Aug/Sept-stoppers 2011 #17 SuusyQ eindelijk zwanger!!!

Lieve foto Anke, blijft alleen zo confronterend…

Kelly, hoe is het met jou?

Missme, hoe gaat het trouwens met het zindelijk worden van Joey?

Hi Amy, heb het geprobeerd. Maar hij deed spontaan niks meer. Dus heb het erbij gelaten

Nu soms nog wel, maar heb nu nog mijn handen vol aan Jake. Dus heb zoiets van ik probeer het later weer. Hij heeft 2 weken geleden wel 2 keer bah gezegd en daarna op het potje plast. Dat vond ik al super :smiley:

Hoe gaat het met jouw en kinderen?

was ook wel erg vroeg he, nu al zindelijk worden :wink:

Hier gaat het goed! Jayden is helemaal dol op zijn broertje. Caylan slaapt heerlijk, drinkt goed… Zit nu inmiddels op 5 a 6 voedingen per dag. Was gisteren ineens om 4 uur weer wakker voor een voeding, was wel erg wennen. Hij is echt een gezellige baby. Lacht ontzettend veel, zó gezellig! :inlove:

Klinkt goed en gezellig allemaal!

Hier gaat S. ook af en toe op het potje. Dan trekt ze haar broek uit en moet de luier uit. Heel schattig. Maar ze gaat er alleen op als ze het zelf aangeeft. Zon kleintje snapt er weinig van en voelt nog niet echt de druk van het plassen. Hier gaat ze heel hard drukken tot er wat komt :slight_smile: Zo kan het ook natuurlijk :smiley:

Verder ook alles goed hier, ze doet 't goed. Druk aan het praten en ontdekken nog steeds.

Hier gaat alles zijn gangetje. Lekker de babykamer aan het inrichten etc. (al slaapt ze de eerste tijd bij ons :mrgreen: ).

Leuk alle potjes verhalen :mrgreen:

Hoop dat het met de rest ook allemaal goed gaat!

Zindelijkheid?? Wow, dat jullie daar überhaupt al aan denken joh!! Haha

Hoe is het met kleine Jake? En suusy, hoe voel jij je?

Het is niet zo zeer dat ik eraan denk, maar ze is er zelf mee begonnen. Ze begon te vertellen wanneer ze ging plassen. Dus zodoende :slight_smile:

Hoe is het bij jou Amy?

Goed hoor! Zie een paar posts hierboven :wink:

Vandaag met kleine poppie naar het cb geweest, weeguurtje, want was even benieuwd. Hij weegt nu 7600 gram en is 65 cm :inlove: Powermilk!!

#Eef, groeien als kool :mrgreen:

#Linda, voel me prima :). Nog een paar weekjes werken en dan lekker met verlof! Kan niet wachten!

Hoe is het hier met iedereen? Volgens mij bloedt dit topic een beetje dood…

Hier alles goed. Gelukkig werk ik maar 3 dagen (jaja ben geen carrière mens) dus ik geniet zoveel mogelijk van S. Ze is erg bijdehand dus lig regelmatig in een deuk of sta verbaast te kijken. Kletsen gaat hier super goed. Elke dag hoor ik diverse nieuwe woorden. Erg leuk.

Ze eet nog steeds als een bouwvakker, dus ze heeft nu ook de welbekende babybuik. Verder nergens wat babyvet te bekennen :slight_smile:

In juni gaan wij voor een brusje. We willen supergraag een ander huis, maar dat gaat nog wel een paar jaartjes duren. Dus daar gaan we niet meer op wachten. Bijkeuken was ooit de derde slaapkamer - best groot - dus dat wordt een verbouwing. Ondertussen hopen op de staatsloterij :pray: voor een nieuw huis!

Ben erg benieuwd hoe het met iedereen en de kleintjes is.

:-*

Nou lijkt inderdaad een beetje dood te bloeden.

Hier lekker met verlof, nog zo’n 6 weekjes :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Leuk dat jullie voor een brusje gaan babywens :D.

Hey meiden

ik kijk nog maar weinig op kok

suus Hoe voel je je? Nog even en dan kan je eindelijk genieten van waar je zo lang van gedroomd hebt

joey wordt volgende week alweer 2 en Jake rolt alweer Door de box

eet al fruit hap en vandaag worteltjes!

Hoe is het met de andere mama’s?

en stoppers?

Succes met de laatste loodjes suus!! En geniet van de mooie tijd straks!

Dankjulliewel :).

Ze zit nog steeds binnen, dus nog even geduld hier.

Ik houd jullie op de hoogte! :mrgreen:

Ons meisje is op 28-6 geboren :inlove:

Gefeliciteerd! Hoe gaat het met jullie? Hoe heet ze? :slight_smile:

Gefeliciteerd!! Hoe gaat het??

Tsja… hoe gaat t…

Met haar super!! Met mij, ik doe het nog zullen we maar zeggen ;).

In een notendop. Ik had de laatste weken een hoge bloeddruk. Voor controke naar het zh waar besloten werd om in te leiden. Allemaal prima tot we er bij 4cm achter kwamen dat mevrouw in stuit lag. Iets wat iedereenn heeft gemist zeg maar… uiteindelijk voorderde de boel niet en na 10 uur was ik er wel klaar mee…waarna ik een keizersnede heb gehad. Allemaall prima verlopen en een mooie natuirlijke keizersnee, manlier mocht de navelstreng doorknippen :). Terug op kamer en verdoving begint uit te werken. Behalve in mijn linkerbeen/voet… alhans dat dacht ik.

Conclusie. Een zenuw heeft bekneld gezeten en hierdoor heb ik uitvalsverschijnselen aan die voet. Dit komt ook bij vaginale bevallingen voor maar bij mij kwam het ws door de keizersnede waardoor ik de beklemming niet heb gevoeld en nietnkon gaann verliggen. Het is een beetje zoals een slapende hand. Alleen dan constant, enorme tintels en daarbij het niet kunnen heffen/strekken van mijn voet. Op zich is de prognose gunstig herstel gaat echter zeer langzaam. … loop nu met krukken en dat is op zich goed te doen. Gelukkig is ML nog thuis deze week. Kunnen we samen nog even genieten van ons poppetje :inlove:

Dus ja, dat dus :).

Gefeliciteerd met jullie kleine aanwinst! En beterschap voor jezelf! :-*