O becks! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Marlous, leuk zeg dat ze zo gaat kletsen.
Pearlie, laatste loodjes voor jou!
Missme, spannend zeg die echo’s! Wat is je gevoel erbij?
Voel me nu een beetje vervelend om hier allemaal goed nieuws te melden … :oops:
Echo was goed :inlove: beebje gezien, kaak zeer goed zichtbaar (echt een witte vlek haha) handjes, beentjes een dichte buik (al moet ik eerlijk bekennen dat ik het meestal een vage grijze waas vindt… :roll: :think: ik zeg dan braaf ja en amen en denk, als zij het zegt dan zal het wel goed zijn, dan zal het hartje wel kloppen. ).Even duwen van de echovrouw en beebje bewoog :inlove:
Placenta ws aan de voorkant dus dat is wat minder, dan voel je beeb minder snel maar goed… Er is iig een placenta :inlove:
Nog steeds 29 juni uitgerekend. Al keek ik net in de papieren en toen stond er 10wk5dg… ipv 10wk3dg… hmmm :think: ach ja, beeb komt wanneer beeb komt. :inlove:
Iedereen een leuke Sinterklaas gehad?? Of vieren jullie het morgen?
Suusq!! Wat gaaf dat je die echo hebt gehad, en bijzonder om alles zo te zien he
Je kan het bijna gaan vertellen, of heb je dat al gedaan?
In eerste instantie wil ik gewoon natuurlijk bevallen, voornamelijk vanwege het herstel.
Maar dat hangt er vanaf hoe mijn baarmoeder mond eraan toe is rond 38 weken.
Kortom spannen.
Dit keer trouwens ook de placenta aan de voorkant, maar geloof me, vroeg of laat ga je het voelen :inlove: p
Becky :hug: :hug: :hug: :hug:
SuusyQ
:dance: :inlove:
Missme
Wordt dus (weer) spannend!
Nog 3 nachtjes slapen en we zijn hier alweer - voor de laatste keer - ‘baby-af’… Ze staat af en toe al los en stapt ijverig aan 1 handje, heeft 1 tandje en brabbelt er op los - ook een heeeeeele leuke fase, maar God wat zal ik het missen, zo’n heel klein warm iniminie hoopje tegen me aan… :inlove:
Jeetje wat een rust hier zeg!
Missme, familie wist er al van evenals vriendinnetjes van mij, en wat vrienden van manlief. Morgen ga ik mijn collega’s op de hoogte stellen (sommige weten het al, maar morgen vergadering, dan is iedereen in een keer op de hoogte).
wel spannend hoor zo naar je bevalling toe! Duim voor je dat alles goed gaat.
Iuno, hoe was de verjaardag?
Spannend hoor! Hopelijk krijg je veel leuke racties!! :inlove:
Ja hier alweer verlof! En uitkijken naar 2 januari, dan kijken of we inleiden of ks of toch wachten. Ben dus erg benieuwd!!
:inlove:
@SuusyQ wrote:
Iuno, hoe was de verjaardag?
Lekker rustig.
Zondags gezongen en cadeautjes gedaan met d’r broers, mijn moeder (was die week op bezoek, o.a. voor J.'s verjaardag) en dinsdag gezongen, taart en nog een cadeau met papa en andere oma erbij (opa drukt zich het liefst voor zulke ‘drukke’ gelegenheden :roll: ). Erg bescheiden dus voor de meesten denk ik, maar mijn familie woont gewoon te ver weg om mee te vieren en in hub zijn familie is het gebruikelijk dat alleen de zgn ‘ronde verjaardagen’ (10, 20, 30, etc.) met ook ooms, tantes, neven, nichten, etc. worden gevierd. Maar het belangrijkste: ze is erg blij met d’r 3 cadeautjes, vooral het hobbelpaard (maar dan één op een vast onderstel, wel zo veilig met nog 3 enthousiaste broers erbij ) is eeeeeerg geliefd.
Verder is de kamer van J. en haar broer eindelijk ‘beslaapbaar’ en zoals al gedachthoopt: ze slaapt er nu sinds 3 nachten en ze heeft ook gelijk 3 nachten echt doorgeslapen (van ca 20:00 tot 07:30). :dance:
Klinkt gezellig Iuno
Fijn dat ze zo lekker doorslaapt en dat de kamers af is!
Lekker verlof Missme, spannend 2 januari! Ik duim voor je!
Nou, vreugde was van korte duur, hoor. J. is zik geworden, dus het is helaas bij die 4 nachten doorslapen gebleven…
Maar goed, 't is nu vakantie, dus hoeven we even niet meer vroeg op - scheelt weer.
Iedereen fijne feestdagen!
Vervelend zeg!!
Iedereen fijne feestdagen toegewenst
Fijne feestdagen allemaal!!! :-*
Heeft iedereen een goed oud en nieuw gehad? Kindjes allemaal doorgeslapen?
Suus, nog steeds alles goed? Binnenkort nog een echo
Beck, hoe staat het er bij jou nu voor? :hug:
ik heb gisteren afspraak gehad bij de gynaecoloog. Baby woog 3470gram, nog niet ingedaald. Wel ruim 1 cm ontsluiting. En baarmoedermond nog wat stug, maar voelde gunstig. Wordt woensdag om 7.00 verwacht, dan of eerst tabletten, of direct vliezen breken en inleiden. :inlove:
In ieder geval eind van de week de baby???
Hier gaat het niet zo goed… 2x opgenomen geweest ivm uitdroging en 1 cm ontsluiting… Longrijpers gehad en weeenremmers… Ben ondervoed en inmiddels 34 kilo afgevallen… Krijg bijvoeding…
Er is heel veel gebeurd laatste maand en een behoorlijke zwange zwangerschap. Geniet van de schopjes daar niet van. Maar ben er klaar mee en wil me weer gezond voelen. Lig nu alle dagen op bed omdat ik te zwak ben.
Gyn maken zich zorgen en houden mij streng inde gaten. Ukkie doet het vooralsnog goed…
En het rommelt sinds vandaag wel… Laat het maar op me F komen… Als ze komt komt ze…
Jeetje Pearlie, wat een heftig nieuws zeg!! Sterkte & succes, hopelijk blijft beeb nog even zitten. Maar inderdaad als ze komt, dan komt ze!
Missme:
Spannend!! Eerste baby van 2014 op KOK? Leuk hoor!
Over een aantal weken pas weer een echo :(. Al weten we dan wel wat het wordt (hopelijk) :D.
Komende week wel hartje luisteren Can’t wait! :inlove:
En volgens mij voel ik beeb ook. Voelt als uhm… wimpes die langs je hand gaan/knipperen. Af en toe… Maar goed, nog wel vaag haha.
Van de week wandelwagen en autostoel gekocht, de 2 duurste uitgaven voor beeb. Manlief is 600 meter dus er waren niet zoveel opties haha. We hadden optie duur en duurder haha. En autostoel en wandelwagen wilde ik niet tweedhands en al helemaal niet op bezuiningen! Dus helemaal blij mee. Helemaal leuk! Wordt zo echt nu :inlove:
Maar als iemand nog een wiegje over heeft ;-). Ik houd me aanbevolen :D.
Becks?? Hoe is het met jou?
En met de rest???
anke, dikke knuffel, hoop dat je toch nog wat opknapt :hug:
Missme, voor jou gaat het nu opschieten, spannend! :inlove:
Suus, oh leuk dat jullie ook bijna weten wat het geslacht is heb je al veel kleertjes? Als het een jongetje is, ik heb dan nog wel voor je om over te nemen welke kinderwagen hebben jullie gekocht?
Hier gaat het goed, Caylan groeit super, slaapt goed, drinkt goed! Maandag moet ik weer aan het werk… Mijn verlof zit er op!
Jeetje Eef al weer aan het werk!! Gaat ook snel zeg! Fijn dat het met Caylan goed gaat
De Joolz Earth edition in turtle green :mrgreen: :inlove:
Al wel redelijk wat kleertjes maar er kan altijd meer bij ;). Ik houd je winkeltje in de gaten :).
O en Eef ik zag je reactie in het andere topic!! Heb je een foto??
Zit nu trouwens op amazon, daar hebben ze ook van die dingen die je in je bed kan leggen… Dus ben weer aan het twijfelen maar als je foto hebt (mag ook via PB hoor :).
gave wagen! hou mijn winkeltje hier maar in de gaten, ga hem binnenkort ook aanvullen
eh, foto? van dat lenen/hebben?
Ja :).
We hebben het over de wieg toch?
Manlief is nogal uhm… Hoe zal ik het zeggen, er zijn er al heel wat afgekeurd hahaha.
Ik houd je winkel in de gaten ;).
want dan moet je even kijken in welke zin je het woord lenen had gezet :mrgreen: :mrgreen: ik pas dan voor een foto, ok?
HAHAHHAAHAHAHAHAHHHAHA :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Zwanger he, dan haal je van alles door elkaar … (ik sta tegenwoordig dagelijks voor de koelkast om te bedenken wat ik daar ook al weer deed en voor kasten waar spullen in liggen die uhm… Daar over het algemeen niet horen… :roll: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: