Suus, moeilijk hoor meid!! Wat Marloes al aangaf, geef je eigen grenzen aan. Volg je hart! Hoe vaak hoor je wel niet dat meiden na het stoppen met ivf enzo zwanger raken? Maar ik gun het je zo!!
Yes, Ukkie heeft een ukkie Tess vind ik zo’n mooie naam :inlove:. Ga even bij de mei mama’s lezen.
Eef, een zoon! Leuk zeg.
Enneh… S. is dus al 8 maad :inlove: Joey al bijna 1 jaar, damn wat gaat het snel zeg!
Suusy :hug:
ja, Joey bijna een jaar, Quincy zou gisteren een jaar geworden zijn…
en een jongetje op komst ja, is even wennen. Vooral omdat ik nu afscheid moet nemen van mijn meisjeswens en dat hakt er nogal in. Had nu ook gewoon ontzettend graag een meisje gewild
Thanks lieverds :-*
Manlief en ik kunnen er inderdaad goed over praten. HEt lastige is dat grenzen zo vervagen dat het lastig is om je vast te houden. Als je me 2 jaar geleden had gevraagd of ik ooit de MM in gegaan zou zijn zou het volmondig nee zijn geweest. Een duidelijke grens is nu na 3 keer is het klaar en we gaan ook geen onderzoeken oid in het buitenland doen.Voor nu zeg ik, poging 2 vol goede moed (tegenzin… :roll: ) tegemoet. En dan zien we daarna wel of we inderdaad die rust nemen voor de 3e poging en of we uberhaupt die poging gaan doen.
Eef :hug: :hug: :hug: :hug: Stom he allemaal :hug:
@ suusy
:hug: Moeilijk moeilijk moeilijk meid, vooral omdat je gewoon niet weet wat de toekomst je nog zal brengen (of niet), hè… :hug:
Vriendin van me heeft in 5 jaar tijd 7 mk gehad en ook (tussendoor) 2-3 keer IUI. Uiteindelijk is ze met 42 jaar toch nog bevallen van een gezonde zoon (spontane zwangerschap!). En een ander zou de MM ingaan omdat haar vriend heel slecht zaad bleek te hebben. Zij bleek uiteindelijk echt 1 dag voor het 1e MM gesprek tòch spontaan zwanger te zijn geworden en is een paar dagen geleden bevallen van inmiddels al hun 3e kindje (2e en 3e keer was ze zelfs al heel snel spontaan zwanger)…
Er zijn helaas geen garanties dat jullie verhaal uiteindelijk ook zo’n ‘happy End’ zal hebben, maar ik blijf het toch zò voor jullie hopen. :hug: :hug: :hug: :-*
@ Eef
Ik weet dat het kleine knulletje in je buik ook enorm welkom is bij jullie, maar kan me voorstellen dat je heel erg graag nog een meisje had gewild. :hug:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
yeah! :dance: :dance: :dance: :dance:
oh pearlie, spannend!!!
Pearly, spannend!!gefeliciteerd!!
Wij hebben vrijdag 1e echo gehad. Gelukkig een kloppend hartje te zien.
Wij gaan vandaag op vakantie, tot snel! :-*
Pearlie , je banner!! :inlove: :inlove:
Ja mooi hè. Net nog een test gedaan. Dikke vette plus :inlove:
Heerlijk een kloppend hartje!!! Toch weer een zorg minder he.
Hier is S. wat aanhankelijker. Ik ben weer gaan werken waardoor ze 1 dag (7 uurtjes) naar een gastouder gaat. Sindsdien is ze erg lastig met inslaap vallen. Om specifiek te zijn, alleen in slaap vallen Ze kruipt ons ook de hele dag achterna. Heel lief.
Hoe is het verder met iedereen? Contact hier vervaagd een beetje, of ligt dat aan mij :think:
Pearlie fantastisch! gefeliciteerd.
Babywens je meisje is gewoon even bang om je kwijt te raken nu ze naar de gastouder gaat. Misschien kan ze daar niet rustig in slaapkomen. Neem wat meer tijd voor het bedritueel. Liever een half uur in een keer dan tien keer open neer de hele avond.
Hier hebben we gister de verjaardag van M. gevierd heerlijke dag gehad. Veel visite erg gezellig en gruwelijk verwend het kleine prinsesje.
Maar dat mag op zo’n dag. We hebben er van genoten. Maar wat is dat eerste jaar alweer om gevlogen. De tijd glipt je door de vingers het gaat me allemaal veel te snel.
@ Marga
Nog gefeliciteerd met de kleine meid! 1 Jaar alweer…
Zit tegenwoordig over het algemeen echt alleen nog 's avonds ff achter de computer. Kom er verder gewoon niet meer aan toe, teveel andere dingen te doen.
Marga, nog gefeliciteerd!! Gek zeg, de eerste beebjes alweer een jaar! En nog gekker… Ik had ook een baby kunnen hebben die nu een jaar zou zijn… Gelukkig mag ik nog heel even genieten van mijn baby die eigenlijk geen baby meer lijkt… Haha
En babywens? Je had geen werk meer? Al die tijd altijd samen geweest met je meisje? Dan is het ook niet zo gek dat ze moet wennen aan/bij gastouder. En acht/negen maanden is heeeeel moeilijk mbt verlatingsangst. Veel kiekeboe spelletjes nu doen en af en toe ook eens laten huilen in bed, hoe vervelend ook. Romeetje is wakker, dus werk aan de winkel hier!
JA die verlatingsangst heeft ze al vanaf drie maand. Heb inderdaad al die tijd lekker thuis gezeten bij mijn kleine meid. Toen werd ik gebeld voor de baan en tsjaa… de centjes klonken wel lekker
Gelukkig kan ze goed slapen bij de gastouder. Daar heeft ze haar eigen bedje (en nieuw matras) en beddengoed van thuis. We merken wel dat ze zich steeds fijner voelt bij de GO. Het andere kindje is ook erg leuk natuurlijk.
Helemaal vergeten, maar niet minder gemeend : van harte gefeliciteerd met je kleine meid!!! Wat heeft ze allemaal gekregen??
Lindaa, las dat jouw meid al bezig is met woordjes? Hier gaat het wel van papapaaapa en mamaama. Nu nog leren afkorten
Marga gefeliciteerd!!! :inlove:
Inderdaad, Linda, wij hadden ook kindjes van een jaar kunnen hebben nu… :: ::
En Eef ook… :vlinder:
En dan te bedenken dat er meiden zijn die uberhaupt nog niets in hun armen houden, of op zijn minst in hun buikjes…
Hier gaat het goed! Quinn doet het super. Loopt vooralsnog voor op zijn leeftijd qua ontwikkeling. Lengte en gewicht gaan ook uitstekend. Nog steeds lekker borstvoeding. Ik ben supertrots op hem! :inlove:
Hallo dames ben ik ook eens weer.
Eest Ukkie gefeliciteerd met jullie dochter Tess
Misme en pearly gefeliciteerd met de zwangerschappen.
Voor de meiden waar het nog steeds niet bij gelukt is een hele dikke knuffel.
Hier gaat alles goed, groei mooi, kleine loopt 3 weken voor wat groei betreft, maar kan komen door dat ze in stuit ligt, dus over 4 weken een groei en een 3d echo.
Hoop wel dat ze gaat draaien want ze trapt af en toe flink op mijn blaas en dat is geen pretje.
We zijn nog druk bezig met de slaapkamers van de meiden, Stella haar kamer is klaar, babykamer moet nog op een half muurtje behang en de kamer van Bodyl moet nog heel wat aan gebeuren maar komt ook wel goed.
Afgelopen maand zijn we lekker drie weken op vakantie geweest.
Heerlijk even er tussen uit en genieten van elkaar en nergens over na hoeven denken.
Vandaag heeft mijn gyn gebeld met het plan van aanpak.
We gaan de eerstvolgende cyclus beginnen met IUI inclusief hormonen.
In eerste instantie binnen we met Clomid (van dag 3 t/m dag 7) en afhankelijk van hoe de eitjes groeien gaan we wel of niet bijspuiten.
Aankomende vrijdag is mijn NOD. Willen jullie voor ons duimen dat de vakantie ons goed gedaan heeft? :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Benzaiten, en heb je getest??? Ben erg benieuwd, ik hoop het zo voor je.
Pearlie, hoe voel je je??
Ing, jij gaat ook hard, alweer 29 weken!
Babywens, hoe gast het met werk en haar verlatingsvangst?
En met de rest? Iedereen druk?
Suusq hebben jullie al besloten om door te gaan?
Hier alles ok, joey alweer 1 jaar geworden. En onze worm groeit ook van binnen.
15 juli 3e echo, termijn echo. Als dat goed is kunnen we het iedereen vertellen.