eigenlijk mooi op schema. (Mooi zo, hoe kleiner des te fijner lijkt mij om er uit te poepen :stuck_out_tongue: )

Hartje deed het weer mooi. Op de echo weer even het hoofdje kort gezien en het vruchtwater zag er allemaal nog mooi uit. (Was ook weer een opluchting, gisteren leek het namelijk even alsof er toen ik in bad lag wat ontsnapt was :wink: )

Verder is het dagelijks aan het rommelen, dus zit ik eigenlijk een beetje te wachten tot het nu echt eens door gaat zetten. Heb 's nachts al maar de afspraak met bob de bouwer gemaakt. Of hij/zij laat mij gewoon slapen of besluit om er uit te komen, maar niet dat half zachte van wel/niet. Tot nu toe werkt het :wink:

Terwijl we in de wachtkamer zaten hebben we nog wat meegekregen van de gedeeltelijke zonsverduistering. We hebben het gezien en konden ook mooi zien hoe het licht buiten veranderde.

Mijn gyn gaat weer een paar weekjes op vakantie, dus als Bob de bouwer voor de uitgerekende datum buiten komt spelen, was dit de laatste keer dat ik haar gezien heb. Dat is wel jammer, maar ja het zij zo.

Donderdag moeten we weer op controle komen en dan dinsdag weer.

Bij het weggaan wenste ze me nog succes mocht de bevalling plaats vinden tijdens haar vakantie en anders zie ik haar over een week of drie weer.

@suprise wrote:

Balen Irene…



Aurora, gefeliciteerd met je huwelijks aanzoek.



Andere dames er wordt nog steeds geduimd voor jullie :pray:



Ben weer terug van de gyn en de bloeddruk is weer flink omhoog geschommeld naar 135/95 Dus net als twee weken geleden. Als het zo door gaat zal het volgende week vast weer rond de 80 zitten :wink: Tenminste zo is het de afgelopen weken ook geweest. Echt druk kan ik me er dus niet om maken. Urine was ook weer gewoon goed. Verder voelde ik me juist afgelopen week (met uitzondering van vrijdag) weer eens mezelf en zat naar omstandigheden goed in mijn vel. De gyn vond we er deze week ook beter uit zien dan vorige week. Dus we maken ons niet zo’n zorgen :wink:

Eigenlijk heb ik alle weken wat voorgelegen met de groei van het kindje, maar nu ligt het eigenlijk mooi op schema. (Mooi zo, hoe kleiner des te fijner lijkt mij om er uit te poepen :stuck_out_tongue: )

Hartje deed het weer mooi. Op de echo weer even het hoofdje kort gezien en het vruchtwater zag er allemaal nog mooi uit. (Was ook weer een opluchting, gisteren leek het namelijk even alsof er toen ik in bad lag wat ontsnapt was :wink: )

Verder is het dagelijks aan het rommelen, dus zit ik eigenlijk een beetje te wachten tot het nu echt eens door gaat zetten. Heb 's nachts al maar de afspraak met bob de bouwer gemaakt. Of hij/zij laat mij gewoon slapen of besluit om er uit te komen, maar niet dat half zachte van wel/niet. Tot nu toe werkt het :wink:

Terwijl we in de wachtkamer zaten hebben we nog wat meegekregen van de gedeeltelijke zonsverduistering. We hebben het gezien en konden ook mooi zien hoe het licht buiten veranderde.

Mijn gyn gaat weer een paar weekjes op vakantie, dus als Bob de bouwer voor de uitgerekende datum buiten komt spelen, was dit de laatste keer dat ik haar gezien heb. Dat is wel jammer, maar ja het zij zo.

Donderdag moeten we weer op controle komen en dan dinsdag weer.

Bij het weggaan wenste ze me nog succes mocht de bevalling plaats vinden tijdens haar vakantie en anders zie ik haar over een week of drie weer.




Balen Irene? Wat bedoel je?



Mooi hè die zonsverduistering? Ik heb er vandaag ook nog naar staan kijken!



Wat hoop je zelf: nu bevallen of over 3 weken? Hopelijk gaat je bloeddruk weer omlaag!



xx Irene

@Toensie: dat is nou inderdaad niet de meest ideale manier! Volgende ronde hopelijk wel!!

hoi!



Dolfijntje gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Een erg mooie naam!



Aurora, wat leuk dat je gaat trouwen! gefeliciteerd!



Toensie, volgende maand meer geluk! Maar hopelijk heb je toch een goede vakantie gehad!



Hier niet echt veel nieuws.We wachten gewoon de afspraak van volgende week af en dan zien we weer verder.



Veel liefs,

Ilona

Oeps, zwankydementie.

Ik schreef Irene, maar bedoelde Klaziena bij wie de :evil: toch weer gekomen waren…

Sorry,

Irene succes met klussen.



En van mij mag de bob de bouwer buiten komen spelen hoor. Vind het wel weer goed geweest zo en ben ontzettend nieuwsgierig naar die ondeugende vleugel in mijn buik.

!#@@$#%$ Ik had echt een heel verhaal, weg verhaal… :cry:



Ik ga maar weer op nieuw beginnen…

Dolfijntje van harte gefeliciteerd met jullie meisje! Prachtige naam! Ik ga snel jullie verhaal en foto’s opzoeken.



Klaziena: ik vind het heel verdrietig voor jullie. Als je overtijd bent krijg je steeds meer hoop ook. Ik hoop dat jullie een nieuw portie moed kunnen vinden en neem alle tijd die je nodig hebt!



Aurora: ik had je al gefeliciteerd met je huwelijksaanzoek maar hier gewoon nog een keertje!!



Irene: fijn dat je eisprong eraan komt. Ik hoop dat dit idd de laatste keer was dat je een ovutest hoefde te gebruiken :wink:



Surprise: ik hoop dat jullie buikbewonertje snel buiten komt spelen hoor. Dan kan iedereen hem bewonderen! Maar kindjes komen op hun eigen tijd… dus geduld!



Toensie: ik snap dat er niks van klussen kwam, nu hopen we deze ronde op geluk!



Bij mij alles in orde. Ik voel me eigenlijk prima en verder zijn we hard aan het nadenken over babyspullen en namen. Zo komen we de herfst wel door :wink:

NOD

Liza (1976) - in oktober naar de gyn

Deedee (1976) - 5 oktober

Angela (1973) - 5 oktober

Toensie (10-08-1976) - 23 oktober

Irene (23-03-1976) - +/- 26 oktober (laatste cyclus 41 dagen…)

Ilona (1981)- 27 oktober (afspraak 11 oktober)

Tata (1977) - 50, 100 en 150 mg Clomid slaan niet aan, nu 100 mg Clomid in combinatie met Metformine

Klaziena (1979) - neemt even afstand van het forum



ZWANGER

Pheebs (1978) (uitgerekend 10/10/2005)

Surprise (1976) (uitgerekend 22/10/2005)

(Yvonne)

(Amy (1979) (uitgerekend 23/11/2005))

Danien (1981) (uitgerekend 21/12/2005)

Miepie (1974) (uitgerekend 29/12/2005)

Miepje (1968) (uitgerekend 13/01/2006)

Famke (1979) (uitgerekend 21/03/2006)

Maja (1976) (uitgerekend 02/04/2006)

Aurora (1976) (uitgerekend 28/04/2006)



BEVALLEN

Kellyamely - dochter Jade op 16 juli 2005

Dolfijntje (30-08-1978) - dochter Fiona Teuna Martina op 1 oktober 2005



Vanochtend is mijn tempertuur weer flink gedaald, dus ik word vandaag of morgen waarschijnlijk weer gewoon ongesteld.

Liza, ik zie dat je deze maand naar de gyn moet, weet je al wanneer??

Angela, hoe is het met jou? Voel je al iets? Hopelijk voor jou meer geluk en goed nieuws! :pray:

Toensie, ik heb het ljstje aangepast. Jammer dat jullie niet een beetje privacy gehad hebben. Deze ronde wordt dus heel rustig afwachten tot de NOD er is?

Irene, wat fijn dat je je ei gespot hebt, en dat met de laatste test! Hopelijk breng jij ons dan straks zeker goed nieuws! :pray: :-*

Ilona, wanneer is de afspraak precies? Ik zal aan je denken!

Tata, hoe is het meis? :-*

Klaziena, wat ongelooflijk balen weer.. Hopelijk doet het je echt goed als je wat afstand neemt. :-*

Pheebs, nog maar even te gaan...

Surprise, hopelijk zet het gerommel snel door nu! Het duurt nu echt niet lang meer!

Danien, is het babykamertje al helemaal aangekleed? Ik vind het zo leuk geworden!

Famke, Miepie en Miepje, hoe is het met jullie?

Maja, heb je de uitzet inmiddels al bijelkaar? Of kun je je nog beheersen? :mrgreen: :inlove:

Aurora, gefeliciteerd meid, wat gaaf! Ik ben benieuwd naar het aanzoekverhaal! Hoe is het verder met je?

Dolfijntje, je bent vast lekker aan het genieten van de kraamweek.. :inlove: :inlove: :inlove:

:-* Deedee

Deedee, onze afspraal is 11 oktober! Dan weten we dus ook wat we verder gaan doen en wanneer we er eventueel aan kunnen beginnnen.



Veel liefs,

Ilona

Ilona, ik zal het er in het lijstje bijzetten, ik zal die dag zeker aan je denken meid!



Ik betrap mezelf er op dat ik aan de chocolade zit, dat is niet echt een positief teken hè. :shifty: Maar het is zo lekkerrrrr… :angel:



:-* Deedee

Hier alles goed hoor :slight_smile:



Ben net terug van een weekendje Londen…

De metro vondt kleine pjuk niet zo geweldig en schonk mama steeds harde buiken :shock: …



We zitten alweer op 16 weken, en vindt dat het heel snel gaat…

geen bijonderheden eigenlijk.





Dolfijntje: gefeliciteerd meid!!!





Ik hou jullie in de gaten hoor!! zelfs mijn ventje vraagt vaak hoe het is met het aug.groepje :mrgreen:



dikke knuf

famke

Tjee 16 weken alweer joh! Gefeliciteerd!!!



Leuk een weekendje Londen! Dat wil ik ook ooit nog eens gaan doen.





:-* Deedee

Moet je doen!!

Erug gezellig daar!! en heel erg druk!



Veel gezien ook…een aanrader!



xx

famke