Aug/Sept-stoppers 2011 #17 SuusyQ eindelijk zwanger!!!

Babywens, gefeliciteerd! En je hub natuurlijk ook!

Suus, :hug:

Iuno, das niet goed hoor! Wat zei de gyn er van??

Denk goed om jezelf en je kindje hoor!

Bijzonder, bijzonder…

Gister dacht ik toch echt :twisted: te zijn. Echter gister een witte tampon, vandaag ook… :think: :think: :think:

Negatieve testen… dat wel… Ach ja. Ik houd jullie op de hoogte!

Dank voor alle knufs!!

Suus, ga je het nu alsnog spannend maken :mrgreen:

Hier een beetje last van mijn (.)(.) aan de zijkant…doet gewoon echt een beetje pijn…verder ben ik moe maar dat zal wel komen doordat ik gisteren te druk ben geweest en te laat ben gaan slapen. Begin nu toch wel een beetje de zenuwen te krijgen maar wil nog streeds niet te veel hopen :shifty:

@ Becky

Zullen we dan afspreken dat jij gewoon niet hoopt en wij daarvoor wat extra voor jullie? :-*

@ Suusy

Kan zijn dat het een ‘voorgevoel’ voor de ongi is (heb ik heel vaak 1-2 dagen van te voren), maar misschien fopt je lichaam je ook wel en heb je over een aantal dagen wèl een pos. test in handen… :pray: :pray: :pray:

@ Linda

Nee, is idd niet goed, of tenminste, hoort eigenlijk nog niet bij deze termijn, maar is niet veel aan te doen. Ben verder niet meer naar de gyn, geweest en bellen heeft ook geen zin, want buiten dat je de gyn. zelf dan toch nooit aan de lijn krijgt (heeft het te druk daarvoor), kan ze toch niet meer doen dan me doorverwijzen naar het zkh - en daar wil ik juist liever niet heen. Vorige zs deden de harde buiken wèl wat (maar maar heeeeel langzaam, hoor, duurde echt wel een paar weken voordat de bmh daardoor echt flink verkort of zelfs al verstreken was), laatste zs zelfs met mindere frequentie al, maar had iig de laatste keer en ws de keer ervoor er wel nog een infectie bij. probeer nu maar gewoon zo min mogelijk te doen, zoveel mogelijk rust te pakken en ga er verder maar vanuit dat ze toch geheel ‘onschuldig’ zijn. Maandag weer controle en dan zien we wel weer verder…

Iuno, wel goed op jezelf letten he!

En dat vind ik nou een deal…Dat jullie voor mij gaan hopen :angel:

Helaas, helaas vanochtend toch ongi geworden … :frowning:

Aaaahhh ik zag dat je een berichtje gepost had en ik had op een foto van een positieve test gehoopt… :cry: Jammer Suus… :hug:

@SuusyQ wrote:

Helaas, helaas vanochtend toch ongi geworden … :frowning:

:hug: :hug: :hug:

Geen troost, maar een aanmoediging de hoop nooit op te geven - hyvesdinnetje van me die ruim 5 jaar heeft ´geprobeerd´, incl. hormonen spuiten (heeft PCOS) en een paar keer IUI, was laatst na 7 mk weer helemaal spontaan zwanger geraakt (wel dankzij acupunctuur, daarvoor raakte ze niet eens spontaan zwanger) en zij is inmiddels 15 weken zwanger!

Hoop natuurlijk dat jullie een dergelijke langeweg bespaard zal blijven, maar het loont zich 9 vd 10 keer echt om de hoop niet op te geven. :-*

Suus, balen meis :hug:

Hier denk ik ook nog steeds dat ik gewoon ongesteld ga worden. Boobies zijn alweer minder pijnlijk als gisteren dus dat kwam waarschijnlijk toch door mijn BH :wall:

Ik zie er eigenlijk gewoon een beetje tegenop om weer opnieuw in de beugels te gaan liggen :oops:

Hier ook vanmorgen ongesteld geworden :cry:

Becky ships zeg… :hug: :hug: :hug:

He bah Suus en Becks, dat was toch echt niet de bedoeling… :frowning:

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

voor iedereen die hem gebruiken kan

BW nog van harte met jullie mooie dochter.

Net bij de gynaecoloog geweest. Mijn lijf denkt dat ie al 40 is en dus ook mijn eitjes mínder.

Morgen mijn nod en laat me maar ongi worden dan kunnen we zo snel mogelijk het iui traject in.

X

:hug:

Becky & pearlie

Suusy, Becky en Pearly :hug:

En dan zou je op cd 25…

Dacht dat mijn cyclus bijna ten einde was, maar moet nog 14 dagen wachten met een beetje hoop…

:pray: :pray: :pray: :pray: