Aug/Sept-stoppers 2011 #17 SuusyQ eindelijk zwanger!!!

Han super mooie buik

:-*

Vandaag eerste echo op cd 7. Eentje rechts van 11,3 as donderdag tweede echo en voor t weekend nog iuien aanders na t weekend. Als de ovulatietest al eerder knal positief geeft kon ik gelijk bellen.

Spannend heel erg spannend

Han super mooie buik

:-*

Vandaag eerste echo op cd 7. Eentje rechts van 11,3 as donderdag tweede echo en voor t weekend nog iuien aanders na t weekend. Als de ovulatietest al eerder knal positief geeft kon ik gelijk bellen.

Spannend heel erg spannend

Je ziet er inderdaad mooi uit Han!

pearlie: ik snap er weinig van :eh: , maar klinkt spannend :slight_smile:

Lol er groeit nu een eitje op de rechter eileider en is nu 11,3 mm groot. Voor t weekend misschien al iui.

Hier ook vandaag weer naar de poli geweest.

Had een heel mooi eitje rechts zitten van 14,5mm. Nu moet ik morgenochtend met ovulatietest aan de gang en woensdag ook. Als hij niet positief is dan moet k woensdag komen voor een echo en krijg ik een injectie om de eisprong op te wekken.

Is hij wel positief moeten we donderdag komen voor de inseminatie :pray: Hopelijk deze ronde meer geluk :pray:

hele mooie buik han!

bij becks ishet ook al spannend!! :pray:

Meiden, even update van Becky…

Gisteravond had ze al aan gerommel in haar buik te voelen, ze dacht dat het haar eisprong was. Vanmorgen ovutest gedaan, lichter streepje dan gisteren :frowning: vanmorgen afspraak bij de gyn gehad, eitje is idd al gesprongen :frowning:

De verpleegster had gezegd dat ze alleen in de ochtend moest testen… :frowning:

Lieve Becky, baal zo voor je, weer een maand die je nu voorbij moet laten gaan… Hoop dat komende maand je meer geluk brengt! En dan echt als je eisprong nadert, gewoon testen wanneer jij wil, desnoods 2 keer per dag!!

Lekker dan zo’n verpleegster :wall:

Wat zul je teleurgesteld zijn…

Hier spuugt onze dochter steeds haar voeding weer uit, na een half uurtje ofzo. Ze geeft dan een mond vol (of 2) terug. Ze heeft de laatste dagen behoefte aan wat meer voeding en dan drinkt ze vijf min. Ze drinkt dan wel veel. Maar ze geeft het steeds weer terug. Ben net gewoon helemaal ondergespuugd. (helaas meer dan een mondvol)

Kent iemand dit?

Knuf. Becky.

Ik net knal positieve ovulatietest. Zot nu te wachten op telefoon terug van de gynaecologie. Straks mis ik ook mijn eivvoor iui

Ow nee, Becky :hug:

Wel vreemd dat je 's ochtends moet testen, meestal is je urine dan te geconcentreerd. Het beste is om rond de middag te testen.

Pearly, spannend :pray:

Ukkie, mag ook niet met ochtendurine…moet vroeger opstaan…2x geplast hebben voordat ik mag testen

Ik test rond 12 uur in de middag

Net ff heen en weer met de bus naar t ziekenhuis om potje te halen voor ml. Om 10 uur mag hij hem gevuld inleveren. En om 12 uur heb ik de iui.

Vind t zo spannend.

@ Becky

:hug:

@ pearly

:shifty: :pray: :pray: :pray:

@ Han

:inlove: :-*

Iui gehad. Nu maar wachten.

@pearlie wrote:

Iui gehad. Nu maar wachten.

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Als dat niet helpt… :-*

Pearlie spannend zeg :pray:

Becky potverdorie :evil: zo’n verpleegster zou toch beter moeten weten.

Babywens, klinkt wel bekend hoor, Marijne heeft de eerste 6 maanden van haar leven bijna standaard een slabbetje omgehad en ik ben heeeeeeeel vaak ondergespuugd.

Het is verder geen probleem als ze er geen last van heeft, want als ze veel gaat huilen erbij dan is het maagzuur en dat irriteert. Maar dat merk je vanzelf. :wink: Mondje vol of twee is geen probleem, alleen als ze gaat ’ projectiel spugen’ dus met grote bogen die wel tot een meter ver kunnen komen (echt waar :shock: ) dan kun je het CB en/of huisarts om advies vragen.

Wat een rust hier!

Becks, pearlie :pray: :hug: wat een spannende fase zeg!

Han, mooie buik!

Eef, hoe is het met jou dan??

Iuno en marlous, wat gaat t hard! Nog maar 8 weken!

@Missme1 wrote:

Iuno en marlous, wat gaat t hard! Nog maar 8 weken!

Officieel wel ja, maar mag toch van harte hopen dat ik niet nog zò lang hoef uit te zitten/houden… :silenced:

Heeft er iemand nog nieuws? :smiley:

Hier gaat alles goed. Kleine meid ligt ff lekker in de box te slapen. Heeft af en toe vier uur tussen de voedingen, maar meestal nog zo’n drie uur. Gisteravond bleef ze slapen en ben toen maar eten gaan maken. Zit ik met een bord, guess what…? :slight_smile:

Maar tis een lief kind, weegt nu 4,5 kilo :shock:

Heb nog wel last van de knip, erg vervelend. Het litteken trekt steeds zo… Zal blij zijn als ik daar geen last meer van heb.