Aug/Sept-stoppers 2011 #17 SuusyQ eindelijk zwanger!!!

BIA :mrgreen:



De verloskundige heeft gevoeld dat mijn baarmoedermond helemaal was verstreken en heeft me gestript (auw auw…). Het waren dus geen oefenweeen. Blij toe, dacht al dat ik mij aanstelde…



Onderweg in de auto drie weeen gehad en net weer. Dus we gaan even goed timen. Maar jee, deze doen echt goed zeer zeg. :slight_smile:

Succes meis!!

succes!!



hoe gaat het nu? als je hier nog leest :wink:

@babywens wrote:

BIA :mrgreen:



De verloskundige heeft gevoeld dat mijn baarmoedermond helemaal was verstreken en heeft me gestript (auw auw…). Het waren dus geen oefenweeen. Blij toe, dacht al dat ik mij aanstelde…



Onderweg in de auto drie weeen gehad en net weer. Dus we gaan even goed timen. Maar jee, deze doen echt goed zeer zeg. :slight_smile:




:dance:



Maar dan waren het volgens mij dus juist wèl voorweeen, die zorgen er nl voor dat de bmm verweekt en verstrijkt en de echte weeen gaan dan vervolgens voor ontsluiting zorgen (tenminste, bij een 1e kind, bij een volgende kunnen voorweeen zorgen voor zowel verweken, verstrijken en ontsluiting - gaat dan ook meestal allemaal tegelijk).

Babywens :pray:



Ik heb gister de echo gehad en alles was goed. Termijn klopte precies en we hebben het hartje gezien :inlove:

Fantastisch nieuws Ukkie! :inlove:

Babywens? Al nieuws? Ben nieuwsgierig! Al zo’n 100 keer vandaag forum gecheckt…

Waar is de tijd van de buddy’s gebleven??

Bekende vraag…



Marlous en iuno, hebben jullie allebei al een buddy? :wink:

Wij zijn ook erg nieuwsgierig bij de oktobermama’s en hopen dat Babywens het veel te druk heeft met genieten dat ze KOK even is vergeten.

@Amy82 wrote:

Bekende vraag…



Marlous en iuno, hebben jullie allebei al een buddy? :wink:




Nope, maar zkh heeft wlan en notebook gaat mee. :wink:

Babywens, gefeliciteerd met jullie dochter :mrgreen:

Haha Ok :wink:



Babywens, gefeliciteerd met jullie dochter! Ben benieuwd hoe ze heet en naar je verhaal!

Babywens gefeliciteerd !!! :dance:



En nee geen buddy, jullie zullen gewoon geduld moeten hebben :mrgreen:

Ook ff bij de okt. mama´s gespiekt - Babywens, gefeliciteerd met jullie dochtertje!!! :dance:

Gefeliciteerd babywens :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Kruipt weer onder steen… :cry:

Suusy :hug:

Gefeliciteerd!!! :inlove:



En Suus, dikke :hug: voor jou!!!

Onze dochter is zaterdagochtend geboren! Alles is goed, tevreden kindje. Wel een heftige bevalling achter de rug. Ze weegt 4080 gram en is 54 cm lang.



Later meer nieuws :slight_smile:

Zo, da´s een flinke, maar vooral ook lange meid! :shock: :smiley:



@ suusy

:hug: :hug: :hug:



Hier trouwens voor de 4e dag achter elkaar ´s middags/´s avonds een paar uur lang zo om de 5 - 10 min. harde buiken - als dit verder de trend gaat worden… :?

Meld



Babywens gefeliciteerde met jullie dochter, maar hoe heet ze nu.



Voor iedereen een dikke kus.