Aug/Sept-stoppers 2011 #17 SuusyQ eindelijk zwanger!!!

Hier de mazzel gehad spontaan te zijn bevallen, van allevier. Al heb ik bij de laatste wel ook weeenopwekkers gehad tijdens de bevalling omdat het niet op wilde schieten. Moet zeggen dat de 3e en vooral de laatste bevalling het zwaarste waren, gewoon omdat ik toen maar al te goed wist wat er ging komen - en hoe verrekte zeer dat doet, vooral als het hoofdje staat. Maar zoals al geschreven is: je weet waar je het voor doet en ik zeker bij de laatste 2 dacht ik gewoon maar aan 1 ding: kind moet er uuuuuuuuit!!! :lol: En hoe sneller het er uit is, hoe eerder je het weer achter de rug hebt. :wink:

Mijn laatste was juist het makkelijkst! :lol: Had ik maar weer zo’n dramatische bevalling gehad, dan rammelden mn eierstokken misschien niet meer. :mrgreen:

Geen iui deze ronde. Ei was al gesprongen.

pearlie :hug:

Hoofdje dat stond heb ik dan weer niet gevoeld. Dus zo zie je maar weer!

MissMe: manlief wil er drie jaar tussen hebben, dus ik moet nog ff steggelen…

Han, weer rammelende eierstokken :mrgreen:

Babywens 3 jaar ertussen is wel handig hoor :wink: Marijne kan even alleen beneden blijven als ik Eva in bed ga liggen ofzo. En je kan dingen aan haar uitleggen. Afijn ik vond het zelf wel handig :wink: Wel jammer is dat Marijne geen middagslaapjes meer doet…

En anders zou ik inderdaad voor weinig tijd ertussen gaan, dan gaan ze bijna gelijk op.

Pearlie, wat jammer :hug: :hug:

Wij hadden juist bewust voor 4 jaar gekozen om ertussen te hebben. Zometeen heb ik ook alle tijd voor de baby, precies zoals ik voor Jayden had :slight_smile: Jayden is zometeen 5 jaar en ongeveer 2 weken als dit kindje komt.

He meiden,

Idd vier jaar ertussen dan heb je alle tijd gegeven in die eerste ozo snelle tijd. Het eerste jaar van M. is ook alweer voorbij bijna dan!

Maar overal is een mouw aan te passen hoor. Ook vlot op elkaar heeft zn voordelen.

Han NR 5?

Hier nog geen beslissing genomen hoor. Twijfels voornamelijk op financieel gebied…niet dat we het nu krap hebben maar er komt wel wat bij kijken. Klein huisje nu bijvoorbeeld.

Ukkie zet em meis. ik hoop dat je snel je kleine wondertje in je handen hebt.

Pearlie wat zonde meid. :hug:

Hier gaat alles zn gangetje. De kleine meid is een flink karaktertje aan het ontwikkelen. Ze begint zich nu ook achterover te gooien als iets niet naar het zin is. Dat heeft al de nodige huilmomenten opgeleverd. En het liefst loopt ze de hele dag aan je handen. We hebben gister de zolder van mn ouder doorzocht en mijn speelgoed opgehaald. O.a. een heel simpel fornuisje met een pannensetje, meisje helemaal blij :inlove: . En mijn collectie My-Little-Pony…Daniel blij, hoe vindt je dat.

Zlf vond ik het wel vertederend om te zien hoe mijn kindertjes zo mooi spelen met het speelgoed waar ik ook uren mee zoet ben geweest.

Tot gauw :-*

Nou, ik heb eerst ons lijstje maar weer eens een update gegeven. Dat was al in Maart dat ik dat voor het laatst gedaan had! :shock: :oops:

Ukkie, hoe voel je je? Jullie kleintje laat aardig op zich wachten!

Marga, nee, nummer 5 gaat hier niet meer komen. Helaas voor mijn rammelende eierstokken… :frowning: Leuk, dat doorgeven van je oude speelgoed! :smiley:

Hoe is het met de rest van de dames?

Inge en MissMe, hoe verlopen jullie zwangerschappen?

Ik las helemaal over ons topic heen door de nieuwe naam :oops:

Hier alles nog steeds rustig. Gister wel CTG gehad omdat de inleiding een dag was uitgesteld (alle 16 kamers bezet :shock: ) en inwendig onderzoek, maar nog helemaal geen ontsluiting. Moet nu om 19.00uur bellen en dan wordt ik waarschijnlijk vanavond ingeleid, tenminste dan gaan ze starten :slight_smile:

Han, je had beter even kunnen wachten met het lijstje. Hopelijk mag je het dit weekend nog een keer aanpassen :mrgreen:

Uk, hopelijk gaat het snel gebeuren!!

Han, ja 6 weken alweer gehaald :dance: dus spannend tot volgende week vrijdag dan de 1e echo… Voel mij nog steeds goed! Maar dat maakt het ook weer onzeker…:oops:

Jaah Spannend zeg de eerste echo!!

Uks: al luiers aan het verschonen?

Ukkie is gisternacht bevallen , laat de rest graag aan haar over… Het is ii een prachtig meisje! :inlove:

Jaaaaaa! Gefeliciteerd met de kleine meid Ukkie! :dance: :inlove:

Ukkie gefeliciteerd!

Las bij de meimama’s dat het niet zo soepel is gegaan :hug: hoop dat je snel een beetje opknapt :hug:

Ukkie, gefeliciteerd! Klinkt heftig! Hopelijk gaat het al wat beter met jullie! :-*

Babywens, wow alweer 7 mnd :inlove: wat gaat het hard!

Joey wordt alweer bijna 1 :mrgreen:

Gefeliciteerd Missme met je zwangerschap, en ukkie met baby Tess :mrgreen:

Morgen een afspraak bij de gyn. Dan over 1.5 lekker op vakantie :mrgreen: Augustus weer gezellig aan de spuit Youpie de poepie :hand: :liar: :roll:

Han, nr 5!! Bikkel dat je er bent (wat betreft het lijstje, ik ben trouwens 25 :wink: ).

Eef een jongen :mrgreen: volgens mij wist ik dat nog niet eens. Super leuk!!

Voor de rest, :-*

Onsmakelijke klaagzang… :roll:

Soms denk ik krijg allemaal maar de … Laten we het huis verkopen, de wereld over reizen en samen gelukkig zijn. (niet dat we dat nu niet zijn!). Heb ook geen idee of ik 3 keer vol ga maken, zie ernstig op tegen deze keer! Je weet nu wat je te wachten staat, en believe me. De laatste keer dat ze een naald in mijn eierstok wurmde was ik heerlijk stoned en dacht ik wow dit is te doen. Tot 2 uur later de verdoving was uitgewerkt en ik dacht, als mijn eierstokken nu niet van ellende afsterven weet ik het ook niet meer. 4 hele dagen geen kut uit kunnen voeren en je verrot voelt, waarna je met diezelfde irritaties en pijntjes in de auto terug mag om je embryo op te halen in een klinische ruimte zonder enige empathie. En daarna die prachtige bolletjes ustrogan. Ik weet ik mag niet zeuren want het is fijn dat ze bestaan maar kwark uit je doos is niet echt aantrekkelijk, laten we het erop houden dat het laatste beetje vrouwelijkheid dat je nog denkt te hebben daarmee letterlijk door de plee spoelt. Altijd fijn als je dan, als je merkt dat het niet gelukt is een brief op de mat krijgt waarop staat of je een X bedrag over wil maken zodat je andere embryo bewaart kan blijven, zo ontzettend fijn dat, dat van te voren verteld wordt dat maakt het allemaal zoveel makkelijker.

En ik weet dat het bij “normale” mensen op de “normale” manier ook niet in 1 of 2 keer raak is… Maar toch, dit is ronde 25…

Eindelijk, na 4 menstruaties is mijn menstruatie weer “normaal” wat betreft hormonen, bloedverlies en pijn. Heb ik dat er nog 2 keer voor over?? Of stoppen we als het de 2e keer ook niet lukt? Ik wil dit, als ik jullie verhalen lees is er blijheid, vreugde, liefde, en soms een steek jaloezie. Maar wil ik dit echt? Ja! Maar niet ten koste van alles. Mijn leven staat al 1.5 jaar stil. Dit gaat ten koste van mijzelf, mijn persoonlijkheid, mijn eigen ikje dat alle kanten op wordt geslingerd. Met hormonen nog net een tikkeltje erger dan zonder hormonen.

Ach ja…

We just keep on smiling :mrgreen:

Hoera voor Tess

Gefeliciteed Ukkie nu snel genieten van deze bijzondere tijd. Lekker de rust nemen met elkaar. Dan herstel je het snelst.

Suus,

Tja wat kan ik daar nou op zeggen? :hug: Het spijt me echt dat je dit door moet maken. Maar alleen jij kan je grenzen aangeven. Misschien moet je inderdaad goed nadenken over die 3de poging. Nu doorgaan ‘dan hebben we het maar gehad’ of juist wachten met die laatste ‘nu even niet meer maar misschien zijn we ooit toe aan de laatste poging’ . Moeilijke beslissing. Misschien ook eens met Krabje hier van het forum praten? En kun je er met je vriend goed over praten? Belangrijk hoor.

Maar ook hier mag je altijd spuien :hug: :hug:

En wat mij betreft hoeft dan niet in een spoiler. Vreugde en verdriet zullen altijd dicht naast elkaar leven en hoeven wat mij betreft niet weggestopt te worden.

Suusy, heftig zeg!!

:hug: jij kan alleen bepalen tot hoever je wil en kan gaan., het vergt zoveel van je! Ik hoop zo dat het ook voor jou komt! Ik gun het je toch zo! :hug: