Omowit hoor, zoals verwacht…
:hug:
STOMME WIJVENLIJVEN!!! :evil:
Same here omowit had ik wel verwacht.
Gister geklust dus we gaan voor mei en ik sleur eef en ben gezellig mee
Jeetje, wat is er toch aan de hand in ons topic???
Het lijkt wel of positiviteit niet mag hier of zo. :?
@HanB wrote:
Jeetje, wat is er toch aan de hand in ons topic???
Het lijkt wel of positiviteit niet mag hier of zo. :?
Nou idd…
Ben blij als t weekend is. Dan ga ik ff me time eisen. Slapen heeeeel veeeeeel slapen. En eis dan dat de tv tot 3 uur uit blijft. Papa lief gaat maar eens iets actiefs verzinnen met bram. Die ellendige tv in t weekend ook.
En morgen naar de kapper heb een bon gekregen dus kan ik mooi ff bij knippen.
Bram heeft van de speel juf stapel blokken. Nu doet hij er steeds 1 om zijn voet hahahaha
Hier staat de tv deze week bijna 24 uur per dag aan… Maar dan niet voor de kids, maar voor mama, want die volgt de olympische spelen! :mrgreen:
Normaal gesproken staat hij 's morgens een uurtje op kinderzenders, en 's middag ook zoiets. Tenzij het mooi weer is, dan zijn ze lekker buiten!
Als bram lekker bezig is staat hij uit tot 12 uur dan ligt hij op bed. Om 3 uur gaat ie op Disney channel. Maar erger mij heel erg dat manlief dan op de bank hangt en tv loert. Heb liever dat hij gewoon lekker op pad gaat. Overdag bram tijd als hij wakker is. Ligt hij op bed dan maakt t me niet uit wat hij doet. Mannen af en toe
Ja maar lieve schat, hij werkt wel hele dagen!
Wij zijn de hele dag thuis, die mannen niet.
Kan me best voorstellen dat hij dan in het weekend niet zo zit te wachten op elke dag op tijd uit de veren en actief bezig zijn…
Potverdikkie we hadden zoveel hoop op positieve testen vandaag!! We maken onszelf en elkaar ook gewoon hartstikke gek hier he… Moeten we misschien toch maar mee minderen…
Hier weer een onbestemd gevoel, beetje het idee dat de dag nog wel eens heel anders uit zou kunnen pakken. Maar goed, ook mijn lijf houdt me voor de gek…
@HanB wrote:
Ja maar lieve schat, hij werkt wel hele dagen!
Kan me best voorstellen dat hij dan in het weekend niet zo zit te wachten op elke dag op tijd uit de veren en actief bezig zijn…
Die van mij wil juist daarom actief zijn in het weekend… Hele week achter de computer en in het weekend dan juist niet stil kunnen zitten…
Ik ga van het weekend mijzelf maar weer eens verwennen. Normaal kocht ik (althans…liet ik vriendje het halen) een doos negerzoenen en at die in 1x leeg, maar tegenwoordig koop ik maar wat lekkers voor mijzelf. Ik probeer zo gezond mogelijk te eten en goed op mijn gewicht te letten (weeg nu 64 kilo; ben 1.76 meter). Vorige maand de nieuwe douchegels van Dove (die zijn zo lekker!) en deze week denk ik iets van make-up of een parfummetje. Nog even kijken.
Oja Linda, ik geef jou natuurlijk nu wel toestemming om gewoon te bevallen :mrgreen:
@Lindaaa wrote:
@HanB wrote:Ja maar lieve schat, hij werkt wel hele dagen!
Die van mij wil juist daarom actief zijn in het weekend… Hele week achter de computer en in het weekend dan juist niet stil kunnen zitten…
Die van mij is juist bekaf aan het eind van de week. Veel vergaderen en problemen van anderen oplossen en zo. Ondanks dat hij toch echt ook een ITaapje is, zoals hij het zelf noemt, rent hij de hele dag door het gebouw om mensen op hun werkplekken te helpen.
@Lindaaa wrote:
Potverdikkie we hadden zoveel hoop op positieve testen vandaag!! We maken onszelf en elkaar ook gewoon hartstikke gek hier he… Moeten we misschien toch maar mee minderen…
Toch vind ik het ook wel prettig. Een beetje positiviteit kan geen kwaad. Al dat relativerende gedoe wat ik van andere om mij heen hoor wordt ik juist gekker van…
@Benzaiten wrote:
Ik ga van het weekend mijzelf maar weer eens verwennen. Normaal kocht ik (althans…liet ik vriendje het halen) een doos negerzoenen en at die in 1x leeg, maar tegenwoordig koop ik maar wat lekkers voor mijzelf. Ik probeer zo gezond mogelijk te eten en goed op mijn gewicht te letten (weeg nu 64 kilo; ben 1.76 meter). Vorige maand de nieuwe douchegels van Dove (die zijn zo lekker!) en deze week denk ik iets van make-up of een parfummetje. Nog even kijken.Doe maar! Als je ons dan maar wel vertelt wat je gekocht hebt. :mrgreen:
@Amy82 wrote:
Oja Linda, ik geef jou natuurlijk nu wel toestemming om gewoon te bevallen :mrgreen:
Das aardig, laat de weeën maar beginnen dan…
@Benzaiten wrote:
@Lindaaa wrote:Potverdikkie we hadden zoveel hoop op positieve testen vandaag!! We maken onszelf en elkaar ook gewoon hartstikke gek hier he… Moeten we misschien toch maar mee minderen…
Toch vind ik het ook wel prettig. Een beetje positiviteit kan geen kwaad. Al dat relativerende gedoe wat ik van andere om mij heen hoor wordt ik juist gekker van…
Zit ook wat in ja…
Hoe dan ook… We hebben meiden in ons clubje die al veel te lang moeten wachten…
@HanB wrote:
Hoe dan ook… We hebben meiden in ons clubje die al veel te lang moeten wachten…
Helemaal waar, wou dat ik op de een of andere manier kon helpen…