Aug/Sept-stoppers 2011 #17 SuusyQ eindelijk zwanger!!!

De douche tip: je geeft twee keer hetzelfde aan :slight_smile: Als het onder de douche erger wordt, zijn het dan echte weeen?



Hier zijn de weeen/krampen minder regelmatig geworden. Het rare is dat ik wel spierpijn in mijn dijen heb :think: en een zere / beurse onderkant. Heel raar.



Normaal heb ik ook veel slijmverlies :oops: , maar sinds vanmiddag niets meer.



Snap er niets van!



Edit: wordt toch weer erger & slijm met bloed :oops: , dus ik ga douchen. Ben benieuwd :smiley:

Sorry dat ik er zo veel over post, maar ik heb er geen verstand van en het is fijn als er mensen (nuchter) meedenken.

Als het onder de douche erger wordt, zijn het idd weeën.

Oh ja ik zei twee keer hetzelfde :roll: echt waar de zwangerschapsdementie begint in rap tempo ernstige vormen aan te nemen :wall: (en de bekkenklachten helaas ook :wall: )



Spannend hoor, ik kijk vol spanning uit naar de volgende Bib of Bia :wink: :pray:



Gisteren mijn eerste middag vrij en was wel even gek om ook echt op te staan en weg te gaan midden op de dag :oops: maar wel even lekker een tukje gedaan thuis…

Goed zo Marlous!! Geniet van die middagdutjes, voor je het weet heb je er geen tijd meer voor…



Enne… hoe is het nu babywens?? Heb vannacht nog in dit topic en bij de oktober-mama’s zitten gluren, want ik had zo gehoopt op een BUB van je!!

Babywens? Is er al nieuws??? :pray:



HIer nog helemaal nergens last van…Van mij mag het al volgende week zijn hoor :shifty:



Marlous, neem het er lekker van meis!

Ik meld een voorzichtige BIA.

Vanacht vanaf vijf uur weeen (denk dat het weeen zijn …) gehad om de 5 a 6 min. Nu ik uit bed ben, is het afgezakt naar zon 6-7 min… Maar zijn goed te doen, beetje zeer maar niet dat je ze moet wegpuffen.

Neem eens een lekkere douche!! Als het echt weeën zijn… Dan zouden ze moeten doorzetten…

Spannend!!!

Onder de douche juist niets. Maar het blijft nu wel hangen rond 6-7 minuten.



Voor hetzelfde geldt houdt het er straks mee op :cry:

We gaan voor je duimen meid :pray: :pray: :pray:

Hopen dat het doorzet :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

KOM OP BEEBJE VAN BABYWENS! We zijn nieuwsgierig naar je!

@Lindaaa wrote:

KOM OP BEEBJE VAN BABYWENS! We zijn nieuwsgierig naar je!




echt wel! Net half uurtje geslapen omdat het daarvoor qua tijden niet echt op schoot. Zit geen ritme in. Soms 3 min, meestal 6 of 7 min maar ook wel 10 min.



Ben nu een kwartier wakker, maar niets…

Dan zijn het helaas toch voorweeen…

Wilde ik net zeggen…



Nog even geduld dus…

Hoe is het babywens??

Ook maar weer eens een teken van leven. :oops:



Loopt hier momenteel een beetje mwamwa, vandaar laatste week niet zo actief.





@Amy82 wrote:

Als het onder de douche erger wordt, zijn het idd weeën.




Dat is meestal zo, ja, maar niet altijd, hoor.



Bij mijn 2e kreeg ik met zo’n 34 weken echt van de ene op de andere dag harde buiken/voorweeen, eerst nog zo om de 10-15 min., maar algauw zo om de 5- max. 10 min. Douche, warm bad, kruik, liggen, zitten, maakte allemaal niets uit. 's Avonds verdwenen ze als bij toverslag, om de volgende ochtend weer te beginnen. De eerste 2 weken nog (vrij) gevoelloos, maar tegen de 38 weken moest ik me bij verreweg de meeste echt wel op m’n ademhaling concentreren (kwamen toen ook 's nachts) - en toch pikte de CTG iig in eerste instantie geen weeenactiviteit op (wat later wel en een uurtje of 5 daarna was meneertje er toen :)).



En gisteren ging ik dus begin van de middag eens in bad ipv onder de douche (staan gaat niet echt lekker meer). Was nog niets aan de hand, maar zodra ik daarna (weer) op de bank zat, kreeg ik opeens om de 3-5 min. echt heftige harde buiken/voorweeen. :o Heeft tot begin van de avond geduurd dat ze afzakten qua frequentie (zo om de 10 min.) en heftigheid. 's Nachts nog verder afgezakt en vandaag is het gelukkig weer bij zo 2-3 harde buiken in het uur gebleven, maar ga toch niet zo snel weer eens in bad!



@ Babywens

Ken het dus maar al te goed, die voorweeen. :hug:

Enige ‘troost’ is, dat ze als het goed wel al het e.e.a. bewerkstelligen en er goede hoop is dat de bevalling als die eenmaal echt inzet daardoor vlotter verloopt. :wink:



Nog even volhouden dus! :-*

BIB,



Ja rot zijn ze he! Vanacht weer hetzelfde verhaal. Nu komen ze tussen 8 a 10 min. Soms weer wat langer. Dus ja…



Iuno, hoop dat je je beter voelt vandaag!



Hoe is het met de rest?

Blegh, hier voel ik me ook niet top. Ben zo moe!

Zwanger? :smiley:

Haha, nou denk het niet hoor. Denk dat ik een griepje onder de leden heb.