Aug/Sept-stoppers 2011 #17 SuusyQ eindelijk zwanger!!!

Oow eindelijk na verplichte rust ivm teveel eitjes vorige maand hebben we weer 1 mooi eitje van 18 mm. Vanavond voor t eerst zelf pregnyl spuiten en dan woensdag om 5 uur de iui. En dan ± 14 dagen wachten om te testen. Spannend weer

Spannend joh!! Straks zijn jullie gewoon tegelijk zwanger :inlove:

Hier ben ik ook weer eens! :mrgreen:

Quinn is nogal een handenbindertje, heeft heel veel mamahonger, dus ik kom maar tot weinig momenteel. :shifty:

Ik moet dus ook nog steeds ergens de tijd vinden om het lijstje te vernieuwen… :oops: Hopelijk deze week!

Morgen mn eerste afspraak weer met de fysio. Benieuwd hoe de boel ervoor staat nu! :mrgreen: En dan gauw aan de slag met oefeningen en weer op krachten komen en zo.

Anke en Eef heb ik al via andere wegen gesproken, dus ik zeg niets meer! :silenced: :wink: :mrgreen: :-* :-*

Inge, hoe is het met jou? Morgen weer een echo, toch?

Han, lastig als ze aan je willen hangen, dan komt er letterlijk weinig uit handen :wink:

Inge, hoe is het gegasn??? :pray: :pray: :pray:

Inge? :pray: :pray:

Vandaag weer naar het ziekenhuis geweest voor de termein echo en een controle, het kleinste kindje is gestopt met groeien en het hartje klopt dus ook niet meer, die liep drie weken achter op de ander.

Het grote kindje doet het prima loopt precies volgens schema bewoog, hartje klopte luid en duidelijk, moest echt huilen toen ik dat hoorde. zaten al armpjes en beentjes aan dus super.

We hebben het nu ook aan de meisjes verteld en de oudste is helemaal blij, ze willen graag weer een zusje.

Dus er moest allemaal familie gebelt worden.

Het kleinste kindje zal nu helemaal verdwijnen, en misschien later nog wat van terug te zien zijn in de vliezen.

Morgen mag ik naar de verloskundige en over twee weken moet ik nog een keer naar het ziekenhuis om te kijken hoe het met de kleinste gaat.

Inge gefeliciteerd!! En tegelijkertijd ook weer heel dubbel. Hoe voel je, je daar zelf onder? Hoop dat alles goed blijft gaan met beebje!!

Becks hoe gaat het met prikken??

Pearlie succes!!! Hopelijk deze ronde voor jou ook raak!

Marlous, hopelijk gaat met Eva alles goed :slight_smile:

Eef!! Hoe is het met jou???

Hier, braaf prikken, zaterdag echo om te kijken hoe en of er uberhaupt iets ontwikkeld. heb het gevoel van wel maar goed… voel ik dat? of wil ik dat voelen?

Ik voel me er wel goed bij zo, wist van te voren dat het zo zou gaan, ik was meer geemoitioneerd dat het hartje klopte bij de andere had de hele tijd zo iets als het maar niet bij allebei weer fout gaat.

En meiden bij jullie dus ook allemaal weer spannend, hoop ook zo voor jullie dat het in de eerste keer raak mag zijn, en goed blijft gaan, dan krijgen we misschien toch nog allemaal dit jaat een kindje zou toch geweldig zijn.

Amy wat een mooie steen hebben jullie op het grafje gezet een mooi pelkje voor jullie meisje.

Fijn Inge dat het goed voelt!!

Ben heel blij voor je :mrgreen:

Heb net met Becks afgesproken dat 2013 ons jaar is, dus komt vast helemaal goed :mrgreen:

Inge :dance: gefeliciteerd!

Inge, super! En ook wel dubbel, lijkt mij.

Suus, ja wij gaan ervoor he!

Prikken gaat redelijk. De lucrin kan ik makkelijk zetten, dat is een kleine dunne naald. Maar de menopur heeft j overgenomen van me. Die lukte me gewoon niet meer. Deed mezelf pijn en werd er gewoon bang :shifty:

Ik hoop maar zo dat het prikken zijn vruchten afwerpt :pray:

We hebben vandaag allemaal een brief van de directie ontvangen. Aanstaande vrijdag komt er een presentatie over de ontwikkelingen binnen het bedrijf. Best spannend want er hebben wat grote veranderingen plaatsgevonden, dus ik ben erg nieuwsgierig naar wat ze te zeggen hebben.

Verder zijn we druk met voorbereidingen voor de bruiloft :inlove: In principe hebben we een datum voor onszelf vaststaan, maar het kan altijd nog veranderd worden… :angel:

Ik ga even eten … :-*

Ml zijn rakkers zijn paaseieren zoeken en hoop dat ze het grote ei kunnen vangen

Hebben ze het grote ei gevonden?

Becks kan me voorstellen dat je er bang van wordt. Lijkt mij ook geen pretje hoor.

Heerlijk he, bruiloft voorbereiden. Ik vond het geweldig :inlove:

Ik hoop t. Resultaat zien we over 2 weken.

Owww Inge, de tranen prikken me in mijn ogen… wat een fantastisch nieuws! Gefeliciteerd!! :inlove:

We hebben er 5!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

2 van 13mm, 2 van 11mm en 1 van 10mm (20 is wenselijk). + nog wat kleintjes.

Dus hier helemaal blij :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Maandag weer een echo om te kijken hoe het er dan voor staat. :mrgreen:

Fijn SuusyQ dat er zoveel goed zijn, nou hopen dat het gaat lukken mijn :thumbup: :thumbdown: draaien voor jouw.

Whoehoe Suusy! Duimen draaien dus!!

Hallo dames,

Ben ik ook weer even. De dagen vliegen hier voorbij.

Maar wat een ontwikkelingen.

Eef wat mooi ik hoop zo dat het blijft zitten.

Inge zoals je zelf schreef je wist dat de kleinst het hoogst waarschijnlijk it zou redden. Maar met je andere kindje gaat het goed. Gefeliciteerd.

Hoe reageerde de familie?

Becky lekker bezig met de bruiloft :inlove: wat kun je dan weer die vlinder voelen he. :inlove:

Hou vol hoor met dat prikken je weet wat je doel is.

SuusQ wow 5 ga zo door! Ik duim voor je

Marlous je heb het iig geprobeerd met de bv en dat is al TOP.

Ik hoop voor je meije dat de medicijnen hu werk doen en ze wat rust krijgt. En jullie daarmee ook.

Han. Je mannetje veel dicht bij je. Soms wel zwaar als je er zoveel dingen zijn die je wilt doen maar nu is hij nog zo klein. Marieke duwt en worstelt soms vreselijk als ze moe en hangerig. HEt wordt vanzelf weer anders. :wink:

Hier gaat alles prima. De kleine meid heeft echt ingezet op voor te komen. Kruipen oefent ze volop met name achterwaarts. En ze kan al gaan staan aan de box rand.

Ze heeft ook een voedingsallergie maar we weten niet voor wat. Dus we zijn terug op melk, fruit en groente. Geen graanproducten. En ze wil zo graag brood…Nou ja we ondergaan het en hopelijk kunnen we komende week weer beginnen met pap. Of het allergie is of langzame rijping/gewenning geen idee. Dit is toch een kwestie van proberen.

breekt in…

marga, je zou door te tijd als het lastig blijft met voeding is kunnen laten testen op coeliakie (glutenintolerantie) zeker als ze zo reageert op brood! zeker bij stoppen groeien, niet aankomen of afvallen en buikklachten… lees er is over op internet. Hopelijk is het dat niet…wij zijn nu 1 jaar glutenvrij en valt niet altijd mee maar heb nu wel een supergezond meisje!