Becky, Lucrin is toch om je cyclus stil te leggen. Meiden met endo krijgen dat vaak om de cyclus 3 of 6 maanden plat te leggen.
En ik kan heel goed begrijpen dat de meiden die nog niet zwanger zijn het moeilijk vinden als Missme straks eerder is dan zij. Ik ben ook ruim een half jaar eerder gestopt dan de anderen hier en raakte ook pas zwanger toen een aantal hier al bevallen waren. En dat is soms best moeilijk, maar hoeft geen reden te zijn voor de zwangeren om weg te blijven :hug: En hoe raar het ook klinkt, ik vind dat wij erg veel geluk hebben gehad. Het heeft meer dan anderhalf jaar geduurd, maar de eerste IUI was raak. Hopelijk hebben de andere meiden in de MMM eindelijk ook eens geluk
Hoi dames,
Discussie gelezen en ik begrijp de reacties. Het is natuurlijk ook een stuk vertrouwen wat we hier met elkaar hebben opgebouwd, toch. In vrijheid en zonder gereserveerdheid alles met elkaar delen.
Over dat klussen, Han! je manneke is amper een maand oud.
Ieder zn pleziertjes :lol:
Quinn niet ziek? Beterschap voor allemaal iig. :-
Wat een termen komen er voorbij zeg. Ik heb bewondering voor de dames die nu aan het spuiten zijn of daar op aan het voorbereiden.
Vorig jaar heb ik heel wat kannetjes voor MvM volgeplast en met mij vele andere mama’s. Helpen we jullie daar nu mee? Volgens mij wel want daar Uit die urine worden toch hormonen gewonnen?
M. is vreselijk verkouden en hoest als een oud mannetje tot overgeven aan toe. Niet leuk. Verder is de ziekenboeg hier herstellende en mag ook nu wel eens klaar zijn.
:-
Marga, ja jij hebt geplast voor de meiden die nu in de mmm zitten
Kom ook weer eens vorbij fladderen. :oops:
Ben jullie echt nog niet vergeten, hoor, maar heb nu duidleijk niet meer zoveel tijd als voor de bevalling en houd het allemaal niet meer bij.
Over ‘steken’ en ‘gunnen’. Ik heb een forumdinnetje, uit ook een stopperstopic, die na 7 mk in 5 jaar tijd nu eindelijk bijna 32 weken zwanger is. Kan er nog steeds niet bij dat ik in exact dezelfde tijd gewoon 3 kinderen heb mogen krijgen, terwijl zij binnenkort pas eindelijk haar 1e in haar armen zal kunnen sluiten. Heb dan ook mega bewondering voor haar dat ze toch al die jaren contact heeft gehouden met dat cluppie en met mij - en dat geldt ook voor de nog steeds wachtende en hopende dames hier! :-*
@ Han
Lekker, hoor, maar moet er zelf toch nog niet aan denken (m.n. gewoon veel te moe voor).
Ik heb vanavond weer een echo gehad, en hij was weer net zo vaag als alle andere keren.
Ben dus zwanger van twee kleintjes, maar één is er een stuk kleiner dan de ander, wel klopten er bij allebei een hartje.
De kleinste gaat of mis of die moet flink bij gaan trekken, zal dus waarschijnlijk weer een bleoding krijgen en mag dan direct bellen zodat ze weer een echo gaan maken om te kijken of er nog één zit.
Ik moet nu woensdag weer naar het ziekenhuis en heb 20 februari weer een echo bij de verloskundige met de intake.
Het blijft dus een vaag en spannend gedoe bij mij.
Leuke Inge! Wat dubbel allemaal! Wéér een tweeling! :shock: :inlove: en wéér dat vage onbekende bij je… Ik ga zo hard duimen voor je!
Jeetje inge, wéér een tweeling dus, maar wéér die helse onzekerheid… :hug:
Ga keihard voor je duimen dat kleinste kleintje de volgende keer een groeispurt zal blijken te hebben gemaakt (kloppend hartje met 7 weken is iig al positief!)! :-*
Ja zeg dat wel Ja :shock: , de ene klopte nu wel kwa dagen wat ik zelf in mijn hoofd had dus heb daar wel een aardig goed gevoel over de andere weet ik niet, omdat het hartje ook minder goed klopte dan bij de grotere.
Eef :hug: :hug: :hug: :hug:
Het is je zo gegund! En is vast niet nodig dat de gyn nog eens kijkt. ik denk dat februari maart onze maand wordt ;-).
Lastig he, er niet mee bezig zijn ,…
Inge
Het kan altijd zijn dat je nog een verlate eisprong hebt gehad, dat ook dat eitje bevrucht is geraakt maar dus wel “achterloopt” op de ander, snap je wat ik bedoel?
Wel super gaaf zeg!! Weer een tweeling. Duim heel hard dat ze lekker blijven plakken. Astublieft, een potje babyplak.
Missme, inderdaad lekker blijven kletsen!!! Als ik iedereen die zwanger is/wordt/was zou mijden zou ik nu onder een boom wonen ;-).
Han jij ook weer hier!! Gslie :mrgreen: Wat betreft mijn NOD die hoeft nu nog niet op het lijstje, gebeurt hier toch niets, is 16 februari voor de nieuwsgierigen. 14 maart(als mijn berekeningen kloppen) dat is een belangrijke
Wat betreft medicatie:
Ik krijg decapeptyl om de boel stop te zetten. Na 3 dagen puregon erbij en dan 35 uur voor punctie Pregnyl (met dank aan alle plassers!! (volgens mij wordt pregnyl gemaakt door MvM) ) <— Uiteraard maakt MvM dat niet zelf maar jullie begrijpen wat ik bedoel… ;-).
Astublieft, mijn voorraadje babyplak voor degene die het kunnen gebruiken
toedels! :-*
Pfff Suusy, ik hoop dat bij jou de eerste icsi ook raak gaat zijn!! pregnyl wordt idd gemaakt uit de opbrengst voor mvm
Mijn nod is 15 februari. Maar kan nog later worden, als mijn ei nog moet komen, of als ik idd woensdag mijn ei had, dan is hij eerder. Echt geen idee Haha
Inge, wat weer ontzettend spannend!!! Mijn duimen blijven draaien hier!!
Inge, spannend!!! Ik hoop het zovoor je.
Maar kloppend hartje is wel meer dan de vorige keer of vergis ik mij?
Ik heb ook geplast voor mvm
Oh jee zeg, je maakt het wel spannend!!!
Komt vast goed!
Hier ook die stinkflessen gehad
Inge houdt de spanning er wederom in! :shock:
Weer een tweeling, wat speciaal zeg… Hopelijk mogen ze toch allebei bij jullie blijven!
Hier is manlief nu ook ziek thuis. We gaan dus het verjaarsfeestje van Isabelle maar afblazen. Eerst allemaal goed uitzieken. Uiteraard vieren we het wel gewoon klein met ons gezin, dus toch een taartje en cadeaus en zo. Kleine meid wordt alweer drie! :shock: We laten het natuurlijk niet zomaar voorbij waaien!
En dan de leukere berichten:
Quinn lacht sinds vandaag bewust naar ons! :inlove: :dance: :inlove:
Meiden, het is echt zwaar als je iets zoooo graag wilt en jij krijgt het niet en anderen wel.
En op een forum met toch redelijk onbekenden, die wél met je meeleven is het soms makkelijker om dingen te zeggen, dan tegen vrienden die in levende lijve voor je staan.
:hug: voor alle meiden die het nodig hebben.
Inge wat een spanning weer
Hier is het vloeien nog steeds niet voorbij :roll: vraag me af of ik misschien toch te druk ben.
Gisteren zo moe, dat manlief de nachtvoeding heeft overgenomen met kv en ik heb gekolfd en geslapen.
Han, veel sterkte in de ziekenboeg :hug: wij hebben volgende week ons feestje, Isa en Marijne schelen maar een paar dagen :mrgreen:
Eva lacht sinds gisteren :dance: toen ik gisteravond bij het eten even de andere kant op keek, kreeg ik met ‘uh??’ de vraag waarom ik haar niet aankeek :inlove: :inlove: dus duidelijk een stuk wakkerder en alerter richting ons.
Grappig ik ben ook 9-2 jarig.
Inge wat zenuwslopend voor jullie. Ik hoop en duim dat die twee kleintjes blijven! :-*
Han wat mooi een eerste lachje, veel plezier met de verjaardag. Lekker knus met je eigen kringetje want een kinderverjaardag kan niet voorbij gaan natuurlijk.
Marlous ook een eerste lachje. Natuurlijk kijkje dan net weg. En wat vloeien betreft heeft dat bij mij ook wel tot zes wkn geduurd. Zolang het niet weer helderrood wordt en eigenlijk niet te veel is gewoon nog even afwachten. Anders toch de vk even bellen.
M. leek vandaag gelukkig aan de beterende hand, gelukkig. Vanmiddag lekker even met D. saampjes naar de bieb geweest. Lekker lui onderuit gehangen in de voorleesstoel en een heel boek uitgelezen. Kon hij nog snel even wisselen voor een ander boek. Heerlijk mama-zoon uitje zo iets gewoons maar wel fijn. :inlove:
Marga, van de urine die MvM verzameld wordt inderdaad Pregnyl gemaakt. Nadat de Pregnyl is ingespoten krijg je 36 uur later je eisprong. Ik heb het gehad om ervoor te zorgen dat de eisprong ook daadwerkelijk plaatsvond rond de IUI.
Inge, ik ga duimen dat de kleintjes blijven zitten
Spannend allemaal hoor. En wat zitten we toch in verschillende fases allemaal.
Hier gaat alles goed. Deze week krijgt ze haar derde vaccinaties alweer. Ze groeit goed en is heerlijk vrolijk. Kan zo lekker lachen :inlove:
Hoe is het ondertussen met iedereen?
Toch mooi om te weten dat er nu meiden zijn die dichterbij hun kinderwens kunnen komen door het meedoen aan MvM.
ziekteverzuim is hier zo goed als voorbij gelukkig. De laatste snotterbellen verdwijnen in rap tempo gelukkig.
M. is lekker actief met gaan zitten en optrekken in de box.
D. krijgt morgen zijn bril en maakt zich zorgen over dat hij uit gelachen zal worden op school. Zo sneu. We hebben voor het slapen nog met hem gepraat en ik hoop dat hij het wel vertelt als hij uitgelachen wordt.
Hij heeft dat brilletje zo hard nodig.
Druk weekje met werk. Ben zowaar weer gebeld om in te vallen grp 1/2 en grp 7. Wel spannend hoor. Voor het eerst sinds mn burn-out weer helemaal alleen gedraaid.
En dan gaan we eind van de week, zaterdag, nog een dagje met vrienden en kinders naar de dierentuin. Zondag ben ik total loss denk ik.
Inge hoe gaat het?