Augustus 2004 gestopt met de pil. (deel 4)

Lieve meiden,



Ik neem even afscheid van jullie want ik ga vanaf morgen op vakantie. Half juli ben ik hier weer… .hopelijk lees ik dan veel goede en weinig verdrietige berichten.



Bij mij is het eerste bruinverlies al gesignaleerd, dus het zal vandaag of morgen wel doorzetten. En dan gaan we vooruit kijken… hopelijk slaat de nieuwe ronde Clomid aan. Duimen jullie mee?



Ik wens jullie alle goeds!! :-*

Ik zal duimen!! Fijne vakantie!!! Geniet er van!! :smiley:

:cry: :cry: :cry: irene wat lees ik nu!!? getverderrie,

had het jullie zo gegunt.



meissie heel veel veel sterkte! :cry: :cry: :cry:



liefs danien

Maja veel plezier op vakantie en natuurlijk duiemen we voor je. Het gaat alleen wat slechter met van dikke vingers van het vocht met deze warmte, maar toch.

Hoi allemaal

Wij hebben de uitslagen van de onderzoeken binnen en alles is gelukkig goed. Klinkt misschien gek maar ‘nadeel’ is dat we dus maar weer gewoon moeten afwachten komend jaar. Maar met volle moet gaan we er weer voor.

Ik vroeg me af hoe het eigenlijk werkt met de clomid? Moet je dan ook vaak naar de dokter toe of kan je dat allemaal thuis zelf? Het lijkt mij wel best belastend, maar het is natuurlijk voor een goed doel! :slight_smile:

Irene meid…



Heel veel kracht en sterkte toegewenst!! ook voor je ventje!



xx

famke

Irene,



Ik las net je bericht, wat vreselijk. Heel veel sterkte!



Een dikke knuffel van Miepje68

Hallo allemaal,



Nog even een berichtje van mij:

Helaas was het nog te vroeg om naar het hartje te luisteren bij de vk.

We hebben wel een doorverwijzing voor een echo gekregen, ze raadde aan om de echo met 12 weken te doen, dan heb je het mooiste beeld; maar ik wil zo graag weten of het allemaal goed is, dat wij de echo met ong. 10 weken laten maken (4 juli wordt De Dag).

't Is allemaal heel spannend, ik probeer maar “gewoon” af te wachten.



Jullie ook allemaal heel veel sterkte met elke keer weer wachten op de NOD; ik hoop snel positieve berichten van jullie te lezen.



Groetjes, Miepje68

OMG Irene wat vreselijk voor jullie! :cry:

Heel veel sterkte voor jou en je vent. Neem de tijd om je verdriet te verwerken. Als je er klaar voor bent, zien we je graag weer terug!



Liefs,

Aurora

Irene ik wil jou en je man heel veel sterkte wensen!

Doe rustig aan.



:-* Klaziena

NOD

Maja (29) - 1e maal Clomid (25 mg) 22 juni

Klaziena (25) -1 juli

Deedee (28 ) - 4 juli

Maria ( ) - 7 juli

Aurora (28 ) - 8 juli

Angela (31) - 16 juli

Liza (28 ) - ??

Famke (26) - ??

Tata (27) - 1e maal Clomid (50 mg)



ZWANGER

Kellyamely (uitgerekend 29/07/2005)

Dolfijntje (26) (uitgerekend 20/09/2005)

Pheebs (uitgerekend 09/10/2005)

Surprise (29) (uitgerekend 22/10/2005)

Yvonne (uitgerekend datum?)

Amy (uitgerekend 15/11/2005)

Danien (23) (uitgerekend 21/12/2005)

Miepie (31) (uitgerekend 06/01/2006)

Miepje (36) (uitgerekend 25/01/2006)



Heeft iemand nog iets van Irene gehoord? Al begrijp ik het heel goed Irene dat je hier voorlopig niet meer komt, het lijkt me ook heel moeilijk. Hopelijk vind je de kracht om verder te gaan en kun je het een plaatsje geven. Dikke knuffel! :-



Nou Maja, is nu op vakantie, dus weten we niet of het nog doorgezet heeft, het zal wel, anders zou ze geloof ik een pc op zoeken en het ons melden. Hopelijk slaat de nieuwe ronde clomid goed aan! Ik ben aan het duimen voor je hoor!



Dolfijntje, kun je het nog een beetje uithouden met de hitte? Hoe is het verder?



Surprise, hoe is het? Heb je trouwens de poema nog gezien??



Angela, wanneer moet je nou naar de gyn toe? Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat hoor!



Miepje, hoe is het met jou en met je werk?



Miepie, hoe is het, je bent nu alweer 13 weken zie ik!



Danien, jij al bijna 15 weken, hoe is het?



Liza, Famke en Tata, is er bij jullie nog geen NOD bekend?



Tata, lang niks van je gelezen trouwens, hoe is het met de clomid gegaan?



Maria, fijn dat alles goed was! Misschien moet je het wat meer van je afzetten allemaal, schijnt te helpen. Maar ja, dat is moeilijk, ik weet het!

Mag ik trouwens vragen hoe oud je bent? Dan zet ik dat er bij in het lijstje.



Aurora, hoe is het met jou? Ik heb je ook al een tijdje niet echt meer gezien!



Klaziena, hoe is het? Je bent de volgende in het lijstje! Ik duim voor je hoor!



Nou ik heb nog 8 dagen te gaan, ik ben benieuwd, heb echt helemaal nergens last van verder. Maar dat zegt toch allemaal niks. We zullen zien…



:-
Deedee

@Deedee wrote:

Surprise, hoe is het? Heb je trouwens de poema nog gezien??


Met mij is het goed hoor :slight_smile:

Controle bij de cardioloog was ook allemaal prima. Als ik na de bevalling nergens last van heb, mag ik weer gewoon over een paar jaar weer op controle komen. Bloeddruk is inmiddels ook 120/80. Dus ben helemaal happy.



Verder heb ik de beeb nu ook al zien schoppen. Grappig hoor ineens zo’n bobbel die net zo snel weer verdwijnt als dat die gekomen is.







Ik heb nog wat pics gemaakt vandaag:





Manlief is de laatste plintjes tegen de muur aan het zetten.





We hebben de box maar even als opslagruimte gebruikt. Maar niet voordat ik het even een beetje ingericht heb met nog lang niet alle knuffels. O:)





Deze afbeelding wil ik op de muur gaan maken.





Verder alle dames die het kunnen gebruiken een dikke knuffel.

Hier geen nieuws…

Nog geen eggjump ontdekt dus we wachten dat eerst af voordat ik een nieuwe datum doorgeef…





xx

famke

Zo hier ben ik ook weer eens…

Tijdens de warme dagen had ik weinig zin om achter de pc te kruipen, maar vandaag toch maar even snel gekeken.



Hier gaat alles goed…ik voel me net als alle andere keren zo’n 4 dagen voor mijn NOD, behalve dan de lage rugpijn die had ik anders nooit.

We wachten weer af, maar ik verwacht er niet teveel van.



Groetjes Klaziena

hoi meiden,



hier was ik weer even.



morgen ben ik al weer 15 weken. gaat behoorlijk snel zeg!



afgelopen zaterdag hoorde ik dat mijn nicht uit duitsland 2 dagen na mij is uitgerekend! echt super leuk!! hun hebben er 4 jaar over gedaan!!! dus ff een klein opkikkertje voor de meiden die bezig zijn! ooit zullen jullie het ook ervaren!!!



12 juli mogen we weer naar de vk. weer het hartje luisteren. en dan ga ik vragen off ik nog een x een echo krijg. want de vorige x was ik zo blij dat het hartje klopte dat ik eigenlijk niets van de echo heb meegekregen en bovendien was die echo dus eigenlijk een echo op medische indicatie. en heb ik mijn termijnecho dus niet gehad…

wat denken jullie zou ik nog een echo krijgen???



mijn buikje begint al aardig te groeien. zal zo ff een foto plaatsen.



klaziena! ik duim voor je meid!!!

voor jullie allemaal trouwens!!



famke hoop dat je je ei snel ontdekt!



suprise leuke foto`s zeg!



nou zal ff kijken of mijn foto in beeld komt haha.



en ik duim voor jullie allemaal meiden! zet hem op!!!



liefs danien

He meiden,



Ik ben terug van vakantie, vandaar even de afwezigheid. De 50 mg Clomid was niet aangeslagen. Ik ben nu weer bezig de ongi op te wekken en dan beginnen we met 100 mg Clomid. Ik probeer wel iets meer afstand te nemen van het Forum om er niet teveel mee bezig te zijn.



Danien, dat is inderdaad al een flinke buik zeg! Super.



Liefs tata

Oh wat leuk dat er zoveel foto’s worden geplaatst!! Danien wat een mooi buikje heb jij al zeg en suprise wat leuk, hubbie aan het klussen haha! Mooi dat alles goed gaat :slight_smile: Klaziena voor jou weer spannend. Nog steeds geen andere gevoelens? Famke, ben je aan het temperaturen dat je weet dat je eisprong nog niet is geweest? En Deedee hoe is het met jou? Inmiddels al wat symptomen?



Ik zal ook even een update geven over mezelf. We wonen hier nu een maandje en het bevalt echt super! Helaas heb ik nog wel af en toe last van slapeloze nachten door, wat ik mag hopen, paniekaanvallen. Erg vervelend en niet goed voor mijn cyclus. Die is namelijk weer extreem raar aan het doen. De 23e had ik een positieve ovulatietest en de 26e begon ik ineens licht bloed te verliezen en eind van de dag iets meer bloed. Gisteren ook weer een beetje helder rood bloed. Vandaag tot nu toe niets maar het lijkt verdacht veel op een menstruatie, al is die wel minder heftig dan anders. Als het dus inderdaad zo is dat ik nu menstrueer dan heb ik luteale fase gehad van 2 dagen en daar kan dus wel eens mijn probleem liggen. Afspraakje met de huisarts maken dus maar ja, die heb ik hier nog niet.

Verder ben ik ook maar begonnen met temperaturen. Ik wilde het eerst niet maar als je cyclus zo raar gaat doen, grijp je vanzelf alle hulpmiddelen aan. Hopen dat het wat duidelijkheid brengt.



Gisteren heb ik trouwens eindelijk de verhuisfoto’s kunnen uploaden naar mijn computer dus die ga ik even kleiner maken en dan zal ik er een paar plaatsen.



Gaan jullie nog iets leuks doen vandaag? Ik zit nog steeds voor 80% (vanwege overspannendheid/paniekaanvallen) thuis dus ik ga zometeen maar even een beetje winkelen en misschien op het strand liggen met een boekje :slight_smile: Even proberen te ontspannen!



Veel liefs,

Aurora

Surprise, wat een leuke foto’s! Het begin is er! Leuk dat je je baby al voelt schoppen!! Je kunt het ook uitlokken geloof ik? Dat als je ergens op je buik drukt dat je baby daar dan schopt. :inlove: Fijn dat alles goed met je gaat. Lekker zorgeloos genieten!



Famke, ik hoop dat je ei snel springt hoor! Gebruik je weer ovulatietesten?



Klaziena, ik geloof dat iedereen liever ergens anders zat dan achter de pc.



Lage rugpijn, zou een teken kunnen zijn. Nog een paar dagen wachten! Ik duim nog steeds voor je!



Danien, je hebt al een mooi buikje zeg! Wat leuk dat je bijna gelijk loopt met je nicht. Kun je ook met iemand dezelfde gevoelens delen!



Volgens mij als je uitlegt aan de vk wat je net aan ons hebt verteld, geven ze je echt nog wel een echo! Gewoon heel zielig kijken! :mrgreen:

Of je zegt dat wij nog graag een echo van je willen zien… :wink:



Tata, dat is waar ook je bent naar Turkije geweest toch? Was het leuk?



Ik hoop dat de 100 mg wel aanslaat hoor! Ik gun het je zo!



Dat je wat afstand neemt, dat begrijp ik ook, soms denk ik daar ook wel eens aan.



Aurora, ik heb helemaal geen symptomen, dus moet gewoon wachten tot mijn NOD…



Wat vervelend voor je dat je van die paniekaanvallen hebt. Ik ben ook een tijdje overspannen geweest en heb last van hartkloppingen gehad en zo. Helemaal niet leuk en doodeng! Ik hoop dat je je snel beter voelt hoor!



Temperaturen is een heel goed idee, dan krijg je wat meer duidelijkheid in je cyclus. Als je vragen hebt, ik temperatuur al zo’n tijd…



Ik ben benieuwd naar de foto’s!



Vandaag is het boodschappendag, en straks nog even genieten van de zon denk ik…



:-* Deedee

Hey hey dames,



Nee ik temp niet en gebruik geen ovulatie testen.

Waarom ik dan weet dat mijn ie nog niet is geweest…omdat ik em nog niet heb gevoeld…





Lekker rustig maandje, ik weet dat de 13 e mijn nod is en ik nu ergens in de groende dagen zit…maar verder hou ik me met andere zaken bezig…



xx

famke

Hoi meiden,

Ik had even de tijd nodig om alles te verwerken… Morgen word ik gecurreteerd in het ziekenhuis. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet verwachten, maar ik ben blij dat we morgen al terecht kunnen. Dan kunnen we pas echt weer verder. We zagen op de echo vandaag dat mijn baarmoeder al vervormd en gezakt was en ons kindje was alleen nog maar een klein bolletje… Ik hoop dat ik morgen sterk genoeg ben. Vandaag is de laatste dag dat ik ons kindje draag, en dat is wel moeilijk…

In ieder geval weten we dat we zwanger kunnen raken… Ik hoop ook dat we snel van een gezond kindje mogen genieten. Ik probeer snel weer te schrijven. Ik denk aan jullie hoor!

Kus, Irene