Aug/Sept-stoppers 2011 #17 SuusyQ eindelijk zwanger!!!

Gefeliciteerd Han!!! :dance:

Verder :hug: voor degenen die hem kunnen gebruiken.

Beetje chaotisch hier, dus kom momenteel echt nauwelijks nog aan computeren toe. Zal blij zijn als de vakantie er straks weer op zit. :oops:

Kleine meid vraagt ook erg veel opmerkzaamheid (slaapt overdag meestal alleen bij mij op schoot of in de draagdoek, 's avonds een poos clusteren tot na middernacht en dan om de 2,5-3 uur verder. Spuugt ook erg veel, dus als we naar de ka gaan voor de 1e controle maar ff navragen of ze misschien last van reflux heeft.

Verder zit ik erg met een vriendin in NL bij wie het niet zo lekker loopt, maar waar ik door de afstand niet naar toe kan en is een andere vriendin vandaag met een week of 16 bevallen van haar 2e zoontje - hij bleek net als z’n broer een dodelijke (en erfelijke) nierafwijking te hebben en daarom hadden ze besloten de zs dit keer gelijk af te breken (1e zoontje is spontaan geboren met goed 36 weken). Vind het zò erg voor hen en hun dochtertje van 3… :cry: Probeer nu (weer) een mooi gedichtje te schrijven voor bij het cadeautje dat we met een groepje willen geven, maar schiet niet op met een ontevreden/onrustig dametje erbij. Zal wel weer een laaaange nacht gaan worden (madame en een vol hoofd) en ik ben al zo moe… :?

Dikke knuffel voor jou Iuno!! :hug:

Lees nu pas over de ziekenboeg van jou Marga, heel veel sterkte ermee! Roodvonk, jeetje dat hoor je niet vaak meer…

Hey Marga hoe gaat het nu met de kleintjes bij jouw knappen ze al weer wat op.

Iuno he het zit niet echt mee he bij jouw, ik hoop dat het snel weer wat beter gaat.

Pearly een dikke :hug: voor jouw, en snel weer verder.

Vandaag al stiekum een testje gedaan en er stond een heeeeeeeel licht streepje, hopen dat die blijft plakken en dat het goed mag blijven gaan.

Vrienden van ons hebben ixci gedaan , ging het vlak voor de 12 weken nog mis, echt balen zo iets bah.

Ga voor je duimen Inge :pray: :pray: :pray: :pray:

Pearlie :hug:

Marga, beterschap :hug:

Helaas was ik het stadium van bepanthen allang voorbij met de kloven, tot bloedens aan toe, daar helpt geen zalf meer tegen :shifty:

Na een aantal dagen Mother mates (soort steriel siliconenverband wat de genezing bevordert en verkoeling geeft) voed ik nu alleen nog maar met tepelhoedje en dat gaat uitstekend :thumbup: moet alleen de productie in de gaten houden, dat kan minder worden met tepelhoedjes.

Inge :pray:

Hier gaat het even wat minder. Heb al een aantal dagen last van m’n stuitje en het wordt alleen maar erger :frowning: Volgens de huisarts heb ik me gewoon gestoten en heeft het niets met mijn bekken te maken. Maar waarom wordt het dan niet beter :think:

Ooohhh Inge, wat spannend!! Mijn duimen gaan heel hard voor je draaien! :pray:

Ik vond het ook weer dood eng. Ben zo bang dat het weer mis gaat.

Ukkie vervelend zeg van je stuitje, anders moet je op een zwembandje gaan zitten zodat je het niet belast.

Je hebt je banner wel aangepast zie ik! Misschien moet je alles ook maar vol goede hoop tegemoet gaan, hoe moeilijk dat ook zal zijn… :pray: Blijf plakken kleintje! :pray:

Ja Linda het is gewoon waar dat ik zwanger ben en ik hoop gewoon nu voor negen maand , we zullen zien hoe het gaat.

Ja Linda het is gewoon waar dat ik zwanger ben en ik hoop gewoon nu voor negen maand , we zullen zien hoe het gaat.

Ohh Inge, ik zag je naam ik denk he bekend :wink:

Van harte gefeliciteerd hoor :inlove:

Ik duim voor je, heel onzekere tijd, ik ben ook nog steeds niet gerust ook al heb ik een kloppend hartje gezien…dikke knuf en vind zo ontzettend leuk voor jullie, niet vergeten te genieten he :wink: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Ik zie dat als ik via de telefoon reageer het bericht steeds dubbel wordt geplaatst, hoe haal ik dat extra bericht ook al weer weg.

Inge! Gefeliciteerd. iid nu gewoon voor de negen maanden gaan en niet anders meid. :thumbup: :-*

Iuno wat vreselijk voor je vriendin. Moeilijk hoor als je niet heen kan om troost te bieden.

Maar je gedicht zal daarom veel meer zeggen.

Sterkte en denk om jezelf.

Marlous, auau, begint het al te genezen?

Krijg je nog extra ondersteuning van lact.kundige of zo?

Hou je het nog vol? Heb je wat rust tussen de voedingen?

Petje af meid. Knap hoor.

Hier is de ziekenboeg aardig hersteld. D. is alleen nog vermoeid en wat huiduitslag. M. is aan de tweede ronde verkouden begonnen incl. prutoogjes.

En… aftellen naar volgende week maandag. Dan hebben we controle van de spreidbroek. En ogen we hopelijk naar alleen de nacht.

Hoe is het bij Han?

Jeeee, INGE!!! Goed begin van het nieuwe jaar!!!

Snap dat het nog heel spannend is nu. Duim zo dat het goed mag gaan!! :pray:

Wij gaan woensdag naar de gyn, hopelijk kunnen we dan gelijk beginnen, als al die vruchtbaarheid dan even doorstraald komt het hier ook goed :mrgreen: :pray:

Voor de rest dikke :hug:

Hellowwww! :mrgreen:

YAY Inge!!! Ik ga knalhard voor je duimen dat het nu eindelijk goed mag blijven gaan! :pray:

Suus, hopelijk voor jullie nu ook eindelijk een positief jaar… :pray:

En natuurlijk voor alle meiden wiens grootste wens nog immer niet vervuld is! :pray: :pray: :pray: :pray:

Hier een rocky start gehad. Quinn viel teveel te snel af, en werd geel. Uiteindelijk toch goed gekomen gelukkig, maar dat maakte de kraamweek wel heftig! Mijn bekken geneest supersnel. Ben al naar het winkelcentrum op en neer gewandeld, en vandaag zelfs helemaal op en neer naar de peuterspeelzaal. Dat betekent dat ik Isabelle vanaf komende week weer lekker zelf weg kan gaan brengen! :dance:

Vooralsnog verloopt alles nog erg rommelig, en is er nog geen schema te bekennen, maar dat komt vast ooit wel goed. We genieten in elk geval met volle teugen van onze kleine vent! :inlove:

Inge gefeliciteerd, ga heel hard voor jullie duimen! :pray: :pray:

Han fijn dat je weer eens boven komt :mrgreen: heftig is zo’n eerste week he :hug: wij hadden destijds hetzelfde met Marijne, afvallen etc. Hoe vinden de andere kinderen het?

We moeten vandaag naar het ziekenhuis voor de uitslag van het bloedonderzoek

Vind het best wel spannend. En eigenlijk hoop ik dat ze een echo gaan maken als ik zeg dat ik weer zwanger ben maar dat zal wel niet.

Inge, spannend! Succes vandaag! Kan je niet zeggen dat je zwanger bent maar niet weet hoelang?

Ja misschien is dat een idee.