Dank voor de duimen.
Het heeft geholpen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Vandaag weer een echo. 4 van 15mm 1 van 14mm en 1 van 11mm, groeit goed dus helemaal blij :mrgreen: :mrgreen:
Woensdag weer een echo.
Ws vrijdag of zaterdag punctie :dance: :dance: :dance: :dance:
Wat goed Suusy! :dance:
Dank Eef!!! Hoe is het met jou??
Al bijna een echo?
@SuusyQ wrote:
Dank Eef!!! Hoe is het met jou??
Al bijna een echo?
eh, erg onzeker met mijn verleden van 3 miskramen voor Jayden bij 5 a 6 weken en verder erg moe, 's avonds misselijk…
Morgenavond komt MVM langs, 14 maart intake bij de vk en eerste echo
Suus, super!!! :mrgreen:
Spannend Eef. De tubetjes prit gaan hier met kilo’s de deur uit richting jou huis!
Kan me voorstellen dat het heel onzeker is/voelt. Duim in ieder geval hard voor je!
Thanks Becks!! Hoe is het bij jou???
Spannende tijden hier man! Mijn duimpjes draaien voor iedereen!!
SuusQ? Hoe is het?
Eef nog misselijk?
Meiden de duimjes draaien voor jullie! :-* :-*
Het gaat redelijk. We hadden 4 eueren (van die 7 follicels) dus dat was even zuur, althans dat vond ik). Nu wachten tot maandag, voor 11 uur horen we of en hoeveel er gedeeld zijn. Nu een zeurderig gevoel, net of ik een volle blaas heb …
Afwachten due :-).
WE HEBBEN ER 3!!! :mrgreen: :dance: :mrgreen: :dance: :mrgreen: :dance: :mrgreen: :dance: :mrgreen: :dance: :mrgreen: :dance: :mrgreen: :dance: :mrgreen: :dance: :mrgreen: :dance: :mrgreen: :dance: :mrgreen: :dance: :mrgreen: :dance: :mrgreen: :dance: :mrgreen: :dance: :mrgreen: :dance:
Morgen word er 1 teruggeplaatst en horen we of de andere 2 goed genoeg zijn om ingevroren te worden jeeee :mrgreen:
:dance: :mrgreen: Super!!!
Thanks Han :-* :-*
Hoe is het met jou??
Druk en enorm chaotisch. :mrgreen:
Maar meneertje slaapt al een aantal weken heerlijk door, en er begint nu ook een vast patroon te komen in zijn voedingstijden, dus dat is wel prettig!
Ik kolf nog altijd fulltime, en hoewel de productie het nog steeds niet helemaal geweldig doet (hiervoor gister speciale thee gekocht), voel ik me daar erg goed bij. Voelt absoluut niet als een extra belasting!
Ik wil alleen nog steeds meer dan ik kan, en dát frustreert dan weer wel, dus moet nu echt op mijn tellen gaan letten, wil ik niet weer in een PPD schieten… Ook daarom ben ik dus niet bijster veel op het forum te vinden…
Hoe voel jij je verder? Heb je vrede kunnen sluiten met dit traject en zo? Ik hoop zo dat het nu raak mag zijn voor jullie!
Fijn Han dat er een ritme in lijkt te komen en hij zo lekker door slaapt! Totaal logisch dat je wat minder op het forum bent :-), vooral doen waar je, je goed bij voelt!
Ja het voelt wel “goed” dat we het zo doen. ik las ooit ergens dat iemand zei: ik wil dit zo graag, dan moet ik er ook heel hard voor werken. Dat omschrijft mijn gevoel wel. (niet dat mensen die heel snel of “gewoon” zwanger raken het niet graag willen ofzo, dat is niet wat ik er mee bedoel…).
Verder is mijn buik nog gevoelig, althans de eierstokken regio ;-). Dus lekker vrij vandaag.
O ja, en een euforische stemming :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Suus een dikke :-* Goed hoor en heel spannend. De duimpjes blijven gewoon door draaien.
En als je er zo hard voor werk is het dubbel en dwars verdiend!
Han rustig aan he! geniet lekker van je gezinnetje. En klasse dat je zo de bv kan geven :thumbup:
M. heeft gister voor het eerst vooruit gekropen ophandjes en knietjes :dance: en alsof dat nog niet genoeg was stapte ze aan twee handjes de eerste meter door de kamer vandaag!!
Fantastisch Suus!!
En m. Is rap zeg!!
Suusy, wat goed! :dance:
Marga, knap zeg van M!
Suusq wat super zeg!!! Spannend
Wow wat goed van M
dankjulliewel :-).
Knap hoor van M.
Ben ik weer heel even.
Felicitaties aan iedereen die in verwachting is/bevallen is! Hopelijk hebben jullie allemaal een heerlijke tijd.
Hier gaat het nog niet zoals ik gedroomd had.
In september/oktober heb ik diverse onderzoeken gehad en in november heb ik een kijkoperatie gehad waarbij mijn eileiders zijn doorgespoten en er een biopt van mijn baarmoeder is genomen. Alles ziet er perfect uit en er is niet duidelijk waarom het niet lukt. We zijn nu voor 6 maanden naar huis gestuurd, dus als ik niet zwanger wordt kunnen we in mei terug.
Afgelopen maand heb ik ovulatietesten gebruikt en mijn eisprong wordt duidelijk waargenomen. Helaas werd ik weer ongesteld en omdat de testen mij hoop gaven was ik er weer helemaal ondersteboven van.
Ik heb nu besloten om het voorlopig op zijn beloop te laten en eerst weer proberen te leven. Afgelopen week zijn we lekker naar Oostenrijk geweest (wintersport) en in juni gaan we naar Parijs/Barcelona. Daarna zullen we de molen van het ziekenhuis wel ingaan.