Hahaha! Ik had het niet over de wieg nee
Ja, hormonen kunnen rare dingen met je doen haha!
Hey Pearlie, ja ik las het bij je maand mama’s. Heftig zeg. Hopelijk voel je j snel beter. Neem aan dat ze willen dat de baby nog even blijft zitten
Suus, oh bijna!! Spannend zeg, ben benieuwd hoor :inlove: wij verkopen alleen de kinderwagen aangezien we nu een duo wagen hebben. Wel leuk dat je binnenkort het hartje kan luisteren
en de eerste 2014 kok baby Haha, dat zou grappig zijn. Ja alle maand mama’s bij mij zijn allang bevallen, en er is buiten mij nog 1 geloof ik uitgerekend in januari.
Zo rustig op het forum
Eef, goed om weer wat te horen, en fijn dat het goed gaat. Verlof alweer voorbij, tjonge wat is de tijd hard gegaan
Ik ben inmiddels snot verkouden. Hopelijk voor woensdag opgeknapt
kiekeboe
Linda komt even om een hoekje gluren…
En SUUSS!!! Heb ik hét nieuws van 2013 gemist, schandalig!! Van harte gefeliciteerd en geniet nog maar lekker van je zwangerschap!!
Pearlie, zet hem op nog even de laatste loodjes… :hug:
En Missme al 39 weken nu zie ik (of inmiddels al bevallen?) Zet hem op en geniet er lekker van de komende tijd!
En Becks… Lieve schat, ik hoop dat jullie het geluk toch ook gauw mogen ervaren!!! Helaas kan ik niet meer voor je doen, dan je een dikke virtuele :hug: te geven!
Missme is i middels al bevallen :mrgreen:
Hier gaat het redelijk… Nog niet weer gespuugd maar wel weer regelmatig misselijk
Linda! Hoe is het met jou??
Ik ben inderdaad 9 januari bevallen van een zoon! Jake.
Pearlie spannende voor jou! Ik kijk iedere dag even.
Suus Hoe is het met jou??
Gaat hier goed hoor
Morgen pretecho :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Hopelijk wil meneer of mevrouw meewerken haha
Ohh Suusy, spannend!! leuk!! Hoelaat mag je? Hopelijk laat je kindje wat zien :inlove:
Missme, hoe is het met Jake? Hoe vindt Joey zijn broertje?
en, hoe was je echo?
It’s a GIRL :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Echo was super. Ik dacht we kijken even en dan klaar. Maar alles werd bekeken en zag er goed uit! Lipje dicht, rugengraatje goed, niertjes, maagje, hartje met 4 kamers beentjes met botjes etc.
Baby meete op alle meetpunten 17.6, dus loopt 3 dagen voor op de originele schatting. Al komt ze uiteraard wanneer ze komt. En als ze op haar ouders lijkt is dat 1.5 week later haha :mrgreen:
Over 3 weken 20 weken echo maar ben daar nu ook wat meer gerust op
Wat leuk Suusy, gefeliciteerd! En fijn dat de echo er al zo goed uit zag!
Dankjewel Eef!
Ja daar zijn we ook superblij mee.
Voelt op sommige momenten nog zo onwerkelijk.
Suus, wat fijn dat het allemaal goed was, en een meisje!!! :inlove:
Eef, hier gaat alles super, joey is zo lief en zo gezellig
Loopt iedere dag wel een paar keer langs om een kus te geven.
Zo schattig. Mijn herstel gaat ook voorspoedig.
Hoe is het met jouw mannen??
Jaaaaaaaaaaa we made iT… 37 weken woop woop dus !!!
bib
Goed bezig Pearlie!! :inlove:
Jeeeee Pearlie…
Missme, ja idd voelt zo fijn! Zie nu stuk minder op tegen de 20 weken echo. Fijn dat je herstel zo goed gaat en dat Joey zo lief is. Een echte grote broer! :).
Haha, al bevallen dus… Missme, nog van harte! Leuke naam Jake!
En Suus een meisje! :inlove: al maakt geslacht geen donder uit!
Pearlie, het is bijna zover zag ik! Spannend!!
Hier gaat alles zijn gangetje hoor. Al is Romée nu ziek, dus die hangt lekker op me en ondertussen kon ik dus weer eens op kok kijken.
Wat een stilte hier zeg
Lindaa: Idd een meisje :inlove: :inlove: :inlove:
Geslacht maakt idd niet uit, alleen het weten is zo fijn Lekker kleertjes shoppen, kamertje aankleden geboortekaartje bedenken etc :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Pearlie, hoe is het bij jou??
20 weken echo gehad, beeb is helemaal goed gekeurd :thumbup: :dance: :mrgreen: :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance:
Nog 12,5 week tot mijn verlof… :roll:
Aftellen die hap! :thumbup: :mrgreen:
Aaaaaaaah! :inlove:
Mooie foto!!
Suus Hoe gaat het nu? :inlove: