Augustus 2004 gestopt met de pil. (deel 4)

irene, sterkte morgen meid!!! kan me voorstellen dat het moeilijk is…

Ik (ook namens mijn man zegt-ie) wil jullie heel veel sterkte wensen morgen, natuurlijk ook voor je man.

En ook voor de komende tijd natuurlijk!



:-* Klaziena

Irene heel veel sterkte morgen!!!



Liza

Hier nog even een update…



We zijn terug van een heerlijke vakantie en hoop dat de rust misschien geluk brengt deze maand? (hi,hi)

Ik gok dat mijn NOD op 8 Juli is. Ik zag trouwens dat ik in de lijst als 28 jaar sta, maar er is inmiddels weer een jaarte bij. Zou je dat willen veranderen Deedee? Ik hoop dat met jullie alles goed is en dat de "zwoele"zomeravonden misschien voor de goede hormonen zorgen :smiley:



:-* voor jullie allemaal,

Liza

Irene heel veel sterkte vandaag!! We denken aan je :inlove:



(oh ik ben ook 29 geworden vorige week)



Liefs, Aurora

NOD

Maja (29) - 22 juni, 1e maal Clomid 25 mg

Klaziena (25) -1 juli

Deedee (28 ) - 4 juli

Maria ( ) - 7 juli

Aurora (29) - 8 juli

Liza (29) - 8 juli

Famke (26) - 13 juli

Angela (31) - 16 juli

Tata (27) - 1e maal 50 mg Clomid slaat niet aan, nu 100 mg Clomid



ZWANGER

Kellyamely (uitgerekend 29/07/2005)

Dolfijntje (26) (uitgerekend 20/09/2005)

Pheebs (uitgerekend 09/10/2005)

Surprise (29) (uitgerekend 22/10/2005)

Yvonne (uitgerekend datum?)

Amy (uitgerekend 15/11/2005)

Danien (23) (uitgerekend 21/12/2005)

Miepie (31) (uitgerekend 06/01/2006)

Miepje (36) (uitgerekend 25/01/2006)



Famke, wat fijn dat jij je ei nog voelt. De eerste paar cyclussen voelde ik hem ook, maar nu echt niet meer. Veel plezier deze (en andere) dagen! Ik heb je in het lijstje gezet, dan is het weer wat opgevuld.



Irene, misschien ben je al in het ziekenhuis geweest, maar natuurlijk denk ik aan je en wens jullie heel veel sterkte toe! :-* Het lijkt me heel moeilijk om zo’n echo te zien. Ik hoop dat jullie veel steun hebben aan elkaar en van anderen. Dikke knuffel! :-



Liza en Aurora, nog gefeliciteerd met jullie verjaardag! Nu blijf ik als enige achter met mijn 28 jaar… :snooty: Nog een paar maandjes, dan word ik ook 29. Ik heb het veranderd voor jullie hoor!



Klaziena, hoe is het? nog 1 hele dag!



Bij mij geen veranderingen, alleen doen mijn borsten weer zeer. En wat me trouwens ook opvalt is dat ik nauwelijks puistjes in mijn gezicht heb nu, anders komen ze op verschillende plekken te voorschijn, wel minimaal, maar toch.



Ik ga in ieder geval nergens meer van uit.



:-
Deedee

Hallo, hier ben ik even…



Ik hou het spannend er is nog geen ongi te bekennen.

Mijn cyclussen varieren tussen de 27 en 31 dagen (vandaag 30) en nog steeds

  • buikpijn
  • zere borsten / tepels
  • zere onderrug
  • heetgebakerd (volgens mijn man)
  • hoge temp. 37,1
  • veel afscheiding
  • moeeeeeeeeeeeeee
  • opgeblazen gevoel
  • en last but not least…witte vlokjes in de urine ???

    Maar ook ik weet dat het er morgen weer helemaal anders uit kan zien, in het mooiste geval ga ik zondagmorgen testen.



    Wacht…wacht…



    :-* Klaziena

Bedankt voor het aanpassen Deedee.



Klaziena en Deedee, Succes met wachten. spannend hoor ik :pray: duim voor jullie!!!



:-* Liza

Hoi lieve meiden,

Ik heb m’n verhaal over gisteren bij vlinderpraat gezet, mochten jullie het willen lezen! Het gaat vandaag redelijk goed gelukkig!

8 augustus moet ik weer naar de gyn. voor de nacontrole. Hopelijk ben ik dan ook weer ongi geweest en kan ik hier weer meedoen! (of misschien zijn jullie dan allemaal zwanger!!)

Ik duim voor jullie hoor!!

dikke kus, Irene

Klaziena, spannend zeg! :pray:



Liza, graag gedaan hoor!



Irene, ik heb net je verhaal gelezen, en ben echt ontroerd, ik moest de tranen wegvegen, helemaal bij het lezen van wat André deed. Ik heb echt bewondering voor je! Het moet toch erg zwaar voor jullie zijn, en dan nog een halve dag wachten tot je aan de beurt bent… Sterkte nogmaals.



Natuurlijk hoop ik je hier weer snel te zien, maar neem er de tijd voor meid! :-



:-
Deedee

Hoi meiden!

Spannend zeg, Klaziena! Hou je ons op de hoogte? Knap dat je nog niet getest hebt, ik zou het niet volhouden.

En Deedee, hoe gaat het met jou? Jouw NOD komt ook dichtbij…

Hoi, hoi, ik kwam ff weer kijken hier! Nog geen nieuwe mama’s zie ik, nou ja, Klaziena…het lijkt er wel op hé!! Ik zal duimen hoor!!

Hier is alles goed, niet meer misselijk, wel heel moe, maar ach, dat nemen we er maar voor lief! (heb toch niks te doen, zit toch maar thuis! :wink: )



Ik ga voor jullie allemaal duimen hoor! Zet em op kanjers!! Jullie kunnen het ook! :smiley:

Klaziena als je nog steeds in afwachting bent, hoop ik dat je morgenochtend een hele leuke uitslag zult zien :slight_smile:

Nou dames ik moet jullie teleurstellen (en onszelf), vanmorgen heb ik getest en deze was negatief.

Dat klopte ook want vanmiddag werd ik ongesteld, ondanks al die zogenaamde “zwangerschapskwaaltjes”.

Aankomende maand gaan we er helemaal voor! Ik zal er voor zorgen dat ik een April-moeder word!



Iedereen heel veel succes!



Mijn volgende NOD zet ik maar op 2 augustus (wat een eind weg!)



Liefs,

Klaziena :-*

Klaziena, veel geluk morgen met testen! Ik duim nog even door hoor!



Maria, hoe gaat het met mij, tja ik kan er eigenlijk niks over zeggen… Ik wacht het allemaal nog maar even af, nog twee dagen. Mijn gevoel zegt me ook niet veel. :roll: Het kan, het kan ook niet. hihi :mrgreen:



En hoe is het met jou? Voor jou ook nog een paar dagen!



Miepie, fijn dat je je nu beter voelt, moeheid valt mee te leven toch? Als dat alles is…



:-* Deedee

Ahhh wat ontzettend balen meis!!! Zit ik net te typen, zie ik ineens jouw bericht… :frowning: Het leek echt of het zo was, met al je symptomen…



Nou dan gelijk maar even het lijstje.



NOD

Maja (29) - 22 juni, 1e maal Clomid 25 mg

Deedee (28 ) - 4 juli

Maria ( ) - 7 juli

Aurora (29) - 8 juli

Liza (29) - 8 juli

Famke (26) - 13 juli

Angela (31) - 16 juli

Klaziena (25) - 2 augustus

Tata (27) - 1e maal 50 mg Clomid slaat niet aan, nu 100 mg Clomid



ZWANGER

Kellyamely (uitgerekend 29/07/2005)

Dolfijntje (26) (uitgerekend 20/09/2005)

Pheebs (uitgerekend 09/10/2005)

Surprise (29) (uitgerekend 22/10/2005)

Yvonne (uitgerekend datum?)

Amy (uitgerekend 15/11/2005)

Danien (23) (uitgerekend 21/12/2005)

Miepie (31) (uitgerekend 06/01/2006)

Miepje (36) (uitgerekend 25/01/2006)



:-* Deedee

Jammer Klaziena…

Het komt vast een keer :wink:

Het eerste beetje rode bloed is er al, dus helaas gaan we weer een nieuwe ronde in… Mijn nieuwe NOD weet ik nog niet precies, die volgt nog.



Hoe is het met jullie?



:-* Deedee

vervelend voor je Deedee :cry:

Maaaar… op naar een nieuwe ronde. De zomer en een eventuele vakantie doen jullie vast goed 8)

Liefs Maria

hoi allemaal,

wat balen zeg dat jullie weer een volgende ronde ingaan. Maar goed volgende maand is het augustus en zijn jullie een jaar bezig, dus dat moet een piek geven in het aantal gelukte pogingen vind ik.

Hier gaat alles nog steeds goed. Het is lekker druk in mijn buik en behalve duiziligheid door een wat lage bloeddruk heb ik weinig te klagen.

Vandaag bloed laten prikken of ijzer gehalte en glucose gehalte goed is, dus ik ben benieuwd.