Suus spannend!
Babywens wat fijn dat het goed gaat met S. Leuk he als ze de wereld gaan verkennen :inlove:
Dacht ik alles wel zo’n beetje gehad te hebben…heeft Eva waterpokken :wall: Veeeeeel bultjes op haar hoofd, gelukkig wordt het nu minder maar de nachten zijn beroerd
Hey Marloes, is Eva weer beter??
Hier een trotse mama. Deze week heeft S. het volgende geleerd
- op knietjes gaan zitten en lekker spelen
- zich zelf tot sta-stand optrekken en blijven staan
- zelf blijven zitten (naar zit stand toe is ze halverwege :mrgreen: )
- en ze heeft gekropen :inlove:
Hoe is het verder met iedereen? Tis weer een beetje stil
Huh en dat met 6 maanden??? Die wil wel heeeel snel!!
Hoe voel je je suus?
En hoe is het met Eva?
Ja mijn moeder zei al dat ik moest filmen omdat niemand mij zou geloven :mrgreen:
Dus wij gaan zo beveiligingshaakjes enzo halen. Bedje is al naar beneden gezet begin van de week.
Zitten ging wel grappig. Maandag bleef ze een paar tellen zitten en viel om. Woensdag ging ze zelf half zitten (1 been naar voren, 1 been nog naar achteren) Vrijdagmiddag bleef ze gewoon stevig zitten.
Het zelf gaan zitten is nog niet verbeterd, maar ze zit liever op haar knietjes.
Moet eerlijk bekennen dat ik het niet zo leuk vind. Gaat zo snel… Zeur ben ik he
Hoe gaat het met Romee? Lees af en toe mee in jouw babbelaars groepje hoor. Vind leuk om te zien hoe het gaat en om af en toe foto’s te zien. Mooi meisje hoor!
Haha ik geloof je wel hoor! Hoe groot is ze eigenlijk?
Ja, Romée doet het ook erg goed. K vond het bij haar allemaal al veel te snel gaan… Alweer bijna negen maanden… weg baby-tijd…
Heb laatst een fotoshoot bij Marjooo gedaan, zodra ik de foto’s heb zal ik ze hier ook wel ff showen.
Ja leuk foto’s! Alweer 9 maand. Snel he!
Toen ze zes maand was, is ze gemeten op 70 cm en net geen zeven kilo. Ze is nu nog langer. Broekje in maat 74 is zo’n 5 cm te wijd in de taille en verder is het een driekwart broek
Helaas, weer door naar de volgende ronde…
Waarschijnlijk pas na onze vakantie dus ergens eind juli/begin augustus…
Zal een tijdje MIA zijn, maar zal jullie niet vergeten dus af en toe inchecken om te kijken hoe het met iedereen gaat.
Thanks for alle support!!
:mrgreen:
Suus :hug: wat een tegenvaller zeg. Nu ook een nieuwe puctie etc toch? Balen meid :hug: :hug:
Suus… :hug:
Knuff voor jou Suus! :hug:
hier wachten op ronde 15 test was negatef. zora de menstruatie er is krijg ik een hsg hopelijk werkt dat mee. voorlopig alleen iui voor ons want moet eerst 40 kilo afvallen wat voor mij al jaren een strijd is voor al met de maagverkleining waadoor ik chronsich tekorten heb aan voedingstoffen…
vrig jaar had ik me aangemeld bij obesitaspoli die wilde mij niet helpen ivm kinderwens… ik wilde dat eerst doen en afvallen daarna wel omdat ik door mijn ei reservers heen raak… dus baalde enorm dat ze mij nioet toelieten…
de gyn was behoorlijk pissig hier over en gaat ze er op aan spreken zodat ik alsnog na een jaar later kan mee doen .
baal er vn ik had inmiddels al 40 kilo lichter kunnen zijn en hadden we ivf kunnen gaan doen.
ben hier gewoon erg boos over en erg verdrietig. op naar iui nr 7
suusQ :hug:
Babywens wat een lange dame zeg. Leuk he zo actief en ontdekkend kindje.
Geniet ervan.
En het is zo leuk om te filmen over drie jaar geniet je daar volop van als je het terug zie. Doen hoor!
Marlous wat sneu nu al waterpokken. Grote kans dat ze het nog een keer krijgt. :hug: voor t meisje.
Linda dat vind ik ook hoor de tijd gaat veel sneller. M is ook al bijna baby-af.
M heeft vorige week 5 tandjes boven gekregen gelukkig zonder veel problemen. We zijn ook langzaam aan weer gewoon brood aan het proberen. 'sochtends eet een gewone boterham zo kan het de hele dag rutig opgenomen worden. Tot nu toe gaat het goed. Heb de hoop dat het gewoon langzaam aan moet wennen.
Verder gaat het allemaal prima ze kruipt en schuift maar het liefst loopt ze aan onze handen het huis rond.
Ze heeft ook een behoorlijk gevoel voor drama. Als broerlief iets doet wt haar niet zint dan kan ze gillen en huilen. Vanochtend haalde ze zelfs uit toen ze een iets te ruige knuffel kreeg. Toen heb ik haar toch even verteld dat dat niet mocht.
Maar ik moet er ook wel om lachen.
Pearlie :hug: begrijpelijk dt je zo boos bent. Sterkte
Haha pittig dametje dus, hier nog zo eentje… Toch wel een verschil als je een jongetje gewend bent hè?
En pearlie, hier ook nog even een dikke knuffel voor jou!!
Hey dames ben ik ook eens weer.
Pearly jammer dat je nu pas misschien wordt toe gelaten, en succes met de volgende ronde iui.
Suusyq ook een knuf voor jouw.
Hier gaat alles goed, we hebben de 20 weken echo gehad en alles was goed, we krijgen weer een meid.
Wat een kippenhok zal het hier worden.
pearlie :hug:
Inge wat fijn dat het zo goed gaat met je zwangerschap! En weer een meid wat leuk! Wat vind je man ervan? Heeft hij een echt harem :mrgreen:
Hier gaat het redelijk. We zijn echt zoveel ziek allemaal het is niet leuk meer…Ik was vorige week ziek, toen manlief, toen Marijne en nu blijk ik toch te vroeg aan het werk te zijn gegaan en ben ik weeeer ziek. Vandaag eindelijk geen koorts meer maar nu kan ik niet slapen :roll: dan maar even internetten
Eva gaat goed, vandaag voor de laatste keer bij de kinderarts geweest, nou ja manlief dan we mogen stoppen met de medicijnen tegen de reflux :dance: We waren al aan het afbouwen en het bedje is ook inmiddels weer plat dus ze is er nu echt overheen gegroeid gewoon. Heel fijn!
Maar goed, nu heeft ze eczeem dus krab krab krab en de eerste tandjes die er aankomen dus kwijl kwijl kwijl en knaag knaag knaag. :roll:
Maar verder doet ze het erg goed, ze is al best gericht met haar handjes bezig met de babygym, die ze met haar sterke beentje de hele box doortrapt En doet verwoede pogingen om om te draaien. Ze is helemaal gek op haar grote zus, heeeel schattig om te zien :inlove: Marijne vindt haar wel schattig maar ook wel lastig omdat ze de aandacht moet delen.
Zo weer even een heel verhaal
[Edit beheer: het aanbieden van testen is niet toegestaan, dus verwijderd]
Zag bij gevraagd laatst een oproep van Krabje , misschien heeft zij nog interesse in die testen?
Hi meiden,
Weet niet goed hoe ik het moet zeggen maar we hebben zojuist een positieve zw test.
Ik hoop zo dat het voor de laatste van ons ook zo mag zijn…
X
@Missme1 wrote:
Hi meiden,
Weet niet goed hoe ik het moet zeggen maar we hebben zojuist een positieve zw test.
Ik hoop zo dat het voor de laatste van ons ook zo mag zijn…
X
WOEHOE!!! Gefeliciteerd! :inlove: Ik zag net de foto!!