Aug/Sept-stoppers 2011 #17 SuusyQ eindelijk zwanger!!!

Becks, ff snel via phone. We gaan ICSI doen omdat de zaadjes niet goed genoeg zijn. Bij mij hebben ze niets raars gevonden, eisprongis aanwezig, hormonen in balans etc.

Dus ronde 21 wordt onze ronde :D. Hormonen liggen al braaf te wachten!! :mrgreen:

Waarom heb jij eigenlijk medicatie?? Is dat voor de IUI??

@SuusyQ wrote:

Becks, ff snel via phone. We gaan ICSI doen omdat de zaadjes niet goed genoeg zijn. Bij mij hebben ze niets raars gevonden, eisprongis aanwezig, hormonen in balans etc.

Dus ronde 21 wordt onze ronde :D. Hormonen liggen al braaf te wachten!! :mrgreen:

Waarom heb jij eigenlijk medicatie?? Is dat voor de IUI??

Suus, wij hebben inderdaad medicatie voor de iui. Verder hebben ze bij mijn ook geen rare dingen gezien.

Zodra ik ongesteld word mogen we ermee beginnen

Spannend meiden, ik hoop zo dat het voor jullie beiden aanslaat!

Inge, zo spannend, ik leef erg met je mee. Hem zelfs ML over je verteld, ik hoop echt dat beeb blijft zitten dit keer.

Vrienden van ons waren er afgelopen weekend en die zijn ook al zo lang bezig.

Ik durf niet eens te vertellen dat we binnenkort voor een 2e willen gaan :oops:

Han, hoe gaat het met Quinn?

wat spannend allemaal!! Allemaal nieuwe baby’s in de maak :smiley:

MissMe, wat vertel je me nou! Wat leuk zeg een tweede.

(hier nog niet eens sex gehad… :oops: )

@Missme1 wrote:

Lieve miss me. Dit raakt mij persoonlijk wel. Je durft t niet te zeggen tegen vrienden maar je zet t wel hier neer. Hier zijn ook meiden die ook al lang bezig zijn en waar t niet lukt. Dus vind t dubbel. Wilde je dit toch even vertellen

@pearlie wrote:

@Missme1 wrote:

Lieve miss me. Dit raakt mij persoonlijk wel. Je durft t niet te zeggen tegen vrienden maar je zet t wel hier neer. Hier zijn ook meiden die ook al lang bezig zijn en waar t niet lukt. Dus vind t dubbel. Wilde je dit toch even vertellen

Maar hier zijn we er juist voor elkaar. Tijdens de slechte periodes, maar ook tijdens de nieuwe spannende periodes. Het is zeker heel vervelend en teleurstellend (understatement) als het niet wil lukken, maar we moeten anderen toch ook de leuke dingen 'gunnen'? We leven al zolang met elkaar mee :hug:

@babywens wrote:

@pearlie wrote:
@Missme1 wrote:

Maar hier zijn we er juist voor elkaar. Tijdens de slechte periodes, maar ook tijdens de nieuwe spannende periodes. Het is zeker heel vervelend en teleurstellend (understatement) als het niet wil lukken, maar we moeten anderen toch ook de leuke dingen 'gunnen'? We leven al zolang met elkaar mee :hug:

Ik denk ook niet dat pearlie het zo bedoeld. Maar meer van, waarom heeft ze moeite ermee om het haar vrienden te vertellen omdat ze weet dat die lang bezig zijn terwijl er hier ook meiden zijn die al zo lang bezig zijn en waar het niet bij lukt.

Natuurlijk moet je gewoon je verhaal kwijt kunnen hier, anders moet je niet op een forum komen, maar daarom mag ook Pearlie wel haar gevoel kwijt natuurlijk. Want ook hier moet ik eerlijk zeggen dat het mij ook raakt.

Ik denk dat het niets met gunnen te maken heeft maar gewoon dat het even steekt. Want natuurlijk gun je iedereen zijn geluk.

En bij mij zal het steken als Missme weer eerder zwanger raakt dan ik, terwijl ik al langer herstellende ben van een bevalling in juni… En zo heeft iedereen wat…

Ik snap dat het steekt zoiets, helemaal bij Amy natuurlijk.

Maar je moet natuurlijk ook niet gaan ‘vergelijken’. En inderdaad iedereen heeft wel wat helaas…

Sorry ga me niet in die discussie mengen… En ja eef, zo heeft ieder huisje een kruisje :slight_smile:

Becks, gebruikten jullie hiervoor ook medicatie? Of is dit de eerste IUI met medicatie? En wat gebruik je dan precies? (als ik vragen mag)

Eef, hoe is het met jou??? Krijgen jullie nog begeleiding ofiets(bedoel niet bij de daad zelf… :stuck_out_tongue: maar meer wordt je in de gaten gehouden) nu jullie voor een 3e kindje gaan?

Hoe is het verder met de rest??

Alles goed met alle beebjes en buiken?

Hier aan het aftellen nog maar 17 dagen (als het goed is) :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Wist niet dat ik zo blij kon worden van mezelf 2 keer per dag spuiten… :roll:

@Amy82 wrote:

En bij mij zal het steken als Missme weer eerder zwanger raakt dan ik, terwijl ik al langer herstellende ben van een bevalling in juni… En zo heeft iedereen wat…

Precies meid… :hug: :-*

Suus, ik moet lucrin en menopur spuiten.

Maar pas als ik ongesteld ben. …

Morgen eerst de chirurg om hechtingen te laten verwijderen en een nieuwe incisie te laten maken. Als hij dat wilt doen. … :pray: want helaas ben ik opnieuw gezegend met een abces

Suus, ik moet lucrin en menopur spuiten.

Maar pas als ik ongesteld ben. …

Morgen eerst de chirurg om hechtingen te laten verwijderen en een nieuwe incisie te laten maken. Als hij dat wilt doen. … :pray: want helaas ben ik opnieuw gezegend met een abces

Cindy :-*

Suusy, nee krijg geen begeleiding. Gyn heeft één ronde mee gekeken, maat dat was meer voor mij om te weten of ik wel één goede eisprong had. En dat was dus wel zo. Maar verder temperatuur ik niet en gebruik ik ook geen ovutesten meer, gewoon om te proberen er niet teveel mee bezig te zijn… Officieel zou ik in juli naar de gyn mogen, geeft hij ook gezegd, omdat we dan wel één jaar bezig zijn… Maar zover kijk ik nog niet en ik ga er ook niet vanuit dat dat nodig zal zijn…

Duidelijke berichten. En aangezien ik niemand wil steken is het nog beter als ik het nergens over heb. :slight_smile:

Dus van mij geen last meer!

@babywens, hier is het helaas ook nog steeds niet gelukt. Het is nog vervelend, en pijnlijk :frowning: dus het gaat nog wel evn duren…

Missme, niet wegblijven hoor!! Iedereen moet hier gewoon kunnen schrijven wat ze wil, jij dus ook!! En natuurlijk zal het moeilijk zijn als je eerder zwanger bent dan degenen die die nog voor de eerste keer zwanger moeten worden, maar dat is dan eenmaal zo…

Ik blijf niet weg hoor!

Ps, we moeten eerst nog kunnen klussen en ten tweede is er geen cycles/menstruatie dus zover is het echt nog lang niet!

Hier ook nog niet ongesteld geworden. En ben nu al een week of 3 (denk ik) gestopt met bv. En ja dat klussen… :oops:

Wij hebben alweer geklust hoor… :oops: :inlove:

Mag eigenlijk nog niet, moet eerst mn spiraaltje… :silenced:

Dus nu proberen we het weer verder uit te stellen totdat die ingeplugd is. :mrgreen:

Hier was het vloeien na 2 weken al klaar, daarna alleen nog wondvocht zeg maar, maar dat is nu ook al over. Eerste echte ongi moet ik nog krijgen. Ben benieuwd wanneer die komt, en hoe heftig die gaat zijn. :?

Nu eerst maar eens uitzieken. Gisternacht werd Robyn ziek, vandaag ben ik zelf ook ziek. Niet handig, met Isa’s feestje in het verschiet aanstaande zondag. :wall:

Meiden, ik wil het lijstje weer gaan aanpassen, mag ik van jullie nieuwe NODs weer via PB ontvangen?

Drie van de vier dames nu in de mmm… Heftig hoor! Hoop zo dat het voor iedereen nu snel zo ver mag zijn…

:pray: :pray: :pray: :pray:

Inge, hoe voel jij je? :pray:

Han! ik zat net foto’s te bewonderen in het sf van de jan mama’s. Heerlijk ventje! En wow… alweer geklust… :mrgreen:

Sterkte in de ziekenboeg!