Aug/Sept-stoppers 2011 #17 SuusyQ eindelijk zwanger!!!

Wat vervelend allemaal zeg!! Hoop dat je gauw opknapt.

Heerlijk he zo’n popje in je armen :inlove:

Dankjulliewel :).

Ja is echt bijzonder dat ze er nu is! Alsof het altijd zo geweest is! :inlove:

Suus, nog gefeliciteerd!! Beetje laat maar niet minder gemeend :wink: :mrgreen:

Ben jij inmiddels helemaal opgeknapt?

Het blijft hier toch wel stil he…

Hoe gaat het met jullie??

Als wij geluk hebben, dan krijgen wij in mei een nieuw gezinslid :inlove:

Gefeliciteerd, leuk!

Jeetje wat een stilte hier!!

Hier alles goed, weer zo goed als helemaal opgeknapt. Dochterlief groeit als kool!

Hoop met jullie ook alles goed :slight_smile:

Er wordt hier inderdaad niet meer geschreven…

Hier gaat alles goed, Jayden is alweer 6,5, mag zaterdag afzwemmen voor zijn A-diploma. Caylan is 1,5, die loopt sinds 3 weken los :slight_smile: Krijgt nog steeds bv, draag hem ook nog, gaat lekker allemaal. En Quincy zou over 2 maanden alweer 3 jaar geweest zijn, gaat veel te hard allemaal.

Ik kom ook nog maar heel af en toe op KOK. Hebben net de nieuwe badkamer af en moeten nu gaan beslissen wat het volgende grote project voor deze zomer gaat worden (naast een nieuw verwarmingssysteem).

Met de kids gaat het verder wel. Na een paar weken heerlijk weer met pasen opeens weer een pak sneeuw gehad :o en nu weer echt lente. Grote temp. verschillen dus en regelmatig snotverkouden tot zieke kinderen (koorts e.d.).

J. is inmiddels alweer bijna 2,5 en kletst en zingt de oren van m’n hoofd. 't Is echt een super bijdehand meiske (wat wil je ook, met 3 grote broers :lol: ), maar o zò gezellig. :slight_smile:

Jeetje wat heerlijk Eef, nog steeds bv! Hier ook!! En ben voorlopig nog niet van plan om te stoppen. En heerlijk dat dragen he, gebeurt hier ook nog bijna dagelijks.

Heerlijk klussen Iuno. wij gaan van het weekend de tuin en schuur aanpakken :).

En we gaan een afspraak maken met de gyn voor beebje #2 ]:mrgreen: :shock: :oops: :inlove: :mrgreen: :inlove: :shock: :o :smiley: :inlove:

Suusy, wat spannend zeg!!!

Hier krijgen wij (weer) in oktober een baby. Helaas is mijn vorige zwangerschap geëindigd in een miskraam :cry: .Met S. gaat alles goed, is nu 2,5 en kletst de hele dag door :slight_smile:

Iuno, leuk die verbouwingen. Moeten jullie veel verbouwen? Heerlijk hé dat zingen. Ik ken het hier ook.

Amy, afzwemmen al! Wat gaat het snel he. Moet af en toe nog denken hoor aan jou en Quincy…

@SuusyQ wrote:

Jeetje wat heerlijk Eef, nog steeds bv! Hier ook!! En ben voorlopig nog niet van plan om te stoppen. En heerlijk dat dragen he, gebeurt hier ook nog bijna dagelijks.

Heerlijk klussen Iuno. wij gaan van het weekend de tuin en schuur aanpakken :).

En we gaan een afspraak maken met de gyn voor beebje #2 ]:mrgreen: :shock: :oops: :inlove: :mrgreen: :inlove: :shock: :o :smiley: :inlove:

je spoiler :inlove: :inlove: :inlove:

Dragen blijft fijn ja! voor hoelang hij nog wilt, blijven we maar doorgaan :slight_smile:

Babywens, lief van je :-*

Erg dat je vorige zwangerschap een mk is geworden :frowning: Maar fijn dat nu alles goed gaat!!

Oja, Jayden heeft zijn A-diploma gehaald, hopen dat hij in juli voor zijn B op mag :slight_smile:

Gefeliciteerd!! Is toch weer een hele stap he! En je hoeft niet meer te hangen in zo’n warm zwembad :slight_smile:

Gefeliciteerd Eef :), A diploma, jeetje wat een grote jongen al!!

En gefeliciteerd Babywens, bab #2 on the way :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (wel vervelend om te lezen over je mk :frowning: )

en idd heeeeeel spannend. Ik ga dinsdag bellen voor een afspraak dus ben benieuwd hoe dat deze keer gaat. De vriezer ligt vol :P, dus dat is niet het probleem. Heb alleen nog geen cyclus ivm de borstvoeding dus ben benieuwd :).

Spannend zeg! ! En wat fijn dat je zo lang b kunt geven. Hier wilde S. Met 14 weken niet meer. Zo jammer. Dus als je de gouden tip hebt :lol:

Hier ook nog steeds BV :mrgreen: Mevrouw is een echte kletskous en loopt ver voor op leeftijdsgenootjes.

En wij gaan ook voor nummer 2. Volgende week eerst een hysteroscopie omdat ik een inkeping heb in het litteken van mijn keizersnee en daarna starten met IUI

En het gaat inderdaad hard, ze worden zo snel groot :cry:

Babywens, wat erg van je miskraam, gaat nu alles goed?

Het hangen in het warme zwembad gaat nog even door, want Jayden is nu bezig voor zijn B, en wil ook nog zijn C en red je zelf halen :mrgreen:

Tip voor de bv? Poeh heb ik niet echt eigenlijk, vooral van genieten, beetje doorzettingskracht en wilskracht is denk ik ook wel nodig… Met 9 weken hadden we spruw, had ik kloven waardoor Caylan op een gegeven moment bloed dronk, en alles deed zó’n zeer… Maar ik wist dat het over zou gaan, dus heb doorgezet… Tja, en dan zit je ineens aan 19 maanden bv :wink: (terwijl ik vorig jaar zei dat ik écht niet met 2 jaar nog zou gaan voeden haha, wie weet haal ik het gewoon ;))

Ukkie ook voor nummer 2, spannend!

hey meiden, wat leuk om te lezen. kleine mannen die hun zwen diploma halen, en 2e kindjes op komst / gewenst :smiley:

wij hebben inmiddels besloten om voor een 3e te gaan.

Ik zie wel dat het niet druk is op KOK. :shock:

Wat leuk Missme, een derde :mrgreen:

Ik heb eergisteren de 3e IUI gehad. Heb alleen niet veel hoop. Vrijdag was het eitje nog klein en maandag ineens supergroot. Ze durfde dus geen pregnyl meer te zetten, bang dat hij meteen zou springen. Heb dus dinsdag de IUI gehad en alsnog pregnyl gezet omdat het eitje nog niet was gesprongen. Na pregnyl springt het binnen 36 uur. Volgens mij heb ik nu vannacht pas een eisprong gehad en dat zit me niet echt lekker zolang na de IUI :?

Hoe gaat het met de rest?

Oei spannend dus. Maar je moet dan even afwachten… maar wel logisch dat je het niet lekker zit. Hier net menstruatie dus daarna kunnen we er voor gaan. ?

Jammer dat het zo rustig is op KOK…