@pearlie wrote:
Toch doorgezet gisteravond.:hug: :-*
Pearlie :hug: sterkte en ik snap goed dat jullie gezinnetje nog niet compleet is.
Babywens geniet ervan en maak foto’s, filmpjes en schrijf op, want het gaat o zo hard :inlove: .
Han vol houden en aftellen naar de laatste dagen. Hoe was het herstel na de vorige bevalling? snel? Ik heb begrepen dat zodra de druk maar van het bekken af is dat al zon 75 % van de ellende scheelt. Is dat bij jou ook? in iedergeval een dikke :hug:
Linda hectisch tijd maar gezinnetje moet draaide blijven he dat is eerste prioriteit. ook voor jou :hug:
Hier wederom hersteld van ziekte. Laat aub die vorst maar komen misschien wordt die griep dan verdreven. Waardeloos.
Gelukkig hebben de kinders er niet onder te lijden.
Morgen pakjesdag. 'sOchtend op school 'smiddags thuis. heb er wel zin in.
De kinderen genieten er zo van.
Pearly He balen zeg dat het weer niet gelukt is dikke :hug: voor jullie.
Han Voor jouw ook een dikke :hug: , hopen dat je snel op knapt als je bevallen bent.
Marga hier morgen ook pakjes dag, op school 's morgens en 's middags bij mijn moeder.
Ben er nu ook wel klaar mee zit in de AC van school en heb veel te regelen gehad voor Sint.
Babywens wat leuk he zón kleintje, je kunt je helemaal niet meer voorstellen dat ze er niet is geweest of niet dan.
Voor wie het nog niet gezien had: Iuno is vandaag bevallen van dochter Janne :inlove:
Zie ook de december mama’s
Gefeliciteerd iuno en familie met de geboorte van jullie dochter en zusje. Ik hoop dat alles is goed gegaan. Geniet er maar lekker van .
Gefeliciteerd iuno en familie met de geboorte van jullie dochter en zusje. Ik hoop dat alles is goed gegaan. Geniet er maar lekker van .
Iuno, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!! :inlove:
Iuno, gefeliciteerd!!! Toch nog een meid, wat gaaf! :inlove:
Ik ga morgen Photoshop installeren, en dan gauwwwwwwwwwwwwwwwww ons lijstje weer aanpassen! :oops: :oops: :oops:
Iuno, gefeliciteerd!!
Hanneke, goed idee
Hé meiden. Ben nog in het zkh (5 dagen is standaard hier) en de moeheid is er vandaag uitgeknalt, dus KOK staat ff op een laag pitje, maar wij hebben er idd een meid bijgekregen. Hadden er dit keer wel echt rekening meegehouden, maar moet toch nog wel heel erg wennen aan het idee, hoor!
@ Han
Jouw banner schiet ook al lekker op! :-*
@ pearlie
:hug:
Gefeliciteerd Iuno :mrgreen:
Wow Ukkie, ook alweer bijna 17 weken! Wat gaat het toch snel!
Alleen Anke, Becky en Suusy toch nog? En ik dan voor de 2e keer? Blijft ook gek hoor…
Oja, en Inge natuurlijk… en Benzaiten… Maar haar hebben we na haar gyn drama niet met gezien hier…
Zoooo lijstje is weer up to date, met alle gegevens die ik ken… :mrgreen:
Jemig, Ukkie alweer 17 weken zwanger! :shock: En de eerste kindjes zijn al een half jaar oud… Wat gaat het toch snel allemaal… :o
Hier ongesteld geworden.
Vanmorgen gebeld met de poli, 8 januari hebben we een afspraak staan met de GYn voor de vervolgstappen. Joen en ik willen echt met medicatie gaan beginnen nu.
Ook nog leuk nieuws want…sommige wisten het al
MAAR WIJ GAAN TROUWEN :inlove:
8 januari pas… :? Ergens snap ik het wel, maar ik WIL het gewoon niet snappen! :snooty:
Gefeliciteerd Beckske!!! :inlove: Wanneer gaat de grote dag zijn? :inlove:
Becky, hopelijk is het snel raak als je hormonen krijgt. Ik denk echt dat dat bij ons het laatste zetje is geweest. Anderhalf jaar niets en de IUI (met hormonen dus) in 1 keer raak.
Ik ga duimen voor iedereen die nog aan het wachten is
Is er echt niemand die nog ooit iets van Benzaiten heeft gehoord? Vind het erg vreemd.
Morgen ben ik inderdaad alweer 17 weken. Officieel dan, want volgens mij ben ik een paar dagen verder uitgaande van de andere echo’s en de datum van IUI. Zaterdag hebben we een pretecho, hopelijk weten we dan wat het wordt :mrgreen:
En Becky, ook hier nog gefeliciteerd met jullie trouwplannen :mrgreen:
@Amy82 wrote:
Oja, en Inge natuurlijk… en Benzaiten… Maar haar hebben we na haar gyn drama niet met gezien hier…