Leef ook nog, hoor.
Ben het alleen een beetje zat en lees (kan liggend) tegenwoordig meer dan dat ik schrijf (moet zittend - is vaak al gauw teveel), maar voor af en toe een update, kunnen jullie altijd ff bij de dec. mama’s spieken.
Ik leef ook nog, net weer terug uit Aigües :mrgreen:
Hier is alles ook wel ok. Wacht alleen nog steeds op een positieve zwtest, had eigenlijk gehoopt hem wel al te hebben…
Nou moe! Waat een stilte!! Waaar is de tijd van elke week 50 ppagina’s vol??
Eef :hug: :hug: :hug: tis je zo gegund!! Duim heel hard dat je een mooi kerstcadeautje mag ontvangen. En nee geen kindje in de kribbe maar een ppositieve test :-D. Tis je gegund!!
Uckske!! Alweer 14 weken!!! :shock:
Jeetje wat gaat dat snel!!! Hoe wasje vakantie??
Iuno, vervelend dat je zo weinig kan. Nog maar n paar weekjes!! Suc6!! :).
Lin, al weer aan t werk joh! Jammer van t geouwe****
Hier was t laaatste zaad-onderzoek weer echt zaad! Uitslag minder goed dan vorige keer :(. Ach ja! Donderdag afspraak bij de gyn, dan zullen we wel verder zien.
De stilte hier had te maken met griepgolven. Nu weer redelijk hersteld alleen mn maag protesteerd nog en ml ligt nu plat.
Gister is Daniel 5 geworden en we hebben een hele leuke verjaardag gehad.
De jongen is flink verwend. Marieke deed het ook erg goed tussen alle drukte door zelfs nog even geslapen.
Suus. Jammer wat gaan jullie doen bij de gyn?
Eef :hug: hopelijk een kerstcadeautje om dit jaar goed af te sluiten.
Iuno, liggend leven dus. Lukt het een beetje met de drie ander kinders?
Babywens wat vervelend die koortslip. Geeft zo’n pleister geen bescherming?
Linda. Nog steeds gezeur op 't werk? Zit je nu een beetje safe of moet er nog beknibbeld worden?
Ukkie waar ben je geweest? Was het leuk?
Tot gauw :-*
Hier alles ook oke. Ergh druk met verjaardagen etc.
Marga, gefeliciteerd nog met Daniel! :-*
Hier vanmorgen de 2e IUI gehad. Mag 12-12-2012 testen
Becky
Zullen we afspreken een positieve test bij jou en een bub voor mij? Mooie datum ervoor :mrgreen:
Suus, jeetje zeg dat is geen goed nieuws :hug: Heb je al enig idee hoe nu verder, wat wil je wel en wat niet? Of ben je nog niet zover?
Eef :hug: lijkt erop dat je lichaam toch wat meer tijd nodig heeft om te herstellen, terwijl je daar helemaaaaaal niet op zit te wachten :hug: :hug:
Hier gaat het redelijk, net wat Iuno zegt, updates staan meestal bij de December mama’s Begin wel steeds meer klachten te krijgen, dikke handen, waggelen, slapeloze nachten etc :roll:
Helaas is bijna alles wat ik met Marijne onderneem al snel te veel en ze zit sinds kort echt in de peuterpuberteit. Vraagt bij alles “waajom???” ze kan de ‘r’ niet zeggen :inlove:
Gelukkig kunnen mijn ouders vaak wel even oppassen dat is echt heerlijk. Mijn schoonouders kunnen ook wel maar daar heb ik op het moment niet zo’n zin in :shifty: ze zitten erg moeilijk te doen de laatste tijd.
Maar ik ben in zo’n zwangermodus dat ik zoiets heb van ‘pech gehad voor jullie, als jullie moeilijk doen gaan jullie een heleboel missen, van mij hoeft het nl niet’ :silenced:
We gaan het wel zien
Hallo allemaal
Ben vorige week maandag naar het ziekenhuis geweest voor de bloedonderzieken, de gynecoloog vond het volgens mij niet zo nodig om het te laten onderzoeken, kwam meestal toch niet wat uit, en als er wel wat uit komt is er vaak niet wat aan te doen, en de verzekering kon moeilijk gaan doen als er wat uit kwam.
We hebben het toch wel gedaan, ze gaan het in Groningen onderzoeken op chromosoom afwijkingen en in Zwolle de stolling van het bloed, we moeten 14 januari terug voor een gesprek.
Onder tussen mogen we weer beginnen met zwanger proberen te raken.
Och jeetje ing! Nou hopelijk snel duidelijkheid. Of een beebje dat goed blijft pplakken :-).
Wij zijn vandaag naar de gyn geweest. Echo gehad, zag er allemaal goed/normaal uit. Nu bloedpprikken om zeker te zijn van eispprong etc. en manlief nogmaals kwakkie inleveren. 16 januari weer terug naar de gyn.
Enige mogelijkheid die we hebben is ICSI dus ja, ik kruip weer onder m’n steen…
Waarom kan alleen ICSI Suusyq.
Suus en Inge :hug: petje af voor wat jullie allemaal doen :-*
Sterkte beide.
Hier is het volk allemaal weer goed herstellende van de griep.
Op naar een gezellige sinterklaasavond, de spanning stijgt.
@Inge, omdat t zaad niet goed zwemt, en de resultaten niet stabiel zijn verder. Telkens een andere uitslag maar wel altijd weinig bewegelijkheid. Vaak ook te weinig in aantal, volume varierend etc. etc.
Oh bah Suus, dat is inderdaad ineens wel een hele stap… te weten dat het zo slecht is dat alleen ICSI gaat werken :hug: :hug: :hug:
Inge spannend, hopen op een plakkertje nu
De spanning stijgt hier weer, dus ik zou mezelf weer eens wat vaker moeten laten zien… Maar ja… als ik nou nog gewoon verlof had, wat meer tijd had… tja… Ik ga het proberen hoor!! :hug: voor allen!
eindelijk weer eens achter de laptop. ik lees wel mee op mijn foon… maar onmogelijk om te reageren.
inge en suus ik duim voor jullie
beck en amy knufffff.
en voor wie ik nog meer vergeet… knuffff
vorige week woensdag op donderdag nacht om 1 uur snachts naar het ziekenhuis geweest om 1ste keer pregnyl te laten spuiten. vrijdag 23 nov voor de 2de x iui… 8 dec ga ik testen als er nog geen duiveltjes zijn…
ik had dit keer 2 eitjes waar de gyn niet zo blij mee was… ivm tweeling. (ik vind het niet erg hoor :mrgreen: )
maar nu weer ff nog een dikke week wachten… blegh…
mu ga ik lekker richting bedje… want ben zoooo moe…
slaap lekker
Ahh wat is Marieke een mooi meisje zeg! Heerlijk snoetje :inlove:
Suus :hug: Jouw tijd komt echt!
pearlie nog een paar dagen wachten. Hoe spannend En twee eitjes… :mrgreen:
Marga, zo’n pad geeft wel bescherming op het blaasje zelf. Maar wil haar niet aansteken dus neem het zekere voor het onzekere
Hier zijn we lekker aan het genieten van onze meid. Ze ontwikkelt lekker. Het lachen en herkennen is echt heerlijk :inlove: Probeert te meppen tegen de knuffeltjes boven de schommelstoel en geniet als ze in de draagzak zit.
Vanacht heeft ze de hele nacht lekker doorgeslapen
Hoe is het met de rest??
ik zit nu op cd 23 en waarschijnlijk breken de duivels nu al door… het is nog bruinigheid/ dus wacht het af… hoop dat het innestelbloed is… maar ben bang van niet…
kan wel ff goed janken… had zo gehoopt deze ronde… ben zo bang dat we toch te laat zijn voor een tweede en dat ik alleen nog maar slechte eitjes over heb… niet eerlijk… (en ik kan niet meer horen dat ik blij moet zijn dat ik al een kindje heb,… want ben daar heel erg blij mee. alleen ons gezin is nog lang niet compleet)
Toen ik zwanger bleek van Romée had ik ook bruinverlies tijdens innesteling… We geven de moed nog niet op hoor!! :naughty:
Toch doorgezet gisteravond.
Boeh! :mrgreen:
Ik hoop vanaf vandaag weer meer aanwezig te kunnen zijn. A) omdat vandaag mijn nieuwe laptop zou moeten arriveren, mijn andere werkt niet meer. En B) omdat de rust in huis nu weer wat terug komt, nu alles echt bijna klaar is voor de baby…
Had net ook al een post geschreven bij de januari-mama’s, dus dat kopieer ik voor t gemak maar even een keertje:
Hier gaat het steeds iets minder goed, helaas. Vanaf vandaag wordt onze nu-nog-jongste opgehaald door een andere mama van de peuterspeelzaal. Ik kan nu dus ook echt niet meer fietsen. Huilen Voortaan kom ik alleen nog buiten wanneer mijn man me mee kan nemen in de rolstoel. Pijn zit dagelijks op een 8 bij opstaan, en een 10 met een griffel wanneer ik weer naar bed ga. Al 2x zo erg geweest dat we met zijn allen 's avonds 'bij mama in de slaapkamer zijn gaan picknicken, zodat ik zoveel mogelijk plat kon liggen. :oops:
Babykamer is nu echt bijna af. Vanavond nog het ledikantje in elkaar schroeven, als we eindelijk de juiste schroeven erbij kunnen vinden. Kledingkast en commode staan al klaar en ingericht. Dan van de week nog de wieg op onze kamer schilderen en lintjes aan de bekleding maken, en dan zijn we er echt klaar voor...