Han? Hoezo een inleiding? heb ik wat gemist? :oops:
Amy :hug: :hug:
BIB :roll:
Ukkie, misschien toch een positie legging / maillot proberen? En idd wat Linda zegt, er mogen wel wat spekkies aan :shock:
Oh, hm, zie dat ik het niet meer op KOK gezet heb vrijdag…
Bij de controle was mn bloeddruk met de electronische band 149/101, en met de handmatige 145/90. Dus moest wederom bloed laten prikken. En nu moest ik ook 24u urine verzamelen. Daarvan krijgen we vanmiddag de uitslagen. Bovendien moet ik morgenochtend nogmaals mijn bloeddruk extra laten meten bij de huisarts.
Aan de hand van dat alles gaat de gyn bepalen wat het te volgen protocol gaat zijn…
Ah vandaar Nou dat is dan even afwachten idd :hug:
Mijn bloeddruk was vrijdag bij de vk 130/80. Maar ik ging nog naar het ziekenhuis omdat beebje wat stil was, hartfilmpje voor de zekerheid. Alles goed met de kleine maar ik had ook ineens 150/105 :roll: gelukkig daalde het snel en ik heb geen andere klachten dus verder geen onderzoek meer.
AS vrijdag staat de eerste strippoging al gepland :shifty: aangezien we volgens de groeiecho’s een flink kind krijgen en ik het niet zie zitten om te wachten tot 42 weken :oops:
ben inmiddels wel een beetje het vertrouwen kwijt dat deze uit zichzelf gaat komen :evil: stom he, ik ben ‘pas’ 39+2 :oops:
Kweenie of je wel wilt weten hoe t zou zijn als die kleine echt blijft zitten! Dan word je mega. :mrgreen:
Kan me voorstellen dat je het lang vindt duren, wanneer je je gericht had op een bevalling met de termijn van je vorige zwangerschap…
Bij mij was dat 39+1 bij Robyn, en 40+3 bij Isabelle, dus ik heb nog wel even.
Nou precies, de termijn van Marijne met 38+1 is gekomen en gegaan en nu ben ik gewoon mega ongeduldig :oops:
En de buik begint nog even extra te groeien, met alle bijbehorende streepjes en rug- en bekkenklachten :evil: maar ja wat doe je eraan he :roll:
Ben benieuwd naar de uitslagen vanmiddag! Misschien ben je wel eerder dan mij! Nou ja zoveel verschillen we ook niet in termijn en jij kan inmiddels ook wel een beetje verbetering in je gezondheid gebruiken niet waar? Maar inleiden is ook niet echt leuk en altijd jammer als het voor gezondheidsredenen moet gebeuren…
Wie weet hebben ‘wij’ er straks gewoon 2 babys erbij!!
Die van mij ligt mooi in de schommelstoel We hadden even een borstvoedingsdip (nog bedankt Marloes), maar die lijkt gestreden te zijn!! Yeah
Nu manlief nog overtuigen, die is bang dat ze te weinig (voedingsstoffen, hoeveelheid) krijgt. Maar aangezien S. niet ontevreden meer is en rustig drinkt, gaat het wel goed. Ga wel deze week 2x wegen op bureau om manlief gerust te stellen
Alle uitslagen zijn gewoon helemaal goed!!! :dance:
Hoef pas vrijdag weer te komen, op de reguliere afspraak. :mrgreen:
Kom vanavond weer kletsen hoor. Nu eerst eten.
Pfff, lees vaak mee op m’n tel maar die is kapot … :roll: dus ik zie dat ik heel wat gemist heb :mrgreen:
Ukss een meisje wat leuk :mrgreen:
Iuno, gefeliciteerd!!
Voor de BIB-ers ik duim voor jullie
Eef, Inge en Becks!! Duim voor jullie!
Hier, donderdag weer bloed prikken en dan 16 januari afspraak bij de gyn. Hoop dat we dan gelijk kunnen starten. Eerst cyclus stilzetten en dan hormonen maar we zullen zien, hangt ws van de uitslagen af…
ach ja en verder kruip ik regelmatig onder m’n rots ;-).
Han heb ik al gesproken
Suusy, ik duim zo voor je, dat jullie ook kunnen starten ergens mee… en dat je ook snel zwanger bent
Dankjewel Eef :-).
Dan duimen we voor elkaar, dan moet het wel goed komen met zoveel geduim! 2013 wordt ons jaar! :mrgreen:
ik kom echt te weinig hier… sorry…
vandaag gesprek met de gyn gehad en ze heeft me utrogestan voorgeschreven… waren net op tijd deze cyclus dus mooi…
als deze ronde mislukt gaan we op cd# gelijk beginnen met progestron elke dag prikken…
ben benieuwd…
wens iedereen hele fijne dag en een goed uiteinde en dat we in 2013 mooie kindjes mogen bewonderen.
Ik had op babynieuws gehoopt hier… helaas!
Had ik ook op gehoopt :shifty: ook voor mezelf :oops:
Suus en Amy en Pearlie, zal voor jullie duimen dat 2013 jullie jaar wordt
en stiekem dat 2012 nog mijn jaar wordt :oops:
Haha ja ik hoop ook dat dit jou jaar nog word Marlous! Zet em op! En Han, jij mag ook wel gaan baren nu hoor, kom maar op met de kerstkindjes!
Marlous en Han zet hem op he we hopen op nog twee kindjes dit jaar en dat de rest inclusief mij zelf volgend jaar een kindje mag verwelkomen.
Mijn :thumbup: :thumbdown: draaien voor iedereen.
Ik wens jullie allemaal fijne kerstdagen en een heel gelukkig, gezond en baby jaar toe.
Een hele dikke :-* voor jullie allemaal.
Ik hoop ook dat de “overige” volgend jaar een beebje mogen verwelkomen of in ieder geval bevrucht zijn :mrgreen:
Hele fijne dagen!!
Op een gezond, gezellig, mooi, gelukkig en vruchtbaar 2013 :-*
Dag dames,
De dagen en weken vliegen voorbij, ongelofelijk!
En dan op een dag als vandaag vind ik even tijd om bij te lezen.
Ik hoop dat iedereen een fijne kerst heeft.
Als eerst Iuno van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Alles goed met moeder en kindje? Ik hoop van wel. Geniet er van met elkaar. :-
Marlous en Han hou vol. Geniet nog even van die baby in je buik. Neem nog even de tijd om heel bewust die beweging en dat kindje zo veilig binnen in je te voelen. :-
Babywens als je kindje tevreden is het prima. Laat je niet onzeker maken door je man. Misschien helpt het als je wijst op de signalen van tevredenheid en de gevulde luiers
Ukkie een meisje! leuk. Wat betreft positiekleding van de H&M valt klein/strak/smal. Succes, leef je uit.
Becky, wat lees ik nou. Trouwen…gefeliciteerd saam. :-
Weet je al waar en wanneer. alles er op en er aan. Ben benieuwd.
Linda hoe is het bij jullie?
Nou wij gaan zo richting schoonmama om daar de kerst weer uit te zwaaien. En dan richting het oud&nieuw.
Voor iedereen alvast een goede jaarwisseling.
:-
Ben vooralsnog weer gewoon goed gekeurd.
Wel twee pillen mee gekregen, zodat ik hopelijk nog 2 nachtjes goed bijslapen kan, voordat de bevalling daadwerkelijk doorzet.
Ze heeft me wel ook getoucheerd, en mijn bmm is nu half verweekt, en ik heb 1cm ontsluiting. Dus is gisteravond niet voor niets geweest…
Plus… Als ik met Oud & Nieuw nog niet bevallen ben, word ik de 2e ingeleid!!! :dance: Maar dat hoeft de rest van de wereld niet te weten. :lol:
Voor nu kruip ik even lekker op de bank onder mn deken, ben ramkapot…
Yay voor HanB :inlove: :dance:
hoop zo dat broertje snel komt
Marlous, gefeliciteerd met Eva! Wéér een meid erbij :mrgreen: