Dag meiden, we gaan bijna op vakantie en ik wou nog even zeggen dat we gisteren een prachtige 20 weken echo gehad hebben. Alles erop en eraan en alles in orde. En nee we weten echt niet wat het wordt
Heel veel succes de komende weken allemaal :hug:
Fijn dat alles in orde is Marlous. Geniet van jullie vakantie!
Wat een fantastisch nieuws Marlous!!! En een hele fijne vakantie!!
Marlous gefeliciteerd! Heerlijk gevoel he. Mooi kunnen kijken naar jullie kindje? En lekker spannend dat jullie het niet weten.
Geniet van jullie vakantie.
Ben. even kunnen praten met je zus? Bereid je voor vrijdag goed voor. Vragen en eisen en dergelijk. Dan krijg je meer rust.
Hier een gezellige bbq gehad met 1 heftige hoosbui. Nu de kids op bed en gezelig filmpje op de bank.
Ondanks dat de kindjes natuurlijk ook hun aandacht opeisen wel kunnen bijpraten met mijn zus. Zowel zij als mijn moeder leven ontzettend mee. Mede doordat ze het zelf ook hebben meegemaakt en het machteloze gevoel dus kennen.
Hier weer een bib. Kan niet meer lekker liggen, dus helaas alweer klaarwakker!
Je maakt het spannend linda!
T is het meisje in mijn buik wat het zo spannend maakt, als het aan mij zou liggen was ze, er allang geweest…
Kan ik mij voorstellen! Ik heb nu al geen zin meer om te wachten en ik moet nog 9 weken (en nog meer bij overtijd)
Nog buikfoto gemaakt?
Hoeveel setjes kleding heb jij eigenlijk per maat? Ik kan me daar erg zenuwachtig over maken. Beetje nesteldrang hier denk ik, gezien al het gepoets, opruimen en kleertjes controleren
Heb eigenlijk niet geteld, maak je niet druk hoor. Je krijgt ook nog he? En anders wil er vast wel iemand voor je naar de winkel! Wij wisten van tygo niet wat het werd, dus hadden ook helemaal niet zoveel neutraal spul. En met die weinige kleertjes hebben we het toch maar gered…
En zodra ik in de kleren ben, moet er maar eens een buikfoto gemaakt worden…
Ja dat weet ik wel, maar toch kan ik daar niet zo goed tegen (afwachten)
Ben benieuwd naar de foto!
Wow babywens al weer 30 weken!!
Linda, spannend!!
hier weer op het wachtbankje…
@SuusyQ wrote:
Wow babywens al weer 30 weken!!
Linda, spannend!!
hier weer op het wachtbankje…
Morgen al 31 weken!
Jammer Suus! gun het je zo!
Suus bedoeld toch gewoon de wachttijd tussen ei en hopelijk geen ongi? Duimpjes draaien dus!!
Net even een stukje gewandeld, maar dat ging echt niet lekker meer! Nu pijn! Hoop dat er nu echt iets door gaat zetten, Tygo is bij mijn ouders voor twee nachten, dus kom maar op!!
Arme Linda nog eventjes. Het spannende is nu dat je alles wat je doet misschien wel voor het laatst doet met een dikke buik. Dat voelde ik toen heel sterk.
Hou vol , meisje je wordt straks beloond :-*
Babywens als je eerst maar drie setjes 50-56 heb. Mocht je nog rompertjes gaan kopen dan zijn overslagjes errug handig in een kleine maat.
roep maar hoor als je nog vragen hebt het zit bij mij nu zo vers. :lol:
Verder mutjes 2 of 3 en sokjes. Ik gebruik nu nog dubbelle laagjes.
Suusy wie weet voor jou laatste keer wachtbankje :hug:
Zelf een brak dagje gehad. Knetterende koppijn, vermoeid en Marieke die volgens mij een regeldag heeft. Ze slaapt nu eindelijk langer dan een uur in de draagdoek.
Als ze wakker wordt doen we voeden bad en bed en mams gaat mee slaap inhalen.
Och Marga, hoop dat je wat kunt slapen dan!! :hug:
Ik duim voor je Suusy!
Haaaaaaaaaaaaai lieffies!!! :mrgreen:
Heyyyyyy Marga, vind het zo fijn om weer iets vaker iets van jou te lezen! Hoop dat Marieke zich gauw in een lekker ritme weet te draaien, zodat jij ook iets meer rust kunt vinden… Hoe gaat het nu met je burnout en zo? :-* Hoe vindt Daniël zijn zusje ondertussen, wil hij haar al 'terug sturen naar haar echte moeder"? Dat heb ik ooit over mijn broer gezegd. Slaap lekker, hoop dat je beetje slaap in kunt halen!
Suus, ik duim voor je hoor, hoog tijd voor een mooie positieve test voor jou! :-
Ukske, hoe is het met jou nu? Heelt je wond goed? Heb je nog veel pijn?
Linnepinneke, je grote kleine man lekker een paar dagen uit logeren, dus hoog tijd voor ontspannen spieren, en ruimte voor die dwarse kleine meid om geboren te worden! Keep me posted!!!
Eef en Marlous, veel plezier op vakantie meiden, zelfs al zijn jullie al weg. :- :-
Babywens, al 31 weken, jeetje!!! :shock: Gaat het goed allemaal? Wat de rest al zegt: niet te druk maken over hoeveel kleertjes je hebt, je gaat zooooooooveel krijgen nog! :-
Marloes, dikke :hug: voor jou. Hartstikke goed van je dat je de huisarts gebeld hebt, en je door laat verwijzen. Moet vast doodeng voor je zijn! :hug: :-* Ondertussen blijven we gewoon verder hopen op een wondertje voor jullie…
Ehm… Verder weet ik het echt even niet meer… :oops:
Hier: Wij hebben inmiddels bijna de complete baby-uitzet al bij elkaar! :shock: Krijg kleertjes van overal en nergens. Net viavia een tandemwagen voor maar 30 pleuro. In onderhandeling voor een ronde box, want tja, geen ruimte voor een normale rechthoekige. Er komt een aankleedkussen onze kant op. Kinderwagen die we voor 125 pleuro kochten voor Isabelle, en uit hadden geleend aan de beste vriend van mijn man, en zijn vrouw, staat sinds vanavond 18u hier in de huiskamer, met grote dank aan de moeder van beste vriend, die hem voor ons vanuit utrecht naar tilburg gereden heeft. (zij woont ook in tilburg, haar zoon met zijn vrouw en dochter in utrecht) Kinderkamermeubels hebben we nog van Isa, en hoeven alleen geschilderd te worden. Zo ook het wiegje dat we in januari bij de 2e hands kochten. Badje hebben we nog van Isa. Voedingskussen heb ik laatst gekregen toen ik hielp met opruimen bij kindervakantiewerk. Daar moet ik alleen nog een hoes voor regelen…
Jeetje… Nog verbouwen, en alles inrichten, en dan zijn we gewoon al klaar!!! :shock: :o Zo’n heerlijk gevoel… Heb er zo over in gezeten de afgelopen weken, dat ik het nooit op tijd klaar zou krijgen, zeker niet met mijn stomme bekken, maar alles gaat ineens supersnel! Muren en plafond van onze slaapkamer zijn al bijna klaar. Al moet waarschijnlijk de paarse muur wel nog een extra laag krijgen, de witte muren zijn gewoon al meteen de 1e x perfect gedekt! :shock: Alleen wel vanochtend te lang geschilderd, 2 uur, ipv 1, en dat is te voelen, zeg maar. Al 2x 2 paracetamol op vandaag, dus dat is niet zo fijn. Maar goed, het is al wel bijna klaar. Van de week nog behangen, en dan nog 1 dag om het kozijn van de deur en de deur zelf te schilderen, en dan is de slaapkamer verder klaar! We weten ook al welke vloerbedekking we willen, dus die kunnen we volgend weekend gaan regelen. En dan de babykamer leegruimen, schilderen, en vervolgens weer stampvol zetten met alle spullen van zolder. 8) Dan verbouwen, en dan de rest schilderen en inrichten!!! Ben benieuwd wat er nu nog misgaat de komende tijd. Er zal vast nog wel iets volgen, want het gaat veel te goed zo. :mrgreen:
Niet veel puf (ben beetje een wrak momenteel), maar wilde toch wat kwijt aan Han: ga geen nieuwe hoes voor dat voedingskussen kopen - wilden wij een paar geleden ook doen (2e, ‘reservehoes’), maar geloof het of niet; die hoezen zijn nieuw echt op een paar euro na net zo duur als een compleet nieuw voedingskussen (incl hoes)! :shock: Weet niet of je ze los ook op 2e hands MP ofzo kunt vinden, maar anders kun je beter òf er zelf één maken, òf gewoon een compleet nieuw kussen kopen/vragen.
Verder dus alleen een :-* voor iedereen…