Ow becks toch!!
Wat een gedoe!!
Kan me heeeeel goed voorstellen dat je er tegen op ziet om weer het hele traject door te gaan!!
:hug: :hug:
Iuno, nee dit is pas de tweede dag dat hij zo donker is
Hier nog geen :evil: al verwacht ik hem. Wel
Maar t zou toch zomaar zijn dat t toch spontaan voor de laatste keer. Raak is.
Raar idee mocht ik zwanger zijn dat dit echt de laatste keer zal zijn en hierna dat t misschien echt op is.
Als t niet raak is gaan we met volle moed de iui in. Met gelukkig veel steun van een paar toch wel hechte vriendinnen
Oh Eef, hier draaien de duimen zo hard
:-*
ik lees ook met spanning hier amy…
het is je zo gegund!
Thanks meiden :-* streepje was vanmiddag iets lichter, dus denk echt dat ik een verlaat ei heb.
En hoe toevallig, als ik 38 werken bij gisteren optel, dat ik denk mijn ei gehad te jennen, kom ik op 4 juli uit. Geboortedag van mijn vader :inlove:
Eef!!!
Test negatief vanmorgen hoop nu dat mijn menstruatie snel meld. Hoe eerder hoe beter en kunnen we het volgende traject in.
Vanmorgen toch getest. Zoals verwacht toch negatief, hoop dus echt dat ik een eisprong heb gehad… Had woensdag en donderdag flink last van steekjes, donderdag avond werd het soort ongikramp, was vrijdag helemaal weg. En gisteren en donderdag geklust :mrgreen: dus hopelijk op tijd… Nu mijn banner aanpassen en hopen, duimen en nogmaals duimen. En als het nu raak zou zijn, wordt de uitgerekende datum 4 juli. De geboortedag van mijn vader.
die steekjes had ik ook toen ik zwanger raakten… woensdag was ongev. eisprong…zaterdag/zondag steekjes (dinsd.dond. geklust…)
dus ik hoop dat het bij jou ook positief is amy!
Late eisprong dan inderdaad, maar goed hij is geweest en jullie hebben er gebruik van gemaakt :mrgreen:
@Cin. wrote:
Late eisprong dan inderdaad, maar goed hij is geweest en jullie hebben er gebruik van gemaakt :mrgreen:
yep :mrgreen:
nu nog 12 dagen lang wachten… en was juist zo blij dat ik nog maar 2 dagen hoefde, dat ik ‘al’ op cd 27 zat
Eef ik ga voor je duimen
Hoe zou het met babywens zijn?
Na paar onzekere dagen en omowitte testen vandaag toch ongesteld geworden. Nu kunnen we een stap verder. Maandag cd7 de eerste echo en dan kijken wanneer mijn ei springt en we de eerste iui gaan doen.
Vind het onwijs spannend.
hi,
Wat een rust hier. ik heb de laatste tijd wel gelezen hoor.
Hier gaat alles goed. De kleine meid drinkt en groeit goed. Zat met 7 dagen al boven haar geboortegewicht. Ze slaapt nu al lekker vanaf 5 uur. Dus ik zit even rustig te eten en heb eindelijk tijd voor een berichtje.
Het is echt een heerlijk lief en rustig kind. Huilt eigenlijk niet. Af en toe een krijsje in de trant van ‘ik ben nu wakker’. Maar dat is er dan ook maar 1
:-*
He babywens wat fijn om te horen dat het zo lekker bij jullie gaat :thumbup:
Inderdaad rustig hier.
Hier gaat het redelijk, ben minder aan het werk, deze week nog 6 uur per dag, vanaf volgende week 4 uur per dag en as maandag begint mijn vervanger :dance: Nu nog 3 weken werken.
Beebje is wel een beetje aan de grote kant, dat verklaart misschien de bekkenklachten die ik heb :roll: maar suiker is prima dus dat is het niet. Over 3 weken weer groeiecho.
Persoonlijk denk ik gewoon dat ik deze in no-time compleet aan het maken ben en dat ik de 40 weken niet ga halen :shifty: maar goed we zullen zien.
Hoe is het met de andere meiden???
Mijn forumnaam heet ook babywens…hahaha maar dän 74 erachter…
:mrgreen:
Ik heb steeds geen tijd voor de buikfoto’s, dus gister tussen de drukke bedrijven door gauw eentje gemaakt, in party-outfit, want gistermiddag was het verjaarsfeestje voor familie en vrienden, vanwege Robyn en Maarten’s verjaardagen. :mrgreen:
Ik schijn gewoon maar hard door te blijven groeien… :shock:
ik vind je prachtig Han :inlove: