Aug/Sept-stoppers 2011 #17 SuusyQ eindelijk zwanger!!!

Hoi meiden,

Ik ben er nog wel hoor, maar er zijn even wat dingen in de persoonlijke sfeer die wat aandacht vragen waardoor ik wat minder online ben.

Hier ook nog even wachten tot we het traject in kunnen. Nu is er als het goed is een zomerstop (hopelijk doet dat J zijn zaadjes goed) en dan gaan we als alles goed gaat vanaf september beginnen.

Ik zal proberen weer wat vaker online te zijn.

Gister ongesteld geworden. :cry:

Maandag dus beginnen met Clomid t/m vrijdag en 8 juni de eerste echo.

Benzaiten :hug: :frowning:

Becky, vervelend, hopelijk doet de zomermjullie goed, en daarna hetmtraject in, spannend!

Is iedereen weggeflodderd :stuck_out_tongue:

Hoe is het met jullie?

Hier alles goed. Kleine meid groeit hard (nog steeds lengte boven gemiddeld en gewicht eronder). Klimt op de bank (en de eetstoel…) en stapt vrolijk aan de hand.

Hoor graag hoe het met jul

Kan van de warmte niet slapen dus dacht, laat eens koekeloeren op t forum. Wat een stilte!!

Hier alles oke. Nieuwe ronde (nr 27 alweer). We spuiten weer, met frisse tegenzin, allemaal hormonen naar binnen en duimen heel hard voor een mooi resultaat!!

Aanstaande vrijdag eerste echo, ben benieuwed.

Leuk om te lezen dat het met iedereen goed gaat! En voor degene met wie het wat minder gaat een dikke knuf!

@suus ben benieuwd!! :pray:

Babywens, wat gaat het hard zeg, nu alweer aan de hand stappen!

Hier ook alles goed. De tijd gaat snel. Misselijkheid gelukkig voorbij.

Vrijdag weer naar vk, wie weet kunnen we al zien wat het wordt…

J. Gaat ook goed, over de 12 kg, loopt aan de hand en tafel. Kruipen doet hij niet, en verwacht dat ook niet meer… Tand 9 is doorgekomen en zijn kies is ook in aantocht.

:-*

Spannend Suus!! Knap hoor dat je vol blijft houden!

Missme, ik denk ook niet meer dat hij gaat kruipen als hij ook aan de hand stapt. Waarom zou hij :slight_smile:

maar heeft hij dan een heel tijd in de box ofzo gespeeld? Of bewoog hij wel voort op de buik?

Wat leuk dat je binnenkort een echo hebt! Heerlijk spieken naar de kleine :inlove:

Leef ook nog, hoor. :slight_smile:

Zitten momenteel midden in een renovatie en zowieso een heel ander leven in ons nieuwe onderkomen (van zo’n beetje altijd binnen zitten in een relatief kleine woning naar royaal huis met groot grondstuk = m.n. (nog) meer was en natuurlijk meer te stofzuigen/dweilen), dus computer is nu echt iets voor als de kids 's avonds op bed liggen (en mama d’r ogen nog open kan houden :zzz: ). Zit nu alweer te knikkebollen, dus ga er een eind aan breien en m’n bedje op zoeken. Kleine meid drinkt nog steeds 's nachts (maar slaapt wel van ca 20:00-03:00/04:00 en dan tot 06:00/07:00), eet braaf d’r potjes groente en fruit leeg, knabbelt babykoekjes en rolt de box en d’r bedje door. :lol:

:hug: voor Becky, Suus en Benzaiten - we blijven hopen! :pray:

Missme en Babywens - jullie kids gaan lekker! :thumbup:

Vandaag punctie gehad. Nog wel wat last van mijn buik. Was echt minder prettig dan de vorige keer. Maar!! Tomroffel… wel 19!!! Eitjes :smiley: . Erg blij mee dus en de pijn meer dan waard!!

Dinsdag moet ik wel voor bloedonderzoek naar t ziekenhuis om te kijken of alles goed is, lichte overstimulatie, al voel ik me (naast een wat beurse buik) prima.

Dinsdag horen we ook hoeveel eitjes er bevrucht zijn en of we dus een terugplaatsing hebben.

:pray: :pray: :pray: :pray:

Wauw Suus wat een opbrengst! :thumbup: Duimen voor je dat er goede bevruchtingen gaan plaatsvinden! :pray: :pray: :pray: :pray:

Hier gaat het best goed, Eva is echt een lekkere lachebek :inlove: slaapt goed en eet ook goed. Het hemeltje kan al niet meer boven het bedje hangen, ze heeft hem omvergetrokken :shifty: en mevrouw probeert op handen en tenen te kruipen, een soort ‘planking’ maakt er van :inlove:

En hoewel ze best al veel tandjespijn heeft gehad, nog niks te zien :think:

Marijne is echt een typische 3,5 jarige, eigenwijs en soms best irritant :oops: maar het blijft tussendoor een schat van een meid :inlove: en ze begint steeds meer de lol van een zusje in te zien. Zeker omdat Eva stapelgek op haar is en het uit schatert bij alles wat ze doet. Goed voor Marijne’s ego :wink:

Suus, spannend hopelijk zijn er veel eitjes bevrucht :slight_smile: hou je ons op de hoogte!!!

Marlous, wat gaat ze vooruit zeg!!

Babywens, joey draait vooral veel rondjes op zijn billen.

Maar nus is het stappen geblazen, soms per ongeluk zonder hand, zo leuk!!

2 september 20 wkn echo, daar kijken we nu naar uit!

:-*

Had even een gezellig nachtelijk onderonsje met dochterlief (mannen… :shifty: :wall: gewoon doorslapen terwijl ze ligt te schreeuwen) en dus klaar wakker en de tijd om hier weer eens bij te lezen.

Suus, wat een spanning! Hoe is het afelopen in het ziekenhuis? Mijn duimen draaien!

Missme jeetje je bent gewoon alweer bijna op de helft! Wat gaat dat hard! Zou wel fijn zijn dus wanneer Joey straks los stapt.

En Eva is gewoon alweer een half jaar geweest… de tijd blijft niet echt stil staan hier he?

:mrgreen: En Marijne 3 1/2, ik noem hem terror 3 1/2! Ik was dan ook nog eens zwanger in de periode dat Tygo 3 1/2 was en die hele periode tot zijn vierde… pffff haha Succes ermee!

Mijn kleine baby is inmiddels dreumes, heeft acht tanden en vier kiezen en begint nu het stappen een beetje te ontdekken. Ze is met alles redelijk snel, maar ik vind het fijn dat ze het met het lopen rustig aan doet. Ben er ook nog niet aan toe, gaat allemaal al snel genoeg. Manlief zit maar op me in te praten voor een derde, maar het is voor mij echt klaar. Heb twee prachtig en gezonde kindjes, een koningskoppel, dus ik mag niet klagen. En daarbij, ik ben nu ruim 20 kilo kwijt in een half jaar tijd en we zijn er nog niet… heb er dus ook geen behoefte aan om die kilootjes er weer bij te krijgen…

Ik zal weer eens proberen te gaan slapen…

Dank voor alle reactiea. Leuk om te lezen dat t zo goed gaat met jyllie

Uiteindelijke opbrengst is 7 embryo’sbin de vriezer. En geen terugplaatsing. Jullir lezen het goed geen terugplaatsing.

Ben afgelooen woensdag nl opgenomen in het ziekenhuis. …

Diagnose, ohss. Oftewel overstimulatie…

Gaat op zuch al iets beter maar vowl me nog nuet echr top. Zoals jullie zien lukt slapen ook nog niet evn goed…

Ga maar weer eens een poging wagen :wink:

Jeetje suus, wat houdt dat in zeg?? Wel heftig, het zit je echtniet mee he :frowning:

:hug:

Jeetje Suus, balen zeg, overstimulatie!:hug: gelukkig wel 7 embryo’s in de vriezer :dance: Hopelijk kunnen ze goed ontdooid worden, heb je voorlopig geen punctie meer :hug:

weten jullie eigenlijk al of je er een of 2 embryo’s terug wilt plaatsen?

Och Suus… Hoe is het nu? Zal wel pijnlijk geweest zijn zeker? Maar je hebt embryo’s! Daar heb je het dan voor gedaan en hopelijk komen er ook mooie kindjes van!! Sterkte!

Suus, dat is schrikken meis! Jeetje, ik hoop dat je gauw weer opknapt :hug:

Sommige van jullie weten het al, maar wij mogen ipv ICSCI doo voor IVF :dance: Als alles goed gaat en loopt zoals het lopen moet hebben we half oktober de eerste terugplaatsing :pray: :pray: :pray:

Eef, als het goed is mag Suus er ook maar 1 terug laten plaatsen…tenzij ze ouder is als 40. Sinds begin dit jaar mogen er geen twee meer terug geplaatst worden :evil:

Balen wij ook ontzettend van, want wij hadden gekozen voor 2… :oops: Als we die keus mochten maken…moet het natuurlijk wel allemaal goed uitpakken :pray:

Spannend beck!! Dus nog even afwachten?

Suus, hoe is htet nu met je?

20 weken echo,was goed, we krijgen een knul erbij. :mrgreen:

@Missme1 wrote:

20 weken echo,was goed, we krijgen een knul erbij. :mrgreen:

Oh, jongens zijn zò leuk! :mrgreen:

@ Becky

:pray: :pray: :pray: :-*

@ Suus

:hug:

Hoooooi. Ben al weer even uit het ziekenhuis en voel me weer wat stabieler zowel kwa conditie als wat betreft mijn emotionele flexibiliteit :-). Weer lekker aan het werk, al bijna weer volledig dus dat gaat ook lekker rap!

Volgende maand hopelijk een terugplaatsing :pray:

Houd jullie op de hoogte!

Missme Leuk een jongen :mrgreen: