Aug/Sept-stoppers 2011 #17 SuusyQ eindelijk zwanger!!!

Suusq, ik ga zo voor je duimen!!! Het is nu jouw tijd :pray: :pray:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: Suus!!! Hoooooooooooog tijd! :-

En ook :pray: Dat de kleine van Inge nu gauw gezond ter wereld mag komen! :-
:-*

Even weer een berichtje van mij. De kleine laat nog al op zich wachten. Geluk laten ze je hier niet langer lopen dan 41 weken. Gisteren hebben ze geprobeerd te strippen maar dit ging nog niet echt. De baarmoedermond was nog te lang en te gesloten.vanmorgen kwan er wel slijm los met wat oud bloed dus of het toch wat verder is open gaan staan. Als ze voor zondag nog niet is geboren dan moet ik zondag om half negen in het zielenhuis zijn om ingeleid te worden.

Even weer een berichtje van mij. De kleine laat nog al op zich wachten. Geluk laten ze je hier niet langer lopen dan 41 weken. Gisteren hebben ze geprobeerd te strippen maar dit ging nog niet echt. De baarmoedermond was nog te lang en te gesloten.vanmorgen kwan er wel slijm los met wat oud bloed dus of het toch wat verder is open gaan staan. Als ze voor zondag nog niet is geboren dan moet ik zondag om half negen in het zielenhuis zijn om ingeleid te worden.

Oh inge, spannend zeg!! Hopelijk komt het toch nog can zelf, en andes, succes zondagM!! :inlove:

Spannend Inge!! Hopelijk komt ze nog vanzelf :pray:

Suusy, ik duim voor je!! :pray:

Inge, hoop dat je al heerlijk ligt te genieten met jullie kleintje in je armen, maar zo niet, duurt dat nog maar een paar uurtjes! :-*

Inge spannend!! Mijn duimen drawien :inlove:

Inge, gefeliciteerd! :inlove:

Hallo daar ben ik dan weer.

Even een verslagje van de bevalling.

Zondag middag om 15.26 uur is onze dochter Vayen Frederiek Aleida geboren met een gewicht van 4040 gram.

Ik moest zondag om half 9 in het ziekenhuis zijn, ze hadden me donderdag proberen te strippen maar had het idee dat het niet veel had gedaan.

Na aangekomen te zijn in het ziekenhuis hebben ze gekeken hoeveel ontsluiting ik had en dat waren wel twee hele cm dus er is besloten me direct aan het infuus te leggen inplaats van eerst nog een ballon te plaatsen.

het infuus werdt ieder kwartier opgedraait, eerst gebeurde er nog niet zoveel, maar na 3 uurtjes ongeveer begon ik ze al aardig tevernemen.

Ze hadden toen zo iets van over twee uur kan je pas een pompje krijgen.

Na ongeveer drie kwartier moest ik ze al flink weg puffen, en na dat ze de vliezen hadden gebroken ging het echt heel snel, de een na de andere wee volgde elkaar op, toen ze weer kwamen ging ik echt in rap tempo van 6 naar 10 cm.

Omdat Vayen dit niet zo prettig vond hebben ze nog even bloed afgenomen bij haar om even te kijken of ze het nog prettig had, door dat ze snel moest geboren worden hebben ze een knip gezet en even geholpen met een zuignapje op haar hoofd.

Het ging snel en heftig maar vond het prima zo.

We zijn weer ontzettend blij met zón mooie meid er bij.

Gefeliciteerd Inge :inlove: :inlove:

Gefeliciteerd Inge en Eef :inlove:

Gefeliciteerd!!! Eef en inge. :inlove:

Afgelopen donderdag ben ik inderdaad ook bevallen, ons prachtige kereltje Caylan Rowan :inlove:

in mijn topic bij arm om je schouder staat spam!

Prachtige spam Amy :inlove: :inlove: daar mag je trots op zijn!

Gefeliciteerd Inge & Eef :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

dank je Suusy!

Maarre… mijn hart maakte net even een sprongetje :shifty: Zag jou post namelijk staan bij hulp is onderweg -> indicator :shifty: Eigenlijk zou dat maar 1 ding kunnen betekenen? :pray: :pray: :pray:

Dat klopt idd Eef :mrgreen: :mrgreen:

De afgelopen 3 dagen 2 streepjes gesignaleerd :mrgreen: :mrgreen:

MAar tis echt nog heeeeeeeeeeel pril.

Heb ook wat bruine afscheiding sinds gisteren, al lijkt dat niet meer te worden. En fert. verpleegkundige zei dat het kan, komt wel vaker voor etc. Met de echo kunnen ze pas zekerheid geven. En mocht het meer worden of helderrood dan weer aan de bel trekken. Dus nog heel erg spannend. :pray: AL word het streepje wel donkerder en zit ik fijn onder de pukkels :wink:

Nu de 23 dagen tot de echo aftellen haha.

ohhhhhhhh YAY!!! ben zó blij voor je!! Snap dat het nu spannend is, vooral met bruinverlies! Maar bruinverlies hoeft echt niks te betekenen, zolang het maar niet helderrood wordt :hug:

Gefeliciteerd in elk geval! :inlove: En ik ga voor je duimen!!! :-*

Thanks!! :-*