Aug/Sept-stoppers 2011 #17 SuusyQ eindelijk zwanger!!!

Mooi lijstje weer Han. Wat hebben we veel meisjes eigenlijk!

Mooi lijstje weer.

Ik krijg alleen geen melding als hier wat geschreven is.

Mogge meiden. Hoe is het vandaag met iedereen?

Inge, ik heb ook regelmatig dat ik stug geen meldingen krijg, dus inmiddels heb ik mezelf maar aangewend om af en toe eens extra te checken… :roll:

Lin, ja, viel mij ook al op dat we meer meiden hebben!

Ukkie, hoe verloopt je zwangerschap? Heb je veel last van kwaaltjes?

Hier nog 2 dagen, en dan mag ik komen BIBben! :inlove: Ben zoooo benieuwd wanneer ons kleintje komt, en of dat nog voor de Kerst gaat zijn… Kerst met het gezin compleet vieren zou ik toch ook wel erg gaaf vinden… :oops: :inlove:

Han dat zou echt leuk zijn. Met de kerst een kindje erbij . Maar doe maar niet met de kerstdagen zelf want dat is weer minder leuk.

Manlief is de 26e jarig. :wink:

Han, wel een uniek kerst cadeautje :mrgreen:

Onze man is dan alweer 6 maanden :shock:

BIB!!! :inlove: :dance: :inlove:

Yeah! :inlove:

Yay! :inlove:

Yeuy, een BIB voor Han :mrgreen:

Hier gaat nog steeds alles goed, maar de vermoeidheid blijft. Vandaar dat ik meer lees dan schrijf :oops: Overigens ben ik 3 dagen teruggezet Han, uitgerekende datum is 21 mei. Ik zal je morgen nog even PB-en, want dan hebben we de 3D-echo en weten we hopelijk wat het wordt :slight_smile:

Overigens heb ik nu echt problemen met kleding, en dan vooral broeken. Zwangerschapskleding is allemaal te groot bij de band (band van broek zelf, dus niet het zwangerschapsstuk). Draag nu vooral leggings, maar die beginnen ook te knellen aan mijn buik :frowning:

Ukkie, moet je dan niet gewoon een maatje kleiner hebben? Of kijken naar merken als noppies etc die vallen kleiner.

Mijn probleem was juist het omgekeerde :oops: ik kreeg de band niet meer over mijn buik heen…

Of misschien een wat strakkere buikband er voorlopig overheen dragen, want de ruimte in de buikband heb je straks waarschijnlijk wél nodig :wink:

Han BIB :dance:

Hier alles nog ontzettend rustig, ben al bijna een week langer zwanger dan ik bij Marijne was. Stiekem toch wel een beetje naar de termijn van 38 weken toegeleefd :oops: en nu is dat voorbij en tja wat nu? :roll: Vanmorgen bij vk was bloeddruk wel iets hoger dan normaal dus wie weet dit weekend :pray:

Becky gefeliciteerd nog met je as huwelijk :dance: hebben jullie al een datum in gedachten?

Marlous, een maatje kleiner is er niet en zelfs Noppies en Mamalicious is echt te groot :frowning: De broek die ik nu aan heb is maat 34 en ik zit echt de hele dag te hijsen, ook aan mijn benen zit hij erg los terwijl het een stretch is.

Je mag wel wat vetjes van me hebben hoor Ukkie… hihi

Wauw Marlous, het volgende wondertje volgt dus al gauw. Bloeddruk kan wel een voorteken zijn natuurlijk. In iedere geval heel erg veel succes tijdens de bevalling! :pray:

En ukkie succes/veel plezier bij de echo!

Wij krijgen een meisje :mrgreen:

:inlove: :inlove:

(ben inmiddels wel erg benieuwd wie er nou in mijn buik zit :shifty: )

leuk Ukkie!

Meisje krijgen is zó leuk :inlove: maar jongetje krijgen is ook zó leuk :inlove:

Yeah ukkie, leuk!!! Maar verder alles goed dus ook met de kleine meid neem ik aan?

Ik ben weer een ronde verder…

Suusy, hoe is het met jou?

Super Ukkie, meiden zijn zooooo leuk!!! :inlove:

Eef… :hug: :cry: :kaars:

Hier BIB…

Doodmoe, want we hebben een stel stierlijk vervelende kids in huis dit weekend. Ruzie, ruzie, en nog eens ruzie. :evil: Dus vandaag gaan we ‘gezellig’ tussen de middag allemaal slapen, en de gehele dag mogen de kids geen tv/tablet/pc/watvoorelectronicadanook… :twisted:

Even snel knip+plakwerkje…

Hier nog immer BIB! :inlove: Wat is het toch heerlijk om dat weer te kunnen posten...

Vanmiddag rond 16u wordt manlief gebeld met de uitslagen van bloed en urine. Zie er erg tegenop, moet ik eerlijk bekennen... Vannacht ook flink van wakker gelegen. Als ik 3 uurtjes geslapen heb, ist veel. :roll: Ik verwacht ergens dat we ons dinsdag of woensdag moeten komen melden voor een inleiding... Maar goed, dat horen we dan dus vanmiddag wel! Tot die tijd ga ik gewoon gezellig zitten wachten op weeen of gebroken vliezen. :lol: :wink: