Hoi meiden,
Kom binnenkort weer even uitgebreid reageren hoor :mrgreen:
Gisteren ben ik op visite geweest bij een vriendin van me. Ik had haar al ruim 2 jaar niet meer gezien want haar man is de beste vriend van mijn ex-man. Uiteindelijk zijn we weer in contact met elkaar gekomen via facebook en zo hebben we uiteindelijkvoor gisteravond afgesproken.
Was echt heel erg gezellig. Ben eerst even alleen gegaan zodat we weer even bij konden kletsen. De eerst volgende keer zullen ze J gaan ontmoeten. Is best raar hoor…om te weten dat ik daar nu met mijn nieuwe vriend zal komen.
Gelukkig heeft mijn exman er verder geen problemen mee, want dat zou ik best jammer vinden. Maar ja, mijn ex en ik zijn uniek geloof ik, want sinds we uit elkaar zijn, kanik het beter met hem vinden dan in de jaren dat we samen waren…hahaha…Ik kreeg zelfs een recept voor als ik kinderen zou krijgen van hem :mrgreen: iets met pompoen…
Merkte ook wel dat ik het nu wel fijner vond om daar te zijn zonder mijn ex. Nu kon ik echt mezelf zijn zonder dat mijn ex me zou corrigeren. En daarnaast…we zijn 8 jaar samen geweest en ja, dan heb je een kans dat je vriendin bevriend raakt met de vriendin van je beste vriend.
Ik heb alleen geen idee hoe zij erover denkt :lol: Maar al met al…ik heb een geslaagde avond gehad.
Lag alleen wel laat daardoor in bed en had dan ook echt moeite om mijn bed uit te komen vanmorgen
he dames
Hoe gaat het met iedereen, het is hier volgens mij aardig rustig de laatste tijd.
Ik denk eigenlijk dat de rest vooral op het priveforum schrijft (maar heb ik eigenlijk geen zin in :oops: )
Gaat redelijk hier, ngo vanmorgen en vrijdagmorgen werken en dan heerlijk verlof. Daar kijk ik wel naar uit. Beebje is vrij groot dus vanmiddag weer een groeiecho. Beebje is ook vrij druk en stampt op mijn maag :roll:
Marijne gaat goed maar is heeeeel druk met peuterpuberen :shifty: en heeeel erg gefocused op mama, ze hangt erg aan me.
Iuno heeft een paar dagen in het ziekenhuis gelegen omdat ze een grote kans op vroeggeboorte heeft en zat dus al aan de weeënremmers.
Hoe is het met jou? Zijn jullie alweer echt aan het proberen of zitten jullie nog in de pauze? Is er eigenlijk nog verder onderzoek geweest?
Hey dames,
ik zit niet zo vaak meer op de laptop en was dus al even niet meer op het forum geweest. Ik ben weer aan het werk en hoe… heb al een faillissement overleefd, alleen ben er wel met minder uren uit gekomen. Niet zo blij mee, maar goed… ik heb nog een baan… Was dus even heel veel met mezelf bezig! Maar Iuno is nu wel weer thuis begrijp ik=
En Marlous dus ook al bijna verlof! Gaat hard he!
Romée is gewoon ook alweer bijna drie maanden en het gaat super goed met haar! Met dank aan de manueel therapeut! Het is echt een heerlijk rustige, gezellige baby! :inlove:
Straks weer richting werk, dus ik ga gauw weer verder!
19 november moet ik naar het ziekenhuis voor bloedprikken, maar vind het een beetje raar dat ik nu alweer ongesteld ben na 20 dagen, we hebben het 28 oktober niet beschermd gedaan dat was toen de 10e dag van mijn cyclus. wat denken jullie.
Als ik zwanger ben of geweest kan ik niet bloed laten prikken, je mag drie maand niet zwanger geweest zijn.
Dom he :oops: om het niet beschermd te doen, maar voor mijn gevoel was ik net ongesteld geweest, dus dat in het heetst van de strijd ach kom maar op.
Wat gaat het snel he Marlous alweer bijna verlof, ga er maar heerlijk van genieten.
Becky fijn dat je het zo leuk hebt gehad met je oude vriendin, leuk is dat he facebook om weer allemaal mensen van vroeger terug te vinden.
Pearly hoe is het met jouw?
Hier nog altijd druk met de verbouwing…
Plus een aantal andere dingen die hier spelen.
En op t priveforum ist nog stiller dan hier hoor!
Hier gewoon ook erg druk met van alles waardoor ik wat minder online ben.
Zit mijn verjaardag te plannen (wordt gewoon 30 :shock: ) en kerstm en sinterklaas en oud en nieuw…hahaha.
Druk druk druk dus.
Daarnaast heb ik zowel huiswerk prive als huiswerk van mijn werk :sick: Dus kom ik er gewoon niet echta an toe om online te zijn.
Maar lees wel altijd mee op de telefoon, maar via telefoon reageren gaa niet zo makkelijk
:-*
@Becky wrote:
Maar lees wel altijd mee op de telefoon, maar via telefoon reageren gaa niet zo makkelijk
dat doe ik dus met de nachtvoeding
Maar ook hier druk, de laatste dagen had S. een aantal regeldagen. Maar vanacht en vandaag voedingen om de vier uur! Ik heb de rust net aangegrepen om even wat in huis te doen.
Becky, al bezig met oud en nieuw plannen. Lekker op tijd 8)
Inge, kleine kans toch dat je zwanger bent? Ik zou gewoon gaan prikken.
Linda, fijn dat je je baan hebt gehouden!!
Je kunt niet al bijna verlof hebben Marloes. Voor mijn gevoel ben je net zwanger. Gaat snel!! :shock: En wat heerlijk, verlof :lol:
@babywens wrote:
@Becky wrote:
dat doe ik dus met de nachtvoeding
Maar ook hier druk, de laatste dagen had S. een aantal regeldagen. Maar vanacht en vandaag voedingen om de vier uur! Ik heb de rust net aangegrepen om even wat in huis te doen.
Becky, al bezig met oud en nieuw plannen. Lekker op tijd 8)
Inge, kleine kans toch dat je zwanger bent? Ik zou gewoon gaan prikken.
Linda, fijn dat je je baan hebt gehouden!!
Je kunt niet al bijna verlof hebben Marloes. Voor mijn gevoel ben je net zwanger. Gaat snel!! :shock: En wat heerlijk, verlof :lol:
Hihi, ja we vieren het dit jaar met een grote groep bij ons…vandaar. En mijn verjaardag zie er ook nog voor, dus moet echt wel goed plannen :mrgreen:
Hier ook druk met werken en als ik thuis ben slaap ik :oops:
Voor wie het leuk vindt, wij hebben een website met de echofoto’s erop. Wie de link wil mag een pb sturen. Anders vinden ze me hier wel heel snel :oops:
Wat is dat prive forum waar jullie het over hebben?
@ukkie, wow alweer 12 weken!! Fijn gevoel zeker
@beck, ik type vaak op mijn telefoon tijdens het kolven op mijn werk…
@babywens, hoe s het nu met je litteken? nog erg last? Meisje nu 4,5 kilo? pff joey was al 4,2 bij geboorte… nu 6800 gram en 64,5 cm. alweer maat 68…
@inge, jeetje wat spannend allemaal.
blijft zo apart. we zijn immers met zijn alle tegelijk gestopt en terwijl ik al met zo’n hummeltje op schoot zit, zitten jullie nog op het wacht bankje
Met joey verder alles goed. Hij krijgt nog steeds borstvoeding en eet al groente en fruit (potjes) en drinkt soms een beetje venkelthee.
Hij is best pittig, laat goed merken wat hij wel en niet wil. Maar sinds de bijvoeding is het een heel ander jongetje. :mrgreen:
Helaas menstruatie komt door op naar ronde 9. 2e ronde iui. Nod 9 dec
wow krijgt Joey al potjes?! Wat gaat dat snel zeg.
Hier gisteren naar bureau geweest, ze loopt goed voor op het gemiddelde. Qua gewicht (4725 gram en 58,5 cm) maar ook qua ontwikkeling (volgen met oogjes, lachen) Dus hier gaat het ook goed, bv loopt ook prima. Wat te veel eigenlijk, maar goed doe je niets aan he
hoe is het met de rest?
Joehoe?
Heb het een en ander gemist tijdens mijn afwezigheid.
Babywens nog gefeliciteerd et je meisje.
Ukkie zwanger :thumbup:
Verder?
Ik probeer weer mee te doen. wil wel uitleg geven maar is geen gezellig verhaal. Geeft alleen maar stress en onrust bij me zelf. :thumbdown:
Kindertjes alles goed. Zijn al lekker in de sint sferen aan het komen.
Even heel snel een berichtje via telefoon.
Wat een stilte!!
Inge! Leuk om je weer tegen te komen op t forum.
Eef! Hoe is het met jou???
Han! Hoe gaat t met de verbouwing??
Becks en pearlie! Duimen draaien voor de volgende IUI.
Knuffels voor iedereen die het kan gebruiken!!
Morgen weer zaad inleveren … Hopelijk snel de uitslag en weer door :-).
Wow t is wel heel erg rustig hier!! Ik ben ook duidelijk weer aan het werk en was het weekend een weekendje weg. Ik zit ook niet zo heel vaak meer achter de laptop eigenlijk. Romée is nu ook weer wakker, dus ik ga haar even ophalen en weer verder de troep hier in huis op te ruimen… (of gewoon lekker op de bank Grey’s kijken… hmn… hihi)
Knuff dames!! Marlous, alles goed???
Ben je al een beetje gewend aan het werken, Linda?
Hier twee onrustige nachten achter de rug en vandaag een koortslip gekregen… Baal ik zo van. Geen kusjes en knuffeltjes de komende tijd… En hopen dat S. het niet krijgt.
Waar is iedereen?? Allemaal weggelopen :lol:
Nou heel stil ja! Bij de juni mama’s ookheel stil…
Werken tja… het werken is zelf wel weer lekker, maar het geouwehoer er omheen… bah!
Heb gisteren nog niet veel uitgespookt in huis en mijn schoonmoeder komt zo oppassen, dus zal nog even iets gaan doen hier! hahaha