Augustus 2004 gestopt met de pil. (deel 4)

ik breek eff in.

kelly is bevallen van een dochter JADE.

Zie juli mamma’s

groetjes babylover

Wauw de eerste baby is er dus al.

Dat is echt snel gegaan…

Famke, ik duim voor je.

Deedee, veel plezier met klussen.

Alle anderen natuurlijk ook nog veel succes.

Ik heb vandaag verschillende uurtjes geschilderd. Telkens als ik even pauze in laste, was het buikbewonertje een waar achtbaanfeestje aan het houden in mijn buik.

Ik ben net maar gestopt ik kreeg namelijk kramp in mijn bilspier gekregen. AUW!!!

Maar heb vandaag de manentooi van Mufasa gedaan, de lijntjes van Nala en Simba.

Manlief heeft er wat pics van gemaakt:

Ja de eerste baby is geboren! Ik heb hier het stukje van Kellyamely op zaterdag 16 juli geschreven. Er is inmiddels alweer een nieuw deel juli-mama’s geopend, hoeven jullie niet zo te zoeken. :wink:

hallo allemaal,
hirebij wil ik doorgeven dat ik vannacht een prachtige dochter heb gekregen.
haar naam is JADE LOUISA. ze weegt 2990 gram.alles erop en eraan.
om 11 uur gisteravond braken mn vliezen, en een kwartier erna begonnen de weeen, na 1 uur weeen had ik al 9 cm ontsluiting en moesten we gelijk naar het ziekenhuis.
in het ziekenhuis nog wat krachtige weeen opgevangen, en daarna persen.
om 2.50 is ze geboren!!
nou ik ga ff wat rusten
groetjes kelly

Leuk hè!! :inlove: :inlove:

Ilona, ik denk dat temperaturen voor jou niet zo veel zin heeft, als je nachtdiensten hebt. Het is echt belangrijk om het op hetzelfde tijdstip te doen, en na ongeveer evenveel slaap. Je temperatuur kan anders teveel schommelen, en veel lager of hoger uitvallen. Je kunt het proberen natuurlijk, maar echt betrouwbaar zal de lijst niet zijn.

Beter is het voor jou om dan ovulatietesten te gebruiken. Die geven het duidelijk aan als je eisprong nadert.

Famke, hoe is het? Ik zou vandaag of morgen gewoon even testen, dan heb je je langste cyclus achter de rug. Ik duim nog steeds!! :pray: :pray:

Angela, hoe is het met jou?? 2 dagen overtijd nu? :pray: :pray: Ik duim voor je!

Nou ik moet aan het werk, soory voor de gene die ik vergeten ben...

Tot gauw!

:-* Deedee

Hoi meiden,

Wow… surpise, wat prachtig!! Jullie kindje krijgt een prachtige kamer :inlove:

Deedee: ik vind jouw lange verhalen juist altijd erg gezellig! Je reageert altijd op iedereen, dat is toch geweldig! Succes met klussen… deze maand zou wel eens jouw maand kunnen zijn. Ik hoop het zo voor je :pray: .

Kelly: gefeliciteerd met jullie dochter Jade!! Het is overigens niet de eerste aug.baby hoor, Mootje is volgens mij al 2 maanden geleden bevallen, zij was echt direct zwanger na het stoppen met de pil. Tsja, soms gaat het snel, soms duurt het wat langer. We moeten het gewoon maar aanvaarden en er het beste van maken toch?

Famke: wat spannend en wat eng tegelijk. Ik kan me goed voorstellen dat je tussen angst en vrees zweeft. Eerst nog maar eens een paar dagen afwachten, tot je zeker over je langste cyclus heen bent. En dan hoop ik dat de test echt positief zal zijn… ik duim voor je!!

Ilona: balen dat je weer ongi werd. Succes met temperaturen, als je vragen hebt kun je ze hier stellen. Met nachtdiensten is het wel lastig, maar schrijf gewoon alle bijzonderheden bij de temperaturen erbij.

Hoe kan het eigenlijk dat er al een nieuw topic met aug.stoppers is, het is pas juli? Zal wel voorpret zijn… nou ik gun ze van harte dat ze snel zwanger zijn, maar WIJ WILLEN EERST :wink: !! Waarom gaat het niet gewoon op volgorde hè… wie het eerst een kindje wil is het eerste zwanger. Dat zou heel wat frustratie schelen :mrgreen:

Mieke: je bent dus al verder dan je dacht? Misschien wordt het wel een kerstkindje!

Bij mij alles nog goed, ik wacht rustig af tot mijn NOD. De temp. is nog mooi hoog.

groeten!! Maja

Jeetje wat een mooie muur schildering zeg. Die van mij krijgt gewoon een behang schildering. Ik ben niet zo creatief.

Verder is inmiddels wel alles zo goed als af en in huis voor de komst van de kleine, maar ze moet nog twee maandjes blijven zitten hoor.

Vrijdag echo gehad en ze was niet veel te grot of iets dergelijks gelukkig. Het zag er allemaal goed uit. Wel heb ik vrij veel vruchtwater en dat kan weer een indicatie zijn voor suiker, maar goed. Vandaag glucose test gedaan en donderdag krijgen we de uitslag. Ik ben benieuwd.

Naja zeg :shock:

xx

famke

heey wat zie ik nou???

FAMKE welkom bij de club!!! gefeliciteerd zeg! super nieuws zeg! volgens mij besef je het nog niet of wel hihi. :dance: :dance: :-* :-* :-*

suprise mooie kamer hoor!

en mieke je bent op mijn verjaardag uitgerekend!

hie rgaat alles goed.

schrijf snel weer wat meer ok.

liefs danien

Hallo iedereen,

Hier even een kleine note van mij…niets aan de hand, gewoon afgelopen zaterdag volgens schema hebben de duivels zich aangekondigd! :x :cry:

Maar niet getreurd afgelopen vrijdag zaten wij, mijn hubbie en ik, bij de GYN. Ik moet bloed laten prikken (vandaag eerste keer, dag drie van cyclus) en wederom op dag 21. Het hormoon gehalte wordt getest, kwaliteit van het ei en tevens wordt gekeken of ik clamidia heb gehad. Hubbie wordt ook getest (sperma) en dan 16 september 2e afspraak. Dan bespreken we de uitkomst en wordt er gekeken of de baarmoeder goed werkt en de eierstokken prima functioneren. Tevens bespreken we dan de verdere mogelijkheden en verder…gewoon lekker klussen! Heb er een top gevoel bij, goede, vriendelijke GYN en ik voel aan mijn water dat het dit jaar nog raak zal zijn…en niet alleen voor mij! :pray: :dance:

Lieverds ik zag dat er weer een zwangere bij is…gefeliciteerd! Ik duim voor iedereen en laat zo nu en dan wel even iets van mij horen!

Kus, Angela :clap: :inlove:

P.s. Nieuwe baan is top! Voor mij, voor mijn gesteldheid en de sex!

FAMKE!!!

Gefeliciteerd…heeft je hubbie deze al gezien?

Geweldig om eens een Clear Blue met een plus te zien (ze kunnen dus echt een plus aangeven :lol: )!

Heel veel geluk de komende tijd en geniet ervan!

Liefs, Klaziena

Bedankt dames :inlove:

We zijn nog een beetje bedust, maar ik heb vanmiddag de test gedaan en na zelf even te zijn bekomen van die dikke + heb ik mijn ventje verteld dat ik deze zomer niet buitenom het huis ga verven :mrgreen:

IK geloof het niet…

xx

famke

Famke geweldig. Wat een mooi plusje. Wanneer ben je uitgerekend?

Wauw Famke… gefeliciteerd!! Ik kan me voorstellen dat je helemaal beduusd was!! Echt geweldig, ga er alsjeblieft van genieten dat jullie geduld eindelijk beloond is!!

Hihi, ben helemaal plaatsvervangend blij at er weer iemand van ons clubje zwanger is!

Angela: jammer dat je weer ongi werd. Fijn dat je zo’n goed gevoel over de gyn en de onderzoeken hebt. Ergens wel een opluchting hè, dat het nu allemaal bekeken wordt? En ook super dat je nieuwe baan zo bevalt.

Dolfijntje: ik hoop dat de uitslagen goed zijn donderdag. Was het testen vervelend?

Bij mij nog een dag of 3/4 afwachten, ik vind het reuzespannend. Dit is eigenlijk pas een eerste ronde met “normale” kansen sinds lange tijd.

Geweldig Famke,

VAN HARTE GEFELICITEERD!!! :smiley: :smiley: :smiley:

Een fijne & voorspoedige zwangerschap gewenst!!

En voor de anderen, ik blijf voor jullie :pray:

groetjes, Miepje68

Hey Famke, gefeliciteerd! Geniet ervan!

Het temperaturen bij mij is inderdaad niet echt makkelijk, denk ik, na een nachtdienst(meestal 4 uurtjes slaap) is hij 35,7, bij een nacht van 8 u slaap 36. Ik denk dat het moeilijk wordt om er iets vanaf te lezen, met 2 nachtdiensten per week! Toch maar ovulatietest halen, denk ik.

Veel liefs!

Ilona, ik raad je de Persona staafjes aan. Die zijn betrouwbaar, niet duur en handig. Je hebt de monitor (computertje) er dus niet voor nodig. Er is een apart onderwerp over hoe je ze af moet lezen, ik ga even voor je zoeken…

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=1949

Clear Blue is ook goed, die kun je doormidden knippen om het goedkoper te maken. Gebruik geen MatCare en andere goedkope tests (van de apotheek kan weer wel geloof ik), want die zijn onbetrouwbaar. *zegt degene die ovutesten alleen van horen zeggen kent :wink: *. Voor jou lijkt het me in ieder geval een uitkomst, omdat temperaturen lastig is.

…ben nog steeds helemaal blij voor Famke… :dance: :dance:

Maja, bedankt voor de tips!

Ik heb net een afspraak gemaakt voor de tests. 30 augustus beginnen we eraan! Ik ben wel blij nu dat de afspraak vastligt, hopelijk weten we nu snel waar we aan toe zijn!

Vee liefs

Famke GEFELICITEERD !!!

Goed nieuws!!! Geniet ervan samen.

Hier nog niets te bekennen (zit al op dag 52!!!) vandaag toch nog maar een test gedaan, maar weer negatief. Ik hoop dat ik nu snel ongi wordt dan hebben we weer nieuwe kansen. :wink:

:-* Liza

WAUW FAMKE! Super zeg. Dat geeft weer hoop voor de anderen auggussies hier! Gefeliciteerd!

Helaas is mijn 100mg Clomid niet aangeslagen, op nu dus naar de 150 mg…

Liefs tata

Hoi allemaal,

Even goed en slecht nieuws.

Onze rode kater is woensdag dood gegaan.

Het goede nieuws, mijn suiker was helemaal in orde. Ik heb dus geen zwangerschaps diabetes en mag gewoon verder onder controle blijven bij de verloskundige.

Voor de liefhebbers op onze website (link hieronder) kun je de 30 weken echo vinden van onze opnieuw bevestigde kleine meid.

Shit, net heel verhaal getikt… komt er iemand binnen. Dus maar weer uitgeklikt (zit hier op mijn werk).

Dolfijntje: fijn dat je geen zw.suiker had, dat is goed nieuws!! En een dochter, wat heerlijk :inlove: . Gecondoleerd met jullie kater, dat zijn verdrietige dingen :cry:

Liza, wat heb jij een lange cyclus… .je lijkt mij wel! Niet te lang mee doorlopen hoor als dat vaker voorkomt, want dan zou het kunnen dat je geen eisprong hebt.

Tata: balen meis! Ik hoop dat 150 mg voor jou de juiste hoeveelheid is.

Miepje: zag ik jouw buikfoto op het showforum? Mooi hoor!!

Argghhh, ik word gek van mezelf :snooty: . Gisteren was mijn temp. gedaald, dus ik verwachtte ongi te worden. Maar tot nu toe niks en mijn temp is weer omhoog. Volgens mij ben ik vandaag officieel 1 dag overtijd, maar met Clomid kan dat ook nog wel anders zijn. Mijn borsten doen pijn en zijn groter, maar verder probeer ik mezelf maar voor te houden dat ik vast vandaag wel ongi word. Maar toch… duimen jullie mee dat het kleine beetje hoop toch waar wordt?