Aug/Sept-stoppers 2011 #17 SuusyQ eindelijk zwanger!!!

@Lindaaa wrote:

Die wachtweken zouden verboden moeten worden! Gefeliciteerd Ukkie!!




:mrgreen:



Ja, en ik moet nog 9 dagen :roll: Weet je hoelang die dagen zijn :snooty:

@HanB wrote:

Zelfs ik vind het maar lang duren, al jullie NOD’s!!! :roll:




:lol:



Ukkie, gefeliciteerd!! :dance:



ik haat wachtweken ook. eerst het irritante wachten naar je ei, dan het irritante wachten naar je nod…

@Amy82 wrote:

@HanB wrote:
Zelfs ik vind het maar lang duren, al jullie NOD’s!!! :roll:




:lol:



Ukkie, gefeliciteerd!! :dance:



ik haat wachtweken ook. eerst het irritante wachten naar je ei, dan het irritante wachten naar je nod…




Ja inderdaad! pfff…

Nou zeg, ik word gewoon uitgelachen hier! :cry:



:wink: :-* :-* :-*

Iemand uit mijn oude topic is inmiddels ook al 20 weken zwanger van haar 2e :cry:



Ik ben met haar begonnen met schrijven in 2008 :cry:



IK WIL OOK!!! :cry:

@HanB wrote:

Nou zeg, ik word gewoon uitgelachen hier! :cry:



:wink: :-* :-* :-




Nee, ik zou niet durven! :- :wink:

:hug: :hug: :hug: :kaars:

Hopelijk mag jij nu ook, met de hulp die jullie nu krijgen… :pray:

@HanB wrote:

:hug: :hug: :hug: :kaars:

Hopelijk mag jij nu ook, met de hulp die jullie nu krijgen… :pray:




:-*

@HanB wrote:

Whut? :shock: Romée is gewoon al bijna 2 maanden oud!!! :shock:




Quincy alweer bijna 4 maanden…

Ja… En daar had ons kleintje tussen gezeten… :cry: :kaars: :kaars: :vlinder: :vlinder: :kaars: :kaars:

Wat een ellende hebben we toch met zijn alle meegemaakt eigenlijk he :hug:

Zeg dat, wat is het een ontzettend heftig jaar geweest zo, al met al…

Onze sterretjes moeten we straks alweer een jaar missen Han, wat vliegt zo’n jaar voorbij!

Ja… Al 11 maanden ondertussen…

Over twee weken een jaar… maar goed, ik mag niet klagen… neemt niet weg dat ik er niet aan denk!!

@Lindaaa wrote:

Over twee weken een jaar… maar goed, ik mag niet klagen… neemt niet weg dat ik er niet aan denk!!




ja, toen testte ik positief van Quincy :inlove: Niet wetende wat er komen zou…



zucht…



dikke knuffel voor allemaal! :-*

Voor jullie allemaal :hug: :hug:



Ik ben gisteren even naar de VK en ziekenhuis geweest. Voelde de baby toch wat minder. Maar niets aan de hand!Hartje gehoord bij VK, voor zekerheid hartfilmpje en echo in ziekenhuis. Alles goed, in het ziekenhuis begon ze uiteraard te schoppen tegen de hoogste band tijdens het maken van het hartfilmpje :smiley:



Sinds vanochtend slijmverlies met bloed!! Hoop zo dat het doorzet. Heb buikpijn (what else is new…) maar heb het gevoel dat het ietsjes erger is. Probleem: ik weet niet hoe weeen voelen en ik heb altijd hele erge menstruatiekramp gehad dus ik kan wat hebben in het begin…



Kan dus niet meer slapen.

He Babywens, tip die wij kregen op de zwangerschapscursus: ga onder de douche, dat ontspant. Worden de weeën erger bij ontspanning, zijn het ‘echte’ weeën. Worden de weeën erger bij ontspanning, zijn het geen echte weeën.

Helaas kan dat rommelen nog wel even doorgaan :hug: kan me voorstellen dat je het zat bent.



Zelf geen ervaring mee, want bij Marijne heeft er niks gerommeld, het was in 1 keer, daar gingen de vliezen en het vruchtwater en meteen wel weeën.



Goed dat je even ging checken :thumbup:

Slijmprop met bloed… hmn… dat betekende bij mij dat de weeën een uur later begonnen… :angel: :pray:

Oh spannend!!!



Hebben we een BIA? :angel: