Augustus 2004 gestopt met de pil. (deel 4)

Hihi ja dat was mijn buik! :mrgreen:

Hey meiden,

Sorry dat ik er niet meer ben geweest maar ik heb even afstand genomen.

Heb een aantal superkorte cycli achter de rug en ben gewoon het pad een beetje kwijt. Zwanger worden is niet leuk meer, niet meer spontaan. Ik ga me daarom even niet meer op alle clubjes laten zien en ook mijn weblog heb ik offline gehaald. Ik ga me echt op andere dingen focussen. Volgende week wel naar mijn nieuwe huisarts en dan waarschijnlijk door naar de gyn. Iig even naar mezelf laten kijken… hoe dan verder? Ik weet het niet.

Jullie zullen me hier voorlopig dus even niet meer zien… tenminste totdat ik echt iets te melden heb. Wil ook niet meer continu lezen over het zwanger worden want dan blijf je er toch mee bezig.

Famke, ik had je al op je log gefeliciteerd maar bij deze nog een keer! Meid, ik ben superblij voor je dat het zonder hulp is gelukt! Zo zie je maar, jullie geduld is beloond. Geniet ervan he!!

Ik ben dus niet voorgoed weg maar sta wel even op een waakvlammetje :slight_smile:

Ik heb wel een weblog onder mijn echte naam maar daar gaat het uiteraard niet over zwanger worden. Als iemand zin heeft om eens een kijkje te nemen moet je maar mailen naar prinsesaurora@hotmail.com of een PM sturen hier.

Meiden, heel veel geluk met alles en ik hoop dat jullie allemaal snel hele gezonde baby’s op de wereld gaan zetten!!

Liefs, Aurora

Hé Aurora, ik snap je hoor… hopelijk helpt het om even afstand te nemen. Ik zal jou en je weblog missen, maar ik hoop dat je er sterker uitkomt!! Verstandig dat je onderzoeken laat starten, dat kan ook heel veel rust geven. Laat je af en toe horen hoe het met je gaat?

Ik zal het lijstje weer eens even plaatsen…er staan nogal wat vraagtekens in… wie helpt?

NOD

Liza (29) - 8 juli

Maja (29) - 22 juli (1e maal 25 mg Clomid slaat niet aan, nu 50 mg Clomid)

Klaziena (25) - 2 augustus

Deedee (28 ) - 2 augustus

Maria (27) - 3 augustus

Ilona (24) - 11 augustus

Angela (31) - ?

Tata (27) - ?? 50 en 100 mg Clomid slaan niet aan

ZWANGER

Kellyamely (bevallen van dochter JADE op 17 juli)

Dolfijntje (26) (uitgerekend 20/09/2005)

Pheebs (uitgerekend 09/10/2005)

Surprise (29) (uitgerekend 22/10/2005)

Yvonne (uitgerekend datum?)

Amy (uitgerekend 15/11/2005)

Danien (23) (uitgerekend 21/12/2005)

Miepie (31) (uitgerekend 29/12/2005)

Miepje (36) (uitgerekend 25/01/2006)

Famke (26) (uitgerekend maart 2006?)

Hoi meiden,

Hier ben ik weer even!

Allereerst Famke, gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat een mooi plusje is er te zien!! :dance: :dance: :dance: Wat ben ik ontzettend blij voor je! Hoe is het nu met je? Heb je al kwaaltjes??

Maja, dank je, ik vind het ook leuk om van iedereen te horen hoe het gaat, als ik niet op het forum ben, dan ben ik toch met jullie bezig! Hoe is het met jou? Bedankt voor het nieuwe lijstje trouwens! Alleen Kelly is bevallen op 16 juli las ik op het showforum! Daar is haar dochtertje trouwens ook te bewonderen. :inlove:

Danien, fijn dat alles goed met je gaat! nog 150 dagen te gaan vandaag, leuk getal! Maar nog een eind weg hè.

Angela, balen hoor dat je weer ongesteld geworden bent. Wat goed dat jullie de stap naar de gyn gezet hebben. Je leest wel eens dat dat zoveel rust geeft, dat ze als nog zwanger raken, zonder hulp zeg maar.

Fijn dat je baan je zo goed bevalt! Hoe is het verder?

Klaziena, hoe is het? Nog 10 dagen wachten, net als ik…

Dolfijntje, wat erg van je kater, was het plotseling? Sterkte… :-

Wat fijn dat alles goed blijkt te zijn. En wat een mooie echo weer! :inlove:

Miepje, hoe is het met je? Alweer 15 weekjes…

Ilona, ik denk dat je aan ovulatietesten inderdaad meer zult hebben. Hopelijk spot je snel een keer je ei!

Liza, het lijkt er op dat je een hele lange cyclus hebt dit keer! Balen zeg.

Tata, wat vervelend dat de 100 mg niet genoeg was, hopelijk met de 150 mg meer succes. Ik denk aan je!

Maja, dat van een heel verhaal typen komt me zo bekend voor, alleen loopt de computer hier dan vast… :roll: En dan kun je alleen nog maar helemaal opnieuw beginnen… :expressionless: Het klinkt wel heel goed hoor! Ik ga gewoon megahard voor je duimen hoor!!

Miepie, ik heb je foto ook gezien! Leuk om te zien wie er schuil gaat achter de verhalen… Mooie foto en een mooie buik zeg! Het gaat ook hard hè. :inlove:

Aurora, ik begrijp het volkomen dat je even afstand neemt, daar heb je het vaker over gehad. Hopelijk heeft een positief effect! Ik denk aan je, en zie je wel weer eens verschijnen! :-

Surprise, schiet het al een beetje op? Je bent vast al weer een heel stuk verder met je schilderkunsten… :mrgreen: Hoe is het verder??

Irene, hoe is het met je? Ik moet nog steeds veel aan je denken.

Nou is het weer een heel verhaal geworden…

Ik ga aanstaande maandag een weekje op vakantie en kom dinsdag 2 of woensdag 3 augustus weer terug, dus afleiding genoeg. We blijven in eigen land, dus hopelijk wordt het weer nog een beetje mooier… 8)

Ik blijf voor iedereen duimen hoor! Ik zal vast wel weer een hoop te lezen en te typen hebben als ik terug kom, maar dat vind ik niet erg hoor! Ik weet alleen niet wanneer ik hier weer ben, maar ergens na 3 augustus pas weer denk ik.

Fijn weekend!!! En tot over 2 weken ongeveer!!

:-* Deedee

Dolfijntje, ik lees net hoe je je kater hebt gevonden, ik schrok er echt even van, wat zullen jullie geschrokken zijn zeg! Nogmaals sterkte!

:-* :-* Deedee

Famke!!! Gefeliciteerd! Echt geweldig zeg! Hoe voel je je??

Ik lees regelmatig nog even mee hier hoor! Ik denk ook echt allemaal aan jullie, maar ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn (met weer opnieuw zwanger te raken), dus vandaar dat ik niet zoveel reageer!

Maar ik blijf duimen voor jullie hoor! :-*

Gisteren heb ik een (nieuwe) tattoeage laten zetten als symbool voor onze verloren kindje. Ons lieve vlindertje. Ik ben er echt superblij mee!

Gisteren ook weer voor het eerst geklust sinds de curretage. Was er een beetje bang voor, maar nergens last van gehad gelukkig. Eigenlijk mochten we pas weer oefenen nadat ik weer ongesteld was geworden, maar ik voel me goed, dus ik wilde niet wachten. Ik ben nog niet ongesteld geworden, maar het is ook nog maar 3 1/2 week geleden… Gek, het lijkt veel langer geleden!

Nou, dikke kus voor iedereen hier!!

En oja: Deedee: prettige vakantie!! Lief dat je steeds aan me denkt!

xx Irene

Dank je deedee het was inderdaad erg schrikken en ik ben er nog niet echt helemaal overheen. Hij zou volgende maand 2 worden, dus is ook niet echt iets waar je op rekent.

Veel plezier op je vakantie.

Verder gaat hier gelukkig wel alles goed met mij en de kleine in mijn buik.

Ze is ontzettend druk met vlagen en der voetje zit heerlijk in de weg onder mijn rechterribben erg fijn. Nog 2 maanden en dan mag ze eruit, maar voorlopig mag ze mams nog wel even blijven pesten.

Irene mooia tatoage.

Hey Deedee, prettige vakantie toegewenst, hoop voor je dat het weer hier wat opknapt!!

Irene, blij weer wat van je te horen en dat het goed met je gaat…

Dolfijntje, dikke knuffff!! sterkte

Aurora meid, mij heeft die rust toen heel goed gedaan, ik duim nog steeds voor je!!

Hier alles rustig, de eerste paar dagen na het testen was ik behoorlijk misselijk, nu gelukkig niet (meer??)

Ik heb wat last van mijn onderrug en borsten, verder ontzettend moe!!

De ene dag gaat het beter als de andere hahahha

Ik ben afgelopen vrijdag naar de huisarts geweest en heeft me een lijstje mee gegven van verloskundigen, deze moet ik bellen met 8 weken voor een echo in de 10e week…

Ik kan niet thuis bevallen werd me verteld door een te kort aan verloskundigen hier in de buurt…erg jammer, maja doe je niks aan…

Ik duim voor jullie!!!

xx

famke

Irene, wat een mooie tattoeage, zo is je vlindertje altijd nog een beetje bij je. Heel mooi!

Aan je denken gaat vanzelf… :-

Meiden, bedankt voor jullie vakantiewensen!! :-
:-

Tot gauw!

Deedee

Hier nog eentje :wink: :stuck_out_tongue: :shock:

Maja geweldig.

Wat fijn telkens zo lopen stoeien met je cyclus en nu gewoon een positieve test. Gefeliciteerd!!!

GEFELICITEERD MAJA!!!

Geweldig meid!! ben je nog net een maart mamma??!! :mrgreen:

xx

famke

GEFELICITEERD MAJA!!! :smiley: :smiley: :smiley:

Geweldig voor je, een hele fijne & voorspoedige zwangerschap gewenst!!

groetjes, Miepje68

Maja, gefeliciteerd! Geniet ervan!

Ik dacht nog even kijken voor ik ga… :roll:

En wat zie ik ahhhhhhhhhhhhhhh Gefeliciteerd Maja!!! Ik ben zo vreselijk blij!!! Super meid!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Geniet er van!!! :-* :-* :-

Deedee

Meiden, wat lief dat jullie allemaal zo blij zijn. Ik voel me echt wel heel bijzonder vandaag. Maar ook raar, want ik moet gewoon werken en voorlopig is alles nog geheim :think:

Deedee: wat leuk dat je het toch nog las… dank je wel voor je felicitaties. Ik hoop dat je me snel volgt. Ik wens je een heeeeeeel fijne en vruchtbare vakantie!!

Famke: volgens de ene berekening ben ik 29, volgens een andere 31 maart uitgerekend. Ik hoop maar dat het april wordt eigenlijk, er zijn al zoveel verjaardagen in maart bij ons (o.a. mijn moeder en ikzelf). Ik heb me al voorgesteld bij de maart-moeders, maar moet nog even bijlezen. Ik blijf overigens gewoon hier meetikken ook, ik vind het hier veel te gezellig en bovendien ken ik jullie al veel langer!

Irene: wat fijn dat je even langskwam. Ik vind je tattoeage erg mooi en toepasselijk (hoewel ik er normaal niet van hou) en ik hoop dat het je helpt.

Tot later weer…

:dance: :dance: joehoe!! weer een zwangere erbij! :inlove: :inlove:

maja gefeliciteerd!

irene wat een mooie tattoo heb je zeg. zo heb je je vlindertje altijd bij je.

deedee ben ws al te laat maar toch een fijne vakantie.

nog 7 meiden die nog zwanger moeten worden! het schiet al op! meiden ik duim voor jullie allemaal en ook al schrijf ik niet veel ik denk wel aan jullie en ben dan ook super blij als er weer iemand zwanger is. :-*

hier gaat alles goed. 5 augustus hebben wij een geslachtsbepalingsecho. heb ik heel veel zin in.

liefs danien

Maja Gefeliciteerd!!! Super!!!

Hier eindelijk de :twisted: na 57 dagen!! (oef)

Ben blij dat ze er eindelijk zijn!

Liza

Goh iemand blij met de rode duivels altijd apart, maar na 57 dagen kan ik me voorstellen dat je graag wilt dat je weer aan een nieuwe ronde kan beginnen. Succes deze keer Liza

Hey Liza,

Ik kan geloven dat je na 57 dagen opgelucht bent! Succes met de volgende ronde!