Aug/Sept-stoppers 2011 #17 SuusyQ eindelijk zwanger!!!

Had graag leuk nieuws gebracht. Maar we gaan naar de volgende ronde. Helaas ronde 12 of 13 ben de tel kwijt. Ben bang dat t er nooit meer van komt

Benzaiten, balen dat het niet gaat zoals je wilt…

Anke; knuffel! en hou vertrouwen meid…

@pearlie: :hug: Ik ken het gevoel…

Be, balen meis!

Pearlie! Dikke knuf!

Hier nog steeds in de wachtweken.

Wel een hele fijne beslissing genomen mbt mijn werk want ik ging onderdoor aan mijn eerdere beslissing. Werd letterlijk ziek van mijn eerdere beslissing. Kon niet meer eten en gisteren heb ik het punt bereikt dat ik gebroken werd. Kon niets anders dan huilen…Dus samen met J besloten dat ik mijn beslissing zou intrekken.

Heb mijn sollicitatie voor 1 functie ingetrokken. De andere sollicitatie heb ik wel laten staan omdat die me wel leuk lijkt.

Becky wat naar voor je. Maar hopelijk krijg je nu weer wat rust. :hug:

:hug: :-* voor de dames die het tij nog steeds niet mee hebben. Hou vol ook jullie tijd zal komen.

Eef hoe voel je je? durf je te genieten? Dit lijkt me zo’n enorm emotioneel geslinger.

Hoe gaat het verder met iedereen?

Hier alles zn gangetje. M. is alweer 9 mnd wat vliegt de tijd. Ze gaat nu broerlief plagen want ik kan kruipen en waar hij mee speelt is super interessant! :lol:

M alweer bijna 9 maanden… Quincy alweer ruim 9 maanden een engeltje…

maar ze waakt goed over haar broertje of zusje, vandaag een kloppend hartje gezien :inlove:

Becky hoe is het bij jouw.

Amy wat fijn een kloppent hartje, geniet er maar lekker van.

Wat gaat dat snel he Marga, alweer negen maand en wat ze dan al kunnen, blijft steeds een wonder.

Hier gaat het ook nog steeds goed, mag de 29e voor een controle naar de vk, hoef nu niet meer naar het zk, tot ik 36 weken ben.

Dus het is even afgelopen met alle echo’s moet nu echt weer 5 weken wachten voor we er één hebben.

En dus kunnen zien wat het is, wordt nu toch wel nieuwschierig wat het is.

Fijn Inge en Eef, dat alles goed gaat daar binnen!!

Ik duim dat het zo blijft :pray: :pray: :pray:

Hier daarstraks wat bruin met afvegen, hoop dat het niets is… :pray:

EEF en INGE wat super om te horen dat het goed gaat! Hopelijk blijft dat zo :pray:

Suus, kan dat ook innestelling zijn?

Becks, overtijd?? Kan je testen??

Ja dat zou kunnen 1 week geleden haha. Zou wel een heleeeeeeee late innesteling zijn dan :wink:

Ach ja, ik heb me er al bij neergelegd. Veel rustiger voor mijn hoofd ;-).

Daarnaast, minder gespannen (.)(.) en plattere buik… en gisteren hoofdpijn, meestal heb ik dat voor menstruatie. Al zet het nog niet door ofzo :think: :?

Ik had ook een beetje bruinverlies vlak voor ik positief testte, het kan nog steeds suus…

Thanks Lin, laten we het hopen.

Het was redelijk weinig tot daarstraks, mja misschien komt dat ook door die bolletjes :think:

Ach ja, we shall see :slight_smile:

Aan je onderschrift te zien ben je toch helaas ongesteld geworden suus? knuff!

Gauw weer weg hier van kok nu, wat een akelige reclames nu ook op telefoon!!!

Inderdaad, afgelopen zaterdag.

Helaas, helaas,

moet wel zeggen dat ik me eindelijk weer mezelf voel… :oops:

Suus wat jammer dikke :-*

Missme wat zie ik nu, weer een banner er bij? officieel van start!

Hier alles weer eens verkouden, keelonsteking en gekuchel.

Maar M. is echt los met kruipen. Dus nu echt oppassen geblazen. Vanochtend trok ze de waterbak omver die ik net gevuld had :lol: ze zat een beetje beduusd is een grote plas water. Nou a weer eens wat anders dan een spuitluier verschonen :lol:

De granen allergie is vermoedelijk eczeem, eerst cb afwachten en dan…geen idee. Geen ervaring mee in de familie.

Kruipen…jee moet ik me daar ook al op voorbereiden? Het gaat me allemaal echt veel te snel!!

Dames stoppen we er mee?

Hoe is het met iedereen?

Hier genieten we van het voorjaarszonnetje. Lekker naar buiten, kippenhok in aanbouw. De tuin een beetje aan kant en de moestuin bijna klaar.

Kinderen genieten er van weer lekker buiten te zijn.

D. heeft vanmiddag zijn broekspijpen helemaal opgerold. :lol:

M. gaat gelukkig goed. Geen eczeem meer. Tandjes opkomst en lekker aan het rondkruipen.

Tot gauw!

Ik ben er nog wel, maar lees meer dan dat ik schrijf :oops: Ben nog steeds erg moe, dus op het moment is het veel slapen, werken (nog 2,5 week), en het huishouden. Maar schoonmaken staat ook op een laag pitje. Het is dus echt eten koken, afwassen, voor de katten zorgen en stofzuigen. En vooral dat laatste is sinds deze week weer erg hard nodig, want de katten zijn verschrikkelijk in de rui. Heb dus niet echt de energie om veel te reageren. Hopelijk komt dat tijdens mijn verlof weer :slight_smile:

Ik ben er ook nog wel, hoor :slight_smile: , maar lees/schrijf nog maar echt bij 1 topic op KOK. Ben met verschillende ‘projecten’ bezig en daarnaast vragen kids en huishouden ook het nodige…

Hier inmiddels echt contact, veel gebrabbel en een heerlijke lach. :smiley:

Ik ben er ook nog, maar er wordt inderdaad weinig gekletsr…

Ukkie, wat gaat t hard! Alweer 33 weken!!