:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Fijn dat ze je goed in de gaten houden
Wow, gefeliciteerd SuusyQ, eindelijk :mrgreen:
Suus, Super!
Dankjulliewel :inlove: :mrgreen:
Becks hoe staat het bij jou?
Wij hadden vrijdag de echo. Ik had iets van 6 of 7 eitjes waaronder 1van 17,5. Die laten ze dan ook schieten en zoals ik ook had verwacht is mijn dosis menopur verhoogd. Het is nu te hopen dat mijn eitjes goed doorgroeien en dan hebben we waarschijnlijk vrijdag de punctie.
moeten in ieder geval maandag weer terug komen voor een echo maar de dokter had al gezegd dat het waarschijnlijk niet de laatste echo zal zij . Dus het is nog even duimen. Ik hoop maar dat het goed resultaat zal afgeven. En dat ook de zaadjes van j doen wat het doen moet.
Mijn bm vlies was in ieder geval wel mooi dik. We vinden het beide in ieder geval heel erg eng want we zijn heel bang dat er misschien geen bevruchting op zal treden door ons “probleem”.
Jeeee 6 of 7 eitjes!!
Het is helemaal niet gezegd dat die van 17.5 te groot wordt/dat ze die laten gaan. Bij ons zeiden ze dat ook, van sommige zijn misschien te groot etc. maar prikten ze die van 22 ook nog gewoon aan… Dus wie weet, mag die bij jullie ook mee
Goed dat je bm er mooi uitziet! Kan me voorstellen dat jullie het heeeeeel spannend vinden en dat alles eng is! Weet er alles van ;). Je bent er zo mee bezig en het resultaat is zo’n gok. Ze kunnen heel veel met zaad en eieren doen daar in die klinieken dus houd hoop! :hug: Er is maar een goede bevruchting nodig. Al hoop je natuurlijk op meer, want een vriezer vol is toch prettig, scheelt weer wat puncties en hormoon rondes maar goed…
Duim voor jullie dat het allemaal goed komt!
Dikke knuf! :hug: :hug:
Nee, het is echt gezegd dat ze die van 17,5 laten gaan. Die wordt niet aangeprikt.
Ik bleek meerdere eitjes te hebben vandaag. Die van 17,5 was uitgegroeid tot 21 dus viel op zich wel mee.
Ik geloof uit mijn hoofd dat ik nu links eitjes heb van: 21, 12, 8,8,9 en 7.
Rechts had ik er 1 van 13 en 2 van 7. Woensdag moeten we terug komen voor een echo. Hopelijik zijn ze dan goed genoeg gegroeid voor een punctie. Ze moeten minimaal 16 zijn om aangeprikt te kunnen worden.
Blijkt alleen wel dat mijn linker eierstok op mijn baarmoeder ligt waardoor de punctie moeilijker of misschien niet zal gaan . Ze willen het wel gaan proberen maar zullen dus wel meer moeten drukken op mijn buik en moeten duwen inwendig om mijn eierstok goed in beeld te krijgen.
Ik hoop maar dat ik genoeg medicatie voor de pijn zal krijgen want zie enorm op tegen de punctie. Helemaal nu ze verteld hebben dat ze moeten drukken en trekken.
Het is ook maar afwachten of de punctie deze week nog zal plaatsvinden want mijn eitjes moeten natuurlijk wel de juiste grootte hebben.Hou daarom ook wel mijn hart vast want het ziekenhuis is in het weekend dicht, dus zou best kunnen dat de punctie pas maandag plaats vind als alles goed gaat.
Jeetje beckx, :hug: ik hoop maar zo dat het mee valt!
Kan er helemaalniet over mee praten, maar ik hoop zo dat je snel bevruchte eitjes hebt
@Missme1 wrote:
Jeetje beckx, :hug: ik hoop maar zo dat het mee valt!
Kan er helemaalniet over mee praten, maar ik hoop zo dat je snel bevruchte eitjes hebt
Dank je meis :-*
Het blijft oneerlijk dat het niet allemaal vanzelf gaat, dat ik nu alweer 31 weken zwanger van de 2e ben :oops:
Ik hoop echt dat het voor jullie samen ook in het verschiet ligt! :-*
Becky :hug:
Vandaag de echo gehad en goed nieuws!
Eierstok is iets ingedaald waardoor ze makkelijker kunnen aanprikken. Kregen te horen dat we vrijdag de punctie hebben :dance:
Nu maar hopen dat we goede kwaliteit hebben en dat er een bevruchting plaats zal vinden. Indien er een bevruchting plaats vindt, mogen we maandag terug komen voor de terugplaatsing
Dus dames, jullie duimpjes zijn gewenst! :oops:
Suusy, gefeliciteerd met je goede echo! :dance:
Lieve Becky, mijn duimen draaien volop!!
Mijn duimen draaien ook!! Goed nieuws en nu hopen op bevruchting en terug plaatsing
Duimen draaien becks!
Hoe is de punctie gegaan? Meegevallen?
Hoop dat je snel goed nieuws hebt over de bevruchting etc :mrgreen:
Becky
Is er al wat nieuws? En hoe is het met de rest?
Hoop dat Becky het niet erg vindt dat ik het meld :oops: maar helaas geen bevruchting plaatsgevonden Hoop dat ze snel door mag voor ICSI!
Hier gaat alles best goed, Eva is geen lekkere slaper 's nachts dat is wel vermoeiend. En het is een driftkop :shock: :inlove:
Heeft haar eerste woordje al verzonnen voor als ze iets wil hebben, klinkt als een soort ‘addah!’ Heel grappig.
Marijne wordt echt een kleuter nu, is echt wel toe naar een nieuwe uitdaging op school! Maar ze blijft echt een lieverd. Vind het heerlijk om te zien hoe zelfstandig ze kan zijn!
Met mij gaat het ook goed, ik ben op zoek naar een andere baan, heb nu een sollicitatie lopen dus hopen dat ik wordt uitgenodigd Ik hoef niet persé weg maar ik ben ‘toe aan een nieuwe uitdaging’
En met jou Babywens? En de rest van de meiden?
Het wordt wel erg stil op het forum :think: veeeeel minder reacties dan een paar jaar geleden. Maar ja, facebook he…
Hier gaat alles wel redelijk… Nog ongeveer 10 weekjes en de spanning stijgt en de alles moet op tijd klaar stress is aanwezig. En ben een giga bom die rondwandelt. Lig elke avond rond 8 uur op bed want dan ben ik er echt klaar mee.
Moet nog steeds vaak overgeven nouja het is meer lucht die ik braak dan mij. Eten… Ben niet echt misselijk maar mijn maag protesteert dan ineens. Verder geniet ik van het kleintje in mijn buik ook al vind ik deze zwangerschap best wel erg pittig.
Bram daar in tegen is zo onwijs lief voor mij. Altijd even Controleren of alles goed gaat en netjes vragen hoe ik mij voel, voel ik mij niet lekker dan is hij heerlijk mij aan het knuffelen en met de baby praten en scheetjes maken op mijn buik. Soms is hij niet zo lief en wil hij ravotten en gaat op mij klimmen wat echt niet mag van ons of zijnsoordelen zijn ineens weggelopen. Hij doet het super op de psz en heeft het naar zijn zin. En hij babbelt je de oren van je hoofd en is super dol op mij. Zwager… Mijn kant van de familie heeft hij niks mee en vind hij niet interessant hahaha ach ja moeten ze maar meer aandacht besteden. Ben al blij dat hij iedergeval een super opa oma en oom heeft die wel naar hem om kijken.
Oooo nog 10 weekjes en dan eindelijk onze kleine meid vast houden en knuffelen… Stiekum kijk ik al uit naar de bevalling hahaha.
Becky :hug: ik hoop zo dat er nog andere methodes zijndie wel bijje aanslaan!
Marlous, ja het is heel stil op het forum! Iedereen wil via facebook kletsen…
De stoppers, de maand mama’s…
Fijn te horen dat het goed gaat. En wat de nacht betreft, ja datis best pittig!
Pearlie, nog maar 10 weken, dat is aftellen!
Hier alles ok. 11-12-13 een echo en 02-01-14 een echo. Op bais van de groei kijken we of we gaan inleiden of een KS