Aug/Sept-stoppers 2011 #17 SuusyQ eindelijk zwanger!!!

breekt in

of je bent zwanger :pray:

mijn ovutest was ook positief,een paar dagen voor NOD.

breekt uit

@ amy

Als je nog geen ei hebt gehad (weet niet hoe lang je al test), zou het idd een wel heel laat ei kunnen zijn, maar als je al een ei hebt gehad/denkt te hebben gehad of het niet weet, misschien toch ook een zs-testje tegenaan gooien?

Lijkt trouwens wel of er op de blauwe test ook al een heeel licht streepje is te zien (maar op de groene erna weer niets). :think:

Snips, ja zou kunnen… Heb dit bij Jayden ook gehad…

Iuno, ik heb tot en met dag 20 getest. Geen duidelijke positieve ovutest, wel bijna even donker op cd 17. Daarna niet mee getest, werd er gek van.

vanaf had ik ineens weer vruchtbaar slijm en kreeg de drang om toch weer te testen, ook al zit ik nu op cd 25…en toen kreeg ik dit…

Heb nu wel buikpijn, dus denk dat het toch echt een heel laat ei is… Heb echt nog nooit en cyclus langer dan 31 dagen gehad…

Ovutest nog steeds positief…

Waar blijft die zwangerschapstest dan??? :oops:

@Amy82 wrote:

Ovutest nog steeds positief…

Spannend meid!

ik zou ook een zwangerschapstestje doen :angel:

Ik had er allang eentje gedaan. :mrgreen:

Ik durf niet…

En durf het niet te hopen…

In het echt is hij wel duidelijker.

Nu testen, maakt een einde aan je onzekerheid.

Aan de andere kant; als je ergens zo op hoopt, is de negatieve uitkomst ook geen pretje…

Maar dan weet je wel of je nog aan de slag moet of niet :oops:

Dat doen we sowieso wel Marlous :wink:

@Amy82 wrote:

In het echt is hij wel duidelijker.

Deze is niet positief Eef…

Komt ook niet goed over op de foto Chantal, in het echt is hij duidelijker…

Hij is ook niet bepaald omowit! :mrgreen:

Ik zou het graag zien, maar even naar spijk rijden is zo’n eind weg hahaha.

@HanB wrote:

Hij is ook niet bepaald omowit! :mrgreen:

:mrgreen:

Chantal, nee beetje ver he :mrgreen:

Kom op Eef en doe gewoon een zs-test!

Hoef je zelf niet eens te kijken, alleen na een aantal minuten een foto maken en die of op de tast of door iemand anders hier neer te laten zetten. :mrgreen: :-*

Hij knalt er idd niet vanaf, maar is volgens mij ook weer best raar dat een ovu-test zò lang een streep blijft geven bij een ei… :think:

Iuno, vorige ronde had ik 4 dagen donkere ovutest :wink:

Ja, 4 dagen kan nog net (ik heb zelf ook 1x 3 dagen pos. gehad), maar nu heb je volgens mij al veel langer, toch?

Nou ja, anders zou hij komende dagen weer steeds lichter moeten worden… :slight_smile: