Aug/Sept-stoppers 2011 #17 SuusyQ eindelijk zwanger!!!

@ Han

Einde in zicht! :dance: Nog heel eventjes volhouden meid! :hug:

Ik lag 4 jaar geleden met oud en nieuw op de kraamafdeling, maar on me toen niets schelen - was alleen maar blij dat zl er uit was. :wink:

@ Becky

Gefeliciteerd met de trouwplannen!

Ben beetje kortaf, maar afgelopen nacht was echt prut, net wel paar uur geslapen, maar nu nog zo duf als een konijn… :oops:

:hug: voor iedereen

Gefeliciteerd Marlous :mrgreen:

Han, ik zal duimen dat de kleine zich nog voor het nieuwe jaar meldt :pray:

Gister de 20-weken echo gehad en alles was goed :slight_smile:

Marlous, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Eva!! En weer een meisje, leuk leuk leuk!! :inlove: Hoop dat alles goed gaat met jullie?

Han, hoop dat jij dit jaar nog met een bub melding komt hoor! (nee, sterker nog… Bia… ik wil gewoon het liefst de hele bevalling van voor naar achteren meebeleven! :mrgreen: )

Ukkie, super van je echo!

Hier gaat alles prima hoor. Het gaat met Romée zelfs iets te goed, die gaat me veel te vlug… Ze heeft al twee tanden en ze rolt zo’n beetje de hele kamer rond bij wijze van. Hoef haar maar op de grond of in de box te leggen en ze draait zich weer op haar buik… Vlugge tante!

Marlous gefeliciteerd met jullie meisje. Alles goed gegaan?

Mooie naam. Geniet ervan.

Iuno lukt het allemaal een beetje met 4 kinders? Pak je rust waar het kan.

Ukkie gefeliciteerd met de goeie echo. Mooi mee kunnen kijken.

Bijzonder he.

Han, hou vol. Maar dat hoor je natuurlijk te vaak.

Nou ga maar lekker slapen meid. Het begin is er in iedergeval.

Linda al twee tandje. Toe maar. En dus ook zo lekker bewegelijk. Hier ook. Ze ligt alleen stil als ze echt slaapt. En Tycho ook zo’n trotse broer.

D. doet soms zo gek en dol. M is zn grootste fan en schatert het uit als hij weer een ‘show’ weggeeft.

Jeej Han :inlove:

Marlous, gefeliciteerd!!! :inlove:

Marga, ja we doen echt alles erop en eraan :inlove: Zijn al bezig met de voorbereidingen en vind dat al zo leuk :inlove: Datum houden we nog even voor onszelf :wink:

Hier heb ik vandaag ineens al (bruinig) bloedverlies :shock: Ook al krampjes, dus zal wel eerder ongesteld worden maar is dan wel ruim een week eerder. Dat heb ik nog nooit gehad…Stiekem maak ik me een beetje zorgen dat de PAP 3 terug is gekomen…Besloten dat ik maandag even de dokter ga bellen voor een afspraak voor een uitstrijkje. Heb toch ook al de brief voor het bevolkingsonderzoek binnen, dus dan sla ik direct 2 vliegen in 1 klap.

Ook weer last van een abces, maar deze is gisteren uit zichzelf open gegaan en ik hoop dat hijook helemaal weg trekt. Als hij wegtrekt maken we nog kans voor IUI en anders moeten we WEER een maand overslaan :frowning:

marloes, gefeliciteerd!!! Geniet ervan :inlove:

Becky, leuk he al die voorbereidingen. Vond ik ook leuk! :smiley:

Is je abces al weggetrokken?

Fijne avond allemaal!

Ook hier wens ik iedereen een gelukkig nieuwjaar!

Babywens, abces is zo goed als leeggelopen. Donderdag naar de chirurg en dan hoe ik wat ze willen gaan doen. Hopelijk laten ze het zo.

Gelukkig nieuwjaar meiden!

Ik hoop op een vruchtbaar jaar, op goede berichten en veel baby’s.

Had nog geen officiele BUB melding hier gedaan :oops: nou bij deze dus. Bevalling was snel, in 4,5 uur was onze dochter Eva Merel er.

Met Eva gaat het goed, met mij minder ivm stuwing kloven bekkenklachten etc. Grote zus Marijne vind het reuze interessant maar gaat helaas wel meehuilen als Eva huilt :roll:

Han voor jou bijna zover toch? Morgen inleiden?

Gelukkig nieuw jaar allemaal, en dat we maar mogen genieten van allemaal een kleintje volgend jaar.

Hey Marous fijn wat van je te horen gefeliciteerd met jullie dochter.

Fijn dat alles zo goed gaat met haar, en met jouw komt het ook weer goed hoor.

Han zet hem op morgen, ik hoop dat jullie mannetje er snel mag zijn.

Becky leuk zeg al die dingen voor de bruiloft regelen en bedenken.

Hier eerst maar eens wachten tot 10 januari en dan op 14 januari het gesprek in het ziekenhuis, we zullen zien wat het wordt.

spannende dag vandaag!!! :dance: :pray: :shifty: Zet hem op lieve Han!

Go Han!!

Bub voor Han!!

Om 15.29 uur is na een supersnelle bevalling hun kleine wonder geboren! Quinn Mylo :inlove: alles gaat goed!

Lieve Han, ben trots op je! Gefeliciteerd met jullie wondertje! En zo lief, die namen…!

Gefeliciteerd Han met jullie zoon en broertje :mrgreen:

Han gefeliciteerd met jullie zoon en broertje.

Alles goed gegaan.

Dikke kus Inge

Ook hier uiteraard nog even een felicitatie, van harte Han! :hug:

Han & Marloes, gefeliciteerd!!

En voor de rest, de beste wensen.

Dat 2013 maar een vruchtbaar jaar mag worden!

Han gefeliciteerd :inlove:

Beste wensen meiden.

Gaat inmiddels hartstike goed hier, Eva is weer terug op geboortegewicht :dance:

Vannacht onze eerste ruk van vier uur slaap gehad, heerlijk. Wel de hele avond clusteren maar ik ben helemaal blij met de tepelhoedjes. Kan gewoon zo even aanleggen zonder tien twintig keer opnieuw proberen. En lichamelijk gaat het steeds beter met mij dat is ook wel fijn.

Helaas een witte test. Nu maar wachten wanneer ik ongi word. Wil nu wel graag verder. Morgen puregon halen. En dan vanaf cd3 elke dag spuiten.

Hoera! Een Zoon voor Han.

Gefeliciteerd Han en ook de rest van je gezinnetje.

Geniet ervan samen.

Marlous goed zo nu alweer op geboortegewicht keurig hoor.

Voor je tepelkloven: bepanthenzalf na het voeden op de wondjes, heeeel consequent smeren het werkt razend snel. Kan voor de kleine geen kwaad.

Maar voor jezelf zoveel fijner.

Arme Marijne, ze deeld het leed van der kleine zusje ook wel lief.

Pearlie :hug: snel verder meid. Hopen dat dat meer oplevert.

Voor iedereen nog de beste wensen met veel kindergeluk.

Hier is het jaar als een ziekenboeg het jaar uit en weer in gegaan. M. vreselijk verkouden en Daniel heeft ergens roodvonk opgelopen.

Oudjaarsavond hadden we alle twee een ziek kind opschoot met koorts tussen de 38 en 40 graden. Sinds vandaag gaat het met beide weer beter.

Roodvonk is door de huisarts vast gesteld. Mogelijk heeft hij ook krentenbaard en we moeten ‘nog even’ terug komen voor de proppen in de oren. Arm kind.

Eerste zwemles ging dus ook niet door. Helaas maar hij was echt te ziek.

Maar het is weer eens wat anders om zo het jaar te beginnen.