op welke datum moet je geopereerd worden wil je in september een IUI kunnen doen?
Vandaag of maandag
Ah, dat is wel heel kort dag…
Kan me voorstellen dat het je te lang duurt. :hug:
Ja, probeer mezelf wijs te maken dat het beter is om zwanger proberen te raken met een gezond lichaam zonder ontstekingen en herstel.
Nu proberen het positief in te zien, dat mijn vakantie nu word verlengd. Want 22 augustus zou ik weet moeten beginnen met werken.
Langer vakantie, gezond zwanger worden, geen pijn meer, en vooral niemand die tussen je benen moet zijn, terwijl jij daar een bijzonder onprettige ontsteking hebt zitten in de buurt!
Maar je grootste wens gedwongen uit moeten stellen is niet leuk… :hug: :-*
:-*
:hug: :hug: :hug: :hug:
Stapje voor stapje doen lieverd. Niet te ver vooruit denken.
Eerste stap is dat jij nu eindelijk voorgoed van die stomme ontsteking af komt! :-*
Lag net te dromen dat linda aam het bevallen was. En ze haddde namen. Isa of Lisa Sarah. Lol.
Nog rustig daar lin.
Knuf ben en becky.
Ovulatietest was net een stuk lichter
Ben je ook nog aan het temperaturen Anke?
Nee. Niet meer aan gedacht heb al 3 kaarten enzo verschillend
Ik vroeg het mij af omdat hij bij jou aan het begin van je menstruatie nog wel hoog bleef toch?
Haha ik waggel nog gewoon rond helaas… grappig, mijn zwager denkt dat ons meisje ook lisa gaat heten. Maar onze naam lijkt er absoluut niet op… Nog heel ff geduld…
Pffff, wat een lappen tekst toch weer!
Doe mijn best om jullie bij te houden
Becks! :hug: :hug: :hug:
Vervelend allemaal hoor. Hoop dat je ontstekking snel weg is en je lijf weer gezond is voor de iui.
Suc6 met de verhuizing! :thumbup:
Linda, je houd het spannend zeg!! duim voor je 4-8-12
Benzaiten :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Er was zoveel hoop!! Hoop dat je, je wat beter voelt :hug: :hug:
Wat grappig zeg hahaha.
Ben. Misschien omdat ik dus een ei in de eerste week heb. Heb raar lijf
breekt in…
Ik voel me een beetje een stalker hier :oops: Ben jullie langzaamaan een beetje gaan volgen en ik had zooo ontzettend gehoopt op mooie positieve testen vandaag. Wil jullie allemaal een dikke knuffel geven!! :hug:
breekt uit…
Om 3 uur ben ik naar huis gegaan, omdat ik me echt niet goed voelde. Ik was doodmoe en kon niet meer helder uit mijn ogen kijken. Tot half 7 heb ik lekker geslapen en toen kwam vriendje me roepen dat hij had gekookt (hadden we afgesproken). Net gegeten en nu lekker languit op de bank TV kijken.
Ff een snelle bib…
Nou Linda het kan nog steeds 4-8-12 maar dan moet je nu toch gaan haasten :lol:
Daniel heeft een dwarse bui, Marieke een hang bij mamadag en mijn hoofd voelt nog steeds als een baksteen
Vanavond bbq bij de nwe buren dus zo nog even wat boodschapjes doen.
Heb er wel zin in hoop op mooi weer.
Han een beetje hersteld?
Ben. voel je al wat beter?
Becky en missme hoe staan de verhuizingen?
Vier jaar geleden wou ik graag op 8-8-8 bevallen, het zal me echt niks verbazen als ik dan nu wel op de achtste beval…
Eet smakelijk vanavond!!
Het gaat hier iets beter. Mijn zus is net weer richting huis vertrokken. Vanochtend kwam ze even een bakkie doen en ze had haar 3 meiden mee. Ik merk dat ik nu veel met as vrijdag bezig ben. Ik ben een ontzettende control freak, maar heb natuurlijk geen idee wat ik kan verwachten. Erg lastig… Ik hoop dat we geholpen worden en niet weer naar huis worden gestuurd.