Na een teleurstellende ronde vorige maand met teveel eitjes door de puregon. Kunnen we vandaag eindelijk ronde 12 in. Zaterdag een echo om te kijken of mijn eierstokken rustig zijn kan ik vanaf zaterdag weer elke dag puregon spuiten en hopelijk niet teveel eitjes zodat we de 4 e iui kunnen gaan doen. Hopelijk word dit onze ronde.
Pearly ook weer spannend dus bij jullie zal voor jullie duimen.
Marga ik ben gisteren weer naar het ziekenhuis geweest, en alles was nog net zo als de week er voor beide hartjes klopten nog de kleinste was nog te klein enz.
Ik moet nu 19 februari weer komen voor een termein echo en een controle. 20 februari weer naar de verloskundige voor een echo. in het ziekenhuis gaan we dan ook overleggen wat ik wil met de controles of in het ziekenhuis of bij de verloskundige.
Vind het zelf in het ziekenhuis allemaal zo medische niet echt gezellig, dus daarom ook liever weer naar verlsokundige, maar omdat het allemaal nog zo vaag is, is het ook wel weer fijn om in het ziekenhuis te zijn.
Jeetje Inge, wat spannend zeg. Wat zullen de weken langzaam gaan.
Ik hoop zo voor je dat het straks allemaal goed gaat!
Het blijft spannend!
Hoop ZO dat het jullie nu eindelijk gegund mag zijn deze twee kleintjes gezond en wel op de wereld te kunnen zetten, Inge!
Inge, ik hoop met heel mijn hart dat het dit keer goed gaat! Wat een spannende tijden zeg! Kon je maar dagelijks even naar binnen spieken hè?
Spannend Inge!!
Ik zou lekker naar het ziekenhuis gaan hoor. Dat gezellige moet maar even wachten
Straks heb je gewoon een tweeling :shock: :inlove:
Tjonge Inge wat spannend weer. Maar kloppende hartjes, daar houden we ons aan vast
He marloes, las dat de bv minder werd?
Hoe gaat het met Eva?
Ja ik ben aan het afbouwen. Aanleggen bleef gewoon 1 groot drama, 1 groot gevecht met aanhappen, vaak verslikken etc. Sinds vorige week fulltime aan het kolven maar ik ga geen mega moeite doen (zoals Han zo geweldig doet :mrgreen: ) om het op peil te houden. Dus langzamerhand ook steeds meer kv erbij.
Ik ben er blij mee, het geeft mij veel rust, dat vechten met haar vond ik gewoon ontzettend moeilijk. En als je kindje dan zo blij is als het uit een fles mag drinken…
Het was geen makkelijke keuze, ik had toch die 6 maanden voor ogen die ik bij Marijne gehaald heb.
Met Eva gaat het redelijk goed, ze heeft wel last van verborgen reflux en we zitten op het moment in een 24-uurs ph meting. Ze heeft dus een slangetje in haar slokdarm en een kastje waarop we moeten aangeven wat er gebeurt en wanneer ze last heeft. Niet leuk voor haar, ze vindt het slangetje maar niks maar op die manier kunnen we kijken hoe erg de reflux is en of er dus medicijnen nodig zijn.
Ze begint wel leuk te lachen en te brabbelen, zo schattig :inlove:
Amy ik had het al in je eigen topic gezegd, maar gefeliciteerd het is je echt gegund! :dance: :dance:
ohh Han, wat lief, die topictitel :inlove:
ik heb idd vanmorgen getest, eerst ultralicht met ochtendurine met een dipstick, en later veel duidelijker met kv haha!
Wow Eef!!! :inlove:
:-*
Eef, ook hier gefeliciteerd :mrgreen:
Hoera Eef geweldig gefeliciteerd meid.
Marlous groot gelijk hoor het moet wel leuk zijn om bv te geven en geen gevecht.
Hier gaat alles tot nog toe goed, mag dinsdag weer naar het ziekenhuis voor een termijn echo en een controle, gaan dan ook bespreken waar ik onder controle blijf, ben wel benieuwt hoe het met het twee de kindje gaat.
Eef gefeliciteerd!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Is je gegund meid! hoop dat alles goed blijft plakken
Inge, nog steeds spannend, hopelijk dinsdag 2 mooie kloppende hartjes
fijn dat je zo veel echo’s krijgt :-).
Jeetje, wat heftig met zo’n slangetje! Hopelijk heeft ze er niet veel last van.
En Inge, fijn dat het vooralsnog zo goed gaat, houden zo!!
Eef… :inlove:
Wat zielig zeg zo’n slangetje…
En wat een leuke titel! Gefeliciteerd!
Eef ook hier gefeliciteerd!!!
Ik kreeg gewoon helemaal geen meldingen meer hier van :think:
Hier vandaag ongesteld geworden. Als het vandaag heftig is(helderrood) mag ik vanaf morgen beginnen met prikken :shifty:
Het wordt nu spannend! Ik hoop maar zo dat we niet te lang hoeven wachten want begin (was het al) erg ongeduldig te worden. Wij willen ook zo graag
Vind het wel spannend hoor, dat prikken…denk wel dat ik morgen mag gaan beginnen met prikken want als ik mijn buik zo voel, denk ik tegen het einde van de dag wel normale menstruatie heb. Voordeel is dat mijn cyclus nu wel weer doet wat het moet doen.
Zojuist eerste prik gezet :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Keeping my fingers crossed
Becky en Suus voor jullie
Uitslag van Eva’s ph meting was op zich goed. Ze had weinig maagzuur in slokdarm da’s mooi want anders loop je kans op beschadigingen van de slokdarm. Ze krijgt nu wel medicijnen om de maag en darmen te stimuleren, hopelijk gaat het daarmee allemaal wat soepeler.
Ik vond het echt zielig voor haar, ze zag er meteen zo ziek uit met zo’n slangetje maar gelukkig maar 24 uur. We waren allebei aardig kapot daarna.
Jeetje, heftig zeg!! Hopelijk helpt de medicijnen :hug: