Aug/Sept-stoppers 2011 #16 Babywens aan de BIB!

Zo, ticker maar weer aangepast…

Ja, ik ook, maar ik mag zelfs geen urine geven. :x

@Benzaiten wrote:

Zo, ticker maar weer aangepast…

Ja ik ga mijn banner ik maar weg halen. Geen idee wanneer mijn nod zal zijn. Hoop vanaf nog ongesteld te worden,.Pfff…

Was van Jayden en Quincy wel snel zwanger, maar goed toen had ik op zich en normale cyclus… Nou ja, bij Quincy. Bij Jayden niet. Toen wad ik onverwachts zwanger na weer een mk de maand ervoor…

Dat heb ik gelukkig wel mogen doen en ben heeeeel blij dat mijn collega vorige week met hulp van die medicijnen voor het eerst mama is mogen worden! :inlove:

Het gaat niet goed hier… :cry:

Doordat ik vannacht ook nog eens zo slecht geslapen heb blijven de tranen lopen. Mijn gezicht is al helemaal rood en mijn ogen dik…

Aan de ene kant zou ik wel vrij willen nemen, maar ten eerste kan dat niet (collega op vakantie) en ten tweede…wat moet ik thuis?

Even een lange hete douche nemen, misschien helpt dat een beetje?

:hug:

O meissies verdorie :cry:

Waarom nou geen streepjes op die tests? :hug:

Wat ben ik dan toch gezegend met mn dametje. Ik ben blij dat ik mee mocht doen met MvM al zou het maar een kindje op de wereld zetten ik gun het iedereen!

Linda nu zijn alle ogen op jouw gericht kom maar op. Langzaam beginnen dat red je 4/8/12 :lol:

Missme Succes vandaag, lekker aan het werk in jullie nieuwe stulpje :thumbup: hopelijk laat J. oma lekker genieten en kunnen jullie doorgaan.

Ben vanochtend opgestaan met zo´n hoofd van slechte wijn maar die heb ik niet gedronken. Wel een rauwe keel en zeer waarschijnlijk verkoudheid in mn hoofd. (holtes)

Maar rustig aan doen heb geen zin er in om echt ziek te worden.

@Benzaiten wrote:

Het gaat niet goed hier… :cry:

Doordat ik vannacht ook nog eens zo slecht geslapen heb blijven de tranen lopen. Mijn gezicht is al helemaal rood en mijn ogen dik…

Aan de ene kant zou ik wel vrij willen nemen, maar ten eerste kan dat niet (collega op vakantie) en ten tweede…wat moet ik thuis?

:hug: :-* :-*

Hete douche, hete kop thee :hug:

Zelf niet veel te melden, dus kom ff een paar hele dikke :hug: :hug: :hug: uitdelen, voor de dames met ‘omo-witte testen’, voor de dames die de MMM in gaan/zijn gegaan, voor Han met d’r BI, natuurlijk voor Lin en verder iedereen die er nog wel één kan gebruiken :wink: … :hug: :hug: :hug:

Heb ook wel het idee langzaamaan begonnen te zijn, maar ja… denk ik dat niet de hele week al? Zit daarom ook flink in twijfel of ik mijn moeder bel om te vragen tygo te halen…

Heb een onbestemd gevoel, harde buiken en zit maar steeds op de wc’. K weet niet meer’… Zo maar eens douchen anders…

Ik zit op mijn werk, dus hete douche gaat hem niet worden…

Vanochtend thuis ging nog wel. Wat opgeruimd, was alvast gesorteerd, rustig ontbeten voor de tv, maar nu zit ik er helemaal doorheen.

Ik weet ook gewoon niet meer wat we er aan kunnen doen… We hebben alles al uit de kast getrokken. Weet iemand hoeveel temperatuur schema’s je moet hebben voor de dokter?

Drie toch?? Staat me iig iets van bij…

Voor iedereen die het nodig heeft :hug:

Linda, hopelijk heb je vandaag je kleine meisje nog in je armen.

Han, hier staat de tv ook de hele dag aan voor de olympische spelen. Ben er nu wel blij mee want dan heb ik nog wat te doen :slight_smile:

Benzaiten. mijn huisarts heeft helemaal niet naar temperatuurlijsten gevraagd. Ik had ze wel opgestuurd naar het ziekenhuis samen met de vragenlijst, maar ook zij hebben er met geen woord over gesproken. Ik denk dus dat het heel erg afhankelijk is van de artsen zelf.

Ik voel me inmiddels weer een stuk beter en ga maandag weer een halve dag werken. Verder zag mijn scriptie er goed uit, maar afstuderen wordt toch pas september. Dus dat geeft wel weer even wat extra lucht.

Na een telefoongesprek met mijn moeder heb ik de knoop doorgehakt en de dokter gebeld. Ik heb een afspraak staan voor volgende week vrijdag om 9.00 uur. We zijn allebei dan toch al vrij, want we gaan dan een weekendje weg (B&B geboekt: De Drentsche Es). Dat weekend zie ik ook mijn ouders eindelijk weer na vier maanden. God, wat heb ik die gemist… :cry:

We hebben dan nog wel maar een grafiek, maar hopelijk laten ze de leeftijd van mijn vriend ook meetellen.

Heel goed meis!!

T is helaas weer wat rustiger hier… maar ons geboortebord is zojuist bezorgd, dus ze kan komen! :wink:

Ben benieuwd naar dat bord! Kom op beebje van Lin!!! :clap:

Hier net een ibuprofen erin geknald. Want alles wat ik gister af wist te sluiten met mijn wilskracht komt er nu als nog uit. Mijn benen doen zeer!

Ik ben zojuist gebeld door het ziekenhuis. 22 augustus zal ik geopereerd worden. Tenzij er eerder plek is. Dan kan ik eerder terecht.

Aanstaande woensdag moet ik komen om de narcose door te bespreken.

Nu kan ik tenminste wel een beetje meehelpen met de verhuizing.

Ik hoop dat ik hier om 3 uur weg mag, want dan ga ik eerst even slapen vanmiddag want ben al een paar dagen hardstikke duizelig en draaierig.

Ik hoop maar zo dat het van mijn oor af komt of dat ik oververmoeid ben en niet dat het van de ontsteking af komt, want dan ben ik nog verder van huis.

Spannend Becks!

Hoe voel je je erbij?

:hug: :-*

Eerlijk gezegd niet zo heel goed

Hierdoor zullen we waarschijnlijk pad eind oktober kunnen beginnen met de iui. Met probeer dat maar los te laten. Ik hoop alleen dat de operatie mee zal vallen.