Aug/Sept-stoppers 2011 #17 SuusyQ eindelijk zwanger!!!

Natuurlijk vergeten we al onze kleine :**: en :vlinder: niet… :kaars:

Ons Showtopic.

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4

Deel 5

Deel 6

Deel 7

Deel 8

Deel 9

Deel 10

Deel 11

Deel 12

Deel 13

Deel 14

Deel 15

Deel 16

Meld :mrgreen:

Meld :mrgreen:

Meld! :inlove:

Zou er iets met Benzaiten zijn :think: Heeft iemand contact met haar?

Nee, hier geen contact

Ik ook niet…

Meld!



En ook geen contact.

Nee, hier geen contact

Meld…



Nou vanochtend naar de ‘stad’ gegaan. Dacht dat de gyn. pas vanaf 09:00 bereikbaar was (nlijkt achteraf al vanaf 08:30), dus vanaf het perron gebeld (trein gaat kwart over), heeft ze donderdags alleen 's middags spreekuur. :wall: Nou ja, niet erg, moest toch ook nog naar de ka voor verwijsbriefje. Ben ik bijna bij de ka, bedenk ik me ergens vaag te herinneren dat die ook 1x alleen 's middags er is - en jullie raden het al: ook precies op donderdag natuurlijk. :wall: :wall: Uiteindelijk dus 2 uur voor noppes onderweg geweest. :doh:

Enige geluk was dat de middelste zo ver was opgeknapt, dat ik hem toch op schooltje heb kunnen achterlaten en dus alleen de jongste mee had (die gelukkig ook geen koorts meer heeft).



Straks dus maar de gyn. ff bellen of ik morgenochtend langs kan komen. Anders wordt het zowieso morgen weer de hele rit, voor de ka en zkf, want wil daar wel vaart achter blijven houden.

Ow duhhhhhhhh jeetje Iuno! Heb je eindelijk genoeg moed verzameld, gaat het mis! :hug: Wel morgen gewoon weer proberen hoor! :-*



Hier hebben we gister een kolf besteld, en die is daarstraks al binnen gekomen! :dance: Vanavond eens uitvogelen hoe hij precies werkt… Heb ik voor de verandering eens iets productiefs te doen, ipv bankhangen en op de kids passen. :wink:



Straks gaan we weer met de bolide (rolstoel dus ;)) naar het wijkwinkelcentrum, als ML thuis komt. Ik wil even naar de kruidvat voor nieuwe foundation, maar heb Isa al naar PSZ heen en weer gefietst, dus trekt mijn bekken dat helaas niet meer… Maar ML doet het graag zegt hij, dus daar maken we dan maar gebruik van. :inlove:

Meld

Meld

@Iuno wrote:

Meld…



Nou vanochtend naar de ‘stad’ gegaan. Dacht dat de gyn. pas vanaf 09:00 bereikbaar was (nlijkt achteraf al vanaf 08:30), dus vanaf het perron gebeld (trein gaat kwart over), heeft ze donderdags alleen 's middags spreekuur. :wall: Nou ja, niet erg, moest toch ook nog naar de ka voor verwijsbriefje. Ben ik bijna bij de ka, bedenk ik me ergens vaag te herinneren dat die ook 1x alleen 's middags er is - en jullie raden het al: ook precies op donderdag natuurlijk. :wall: :wall: Uiteindelijk dus 2 uur voor noppes onderweg geweest. :doh:

Enige geluk was dat de middelste zo ver was opgeknapt, dat ik hem toch op schooltje heb kunnen achterlaten en dus alleen de jongste mee had (die gelukkig ook geen koorts meer heeft).



Straks dus maar de gyn. ff bellen of ik morgenochtend langs kan komen. Anders wordt het zowieso morgen weer de hele rit, voor de ka en zkf, want wil daar wel vaart achter blijven houden.




Slimmerd! :wink:

@babywens wrote:

@Iuno wrote:




Slimmerd! :wink:




Kan nog ‘slimmer’ :roll: - vanmiddag door de harde buiken en het uitgeput zijn van vanochtend helemaal vergeten de gyn. te bellen voor morgen. :wall:

Wordt dus morgenochtend alles voor de zekerheid weer meeslepen en gelijk buiten schooltje iig de gyn. bellen (weet nu iig dat dat dus al vanaf 08:30 kan - scheelt weer ;)).

Ohnee, Iuno :hug:

Meld



He get Iuno dat loopt niet lekker zo :hug:



Vandaag ook een rondje bellen, gaat niet lekker hier. Gisteren bij vk geweest, maar ik ben gewoon te moe om nog 4 dagen te kunnen werken. Vind het niet leuk, maar ik trek het niet. Dus moet arbo gaan bellen om afbouwschema te bespreken :frowning: En moet gynacoloog bellen voor een groeiecho en om alvast ruggeprik bij de bevalling te gaan bespreken. In de afgelopen weken is gebleken dat ik toch een redelijk trauma van de vorige keer heb opgelopen :oops: :oops: en dat ik nu alvast in paniek begin te raken :roll:



Manlief is morgen weg met z’n werk, schoonouders gaan morgen een dagje met Marijne op stap, dus ik heb even rust dat is wel heel fijn. En ik wil wel van alles doen maar zal wel een beetje bijslapen worden…



Han niet teveel oefenen met de kolf he :wink: (kan weeën opwekken :wink: ) Wat voor kolf heb je?



Mijn kraampakket kwam gisteren gewoon al binnen :shock: vond het een beetje vroeg? Maar zit wel in een hele mooie bewaarbak met wieltjes eronder, daar ben ik wel blij mee.

Nou, waren allemaal nogal gestresst bij de gyn… :? Was erg druk en ze kon me er echt niet ´zomaar´ ergens tussenproppen, dus mocht wel komen, maar moest dan rekenen met een laaaaange wachttijd (waar eerder zij dan tegenop zien omdat ze weten dat ik altijd wel min. 1 kind mee heb :roll: ). Uiteindelijk iets meer dan een uur daar gezeten, moest bijna weg om de trein terug nog te kunnen halen, jongste na al die tijd heel lief spelen langzaam over de rooie aan het raken, dus wilde nèt dan maar laten voor wat het is en de deur uit gaan en toen kon ik er opeens wel gelijk tussendoor. Toen was de gyn. opeens wel erg vriendelijk en begripvol. :eh: Afin, voor nu iig gerust gesteld (bmm iig nog lang en dicht), maar weer een moeilijke beslissing mee gekregen…

Voor nu ziet ze nl dus geen problemen, maar omdat ik nu ´s middags vaak echt urenlang om de 5-10 min. harde buiken heb die vaak ook echt behoorlijk trekken, heeft ze een verwijzing meegegeven voor het zkh, waar ik dan volgende week een afspraak kan maken voor een CTG als de harde buiken zo vaak en heftig blijven komen (want dan kan het zeker met een 4e zs natuurlijk opeens hard gaan met de bmm). Voel me nu aan de ene kant wel verplicht om die CTG te laten doen volgende week, zodat ik er achteraf niet evt. op aangekeken wordt dat ik ongerust was, de mogelijk voor controle had, maar die toch niet waargenomen heb, maar aan de andere kant ben ik bang dat de CTG dan - net als bij mijn vorige zs - idd al wat weeenactiviteit laat zien en ik dan wéér gelijk een week mag blijven, ´uit voorzorg´(want ik durf het dan nooit aan verder aan te dringen en zo´n formulier te ondertekenen dat ik op eigen risico weer naar huis ga). Pfff… wou dat ik me er meer overheen kon zetten en gewoon kon denken ´ach, zal wel niets zijn en er gewoon allemaal bij horen…´ :frowning:



En dan zijn 2 v.d. 3 kids ook nog lekker aan de (bijna) diarree + lopen te snotteren, heeft de oudste vanochtend op de terugweg van schooltje in de hondepoep getrapt en belde hub net om te zeggen dat het later wordt bij hem, waardoor ik nu nog ff met 3 opgefokte kinderen (want al de hele middag binnen) de hond moet gaan uitlaten, daarna iig koken en wellicht ook alledrie de kids nog alleen in bed mag gaan stoppen (en dat dus met harde buiken die ook nu al een paar uur zo om de 10 min. komen, ondanks dat ik al die tijd gelegen of gezeten heb :frowning: ) - wanneer is het morgen, of beter nog: wanneer is het december…? :oops:

Meld!



Nee geen contact met Ben.



Fijn dat iedereen om de stoeptegelzwangerschap kan lachen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .



School gaat prima! nog 3 weken, heel hard bikkelen en dan is t klaar. Althans, dan ga ik op vakantie en dan eind november eind gesprek.



Vakantie gaat naar Tunesie!



Verder redelijk goed gestemd vandaag!!



Zo nu heerlijk vrij, lekke dvdtje erin en wachten tot manlief thuiskomt!!



Iuno :hug:



Han :hug:



Eef :hug:

Oh heerlijk! op vakantie!! Wil ik ook, heb je nog plek?



Ben weer goedgekeurd bij de VK. Baby wordt geschat op 3400 gram. Geen groot suikerkindje dus, maar ook niet echt een kleintje. Van mijn yoga club hebben ze tot nu toe 3000 gram, 3200 gram en 3215 gram (om en nabij :)).



Volgens mij is het wel gemiddeld als ik de VK goed begreep.