Aug/Sept-stoppers 2011 #17 SuusyQ eindelijk zwanger!!!

Babywens hoe voel jij je?

Ukkie, hoe is de iui afgelopen? :hug:

Missme, zwanger zie ik, gefeliciteerd! :inlove:

Jayden heeft op 4 juli zijn B diploma gehaald :dance: Gaat nu door voor C :slight_smile: Hij wilt namelijk graag snorkelen 8)

Met Caylan gaat het goed, gaat steeds meer kletsen, en is echt een mama’s kindje :inlove: Misschien voelt hij het, of zit er een stukje Quincy in zijn ziel, lief is het in elk geval wel :inlove:

Amy, wij beginnen nu aan de 5e IUI poging. De vorige keer was het de eerste poging al raak, daardoor begin ik nu te twijfelen. Maar met een kans van 15% op een zwangerschap is de kans dat het niet lukt natuurlijk veel groter. Ik geef ook nog steeds BV en ben bang dat het daardoor komt terwijl dat helemaal niet uit moet maken. Hoop dus niet dat we straks weer allemaal onderzoeken krijgen, want tegen de gyn hebben we gezegd dat ik geen BV meer geef. Fijn dat het met Caylan en Jayden zo goed gaat!

Missme, gefeliciteerd :inlove: Ik zag het al op ZP :wink:

Onze dame slaapt weer erg slecht. We waren eindelijk zover dat ik er niet meer bij hoefde te gaan liggen. Moest nog wel een keer of 5 naar boven maar dat is al een stuk beter dan er 2 uur bij liggen. Nu wil ze niet eens meer in haar eigen bedje terwijl ik erbij lig. Vind het erg lastig, want ze raakt gewoon compleet overstuur. Als ik dan vraag waarom ze niet in haar eigen bed wil dan zegt ze dat Bumba boos op haar is. Maar diezelfde Bumba moet vervolgens wel mee naar ons bed :think: Verder is ze een gigantische wijsneus en ligt met bijna alles ver voor op leeftijdsgenootjes.

hooooi

ik kreeg ineens een melding in me email dus ff kijken

hier is bram inmiddels 4 jaar en 4 maanden en al naa groep 1

fleur alweer 1,5 jaar en een vrolijke meid…

sinds oktober 2014 zijn wouter en ik uit elkaar gegaan en april 2015 officieel gescheiden en sinds mei woon ik met de kids in een leuke huis in een super leuke straat…

heb min of meer een nieuw vriendje we hebben niet echt een realtie maar hebben het leuk samen… we willen allebei niet die verplichtingen maar wel de gezelligheid.

het gaat ups en downs met mij maar dat komt wel geod.

ben sinds oktober ook gesteriliseerd en sinds juni ook behandeld dat ik niet meer menstrueer… ben er helemaal klaar zijn met het zwanger raken of iets wat daar mee te maken heeft… de zwangerschap van fleur was heel erg zwaar zo zwaar dat het lichamelijk en geestelijk flink een trap heeft gehad… voor die tijd na die tijd en nu nog steeds wel…

merk dat ik het heel moeilijk vind om naar zwangere vrouwen te kijken die heerlijk rond hobbelen en genieten.

dus voor mij nooit meer…

suusy gefeliciteerd hoor :slight_smile: top…

nou dat was het wel even voor een updatje

Amy, wat goed dat hij zijn diploma heeft gehaald en door gaat :smiley:

en dat het allemaal goed gaat!

Ukkie, spannend zeg, ik hoop dat het snel raak is! Het is dan zo’n spannende tijd weer. Hoe heet jij daar dan? IK vind ZP helemaal niet zo leuk hoor.

Maar goed, een beetje meelezen en af en toe wat zeggen :wink:

Pearlie, klinkt als een heftig jaar. Hoe is het voor de kinderen gegaan veel last van gehad?

Ja idd weer zwanger. Het was meteen raak, dat had ik niet zien aankomen, maar oh zo blij en gewenst. De 3e komt dan voordat Joey 4 wordt dus denk dat het best even pittig wordt! 7 september 1e echo, daar kijk ik erg naar uit, denk dat ik dan ook echt pas geloof dat het zo is. Vanaf vrijdag weer gestart met Moeders voor Moeders, alles voor de laatste keer :mrgreen:

We hebben het alleen 1 stel vrienden verteld, verder weet niemand het. we wachten tot de 12 weken echo.

Gisteren de intake bij de VK gehad. Zag er goed uit, een mooi kloppend hartje gezien :inlove:

Baby wens hoe voel je je??